Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

Odjava motora

<< < (2/3) > >>

LSI:
Serbone, pokušaću da odgovorim na pitanja.

Prvo, čamac se registruje zajedno sa motorom u kapetaniji koja je nadležna na teritoriji opštine u kojoj vlasnik živi ili opštine u kojoj vlasnik drži čamac veći deo godine. Ja, na primer, živim u Batajnici (opština Zemun, Kapetanija Beograd), a čamac sam registrovao u Novom Sadu (čamac je u Starom Slankamenu).
Zato je potrebno prvo da izaberete najbližu nadležu kapetaniju. Koliko znam, postoje kapetanije u sledećim mestima:

    Bezdan
    Apatin
    Bačka Palanka
    Novi Sad
    Beograd
    Pančevo
    Smederevo
    Veliko Gradište
    Kladovo
    Prahovo
    Sremska Mitrovica
    Senta
    Titel

Namerno ih nisam sortirao po azbučnom redu nego onako kako su složene na sajtu PlovPuta, redosledom koji je odredjen tokovima reka.


Kad izaberete kapetaniju, onda morate doneti odluku šta registrujete.

Obzirom da je motor od 75KS bio prijavljen, ne vidim da će biti problema. Radi se samo nova registracija. To što je bio prekid u registraciji nema nikakvog značaja. Vi ste sada kupili čamac i kao novi vlasnik, uz račun o kupovini dokazujete da ste vlasnik i od kada. Čamac se registruje za naredni period kerišćenja, a ne za vreme koje je prošlo.

Neće biti ni problema da registrujete ovaj manji motor ali pitam se da li je to nužno?
Računom o kupovini uvek možete da dokažete da je motor vaš i da ste ga postavili samo radi probe, ispitivanja ili kao pomoćni (trebalo bi da ta priča prodje).

Ako, pak, želite da umesto velikog registrujete čamac sa malim motorom, tada imate postupak brisanja velikog motora iz plovidbene i upis malog motora, a to sam opisao u tekstu ranije.

Dakle, svaki vlasnik mora sam da odluči šta želi i koliko je spreman da plati.

SALE NB:
Serbone, registruj u Velikom Gradištu , jer je to nadležna kapetanija za deo Dunava gde ćeš uglavnom koristiti čamac.
Što se motora tiče, ispiši taj od 75ks iz plovidbene, i prodaj ga, tj. napravi ugovor svojom ženom, prijateljem ili sl.. U plovidbenu upiši taj mali od 6ks i tako registruj.
Kad te, (ako te) zaustave samog, ovaj veliki si uzeo od vlasnika "da ga isprobaš". Može vlasnik da ti da ovlašćenje za probu motora, da imaš, ako nije na čamcu, ali ako ćete uglavnom da plovite zajedno, onda nema problema!  114 Bitno da su papiri uredni.
Šanse da te zaustave i kontrolišu, treba i to reći, su veoma, veoma male. Biće mnogo i da ih samo vidiš na vodi češće od 2-3 puta godišnje.

Na ovaj način ćeš uštedeti ozbiljan džeparac za gorivo svake sezone. A pošto znam šta je Evinrude  flasica, trebaće ti, veruj mi! stri 114

serbon:
Sale i LSI svaka cast saveti koji resise nedoumicu i trasirase mi put, eto kako je forum koristan i za nas koji samo pratimo vas iskusnije.

koleq3:
Pozdrav,

Zanima me koliko bi bio upis motora od 30hp u pitanju je nov motor, a stari koji se brise je 20hp tu koliko sam citao ubracunava se razlika?


Sent from my iPhone using Tapatalk

marko07:
Ako se ne varam placa se razlika ali ide i neko dodatno osiguranje koje se plaća za preko određene snage, mislim da je bas preko 20hp ili je bilo 20kw nisam siguran.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju