E, ovako treba... > Enterijer

Termo izolacija -zaštita od kondenza

<< < (3/4) > >>

maverick:
Jedino je rijesenje da sve metalne dijelove predjete jos jednim stirodurom...sve ostalo je prikrivanje...kondenzacija se stvara i problem ostaje unutra...ima dosta linkova gdje se i praznine od par mm koje ostaju pri uklapanju zatvraju nekom od onih pur pjena..pa rezu pa lijepe jos jedan sloj od recimo jednog cm pa onda nekakv tepison ili koza..

U zadnje vrijeme sam radio na dva camca izolaciju s samoljpljivim armafleksom...bio sam kod nas  na moru i vidio da tako izoliraju i one skupe glisere...pa zasto ne i onda ove nase jeftinije ...

preko sam stavljao mebl stof..onaj koji se koristi za presvlacenje namjestaja...prvenstveno kvalitetno i nadasve uredno i lijepo...camac izgleda kao automobil vise klase iznutra

moma-stosic222:
*

 yg Postovanje kolege Nauticari i Forumasi ! 114

Necu reci nista novo, ako kazem da je kondenzacija, taj temperaturni produkt u uslovima gde se nalaze nase voljene ladje, velika beda i inicijator mnogih nama neprijatnosti i neudobnosti. Prilikom izgradnje “Seve-2” imao sam ogranicene finansijske mogucnosti, ali sam svakako hteo da kvalitetno resim problem “kondenzacije”, jer inace mi je u perspektivi namera da camac koristim kao stambeni objekat.

Da ne duzim, ali u obilju informacija, sebe sam ubedio i zatim angazovao majstore i odradio sam sledece :
1 ) Unutrasnjost korita i kabina ( posle svih bravarskih radova ) sam ispeskirao i zastitio farbama “Zorka” programa. ( to je vec bilo uradjeno ).
2 ) Posto sam u medjuvremenu prema prostoru izrezani stiropor samo postavio ( bez lepljenja ); skidao sam ga lako u partijama po par kvadratnih metara ( a pre toga obelezio ga brojevima, da bi se zatim svaki komad vratio na svoje mesto ).
3 ) Svu metalnu povrsinu smo premazali nisko-ekspanzivnom purpenom “ Ceresit Makroflex”-om. U medjuvremenu kada je purpena pocela da se penusa.
4 ) Zatim smo table stiropora ( 5cm ) vracali na svoje mesto i one su se tako lako sjedinile sa purpenom, da ih je jedino moguce razjediniti mehanickim povredama ( brusilicom ).
5 ) Zatim preko svega sam zalepio debelu plasticnu foliju, a finalno sa 8mm debelim vlago-otpornim sperom.

Prozori su napravljeni od aluminijuma ( sa kanalima ) i duplim staklima. I mogu vam reci da kondenzacije do sada nema i ne oseca se memla u camcu. I vrlo vazno je i to da nisam probio finansijski plan.

Ovo sam vam napisao, kao moje iskustvo sa cijim funkcijama sam veoma zadovoljan. Naravno da danas ima mnogo razlicitog izolacionog materijala i izbor je mnogo veci, a mozda i jeftiniji. Ko je u izgradnji, zelim mu uspeha u radu i srecan zavrsetak !

 114 m4

KING:
Ovako je to najbolje i ovako bi to trebalo.

IKA:
nisam ni sumnjao .Za nešto malo više ulaganja dobija se maksimum.Svaka čast. k5
od sada zimu provodim kao čuvar na Halas čardi.( RADNA VERZIJA IMENA)

Kapetan:
ja sam kondenz resio plutom od 2mm ... ujedno apsolutno pomaze da brod ima neku vrstu "cunka" zbog cirkulacije vazduha , na trzistu ima sasvim dovoljno luftera koji mogu da zavrse posao ...

na cheu sam imao bas izrazen problem kondenza... jednom prilikom sam greskom ostavio otvoren siber ... posle toga mi se nije desilo da izadjem sa broda a da ga ne ostavim odskrinutog 2-3cm... nikad vise nisam video kondenz...

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju