E, ovako treba... > Yamaha

Paljenje na ključ (ili dugme)

(1/10) > >>

LSI:
Nisam bio sigurna gde bi bilo najbolje da postavim sledeće pitanje i da dam predlog, pa sam odlučio da otvorim temu sa novim naslovom, a ako vi mislite da je bolje da se ovo uključi u neku od postojećih tema nemam ništa protiv da administratori presele i ovu poruku i komentare u neku drugu - odgovarajuću temu.

A evo o čemu se radi.


Danas sam kupio motor Yamaha F8BE od 8 KS sa anlaserom.
Sada je potrebno da se na komandnom pultu postave ili kontakt brava (kao na automobilu) ili neki drugi sistem (npr. prekidač, taster i sl.) koji će služiti da se motor startuje.

Pošto se ja u te stvari ništa ne razumem, odlučio sam da pitam vas koji već dugo vozite čamce na kojima imate motore koje palite na daljinu kako se to tehnički rešava?
Verujem da ima raznih rešenja i da svako ima neke svoje prednosti i mane.

Da li biste mogli da slikate i postavite sliku kako kod vas izgleda komandni pult i kako ste rešili startovanje  motora?

Verujem da vaši odgovori i iskustva mogu da budu zanimljivi i meni i drugim "novajlijama" na forumu.

mossi:
 114 hi

Prava makina za uživanciju.
Sada definitivno nema više glisiranja, a potrošnja se meri čašicom za rakiju!  thumbup

Moj predlog za bravicu je da odeš u Yamahu ili bilo koji drugi servis i kupiš bravicu za vanbrodski motor.
To je predvidjeno da se pokvasi, pokisne, za rad u uslovima povećane vlage.
A ko će ti to povezati ... ???

 114 još jedared!

LSI:
Da, glisiranju sam definitivno rekao zbogom.
Zaključio sam da bi za glisiranje bilo potrebno malo više konjskih snaga, a kada tome dodam još nekoliko bitnih stvari, zaključak se sam nametnuo. Bila je samo dilema koji motor kupiti. Želeo sam da to bude 9.9 ali prošlo je više od ćetir i po meseca kako sam pokušavao da nadjem nešto što mogu da platim. Onda se pojavila ova mašina. Jeste malo slabija ali je u vrlo dobrom stanju i pored godina. Imajući u vidu težine nekih drugih ladja (npr. Barbanesa i sl.) koje lepo plove sa motorom iste snage, pomislio sam da ni meni neće biti loše.

A što se tiče kontakt brave - otiću ću do servisa da vidim koliko to košta.

Ipak, mislim da bi na ovu temu moglo malo da se piše, pa moj poziv stoji - dajte malo da vidimo kako je to ko na svojoj ladji rešio...

poljo:
SAMO ORGINAL ...vjeruj . Svaki skarabudj poslije kosta trostruko

HOGAR:
A Dule te ceka za flapsove.Duboko si ga razocarao,sprocu motora i odustajanja od glisiranja  lol lol ha.Bez sale,Mossi ti lepo rece,al ti moras da komplikujes,pa to ti je.Kupis lepo Jamahinu bravicu,a dobijes i kljuc,pa ko covek palis  thumbup sajkaca

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju