E, ovako treba... > Brodski motori
Marinizacija mercedesa 300 TD
mesechar:
Pa da i ja i Vlajko ostadosmo duzni ...forumu za krajnju informaciju o marinizaciji
Ja mogu da dam svoj zakljucak da mi je projekat uspeo sto posto !
Ja sam doduse imao laksi zadatak jer sam marinizirao legendarnog petaka 2500cc beyz turbine fabricka oznaka om 602.
1. prilagodjenje elise.....fabricka elisa je bila dijametra 15 a korak 17 za fabricki motor od 5700cc i 260 konja,,,probao sam oko 16 elisa i sto probom sto racunicom dosao do elise dijametra 13,75 a koraka 15 motor maximalno postiye 4000 obrtaja dok je sa fabrickom elisom isao do slabasnih 1800 obrtaja
2. potrosnja na 1600 obrtaja svega tri litra po satu i brzina uzvodno 7.8 km po satu, na 2200 obrtaja potrosnja nesto preko 4 litre i bryina uzvodno tacno deset km na sat sto je i ujedno najbolji odnos potrosnje i predjenog puta...ide i vise recimo na visljim obrtajima 13 km glisersko korito krece u rovarenje vode i to nije vise ugodno ...ali to mi nije ni bio cilj..
3.opterecenje motora ...motor lepo dostize radnu temperaturu i stabilno radi sraymerno dodavanju gasa prima obrtaje ne pregreva se i drzi pritisak na tri do tri ipo bara,malo se trese na obrtajima 1300do 1600 i na leru ako je ukopcan da se krece ali petak je to trese se u tim obrtajima i na kolima..na 2200 zuji ko benyinac pravo zadovoljstvo slusati ga na duze ture..naravno uradio sam doobru izolaciju potpalublja tako da klasicne buke nema tek toliko da se prati stanje za nedaj boze..
Svi delovi koje sam pravio su se dobro pokazali i dobro funkcionisu ,mislim na izmenjivac ,granu i hladnjak ulja i servo ulja..
sve u svemu mogu reci da bi sve to ocenio sa osam od deset
mesechar:
nastavak teme o marinizaciji mercedesovih motora...
jedna od stvari koje su se pojavile kao problem tokom eksploatacije motora su kompenzatori vibracije motora. Ja sam ostavio originalne merkruzerove za koje se ispostavilo da su izuzetne cvrstine ali da ne absorbuju dovoljno vibracije prilicno vrckavog petaka dizela .Kao posledica javilo se pucanje levog nosaca motora. Merkruzerov antivibracioni stalak je predvidjen da izdrzi ogromnu silu zakretaja u momentu glisiranja ali V8 agregat radi gotovo bez vibracije zahvaljujuci balansu velikog broja cilindara.
Nedostatke sam prevazisao ugradnjom antivibracionih guma sa dizel motora tacnije od tamica. Rezultati su fantasticni narocito na leru kad je vibracija najveca ,,,meksi rad i vibracije se ne osecaju na samom camcu
mesechar:
na slikama je originalni merkruzerov nosac i vidi se i naprslina koja je nastala usled tvrde veze sa postoljem motora sutra cu postaviti slike novih nosaca sa antivibracionim gumama. Vazna stavka kad se prebacujete sa benzinskog na dizel motor
Zakeralo:
Mislim da motor nije pravilno instaliran posto postoji kontakt izmedju flexibilnog i fixnog dela nosaca.
mesechar:
--- Citat: Zakeralo 03, 05, 2015, 07:52:27 pre podne ---Mislim da motor nije pravilno instaliran posto postoji kontakt izmedju flexibilnog i fixnog dela nosaca.
--- Kraj citata ---
Pravilno zapazanje kamarad Zakeralo ali motor je bio savrseno postavljen !! Pucanjem nosaca motora doslo je do krivljenja koje sam upravo i hteo da prikazem na slici tj motor je pao i povukao srafce u stranu !
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju