E, ovako treba... > Tomos

Tomos 18 problem u cizmi ili?

<< < (4/5) > >>

djurdjev:
Marke,nije sve u parama i da li isprljati ruke!rekao sam da inace i radim motore al ne moze covek sve da zna!Jos lepsa car je u tome kada odes kod majstora-druga popijete koje pivce,izdivanite se i namestite motor a jos uz to i jedno drugome pomognete a ujedno i nesto naucis ;)

marke:
Bez ljutnje, nisam ni mislio da je to greska nego da treba da ucimo da se snadjemo a naravno majstor je uvek pravo resenje.  Vise se odnosi na LSI-jev komentar: "Zato je ipak najbolje otici kod dobrog majstora..."
Mislim da treba probati da problem sami resimo pa ako ne ide onda je majstor tu. Covek se uci dok je ziv.

 114 114

mossi:
Problem je Elisa, a šta je problem na elisi?
Da li se tačno zna zbog čega je elisa pravila problem?

 hi

LSI:
Mogu da e složim sa Marketovim zaključkom da čovek treba da uči i da se isplati pokušavati.
Ipak, to ima smisla samo ako znate šta treba da pogledate i šta da uradite.

Ovakvi kao ja, koji ne znaju baš ništa o motorima, mogu ceo dan da gledaju u elisu ili tamo neki štift koje će nekako skinuti ili izmestiti iz ležišta ali šta nama vredi kad mi ne znamo kako to treba da izgleda kad je ispravno?

Možemo samo više štete da napravimo.

A majstori posebno vole kad vide da je neko "prčkao" pa na kraju ipak stigao do njih. E, tu onda počinje "dranje kože" jer svaka škola košta...
Zato ostajem kod svog zaključka: kad nešto ne znaš, ima ko je za to "školovan"!

djurdjev:
Guma koja je upresovana u elisu u odredjenom polaozaju preskoci,a to se desi na vecem opterecenju.testirali smo tako sto smo na staru osovinu stavili elisu i umesto kajle stavili armaturu i zakretali je u obe strane.problem je u tome sto pri jacem opterecenju ode u jednu stranu vise od 5mm i u tom polozaju ostane a ne vrati se,i sama elisa je upala guma za skoro 5mm unutra

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju