Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

Skok cena registracije plovila - by LSI

<< < (22/33) > >>

LSI:
Ћиро, ја сам у више наврата наглашавао да моји кандидати, за које сам ја гласао (а гласао сам сваки пут од своје 18. године) никад нису победили и нису били део власти - дакле, ја сам вечити опозиционар.

Нагласио сам то да не би дошло до неспоразума између нас двојице - дакле, ја сам по многим питањима жестоко против ове власти.

Али једно морамо признати - овим правилником о обавезним прегледима чамаца и каснијим тумачењем које се сад примењује у пракси, регистрација и порез су сведени на једну трећину износа који смо платили за претходну регистрацију. Остало је да и даље плаћамо осигурање сваке године.

И ја сам велики противник овог посебног пореза на поседовање, ношење и употребу... да не пишем пун назив закона о порезу на "луксуз", који нам је увео Шешељ пре доста година. Сматрам да је то сраман закон и да би га требало повући. Али сада је макар значајно смањен.

Ко зна из којих разлога, власт је коначно учинила уступак који иде у корист нама наутичарима. То је нешто што морамо признати и што треба да поштујемо.
Зато мислим да бисмо ми, са своје стране, требало да покажемо мало добре воље са своје стране.

Недавно сам добио потврду информације је да тренутно регистровано свега око 20% од броја чамаца регистрованих пре 10 година. Огроман је то број чамаца који нису регистровани.
Мислим да има још простора да се издвајања за регистрацију чамца (ту подразумевам таксе за регистрацију и порез који плаћамо при регистрацији) смање. Верујем да би то довело до тога да се повећа број регистрованих чамаца, што би повећало приход државе. Зашто би неко рескирао да плати казну за вожњу нерегистрованог чамца ако би обавезе биле разумне?

Подсетићу вас на још нешто - многи од нас држе чамце у маринама.
Постоји једна одредба у закону којим се регулише рад марина - у маринама је дозвољено држање само регистрованих чамаца!
Имајте и то на уму јер би могло да се деси да се одједном појави много слободних места у маринама, ако држава одлучи да провери стање у маринама.

Да завршим - саветујем свима да размисле и да, ако могу, региструју своје чамце. Држава има своје начине да дође до пара које су јој потребне, а обично буде јача од просечног грађанина у истеривању права (нисам написао: правде - тек да не буде забуне).


limunardo:

--- Citat: Zvonimir  30, 01, 2018, 17:54:20 posle podne ---Osiguranje je za eventualne štete prema trećim licima pa ko nema polisu verovatno će morati nadoknaditi štetu umesto osiguranja.

--- Kraj citata ---

A postoji li neki kalkulstor cene polise i znali se koja je cifra u putanju?

Ljuba:
Polisa je za one preko 25ks, racunaj 2-2.5 hiljade din.

MiletaStamat:
Znači li to da ja za Pasaru i Yamahu 8 ks 4t, platim registraciju i miran sam 3 godine, nemam osiguranje svake godine?

LSI:
Баш тако, Милета.

Чуо сам да ће у капетанији отворити нови шалтер - за оне којима је нови начин регистрације сувише јефтин.
Могу на њему да уплате износ по свом нахођењу. Важно је да се људи осећају добро зато што помажу државу. Отприлике као и пензионери којима су смањили пензије ради опште добробити... rolleye

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju