E, ovako treba... > Vanbrodski motori
HHO i 2T motori
zorter:
Evo jos jednog iskustva:
Citat:
Imam HHO ubacen u auto. Radi se o Daewoo Lanosu 1998 god.
Znam da ima mnogo onih koji ne veruju i koji su skeptici od same pomisli na HHO
Moj auto ima udradjen i auto gas. Testiranjem su dobijeni sledeci rezultati:
Benzin 9.2 l / 100km prosecna potrosnja
Benzin + HHO 7.9 l / 100 km
Auto gas pri 120 km/h 9.5l / 100km
Auto gas + HHO pri 120 km 8.1 / 100km
Auto gas + HHO pri 80-90 km 6.0 / 100km
Toliko ja Hvala
Izvor:
http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/elektronika/auto-na-vodu-hho
zorter:
I, ko zeli da se oproba u izradi, evo dva jednostavna nacina:
FIGUAR:
thumbup vidim da se ušlo u samu srž rada , neka to je ljepo , ljudi če tim više nešta i naučiti ili dobiti motiva da se informiraju !
Nego , niko ne pobija ono moje , a to mislim da treba reči još jednom : Proces ne funkcionira kada je temperatura niska niti kada je temperatura visoka !
Molim stručnjake da se očituju , ja bi volio da su otkriveni neki novi postupci da je taj problem prevaziđen !!!!!!
FIGUAR:
Sve napisano stoji, slažem se , ne osporavam niti jednu riječ , no kako sa sljedečim problemom s kojim smo se mi suočili : Ljeto je , auto stoji na suncu -parkiran i temp. je +50 , sistem ne funkionira , čak ubija akumulator , ili iduči primjer , zima je i vani je na -5 parkiran , sistem ne funkcionira , ubija akumulator . I kad smo zbrojili koliko dana u godini nam sistem nije funkcionirao.
I da ako čemo o sigurnosti , plin je u boci koja izdrži udarce , ima sigurnosni ventil . Gorivo je smješteno u autu na mjestu koje je najmanje rizično od sudara . A hho je ispred hladnjaka i ono što je opasno prilikom sudara jeste to da se proces proizvodnje hho nezaustavlja trenutno .
Molim te reci mi , možda smo mi u velikoj zabludi ili imate riješenje za ovo što je nas mučilo !
joja:
--- Citat: FIGUAR 16, 11, 2012, 10:03:01 pre podne ---Sve napisano stoji, slažem se , ne osporavam niti jednu riječ , no kako sa sljedečim problemom s kojim smo se mi suočili : Ljeto je , auto stoji na suncu -parkiran i temp. ......Gorivo je smješteno u autu na mjestu koje je najmanje rizično od sudara . A hho je ispred hladnjaka i ono što je opasno prilikom sudara jeste to da se proces proizvodnje hho nezaustavlja trenutno .
Molim te reci mi , možda smo mi u velikoj zabludi ili imate riješenje za ovo što je nas mučilo !
--- Kraj citata ---
FIGUAR, ipak je ovo nauticki portal. Imas dosta sajtova sa ovom tematikom za kola.
Sto se tice broda, Dule je u svemu u pravu. Jedan od problema na brodu je kako osigurati uredjaj da se usled nepredvidjenog curenja elektrolit KOH ( jaka baza), ne izlije u brodski prostor ( otrovan i moze da osteti brod a isparenja pluca i oci). Drugi problem je velika potrosnja struje, koja se teoretski proizvodi na alternatoru( alternator pod opterecenjem povecava potrosnju goriva na pogonskom motoru!!).
Ja nisam uspeo da vidim neku veliku ustedu na brodskom dizel motoru. Ne znaci da je nema. ( pogotovo kod motora koji rade na vecem broju obrtaja). Elem, uradjena je studija koja je u laboratoriskim uslovima dokazala da se postize usteda od oko 4%. To vam se mozda cini malo, ali je ogromno!. Veca usteda se desava na starim motorima zato sto se prociste cilindri, minimalna kolicina HHO gasa prva izgara i sluzi kao katalizator tako da smesa sagoreva efikasnije..ima misljenja da i vodena para koja se stvara kao produkt ima udela u celoj prici...Povecavanje efikasnosti na brodovima se svakako moze poboljsati sa solarnim celijama kao osnovnim izvorom struje a komanda zbog bezbednosti uredjaja se treba izvoditi preko alternatora ( relejima)... a0335
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju