E, ovako treba... > Motori i oprema

Izbor motora

<< < (2/4) > >>

maverick:
koji model..jeli s direktnim ubrizgavanjem , imas li mozda koju sliku

Zvonimir:
Nije direktno ubrizgavanje, vec ima tri klasicna karburatora, sliku imam ali ne umem da je postavim na sajt ali pokusacu i to da savladam ovih dana pa cu je okaciti na sajt.

njegos68:
Honda je Honda,sve su ostalo motori...  k5 od Honde nema bolje..  upavusi

Traper:
Kako je u pitanju glisersko dno, snage nikada dosta.
Sada je pitanje-duga kratka noga
El start -manuelni strat
4T ili 2T
Težina čamaca maksimalno opterečenog
Dužina čamca i širina čamca
Budući da je to relativno mali čamac pokazali su se motori od 30 KS sasvim dovoljni no sa 40 postiže odlične rezultate bez povečane potrošnje goriva
Kako mi imamo vožnje do Dunava i nazada barem 50 km nije ni to za zanemariti posebno ako se potegne do Vemelja ili Staklare.
Mala snaga ide dobro dok ga ne opteretimo samo sa jednim pivom više a onda imamo probleme.
Ko ima 40KS  ne kaje se, potrošnja zanemarivo veće , no nije problem 4 čovjeka, ljubimac , alat i gajba piva.
Sa tim opterečenjem sa 30 ne izglisiraš i imaš potrošnju znatno veču uz patnju.
Proizvođač,  to je nezahvalno preporuku davati svi imaju i mane i vrline .
može i ovako :
Imam Hondu 4t - ne hvalim ju ( potpuno nova 30 ks na prodaji je )
Imao sam Yamahu 40 trideset godina nije štucnila, ni impeler nije tražila novi
Imam i Mecuriya , ali na malom čamcu nemem  primjedbe
Svi isto troše po kilometru.
Sa Mercurijem 2t -25 sam na 3600 km potrošio 120 E više od 4t Yamahe 25- težina čamca 250 kg
500 kg = 50 KS
1000 kg = 100 KS

packe:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju