Moja Ladja
Nautika opšta... => Zakoni i Propisi => Temu započeo: colonelo 04, 02, 2009, 16:52:31 posle podne
-
Ne mogu da verujem da niko ne prati "onaj sajt" i nije prebacio dve interesantne teme. Radi se o sajtu "Na vodi" i sledecim temama:
http://www.navodi.com/docs/Pravilnik_o_plovidbenoj_dozvoli.pdf (http://www.navodi.com/docs/Pravilnik_o_plovidbenoj_dozvoli.pdf)
Uputstvo za dobijanje plovidbene dozvole
Rešenjem br. 342-01-64/2005-15/1 Ministarstva za kapitalne investicije Republike Srbije od 11.07.2005. godine, za polaganje stručnog ispita za upravljača čamca, rukovaoca: motornog čamca, skele, motorne skele i mornara na plovećem postrojenju a na osnovu pravilnika o programu i načinu polaganja stručnog ispita za sticanje zvanja upravljača i rukovaoca čamca, polažu se sledeći predmeti:
1. Opšti deo (ustavno uređenje, radni odnosi, upravni postupak
2. Plovidbeni propisi na unutrašnjim plovnim putevima
3. Osnovi navigacije
4. Plovni objekti i njihovo korišćenje
5. Poznavanje motora
6. Osnovi pružanje prve pomoći
7. Praktični ispit
Na osnovu postignutog uspeha ispitna Komisija utvrđuje da li je kandidat položio ispit - pao na popravni (nije položio jedan od ispita) - nije položio (kada kandidat nije pokazao dovoljan uspeh iz najmanje dva predmeta)
Uz prijavu za polaganje stručnog ispita, koju možete skinuti klikom na donju sliku, potrebno je uplatiti 3.500 dinara.
Rešenjem o visini naknade za pregled čamaca i plovećih postrojenja, donetim 28.07.2005.godine:
1. Visina naknade za pregled čamaca i plovećih postrojenja, određuje se u zavisnosti od veličine objekta, vrste pogona, odnosno uređaja, opreme i nadgradnje.
2. Visina naknade za čamac određuje se u dinarima :
- za čamac do 5 metara - 300,00 dinara (bez kabine) - 500,00 dinara (sa kabinom)
- za čamac preko 5 do 10 metara - 650,00 dinara (bez kabine) - 900,00 dinara (sa kabinom)
- za čamac preko 10 do 15 metara - 1000,00 dinara (bez kabine) - 1.500,00 (sa kabinom)
Za čamce koji se koriste u privredne svrhe visina naknade se uvećava za 50%
Za čamce sa pogonom dodaje se u obračun visina naknade u zavisnosti od snage motora, i to :
- do 2,94 KW - 80,00 dinara
- preko 2,94 KW do 7,35 KW - 200,00 dinara
- preko 7,35 KW do 22,05 KW - 360,00 dinara
- preko 22,05 KW do 96,60 KW - 700,00 dinara
- preko 96,60 KW - 1.500,00 dinara
3. Visina naknade za ploveća postrojenja koja se koriste u privredne i javne svrhe nije 50% veća od plovećih postrojenja koja se koriste za sport i razonodu.
Visina ove naknade određuje se u dinarima i iznosi 100,00 dinara po kvadratnom metru površine plovećeg postrojenja.
(Rešenje o naknadama je doneseno od strane Ministarstva za kapitalne investicije 21.marta 2006 godine.)
4. Visina naknade za vodene skutere sa pogonom određuje se u zavisnosti od snage motora, i to:
- do 73,6 KW - 3.000,00 dinara
- preko 73,6 KW do 96,6 KW - 4.000,00 dinara
- preko 96,6 KW - 5.000,00 dinara
5. Visina naknade za obrazac plovidbene dozvole je 100,00 dinara
6. Sredstva naknade za pregled uplaćuju se na žiro račun Prihoda Organa i Organizacija Republike Srbije.
Primer 1 :
Svrha uplate : Registracija čamca
Primalac : Prihod Organa i Organizacija
Račun : 840 - 1562845 - 88
Broj modela : 97 Poziv na broj : 11 - 12400 - 0000 - 74232116
Primer 2 :
Svrha uplate : Administrativna taksa
Primalac : Budžet Republike Srbije
Račun : 840 - 742221843 - 57
Broj modela : 97 Poziv na račun : 50 - 016
- Produženje plovidbene dozvole - 440,00 dinara
- Bilo kakva promena na dozvoli (tehnička) - 770,00 dinara
- Prvi upis za fizička lica - 1750,00 dinara
- Prvi upis za pravna lica - 5690,00 dinara
-
Pogrešna slika ali mena vezi ide i slika i pravilnik
-
Pa naravno da NE, dovoljna je samo Dozvola (ona mala plava, ili stara bela ili Brodarska knjižica sa zvanjem )
-
Plovidbena dozvola
-
@ Skipper
Imam uverenje o polozenom ispidu s strucnoj osposobljenosti za upravljaca motornog camca na pomorskim i unutrasnjim putevima, izdata 18.03.1988 na osnovu sluzbenog glasnika SRS br 19/87. zao mi je sto nemam ovde skener ali cu je sutra skenirati.
Svi mi govore (da ne kazem zajebavaju) da moram da vadim novu (na uverenju ne postoji datum vazenja).
moram li da menjam ili ne? Jedini problem je slika, malo sam se promenio :dance1:
vidim da si vec odgovorio Duletu, ova je bela!
-
Ova bela je za camac, kao saobracajna za kola.
A tu staru zameni u kapetaniji, par stotina dinara. Mora se menjati.
ova ima sentimentalnu vrednost
-
dojavi mi visinu kazne. ne bi bio problem kada bi kapetanija radila subotom
-
Dule malo zeza, Bane nema kazni zato što imaš tu staru dozvolu. Razlika je u tome što je te Bele dozvole izdavao ,,Nautički savez SR Srbije ,, i ona nije važeća u inostranstvu. A pošto tih evidencija uglavnom nema, sve Kapetanije menjaju u nove Plave dozvole, uz naplatu takse, koja je mislom oko 2000 dinara.
-
@Dule :nono:
@ Skipper
U pravu si
SFR Jugoslavia
SR Srbija
Nauticki savez SR Srbije
Beograd
pozdrav i hvala na informaciji
-
ja nikom nista ne pokazujem :) nisam registrovao nista:)
-
Meni do sada niko ništa nije tražio...
valjda zato što ih na Dunavu nema, a na Savi zaustavljaju samo "gliseraše" :lol:
-
Mislim da Skiper nije postavio ceo Zakon o unutrasnjoj plovidbi.
"Službeni glasnik RS", br. 53/93, 67/93, 48/94, 101/2005
ZAKON O UNUTRAŠNJOJ PLOVIDBI
IX. INSPEKCIJSKI NADZOR
Član 57.
Nadzor nad izvršavanjem ovog zakona i propisa donetih na osnovu njega vrši republički, odnosno pokrajinski organ uprave nadležan za poslove bezbednosti unutrašnje plovidbe.
Član 58.
U vršenju poslova inspekcije bezbednosti unutrašnje plovidbe, inspektor je ovlašćen i dužan da pregleda: plovne objekte, brodske isprave i isprave članova posade, pristaništa, sidrišta i zimovnik, plovni put, plovidbu na plovnom putu, objekte bezbednosti plovidbe, kao i drugu dokumentaciju koja omogućava uvid u rad posade plovnog objekta.
U vršenju poslova inspekcije bezbednosti unutrašnje plovidbe inspektor bezbednosti unutrašnje plovidbe dužan je da preduzima mere:
1. zabrani plovidbu i oduzme isprave o sposobnosti plovnog objekta za plovidbu;
2. zabrani upotrebu operativne obale ili njenog dela;
3. zabrani plovidbu u pristaništu, zimovniku ili na sidrištu;
4. oduzme odobrenje za obavljanje prevoza;
5. zabrani prevođenje plovnog objekta preko brodske prevodnice;
6. zabrani dalje izvođenje radova dok se utvrđene nepravilnosti ne otklone;
7. zabrani radove koji se izvode protivno propisima o građenju;
8. zabrani upotrebu plovećeg postrojenja;
9. obezbedi izvršenje potrebnih radova preko druge organizacije ili organa, a na teret organizacije odnosno, imaoca plovnog objekta koji su bili dužni da otklone utvrđeni nedostatak, odnosno postupe po zakonu i nalogu inspektora bezbednosti plovidbe.
Član 59.
Inspektor je dužan da zabrani plovidbu plovnom objektu ako ustanovi da je bilo koji član posade u smeni pod dejstvom alkohola, opojnih sredstava ili je u takvom zdravstvenom stanju da nije sposoban da obavlja poslove za koje je ovlašćen.
Zabrana iz prethodnog stava ne može trajati kraće od šest časova.
Inspektor je ovlašćen da člana posade podvrgne ispitivanju pomoću odgovarajućih sredstava i aparata (alkometar i dr.) ili da ga odvede, odnosno uputi na stručni pregled radi proveravanja da li ima alkohola u organizmu, ili da li pokazuje znake alkoholne poremećenosti, odnosno da li se nalazi pod dejstvom opojnih droga ili lekova na kojima je označeno da se ne smeju upotrebljavati pre i za vreme plovidbe (vožnje).
Član posade je dužan da se podvrgne ispitivanju, odnosno stručnom pregledu na koji je upućen.
Analiza krvi ili urina vrši se kod člana posade koji poriče da je pod dejstvom alkohola čije je prisustvo u organizmu utvrđeno odgovarajućim sredstvima ili aparatima, kao i da se nalazi pod dejstvom opojnih droga ili lekova na kojima je označeno da se ne smeju upotrebljavati pre i za vreme plovidbe (vožnje) ako zbog toga ne bi nastupile štetne posledice po njegovo zdravlje.
X. KAPETANIJA PRISTANIŠTA
Član 60.
Kapetanija pristaništa neposredno na području za koje je osnovana obavlja deo upravnih, inspekcijskih i drugih poslova iz oblasti unutrašnje i pomorske plovidbe, a u okviru ovlašćenja republičkog, odnosno pokrajinskog organa uprave nadležnog za poslove saobraćaja.
-
Pa oni i onako ne rade svoj posao, pa nisam hteo ni da pišem :suicide:
-
Dali neko zna plan kapetanije za izlazak na teren za registraciju camaca.Interesujeme Sava uzvodno.
-
Dali neko zna plan kapetanije za izlazak na teren za registraciju camaca.Interesujeme Sava uzvodno.
011/626-677 telefon kapetanije BGD :smile:
-
Ne mogu da verujem da niko ne prati "onaj sajt" i nije prebacio dve interesantne teme. Radi se o sajtu "Na vodi" i sledecim temama:
http://www.navodi.com/docs/Pravilnik_o_plovidbenoj_dozvoli.pdf (http://www.navodi.com/docs/Pravilnik_o_plovidbenoj_dozvoli.pdf)
Uputstvo za dobijanje plovidbene dozvole
Rešenjem br. 342-01-64/2005-15/1 Ministarstva za kapitalne investicije Republike Srbije od 11.07.2005. godine, za polaganje stručnog ispita za upravljača čamca, rukovaoca: motornog čamca, skele, motorne skele i mornara na plovećem postrojenju a na osnovu pravilnika o programu i načinu polaganja stručnog ispita za sticanje zvanja upravljača i rukovaoca čamca, polažu se sledeći predmeti:
1. Opšti deo (ustavno uređenje, radni odnosi, upravni postupak
2. Plovidbeni propisi na unutrašnjim plovnim putevima
3. Osnovi navigacije
4. Plovni objekti i njihovo korišćenje
5. Poznavanje motora
6. Osnovi pružanje prve pomoći
7. Praktični ispit
Na osnovu postignutog uspeha ispitna Komisija utvrđuje da li je kandidat položio ispit - pao na popravni (nije položio jedan od ispita) - nije položio (kada kandidat nije pokazao dovoljan uspeh iz najmanje dva predmeta)
Uz prijavu za polaganje stručnog ispita, koju možete skinuti klikom na donju sliku, potrebno je uplatiti 3.500 dinara.
Rešenjem o visini naknade za pregled čamaca i plovećih postrojenja, donetim 28.07.2005.godine:
1. Visina naknade za pregled čamaca i plovećih postrojenja, određuje se u zavisnosti od veličine objekta, vrste pogona, odnosno uređaja, opreme i nadgradnje.
2. Visina naknade za čamac određuje se u dinarima :
- za čamac do 5 metara - 300,00 dinara (bez kabine) - 500,00 dinara (sa kabinom)
- za čamac preko 5 do 10 metara - 650,00 dinara (bez kabine) - 900,00 dinara (sa kabinom)
- za čamac preko 10 do 15 metara - 1000,00 dinara (bez kabine) - 1.500,00 (sa kabinom)
Za čamce koji se koriste u privredne svrhe visina naknade se uvećava za 50%
Za čamce sa pogonom dodaje se u obračun visina naknade u zavisnosti od snage motora, i to :
- do 2,94 KW - 80,00 dinara
- preko 2,94 KW do 7,35 KW - 200,00 dinara
- preko 7,35 KW do 22,05 KW - 360,00 dinara
- preko 22,05 KW do 96,60 KW - 700,00 dinara
- preko 96,60 KW - 1.500,00 dinara
3. Visina naknade za ploveća postrojenja koja se koriste u privredne i javne svrhe nije 50% veća od plovećih postrojenja koja se koriste za sport i razonodu.
Visina ove naknade određuje se u dinarima i iznosi 100,00 dinara po kvadratnom metru površine plovećeg postrojenja.
(Rešenje o naknadama je doneseno od strane Ministarstva za kapitalne investicije 21.marta 2006 godine.)
4. Visina naknade za vodene skutere sa pogonom određuje se u zavisnosti od snage motora, i to:
- do 73,6 KW - 3.000,00 dinara
- preko 73,6 KW do 96,6 KW - 4.000,00 dinara
- preko 96,6 KW - 5.000,00 dinara
5. Visina naknade za obrazac plovidbene dozvole je 100,00 dinara
6. Sredstva naknade za pregled uplaćuju se na žiro račun Prihoda Organa i Organizacija Republike Srbije.
Primer 1 :
Svrha uplate : Registracija čamca
Primalac : Prihod Organa i Organizacija
Račun : 840 - 1562845 - 88
Broj modela : 97 Poziv na broj : 11 - 12400 - 0000 - 74232116
Primer 2 :
Svrha uplate : Administrativna taksa
Primalac : Budžet Republike Srbije
Račun : 840 - 742221843 - 57
Broj modela : 97 Poziv na račun : 50 - 016
- Produženje plovidbene dozvole - 440,00 dinara
- Bilo kakva promena na dozvoli (tehnička) - 770,00 dinara
- Prvi upis za fizička lica - 1750,00 dinara
- Prvi upis za pravna lica - 5690,00 dinara
Jel ima neko mozda ove udzbenike za ove ispite? Mozada bi mogao da ih okaci.
Da li su teski ti ispiti za polaganje? I koja je kategorizacija vozila a samim tim i dozvola?
-
argus nema potrebe za udzbenicima :)
-
Argus, polaganje košta 4-5000 dinara, a sve potrebno znanje se svodi na zdrav razum i klimanje glavom! :taunt:
Dozvola za Upravljača motornim čamcem na našim rekama važi za sva plovila do 15m dužine.
-
Ok, ok jasno mi je. Hvala svima na objasnjenju.
-
Koliko sam ja upucen na prikolici mora da bude tablica ista kao na vucnom vozilu,tj da ti izdaju 3 tablicu na autu
-
Ocigledno je da recna policija debelo prekoracuje svoja ovlascenja i zalosno je sto u ovoj drzavi nema zakona da bi oni bili sankcionisani kako su zasluzili i da su pojedinci koji su placeni da rade svoj posao, pod raznoraznim izgovorima opijeni zeljom za vlascu i moci pa ma kakva ona bila,toliko zabrazdili u kriminal da je to za neverovati.Ali ocigledno da ta pojava kao rak-rana izjeda drustvo na svim nivoima i socijalnim stalezima sa tom razlikom da sirotinja plati za sve.Zalosno i bedno.
-
Prikolica ,ma sta da vuce mora biti registrovana ili sa trecom tablom (ista kao na autu koji je vuce) ako spada u lake prikolice obicno bez inercijalne kocnice (najbolje proveri u amss) ili ako se radi o vecim prikolicama one moraju posedovati svoje tablice.
Znaci tablice camca(kome je pri tom vec istekla registracija) na toj prikolici ne znace nista !!!
Sto se tice prevoza camca koji je neregistrovan a vozis ga na toj prikolici,nema problema ukoliko imas "papire" za taj camac odnosno neki valjan dokaz o vlasnistvu istog (kako bi prilikom kontrole policiji mogao da dokazes da ga npr.nisi ukrao).Npr. camac ti je havarisan ,stojao ti je u dvoristu dve godine i sada ga vozis na popravku.Niko te ne obavezuje da moras da ga registrujes da bi ga odslepao prikolicom u servis.
Kada vuces camac u inostranstvo mora biti i registrovan i moras imati polisu osiguranja usled stete prema trecem licu.
-
Sto se tice prevoza camca koji je neregistrovan a vozis ga na toj prikolici,nema problema ukoliko imas "papire" za taj camac odnosno neki valjan dokaz o vlasnistvu istog (kako bi prilikom kontrole policiji mogao da dokazes da ga npr.nisi ukrao).
Ne razumem zašto mi večito moramo dokazivati da nismo nešto ukrali :wild:
Pa zar ne treba da bude obrnuto ???
Još malo ću i za bicikli koji vozim morati da nosim račun stalno uz sebe da pokažem policiji ako me pitaju čiji je bicikli :diablo:
-
Ne razumem ni ja ,ali je tako.Tu se nesto kao non-stop kontrolise ,"da nije ukradeno" a bas bih voleo da izbace statistiku koliko je plovila i penti nadjeno od ukupnog broja ukradenih :wild:.
Pre 15-tak godina ukrali mi hrastov camac koji je bio vezan za bovu kod restorana Venecija u St.Banovcima,sve sa bovom i svemerom.
I sta mislis dali je nadjen ? :diablo:
-
Sto se tice prevoza camca koji je neregistrovan a vozis ga na toj prikolici,nema problema ukoliko imas "papire" za taj camac odnosno neki valjan dokaz o vlasnistvu istog (kako bi prilikom kontrole policiji mogao da dokazes da ga npr.nisi ukrao).
Ne razumem zašto mi večito moramo dokazivati da nismo nešto ukrali :wild:
Pa zar ne treba da bude obrnuto ???
Još malo ću i za bicikli koji vozim morati da nosim račun stalno uz sebe da pokažem policiji ako me pitaju čiji je bicikli :diablo:
To je mala dezinformacija...Panduri NEMAJU pravo da kontroliše teret,promet roba i sl,(tačno se zna koja služba može to da radi) na bilo kom vozilu,pa tako ni čamac na prikolici,a to što se oni malko kurče sa tim u fazonu " da to nije možda ukradeno negde" i sličnim forama nema uporište nigde u zakonu.Slobodno im odgovorite : DA ukrao sam a vi nadjite gde pa me onda hapsite a dotle malo živite u zabludi da sam neki strašan kriminalac...
Nemaju nikakvih prava ni da vas pitaju sta vozite u gepeku ,na prikolici i sl.Najmanje 10 puta su me to pitali i slatko sam ih isprašio.
Uslovi i način zaustavljanja i pregledanja
Član 64.
Ovlašćeno službeno lice ovlašćeno je da zaustavi i izvrši pregled lica, predmeta koje lice nosi sa sobom i saobraćajnog sredstva kada je to neophodno radi pronalaska predmeta podobnih za napad ili samopovređivanje.
Prilikom zaustavljanja ovlašćeno službeno lice, pre nego što pristupi pregledu iz stava 1. ovog člana, saopšava licu da li je zaustavljeno radi vršenja pregleda zbog preventivne kontrole, zbog njegovog ili tuđeg prekršaja ili krivičnog dela ili iz drugog bezbednosnog razloga.
Pregledom lica u smislu stava 1. ovog člana, smatra se uvid u sadržaj odeće i obuće.
Pregledom saobraćajnog sredstva u smislu stava 1. ovog člana, smatra se pregled svih otvorenih i zatvorenih prostora saobraćajnog sredstva i predmeta koji se prevoze.
Pregled predmeta koje lice nosi sa sobom obuhvata pregled predmeta koji su kod lica ili u njegovoj neposrednoj blizini ili predmeta lica po čijem se nalogu u njegovoj pratnji oni prevoze.
Pregled lica mora vršiti lice istog pola, izuzev kada je neophodan hitan pregled lica radi oduzimanja oružja ili predmeta podobnih za napad ili samopovređivanje.
Prilikom pregleda ovlašćena službena lica ovlašćena su da koriste tehnička sredstva i službenog psa.
Pri preduzimanju mera iz stava 1. ovog člana ovlašćeno službeno lice ovlašćeno je da prinudno otvori zatvoreno saobraćajno sredstvo ili predmet koji lice nosi sa sobom.
Ako postoje osnovi sumnje da lice kod sebe, u saobraćajnom sredstvu ili u predmetu koji nosi sa sobom ima predmete koji mogu poslužiti kao dokaz u krivičnom ili prekršajnom postupku, ovlašćeno službeno lice ovlašćeno je da zadrži lice do pribavljanja naloga za pretres, a najduže šest časova.
-
a evo nešto što možete da primenite u slučaju da vas teraju na vanredni tehnički pregled (provereno u praksi)
Princip srazmernosti
Član 36.
Primena policijskog ovlašćenja mora biti srazmerna potrebi zbog koje se preduzima.
Primena policijskog ovlašćenja ne sme izazvati veće štetne posledice od onih koje bi nastupile da policijsko ovlašćenje nije primenjeno.
Između više policijskih ovlašćenja primeniće se ono kojim se zadatak može izvršiti sa najmanje štetnih posledica i gubljenja vremena.
Prilikom primene sredstava prinude nastojaće se da njihova upotreba bude postupna, odnosno od najlakšeg prema težem sredstvu prinude i, u svakom slučaju, uz minimum neophodne sile.
samo im recite npr da žurite na zakazani lekarski pregled i ako oni nerazumeju šta znači ovaj član neka pišu prijavu .sudija je pismen čovek on će znati...
Izvinjavam se zbog dva uzastopna posta zeza me nešto i nemogu da pišem duge postove
-
To je clan zakona o policiji i po njemu "pandur" postupa u skladu za ovlascenjem iz tog clana tj. Zakona o policiji (malo tumacenja pri citanju) i ne pise nikakve prijave (a kako ako je nepismen?), vec utvrdjuje cinjenice (penje se na ladju, pregleda dokumenta, !brodski dnevnik, teret, putnike..."Panduri NEMAJU pravo da kontroliše teret,promet roba i sl,(tačno se zna koja služba može to da radi)!". Inace tema je zakoni i propisi a ne "o` anarhijo i drz` pandura", ima takvih foruma pregrst na internetu, ali tebi racunar ne pise dugacke postove! Ima i pismenih pandura kojima shodno datim ovlascenjima u skladu sa zakonom o policiji i moralnim i etickim principima, lakonski i profesionalno obucenim ne bi proslo ni citanje navedenog u postu "Nemaju nikakvih prava ni da vas pitaju sta vozite u gepeku ,na prikolici i sl.Najmanje 10 puta su me to pitali i slatko sam ih isprašio" a kamoli u praksi na terenu ako je !neko previse opusten, kaze da je lopov i sl.
Krade se nazalost i meni su krali, a kako da "pandur" ustanovi cinjenicu da li je camac na prikolici (osnova sumnje) ukraden, ako to ne proveri vizuelno, uvidom u papirne dokumente... i verbalno (recima) obavljanjem razgovora, a da to ne povredi gradjanjska prava, ponos ili vec sta lica kome se "pandur" sluzbeno obraca.
-
To je clan zakona o policiji i po njemu "pandur" postupa u skladu za ovlascenjem iz tog clana tj. Zakona o policiji (malo tumacenja pri citanju) i ne pise nikakve prijave (a kako ako je nepismen?), vec utvrdjuje cinjenice (penje se na ladju, pregleda dokumenta, !brodski dnevnik, teret, putnike..."Panduri NEMAJU pravo da kontroliše teret,promet roba i sl,(tačno se zna koja služba može to da radi)!". Inace tema je zakoni i propisi a ne "o` anarhijo i drz` pandura", ima takvih foruma pregrst na internetu, ali tebi racunar ne pise dugacke postove! Ima i pismenih pandura kojima shodno datim ovlascenjima u skladu sa zakonom o policiji i moralnim i etickim principima, lakonski i profesionalno obucenim ne bi proslo ni citanje navedenog u postu "Nemaju nikakvih prava ni da vas pitaju sta vozite u gepeku ,na prikolici i sl.Najmanje 10 puta su me to pitali i slatko sam ih isprašio" a kamoli u praksi na terenu ako je !neko previse opusten, kaze da je lopov i sl.
Krade se nazalost i meni su krali, a kako da "pandur" ustanovi cinjenicu da li je camac na prikolici (osnova sumnje) ukraden, ako to ne proveri vizuelno, uvidom u papirne dokumente... i verbalno (recima) obavljanjem razgovora, a da to ne povredi gradjanjska prava, ponos ili vec sta lica kome se "pandur" sluzbeno obraca.
Znam ja sta je tema ali čovek lepo pitao,bez uvrede ali ti mora da si jedan od onih pismenijih jer koristiš računar i ne bih da polemišem na forumu o tome
ali mali primer;
U mom gepeku se nalazi nešto ,izmedju ostalog, i što piše : 1.KX-TDE0111XJ DSP64 Card (built in 8 IP trunks & 16 IP PT license)
i ti oćeš da kažeš da sam ja dužan da panduru objašnjavam u 6 ujutro na autoputu šta je to ,da mi traži fakturu otkud mi to,da li nekog možda mogu da povredim sa tim ili da se samopovredim.ma ajde ...
Inače to je principijelna stvar nije bitno da li je kartica u gepeku ili čamac na prikolici.I usput imam ja malo više veza sa policijom i o zakonu o policiji znam koliko i ti ,ali isto tako imam i svoje mišljenje o svemu tome koje opet da ne širimo polemiku na ovom lepom forumu.I na kraju nema krivice dok se to ne dokaže i overi u sudu a teret dokazivanja osim u dva slučaja je na policiji
-
Nije pitao vec je pogresno ili namerno protumacio zakon. Nema polemike za to treba sagovornik (i moj Sin od 9 god apsolitno perfektno koristi racunar) a i ovaj forum apsolutno to ne zasluzuje. Ecka/Belo Blato/Lukio Selo/Carska Bara/kotlic...10,00 am Raj na zemlji, 06,00 pandur, ha ha. Pozdrav svima.
-
Nije pitao vec je pogresno ili namerno protumacio zakon. Nema polemike za to treba sagovornik (i moj Sin od 9 god apsolitno perfektno koristi racunar) a i ovaj forum apsolutno to ne zasluzuje. Ecka/Belo Blato/Lukio Selo/Carska Bara/kotlic...10,00 am Raj na zemlji, 06,00 pandur, ha ha. Pozdrav svima.
Apsolutno ok...
nego gde je taj raj na zemlji
-
Apsolutno ok...
nego gde je taj raj na zemlji
:whistle:
-
ja i mam nesto literature za polaganje kao i ostale nauticke literature ali ne poznajem nikog ko je pao na tom ispitu a da zna svih 60 slova.ako hoces iskopiracemo knjizicu
Некад било друже.Данас сам био присутан пошто сам закаснио оставили ме само да слушам од њих 7 6 је пало 1 положио.Барем у капетанији у Београду.
-
Pozdrav svima, potrebno mi je par saveta iskusnijih kolega i poznavalaca prava u vezi ove tematike, imam par tehnickih pitanja, zivim blizu jezera na Uvcu,na tim jezerima saobraća 50-60 camaca raznih kategorija, uglavnom manji gliserčići, i ribolovoacki camci, niko nikada nije registrovao nijedan camac, vecina motora (tomoske uglavnom) nemaju papire itd... verovatno sa stanovista drzave nezanimljivo podrucije za ubiranje poreza
1.da li je potrebno da i mi registrujemo camce?
2.da li je potrebno imati dozvolu za upravljanjem camcem duzine 4m,za 4 osobe,motor 8 ks?
3. gde se moze polagati,informacije o telefonu i ako ima neko kakvu skriptu za polaganje?
HVALA SVIM POZNAVAOCIMA NA POMOCI UNAPRED :) mirna voda svima :) 25648
-
po pravilima ne biste smeli da budete na vodi bez polozenog, i sa tomosima koji nemaju papire...
a opet sa druge strane ne cackajte mecku pa da se dajete u trosak (registracija, porez, polaganje...)
a opet sa trece strane http://www.politika.rs/rubrike/Hronika/Stena-u-Uvachkom-jezeru-spasla-sedam-ljudi.lt.html (http://www.politika.rs/rubrike/Hronika/Stena-u-Uvachkom-jezeru-spasla-sedam-ljudi.lt.html)
mislim da je bitnije da ljudi shvate da se nije igrati sa vodom ...
sto se tice tvojih pitanja:
1 DA u opstini sa dva svedoka cete dobiti papire za svakog tomosa
2 DA
3 Ovo su kontakti kapetanija pa vidi koja je najbliza : http://www.exyuberza.com/oglasi_lista.php?podkat_id=191 (http://www.exyuberza.com/oglasi_lista.php?podkat_id=191)
ali mislim da biste trebali posebnu paznju da posvetite bezbednosti
-
btw imas negde na sajtu knjizicu za UMC pa pogledaj
-
btw imas negde na sajtu knjizicu za UMC pa pogledaj
pokusavao sam da je pronadjem,al nisam uspeo, hvala na ostalim informacijama :)... bilo je brzo i ekspresno
-
Ne brini doci ce oni kad tad.Prosle godine su bili na jezeru blizu Kraljeva i pokaznjavali masu ljudi.. tamburanje
Niko od njih nije imao nikakva dokumenta za boravak na vodi.. puke
-
pokusacu da iskopam pa kacim u ovu temu !
-
Ne brini doci ce oni kad tad.Prosle godine su bili na jezeru blizu Kraljeva i pokaznjavali masu ljudi.. tamburanje
Niko od njih nije imao nikakva dokumenta za boravak na vodi.. puke
slazem se da treba pravila vaze za sve,al ovde nikada niko nije registrovao nijedan camac, mislim da mora da postoji neki organ koji ce to da radi, ne mogu ja registrovati moj camac u beogradu i voziti ga ovde, a prebivaliste mi je ovde, mislim kao sto ima smederevo, novi sad, beograd, apatin itd...... tako bi morao neko i ovde to da radi, a taj neko ne postoji. Ne volim da se cimam sa murijom niti inspektorima koje kakvim ni za kakve pare na svetu, kad imam sve papire samo ih OŠTRO pogledam, malo se pravim kao lud nemam pojam sta mi traze, kao nemam nista no , pa onda sve izvadim od papira j1 ha i dodam pun gas :)
-
nisam siguran , ali da bi mogli da ti pregledaju papire po zakonu to moze samo kapetanije koje tamo nema znaci mirni ste,
u beogradu je kapetanija to prebacila na recnu policiju koje tamo ponovo nema , znaci opet ste mirni ...
cutite i vozite i obratite paznju na bezbednost , pogotovo sa tomosima koji su stari motori a to jezero nije za igranje koliko shvatam ....
-
Nijedna vodena povrsina nije za zezanje, jezera su opasna pogotovu kad dune vetar, znaju talasi biti i po metar visine, obicno sve nesrece dolaze zbog budalastina, nepaznje, kur...evitog ponasanja na vodi, i uvek obavezno zbog alkohola....ta nesreca je tada dogodila sa tim uzicanima, i ne pamtim kad je bila jos neka,pretovarnen camac, nisu sedali u camcu nego hodali i gajba piva, i naravno problem se desi....hvala na pomoci, al voleo bih imati tu knjizicu makar u elektronskoj formi, pa ko ima nek posalje,bicu zahvalan,ako je potrebno i platiti za istu. 357
-
Komsija, za nase podrucje je nadlezna kapetanija u Sremskoj Mitrovici. Pa ako si dovoljno lud (posten) ti zapali u Sr. Mitrovicu sa sve camcem i obavi to. Jos ponesi desetak-petnaest hiljadarki da drzavi platis, pa sledece godine opet. Salim se, dolazi kapetan iz Mitrovice po pozivu(ako ima desetak camaca za registraciju ili za polaganje). Prosle godine je dolazio jednom ili dva puta na Perucac zbog registracije splavova i polaganja ispita. Ali s obzirom da nema ko da kontrolise, nije mi jasno sto si zapeo da registrujes camac. Vozi i uzivaj. Mozda se i sretnemo na jezeru. Ja dodjem malo na KOKU a malo na Perucac a inace sam Uzicanin. Poznaces me po zastavici MOJA LADJA. 114 114
-
Ma, nisam ja bas toliko revnosan da izmirim drzavi njene namete, nego sam hteo cisto da se informisem, da me ne zaustavljaju ribocuvari i traze koje kakve papire,a posto nisam ni ribolovac doci cu u iskusenje da tamburanje pa bolje da znam svoja prava i obaveze....vidimo se na Kokinom brodu vozim gliser rocca rubis srecno kone
-
Koja je donja granica za polaganje za UMC, sin mi ima 15 godina i hoce da polaze. cap
Kapetane ima li negde na sajtu (nisam je nasao) te knjizice za polaganje za UMC? 114 sha
-
donja granica 16 god.
U fazi sam narezivanja CD-a koji sam dobio od kapetana Butirića iz kapetanije Titel.
Gledaćemo da postavimo na sajt ,kako bi zainteresovani mogli da preuzmu po potrebi.
-
Marke, imam u pdf formatu Priručnik za polaganje za UMČ ali je datoteka veličine oko 12,2 MB.
Ako vaš provajder to dozvoljava mogu da vam dostavim na e-mail adresu - javite mi se.
-
Marke, imam u pdf formatu Priručnik za polaganje za UMČ ali je datoteka veličine oko 12,2 MB.
Ako vaš provajder to dozvoljava mogu da vam dostavim na e-mail adresu - javite mi se.
Uspeo sam da tu datoteku podelim u deset (svaka po 10 strana priručnika) ali opet je veličina svake pojedine datoteke izmedju 0,6 i 1,2 MB. Mogu da ih šaljem pojedinačno. To će sigurno proći ali može da potraje.
-
sad se setih meni ce da vazi i u nemackoj nasa UMC dozvola kad udjemo u eu? sad ne vazi meni za inostranstvo osim HR i CG.
-
IKO hvala za obavestenje nisam imao strpljenja da trazim i citam ceo zakon da nadjem taj podatak. ok k5 114
Ima li ogranicenja kad polozi do 18 godina na snagu motora na 4KS kao u Hrvatskoj ili nema? sha
-
Znaci ima pravo da polaze ali do 18te moze samo da tera 4ku.Znam iz licnog iskustva ,sin moj tako polozio.. 25648
-
@ Marke,
imam "Osnovne odredbe o plovidbi na Dunavu i posebne preporuke" izdanje je malo starije ali generalno
mislim da nema nekih bitnih promena u odnosu na danasnje stanje propisa.
-
LSI baci mi na mail spojicu i okacicu na forum !
-
LSI baci mi na mail spojicu i okacicu na forum !
Poslto jutros na ...@broadcasttc...
-
I oce l' biti skoro ta knjiga ili CD postavljeni na forum ????
Pozdrav,
Milos
-
bice uskoro laza podelio na 10 delova i poslao sve u jednom mailu sad moram spajam :)
-
Ahoooj Kapetane,
Jedno pitanje u vezi zastavice.
Ima li nacina da dobijem jednu tu cuvenu zastavicu "Moja Ladja"?
Pozdrav,
Milos
-
zastavice nikako da odstampam novi set ... ajde videcu posle sajma da pustim 100 komada u stampu...
-
http://www.mojaladja.com/biblioteka/PrirucnikZaUMC-UpravljacMotornogCamca.pdf (http://www.mojaladja.com/biblioteka/PrirucnikZaUMC-UpravljacMotornogCamca.pdf)
bice za par minuta upravo uploadujem !
-
Sta reci sem veliko HVAAALAAA.
Pozdrav i valjda cu i ja ove godine imati zastavicu "Moja Ladja"
f67
-
Mnogi zeljno ocekujemo to obelezje za plovila
-
Mnogi zeljno ocekujemo to obelezje za plovila
Lipši magarče do zelene trave... sajkaca Meni je obećana evo ima godina.. roll4
-
Malo soli za ljute rane ... ffff ima svega
-
Ipak mi i dalje verujemo nasem kapetanu 114 kgk
-
Drugari imam pitanje u vezi sa registracijom camca. Naime kupio sam pasaru koja je poslednji put registrovana pre 10 godina.
Sta mi treba od papira? Imam staru plovidbenu...
Hvala!
-
Ako se ne varam potrebno je prisustvo lica na koje se vodi plovilo u staroj plovidbenoj dozvoli. Makar sam ja tako radio za stari camac. Dosao je stari vlasnik dao svoju licnu kartu, potom ja moju, poplacao sam dazbine i dobio novu plovidbenu. To bese pre 4 godine u Beogradu, sad da li se nesto menjalo ili postoji alternativa ne znam.
-
Drugari imam pitanje u vezi sa registracijom camca. Naime kupio sam pasaru koja je poslednji put registrovana pre 10 godina.
Sta mi treba od papira? Imam staru plovidbenu...
Hvala!
Stara plovidbena, ugovor o kupoprodaji (overen) i potvrda o izmirenom porezu - ovo bi trebalo da je dovoljno.
Kad ovo sve imate, nije potreban bivši vlasnik.
Proverite za svaki slučaj u Kapetaniji (može i telefonom).
-
Onda su mene bezveze terali da vucem coveka za rukav da dodje u kapetaniju a svu navedenu papirologiju sam imao...
-
Hvala!
-
Nek je sa srecom kupovina 114 k5 kgk
-
Drugari imam pitanje u vezi sa registracijom camca. Naime kupio sam pasaru koja je poslednji put registrovana pre 10 godina.
Sta mi treba od papira? Imam staru plovidbenu...
Hvala!
najbolje ti nazovi Kapetaniju na 011/202-9900 ili 202-9906 i neka ti oni kazu sta treba
-
Nek je sa srecom kupovina 114 k5 kgk
Hvala ;)
-
A sto se tice dozvole i knjizice za polaganje UMC - RMC, nekoliko ljudi je pomenulo da je maciji kasalj. Nemojte to olako shvatiti, ja sam recimo polagao 2003-ce i taj ispit mi je bio tezi od ispita sa fakulteta, na kojem sam inace imao prosek 9.30. Tada nije bilo nikakve sanse da se prodje laganica, ili na "foru", neki kapetan fanatik, pa jos zuri i jedva ceka da obori, poobarao je silne ljude. Imao sam pitanja iz radnog prava, koja tela cine skupstinu i slicne nebuloze. Da nisam izmedju ostalog pravnik po struci nista me ne bi povadilo. U medicinskom delu sam imao pitanje u vezi suncanice i toplotnog udara. Polagalo se pred troclanom komisijom u tri razlicite kancelarije. Secam se jednog dede, doveo unuka da polaze, a mali padne u prvoj kao i vecina ljudi. Kapetan izlazi iz kancelarije, a deda ce:"daj bre ovom mom malom da polozi, dosli smo izdaleka", sve ne verujuci da je mali zaista pao. "Kad nauci polozice", odgovori mu kapetan koji je zaista imao kriterijum kao da polazemo za kapetana nosaca aviona 4587 a0335. ":Daj bre, pa sta tu ima da se zna, ko' da je vazno, to je bre obican mali camac, nemoj da ZAJEBAVAS". Na to se kapetan brecnu i povisenim tonom rece:"pazite kako se ponasate, inace necu primiti malog sledeci mesec na polaganje, za mene je poznavanje upravljanja plovnim objektom najvaznija stvar na svetu.". Deda ukjapirao da se malo preigrao, pa se poce izvinjavati, a kapetan ode u neku kancelariju. Taj je bio strah i trepet odnda, mozda je sad snizen kriterijum, ali nesto nisam siguran. Nemojte da odete nespremni, pa da bacate pare bzvz. Nas su odveli na prakticni deo kod "Stenke", pa naidje srecom drugi kapetan i rece da od voznje nema nista, zuri kao negde, tako da mi odosmo kuci pevajuci. To je moje iskustvo iz kapetanije. Dobio sam onu, kako je zovu "plavu" knjizicu, mada je ustvari bela sa plavim sarenisem po njoj. Valjda je to ta najnovija, izdalo je ministarstvo za saobracaj i trgovinu cini mi se.
Zelim svima srecu pri polaganju.
-
Prva registracija plovila,od 07.02.2013,se mora izvrsiti u opstini,tj mestu prebivalista,tj kapetanija nadleznoj za tu opstinu.
Plovila koja su upisana u registre kapetanijama vam mesta prebivalista doraju do 07.02.2014 izvrsiti izmene i preregistrovati plovila.