Moja Ladja
NAUTIČKI E-SHOP => Malecni Oglasi => ARHIVA - Malecni Oglasi => Temu započeo: slavkor 18, 01, 2014, 18:34:59 posle podne
-
Brod Ancas Queen 24 Norveske proizvodnje (u klasi Windy 24) Plastika, dimemzija 7.40m x 2.45m sa Tvrdim krovom, kabinom sa lezajevima I natkabinom. Kompletni Papiri, uvezen iz Svajcarske, ocarinjen.
Brod je proizveden 1975 god. Ali je kompletno restauriran, ofarban 2012 god.
- Stabilni Motor Volvo-Penta AQ 130 ks B 20. Z-noga Volvo 280 kompletno sredjen. (Z noga trenutno skinuta zbog transporta. )
-Kompletna elektro instalacija, rasveta, sigmalizacija, sirena,2 akumulatora. Ormar sa osiguracima
PP Aparat.
-Nova tenda , prohromska platforma sa merdevinama od prohroma.
-Kabina sa lezajevima ili klupama za sedenje, -WC nov, hemijski sa pratecim materijalom. -Dodatna ostava.
-Kokpit sa prekidacima, bravom, Kormilom. Dubinomer, Kompas.
- Kuhinja sa radnim delom, preklopnim, Plinski sporet, sudopera Tank za vodu sa pumpom. Instalacija za Frizider. Komde sa fiokama, mini bar.
-Muzika sa zvucnicima
-Tapacirani spremnici za kanape, bove I razno. Patent Sidro. Kaljuzna pumpa.
Postoji i varijanta vadjenja stabilnog motora i montaza vanbrodskog motora,za ozbiljnog kupca po dogovoru.
-
Kad se nešto u startu uradi kako treba onda mu ni vreme ne može ništa.
Vrlo lep brod. Uživaće u i na njemu svako ko bude mogao sebi da ga priušti.
-
Jel može više da se pojasni ta opcija sa vanbrodskim motorom, verujem da bi to bilo mnogo prihvatljivije nego sadašnja varijanta pre svega zbog registracije.
-
Moze da se izvadi stabilni motor,zatvori profesionalno otvor na krmi,zatim malo pusti i ojaca platforma i stavi vanbrodski motor,cetvorotaktni.Predlog bi bio recimo Honda 25 sto bi sasvim zadovaljavajuce bilo ili veci po zelji. Ovo je camac mog brata a ja licno sam to kod sebe uradio i to sa dva motora. Odbila bi se vrednost stabilnog motora i Z noge (oko 1500e)a uracunao rad i cena drugog vanbrodskog motora. A moze i Brod bez motora pa ko hoce sam da radi. Sve moze uz korektan dogovor.
-
6500 bez motora je bagatela za ovaj brod. Na marini "Savska Oaza" je privezan isti ovakav i vlasnik mu je zatvorio korito i okacio Yamahu 25 konja. doduse morao je da radi komplet novu platformu ova originalna je na zglobove povezana i ne moze da nosi motor
-
Meni ovo deluje bas ok - barem ovako na slici
Zanima me onako informativno jel sa ovim Volvo motorom moze da glisira i koja je neka okvirna potrosnja. Kakvo je ovo korito?
I ako je je glisersko ili poludeplasmansko kako se ponaša u deplasmanskom režimu i koje su okvirne potrošnje.
-
Brod je juce slikan,tu u Beogradu na Dunavu kod ulaza u Jojkicev Dunavac,imam jos slika ali bilo bi previse staviti sve.Ko je zainteresovan,ozbiljno,sve se moze pogledati.
Brod je nedavno uvezen iz Svajcarske i nije ovde jos pustan u vodu(nizak vodostaj) Po prici vlasnika u CH potrosnja sa ovim Volvo motorom pri punom gasu ide oko 20 l benzina na sat,moze da glisira. Motor je sredjen i dobar,bilo bi ga steta vaditi jedino zbog te nase registracije.Sa 1/3 gas bi isao solidno i trosio 5 l,kao sa nekim 20-25 ks vanbrodskim. Mozete jos na internetu proveriti dosta toga.
-
Pa zato te i pitam, ako ide 6-7km/h uz vodu a troši oko 4l meni to deluje ok posebno što je na raspolaganju uvek velika rezerva snage
-
Brod je odlican !
Gledajuci Arsin brod (ovo mi bas lici na taj) ovo je bas prava mjera za 2/3 clana posade i jos mozes da primis goste kad ti se hoce .
Nesto se ne sjecam da smo ozbiljno pricali o potrosnji kod ovakvih i slicnih plovila. Ja kako god da racunam km / vrijeme /potrosnja meni to sve izadje tu negdje i kod velikih i kod malih motora .
-
Ovo je identican motor kao moj B20 inace proizveden od 1970 do 1975 i ima ga u starom volvou 140 na slici su 2 karburatora ima
varijanta sa jednim manje trosi ali i manja konjaza sve u svemu vrlo slican i brod kao moj ..samo sto mi je cena malo ..al ne poznajem srpsko trziste i necu da komentarisem dalje.. Znaci ko zadrzi motor moze da nadje isti ili slican izbusi jednu rupu i ima marine motor, jer je bukvalno samo jedna rupa kod termostata razlika..130 konja i 20 litara potrosnje na punom gasu i brzina od 24 cvora..odrzavanje noge je malo zajebanija stvar i mora se postovati procedura ..i vidim da je skinuta i oguljena.. one su polovne 1500-1800 evra a motor kao sto rekoh od 200-1000 (1000 je renoviran.
A da ga tera Yamaha od 25 konja, ne zaboravite da je sigurno tezak tonu i po plus posada+ prtljag gorivo...
-
Uz duzno postovanje,nisam bas najbolje razumeo prethodni tekst??? Motor na nasem camcu je u odlicnom stanju,skoro je repariran i ne treba nista raditi na njemu. Z noga je ispravna,ima na njoj kamenca i lako se opere,nista joj ne fali. Nema ulaganja. Racunamo to sve ako se skida 1500e sve komplet Motor-Z noga, mislim da je korektno. Moze ko hoce da to sve kupi za 1500 e komplet,ako je malo nek da 2000e!!!
A cena komplet broda ,nije mi jasno, malo ??? puno ??? Pozdrav svima !!!
-
Pelepo nema sta jos samo da negde naberem tolke pare......
Salu na stranu lep brodic bas po mom ukusu
-
Nesporazum, Brod je super, samo sam hteo da dodam da je lako doci do motora a skuplje do Z noge i da je treba pazljiνo odrzaνati.
-
Ne shvatam čemu ono služi?
-
lepo izgleda za svoje godine interesuje me kako izgleda sa prednje strane,paluba korito itd ako moze jos neka fotografija k5 114 114
-
PRODATO !