E, ovako treba... > Motori i oprema
Izbor motora
budens72:
Po meni je najgore ako se motor forsira na punom gasu zato što mu fali snage....tad je potrošnja najveća,a habanje da ne pričam.
Više sam za varijantu (ako se može), da motor bude jači 20-30% od potrebne snage, tako da se vozi u idealnom režimu, gde mu je potrošnja manja a habanje minimalno.... a ima uvek rezerve snage ako je potrebno
maverick:
Tako bi bilo najbolje thumbup
mossi:
Pa lepo sam ti napisao 40hp 4t tamburanje
maverick:
A bas me hebes jh nema se za 40 ks , nema se ni za ovih 50... lol
Traper:
Kod motora koji su na knap izabrani za gliserska dna ima puno problema.
Ukoliko se samo malo optereti čamac i isti ne može izglisirati pa postane kako su to novokomponirani proizvođaći i komecijalisti izmislili poludeplasman ( to je gliser koji nije usipo izglisirati) Osim znatno povečane potrošnje i opterečenja agregata, opterečuju se i svi drugi sklopovi osovinski vod, aksijalni ležaji , kopča i posebno se kod vanbrodskih motora lomi se krmeno zrcalo.
Možda ovi tehničko-mehanički problemi su zanemarivi u odnosu na moralne. Kada neko dođe i kaže na izlet čemo povesti moju mamu, e tu je sada problem. Kako objasniti da ne može draga punica u čamac jer ne mogu izglisirati i trošim 100 na 100 i lomim krmeno zrcalo, pa samo malo moram pretvoriti u ni malo.........http://www.mojaladja.com/forum/Smileys/akyhne/m1617.gif
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju