E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
Uzvodna plovidba - van granica Srbije
popeye:
--- Citat: poljo 04, 01, 2013, 23:57:44 posle podne ---posto je zima dugacka vjerujem da ce da se dogovorite do proljeca .
--- Kraj citata ---
Možemo valjda malo da mastamo u ove zimske dane.S´obzirom da sam početnik,
za mene je realno da se muvam vikendom u okolini.Mada nikada se ne zna.... 25648
dugamm:
Kada su se odrzavale Regate Ilustrovane politike , bilo je vuce uz Dunav .
Vezivali smo se bocno na samohotke u grozdovima 2-3 reda , jer je bilo puno brodova
Za vucu trebaju ozbiljni kanapi i ozbilljno vezivanje i bokobrani a druzenja je bilo maksimalno.
Brzine na putovanju je bila u proseku 4-5 km (ceo dan od Lida do Slankamena)
Bilo je i sponzora (PIM , JRB , Jugopetrol ....) a koliko to objektivno kosta ??????
Tesko u ovo vreme da se obezbede neki ozbiljni sponzori , jer smo mi nauticari marginalizovani u svakom pogledu i bez nekog velikog drustvenog uticaja (nece da nam ociste Cukaricki rukavac sto placamo kroz registraciju i druge takse )
Lepo bi bilo pokusati i zelim svu srecu za poduhvat
broker975fx:
Onda da zovemo Štedišu da bude organizator jer ima kombinaciju 6589
Bećar:
Dule
Očigledno je da ste protiv te ideje i nema razloga da nama ostalima gurate klinove u točkove
Niko od nas se ne ljuti što nas ne sponzorišu zato što nismo ni kontaktirali ni jednog potencijalnog sponzora.Sa pravom idejom na papiru je sve moguće
Koristi imamo i mi o oni.
I ne vidim paralelu između plata radnika PIM-a i nas.U stvari vidim .Ni oni a ni mi nemamo para za velike lađe,pa se na ovaj način ispomažemo...
I nismo povlašteni mi koji se vozimo sa tomosima 4 već oni koji imaju "velike" lađe
Ako želite ,učestvujte u realizaciji ideje ili plovite svojim putem i pustite nas da " maštamo"
Hvala
Misha D:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9831.60.html
Kao ucesnik Regate Vode Vojvodine 2012.g. video sam koliko je je osoba ucestvovalo u organizaciji.