Moja Ladja

E, ovako treba... => Brodogradnja => Temu započeo: BORA-D.T.D. 24, 08, 2016, 14:08:53 posle podne

Naslov: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 24, 08, 2016, 14:08:53 posle podne
Otvaram ovu temu kao odgovor na Jovino pitanje.
Citat: Jova  juče u 13:38:28
,,Poštovani, koji projekat  bi preporučili u klasi 21",deplasmanskog tipa  za izradu sitemom šij i lepi ?"

U predlogu su planovi za izgradnju deplasmanskih plovila dužine oko 21', od kompozitnog materijala(vodootporni šper, epoksidna smola, fiberglas platno) metodom ,,šivenja i lepljenja“, sa kabinom i vanbrodskim motorom.
Naravno, postoje slični planovi sa brodskim motorima, bez kabine itd.
http://www.tadroberts.ca/services/small-boats/displacement/powerpogy6m
Power Pogy 6 Meter (19' 6'')
http://www.tadroberts.ca/services/small-boats/barge/shanty20
Cryising Shanty 20
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 24, 08, 2016, 14:15:49 posle podne
Malo veći ali zaslužuju pažnju.
http://bateau.com/studyplans/DE23_study.php?prod=DE23
Down East Cruiser 23'.
http://bateau.com/proddetail.php?prod=GT23
GT Cruiser 23
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 24, 08, 2016, 14:22:51 posle podne
Još tri interesantna projekta.
http://store.devlinboat.com/dipper19.aspx
Dipper 19
http://bandbyachtdesigns.com/ob-20/
Outer Banks 20
http://www.bcademco.it/EN/piani.html#4
Vila 620
Naslov: Odg: Pitanje
Poruka od: Jova 25, 08, 2016, 20:48:28 posle podne
Lepe male jahte,interesantno je da sve imaju fiksnu natkabinu.Sobzirom na naše relativno toplo podneblje kakva je prednost tvrde natkabine u odnosu na vetrobran sa tendom.
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 26, 08, 2016, 08:24:16 pre podne
Prednost fiksnih kabina je u svakom slučaju bolja zaštita od spoljnjih uticaja i leti i zimi. Međutim, kabine moraju imati mogućnost provetravanja ili ventilacije.
U okvirima zadatim ovom temom, postoje i projekti otvorenih čamaca (bez kabine).
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: zankiki 26, 08, 2016, 10:47:10 pre podne
Tvrdi krov je nezamenjiv za solarnu ploču, merdevine za izlazak na obalu, povremeno pecaljke itd itd
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: Jova 26, 08, 2016, 19:31:09 posle podne
Pitanje ? Kokpit,mislim da je to naj korišćenij deo ovakvog plovila pa me interesuje na šta obratiti pažnju prilikom planiranja izrade i opremanja ovo dela plovila
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: Zoran T 26, 08, 2016, 20:28:05 posle podne
Kokpit  najcesce na zadnjem delu i za celodnevno sedenje...obavezno samoprazneci(da voda sama izlazi napolje) a posle za kakvtu namenu hoces..."radni","pecaroski","familijarni",uz dobru tendu kao dodatna kabina sa dnevnim ili nocnim rasporedom...kako vec tebi licno odgovara...
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 30, 08, 2016, 09:20:34 pre podne
U kategoriji iz naslova teme, u većini planova su predviđeni brodski motori i kabine.
Međutim, mogu se pronaći planovi u istoj kategoriji, sa vanbrodskim motorima i otvoreni.

http://www.boatplans.dk/boat_plans.asp?id=14
21' Garvey Flex Boat
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: BORA-D.T.D. 30, 08, 2016, 09:26:57 pre podne
Još dva projekta:

http://www.harrybryan.com/harrybryan/HandyPlan2.html
HANDY BILLY 21

http://www.dhylanboats.com/design/plans/pointcomfort18_plans/
POINTCOMFORT18
Naslov: Odg: Deplasmanska plovila 21' za izgradnju metodom ,,šivenja i lepljenja"
Poruka od: Jova 03, 09, 2016, 12:11:29 posle podne
Pitanje ? Predja kabina u provi kolika bi visina bila optimalna,odnosno da li težiti da ona bude što viša ili prednost dati ravnoj palubi iznad za boravak i sunčanje na uštrb visine kabine ispod.