Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka tule poslato danas u 02:27:03 »
Sa tikovinom sam se malo igrao, cisto za svoju dusu.

https://ibb.co/VgSkP8y
https://ibb.co/pwxp9xt
https://ibb.co/cTvXxdR
2
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka tule poslato danas u 02:22:56 »
Ja sam prvo precizno iscrtavao linije duz kojih sam frezom dubio kanale (linije su bile duz sredine buduceg kanala), zatim sam dubio kanale, potom konpresorom-vazduhom
izduvao zaostalu prasinu i nakon toga nanosio ispunu u kanale. Posle susenja-ocvrscavanja ispune skidao sam visak tako sto sam nozic za skalpel polozio horizontalno na
povrsinu sperploce a normalno na kanal i gurajuci ga pljostimice lagano duz kanala skidao visak ispune, time sam izbegao da nozic slucajno zakopa furnir. Moze i dletom ali
uz maksimalnu paznju. Posle toga sledi smirglanje sa barem tri granulacije smirgli, 180, 240, 320.  obavezno sa rotacionom smirglaricom. Opet otprasivanje sa kompresorom
i na kraju lakiranje pozeljno sa pistoljem i kompresorom. U zavisnosti od zeljenog nivoa zavrsnog izgleda lakiranje se moze ponoviti ali se prethodni sloj laka treba lagano rucno izbrusiti smirglom vrlo sitne granulacije, Zeljeni rezultat ne bi smeo da izostane. Medjutim, treba imati u vidu da je ovako obradjen pod potencijalno klizav.

Postavlja se jedno prakticno pitanje u vezi redosleda  secenje i frezovanja.
Da li sper plocu prvo srezati na zeljenu dimenziju duzine i sirine pa onda dubiti kanale, ili obrnuto. Ako se primenjuje prvi nacin onda ukoliko kanal dolazi do ivice sperploce
(obicno ugaoni pod 45 st) uz komad koji se dubi postaviti parce iste sperploce (fiksirati ga selotejpom da ne "pobegne") na mestu gde ce izaci noz freze. Ovim se postize
da po dolasku do kraja postolje freze koje klizi duz kanala po izlasku ne  "propadne". Isti postupak primenjujem i za smirglanje da disk smirgle ne bi "propadao" preko ivice sperploce i tako skidao vise furnira nego sto je potrebno.

I jos jedno podsecanje, ako se sperploca sece rucnim cirkularom njegov disk testere svojim zupcima sece odozdo na gore pa da bi se izbeglo kidanje vlakana duz linije kojom
ce disk testere izlaziti na gore zalepiti po celoj duzini reza siroku selotejp traku. Tako ce se dobiti cist rez. Disk testere sa sto vecim brojem vidija zubaca i relativno sporo kretanje cirkulara se podrazumeva. Naravno. moze i sperploca da se okrene licem na dole ali to vec trazi precizno razmeravanje.
3
Plovila / Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Poslednja poruka calypso2 poslato juče u 15:51:27 »
Ja ne želim da se ponavljam, ali za veličinu tvog plovila i destinacije plovidbe, pomoćni motor može da ti bude od vesla do Tomosa 4, sve ostalo ti je bacanje novca -kako Ti već  napisa Zankiki
4
Plovila / Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 15:35:41 »
BTW, nasuprot nekim drugim mišljenjima, ja bih uvek stavio tomos4 na pomoćni.

Nema održavanja, nema impelera kome isto ne prija da stoji sasušen većinu vremena, neće da se naljuti ako ga i 2 godine ne upališ.

Sa druge strane, za razdaljine koje si naveo da ćeš ploviti, može da ti bude i glavni motor  sajkaca
5
Plovila / Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 15:32:13 »
Ne vidim logiku da se 4T motor koji zahteva neko održavanje stavlja na pomoćni, koji se pali možda jednom godišnje probe radi.
6
NAUTIČKA DISKUSIJA / Odg: Stabilni brodski motori
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 15:30:50 »
Mada, po nekom iskustvu, da to može da se brzo i lako popravi, sam prodavac bi popravio pa prodavao ispravan brod za veće novce...
Ali neki problem ni staviti drugu kopču, ima sada toga da se nadje po oglasima......
7
Malecni Oglasi / Spasilacki prsluci
« Poslednja poruka Alexa poslato juče u 15:25:04 »
Prodajem sedam komada spasilackih prsluka
od 50 - 70 kg ..................................1 kom
preko 90 kg ....................................1 kom.
od 70-90 kg ....................................1 kom
od 15-30 kg ....................................1 kom
0d  40-60 kg ...................................1 kom
od 60-80 kg ....................................1 kom.
od 90-120 kg ..................................1 kom.

Ima novih ili skoro novih. Neki su upotrebljeni par puta kada su se deca kupala.
Cena 25 evra po komadu. Ako se kupuju svi zajedno, cen je 20 eura po komadu.
8
NAUTIČKA DISKUSIJA / Odg: Stabilni brodski motori
« Poslednja poruka broker975fx poslato juče u 14:16:18 »
Pa sve moze da se popravi samo je pitanje isplativosti i zivca. Koja god da je u pitanju to se ili popravlja na licu mesta ili se skida i nosi u radionicu.
9
NAUTIČKA DISKUSIJA / Stabilni brodski motori
« Poslednja poruka tangabravo poslato juče u 12:44:37 »
Naša sam jednog Amona 790 u Dubrovnika i može zgodno da se uštroji samo gazda kaže da je kod motora Faryman 6Kw riknula kopča. Da li ko zna kako se to popravlja , koliki je posao i koja bi otprilike bila lova i mora li da se vadi ceo motor ili može unutra da se popravi
10
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 12:34:00 »
Ovo što je maverick postavio je zanimljivo, ali se uglavnom radi o podovima od tikovine.
Bitna razlika je što se oni ne lakiraju, pa se posle nanošenja sike, ili čega već, bruse dok se sve ne poravna.

Nisam stigao ovih dana, ali probaću oba načina, pa javljam kako je ispalo:

1. Izrada kanala, nanošenje silikona, brušenje, pa lakiranje svega odjednom.
2. Izrada kanala, lakiranje, nanošenje silikona (zbog nemogućnosti brušenja prvo zaštititi sve oko kanala krep trakom, pa ravnanje silikona plastičnom špahlicom).

Prvi način je sigurno jednostavniji, samo je pitanje šta se dobije kad se prelakira silikon.
Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10