Moja Ladja
NAUTIČKI E-SHOP => Malecni Oglasi => Temu započeo: Bojan Bakic 11, 01, 2019, 18:48:50 posle podne
-
Pozdrav posto smo stari camac prerasli(pasara) kupio bih nesto vece tipa narval,adriatic 790 ili slicne camce.Bitno da poseduje toalet a o svemu ostalom se moze pricati.
-
Slatke muke :)
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Koliki je budžet za tu akciju?
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
I da li gledas samo plastiku?
-
Samo plastiku jurim a budzet 10-14hiljada zavisnosti od stanja i motora.Pozeljno da ima vanbrodski ili predvidjen za vanbrodski posto u zadnjih 15god sa tohatsuom nisam imamo ni najmanji problem.A sa brodskim se nisam puno susretao na duze staze pa se zato mozda malo bojim njega ;-)
-
Može lepo da se nadje za te pare,uz dužno poštovanje Narvala i domaće proizvodnje ja bi izbegao to i gledao nekog Norvežanina 27+ fita
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Slazem se ali je izbor kod nas za takav izbor plovila dosta slab.A narval sam naveo cisto zbog neke orijentacije.A ostavicu i broj ukoliko neko budeo imao neku ideju.
063/8614632 Bio sam na dosta narvala i iskreno jako brzo se ofucaju posle samo 10-tak godina.Mada onaj veci 960 je dosta ozbiljnija prica od malog narvala.
-
Da li pecaš i šta očekuješ od plovila.To mora da bude početna tačka
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Pecam ali za pecanje koristim comander 18.A od plovila ocekujem da me sluzi bar upola kao pasara sve ove godine:-)))
Bitan mi je konfor zbog porodice.Toalet,tus,kuhinjica.Vanbrodski motor male konjaze do 30-40ks zbog izuzetno jeftinog odrzavanja i relativno male potrosnje.Kao sto sam rekao gore sa brodskim nisam imao ozbiljnija iskustva.A posto sam skoro svaki dan na vodi napravi se tu podosta sati voznje sto ja sto moj cale.Nesto sto mi se najvise svidelo je Adriatic 790 ili najveca pasara koju kvarner plastika pravi ali ih kod nas jako malo ima nazalost.
-
Windy 27 je pun pogodak bilo je čak i ovde na forumu pre 2-3 godine prodavao se.A ima vremena naćiće se neko adekvatno plovilo do maja :)
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Ima narval 960 sa tohatsu vanbrodskim motorom prodaje se kod marine stenka ..mislim da je nesto jaca cena od tvog budzeta ali mislim da bi se dogovorili
-
Gledao sam taj narval na stenci u skroz korektnom stanju stim sto vlasnik ne zivi vise u srbiji nego negde preko tipa norveska ali skroz fin i korektan covek.Ukoliko bude popustio malo mozda se i nadjemo negde.A taj tohatsu je neka serija 2t motora koja radi na principu cetvorotaktnog nisam bas skapirao to majbolje.Posto sam do sada imao samo 4t motore.
-
A windy 27 je savrsen brodic kome po kvalitetu retko koji moze parirati ali nazalost ih nema :-(
-
Ovi svi noviji posle 10 godina osmoza u najavi,ja imam windy 24 1977 godište izvadjen radi nekih radova ove godine osmoze ni u najavi.
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Uh i ti se odrekao Pasare, kao i ja, iako sam se dve godine baš naplovio sa njom jh. Pogledaj CRANCHI HOLIDAY, ja ga kupio jesenas. Trenutno je kod majstora radi nekih popravki. Dimenzije 6 x 2,5o metara, ali baš mnogo korisnog prostora. Kabina velika, posebna kabina za toalet, mini kuhinjica, tuš na krmenoj platformi, kokpit prostran, veliki ležaj iznad mesta gde je bio brodski motor, takodje dosta prostora u brodskom prostoru, za odlaganje svega onog što treba na čamcu a ne mora baš da se vidi. U principu je sa brodskim motorom. Kod mene je izvadjen i montiraće se nosač za vanbrodski Honda 25. Ne znam da li ih ima kod nas u ponudi, ali ja sam baš zadovoljan, prostorom koji nudi ovaj čamac.
-
Lep camcic ali ipak kratak za ovo sto nama treba.Da je duzi bar 2 metra savrsen brodic.
-
Опет сам нешто мало цуњао по интернету и наиђем на ове огласе:
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1357487481-motorboot-met-4-slaapplaatsen.html?c=f931e72e1c422bec05079ab2f4fb0e25&previousPage=l1
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1360262301-te-koop-geinkruiser.html?c=f931e72e1c422bec05079ab2f4fb0e25&previousPage=l1
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1361487665-kajuitboot-opknapper.html?c=f931e72e1c422bec05079ab2f4fb0e25&previousPage=l1
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1297518278-stalen-kruiser-9-meter-albin-diesel.html?c=aba4801fe1dcfdf8e084fd4b2e0a17e&utm_source=criteo&utm_medium=remarketing&utm_campaign=S1_CRI_MF_BUY_Dynamic&utm_content=MotorbotenenMotorjachten&utm_term=WatersportenBoten
-
https://www.finn.no/117889360
8500e traže e sad koliko košta da se dovuče.Al ovaj bi ti legao
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Upravu si ovaj poslednji je pun pogodak i odlicno je opremljen ali kako to dovuci i zavrsiti logistiku oko svega a da na kraju ne ispadne skuplje nego ovde da se nadje.
-
Bojane nadam se da nisam dosadan, ali mi ovde na forumu se uvek trudimo da neki naš član što pre kupi čamac , pa dajemo razne predloge. Naravno na tebi je da odlučiš. Naš član foruma ALEXA, prodaje brodić Albin. Mislim da je on dug oko 8,50 metara, širok nešto preko 2,50. Znam da je čamac u izvrsnom stanju, na njemu je sve fabričko. Jedinio što ima brodski motor, a ti bi sa vanbrodskim. Možda bi tebao da kontaktiraš Andru, i popričaš sa njim. Ako ti se Albin dopadne eto te brzo na reku. Pozdrav.
Evo i jedna od slika Aleksinog brodića, verujem da se neće ljutiri što sam je postavio. Inače član foruma Bakara takodje ima takav brodić, često sam na njemu. Prostora koliko hoćeš.
-
Mislim da znam za ovaj brodic trebalo bi da sam ga video negde na oglasima mislim da trazi 15500e bez prikolice.A to mi je mnogo:-( A ako se ne varam ovakav se prodao ovde na forumu za nekih 5-6hiljada ranije.A mozda i gresim vi ste bolje upuceni :-)
-
U pravu si taj što se prodao je kupio naš drug Bakara, ali on je bio bez brodskog motora, i bez prateće opreme skoro bez enterijera. Bakara je stavio vanbrodski motor, i sam radi enterijer, zato je cena i bila ta. Aleksin je kompletan brod, što ono kažu ključ u ruke i plovi. Ove cene što se vide po Evropi, plus cena doterivanje ovamo, plus obavezno ima nešto da se sredi, za ozbiljan brod sličnih dimenzija, ispadne toliko, ponekad zbog nepredvidjenih troškova i više od toga koliko Alexa traži.
Sve sam to već apsolvirao, zato sam i odustao da nabavljam čamac iz inostranstva, i kupio ovde Cranchi Holiday, tačnije korito isto bez motora, staviću vanbrodki, enterijer sam sredjujem, i ne verujem da će me izaći do plovidbe manje od 6000 e. Ali ljubav je to, ploviti se mora 25648 kgk
-
To su sve slatke muke :-))) Zato ne bih da zurim gledam polako i najvaznije moram da se vidim u nekom camcu posto cu tu provoditi dosta vremena :-))
-
Brodski motor nije ništa teži za održavanje od vanbrodskog, a u uslovima jače košave nije sa njima nebezbedno ploviti kao sa vanbrodskim koji na većim talasima povremeno ostaje bez vode za hladjenje motora i može stradati impeler (bitan gumeni deo pumpe za vodu za hladjenje svih motora), tj.plovilo će ostati bez pogona u kritičnom momentu.
Sve su to prepravljeni/marinizirani traktorski motori (ako su dizel) ili automobilski (ako su većinom benzinski) sa dugim vekom buduće eksploatacije. Dizel je umnogome bezbedniji za skladišćenje na plovilu, a i potrošnja bude manja, ponekada i značajno manja od benzinskih slične snage (zavisi od oblika trupa plovila i režima plovidbe).
Sa plovilom sa vanbrodskim motorom je lakše upravljanje kada se plovi krmom, tj.unazad, a ako su 2 vanbrodska motora iste/slične snage onda je to plovilo prava čigra.
Ozbiljniji servis ili popravka brodskog motora je lakša jer se sve odvija na plovilu.
Vanbrodski motor jači od 25ks ima težinu oko 100kg i plovilo se mora vaditi iz vode radi tih popravki pošto ni jedan majstor to neće raditi iznad vode (promena impelera nije veliki posao, ali iznad vode ponekada nemoguć jer se mora skidati cela peta, tj.donji deo motora).
U našim klimatskim uslovima i ovim niskim zimskim temperaturama prednost je tih 4-5 meseci (kada je plovilo najmanje pod našom brigom i kontrolom) imati vanbrodski motor jer nema ventila za usis vode koji su u trupu plovila koji mogu napraviti problem na vrlo niskim temperaturama (ako se plovilo ne izvlači svake zime na obalu).
Jedino nisam ljubitelj brodskih motora sa Z nogom jer nemam poverenja u te gume oko pogona koje mogu vremenom popustiti i gde je moguće potapanje plovila pa se zbog toga plovilo mora mnogo češće vaditi iz vode radi kontrole ili zamene.
Ovo plovilo za desetak hiljada ima dobar komfor, trasport na kamionu bi bio oko polovine vrednosti plovila.
Transport vodenim putem je najpovoljnija varijanta ali uz asistenciju najmanje 1-2 iskusna UMČ i iziskuje minimum mesec dana plovidbe ukoliko se želi da to bude uživanje i nezaboravan doživljaj.
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=131631325
-
Ova 2-3 su vrlo povoljne cene, pogotovu ako voliš malo da se baviš renoviranjem.
Ako si pecaroš onda njihova aft kabina (krmena) nije baš praktična za rukovanje i vađenje ozbiljnije ribe.
Treba primetiti da većina skandinavskih plovila ima i krmena sidra.
A mišljenja da li je bolja plastika ili metal su vrlo podeljena i mnogo puta komentarisana i stvar su i ličnog afiniteta.
Imao/imam plovila slične veličine (okom 9m) sačinjena od oba matarijala i ne favorizujem ni jedan od njih, ali generalno novije plastično traži manje održavanje od metalnog, mada kvalitetan stariji metalni strani (holandski ili skandinavski) brod ima bolje stanje od mnogih plastičnih (izvikana marka Bavarija i još neke počinju mnogo brže da stradaju od većina metalnih, a o domaćim proizvodjačima ne vredi trošiti reči, kod njih i novih odmah počinje negde nešto da curi, krcka ili se uvija).
Oštećenja trupa jednostavnije je popraviti kod metalnih plovila, za plastična (osetljivija su na proboj korita) kod nas ima mnogo manje dobrih majstora koji to mogu uraditi da se posle ništa ne primeti da je rađeno, a lečiti osmozu (laički objašnjenje je "truljenje" plastike) kod starih plastičnih plovila je vrlo zahtevan posao.
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=132393653
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=110684333
https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=133151278
-
Sve se slazem sto si napisao.A vanbrodske motore volim posto sam ih doktorirao i sve servisiraonsam kao i na camcu sredjivanje korita i slicnih stvari.A svi gore navedeni brodici su jako ozbiljni i mislim da je jako komplikovano i skupo doterivati do za srbiju,zato i jurim nesto ovde posto je dosta jednostavnije,dok za uvoz onih gore ima samo da stradaju zivci i novci.
-
Koliko sam razumo raspon dimenzije su od 24-27 fita ako sam dobro skapirao?
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Upravu si ovaj poslednji je pun pogodak i odlicno je opremljen ali kako to dovuci i zavrsiti logistiku oko svega a da na kraju ne ispadne skuplje nego ovde da se nadje.
Tesko Bojane da takav sa takvom opremom ima ovde da se nadje....a i ako ima kosta Boga oca tako da mislim da bi sa tom cenom tamo koja uvek moze da se koriguje + logisitka opet prosao jeftinije nego ovde.
-
Oprema mi nije toliko bitan faktor koliko korito i funkcionalnost broda.Svaki od njih ima toalet,kuhinju i tus sto je meni dosta a sonar i ostale stvari imam vec.Naravno svaka stvar koja je na brodu je veliki plus.Ako znate nekoga ko se bavi dovozenjem camaca i ko je pouzdan dajte neki kontakt pa da se dogovaram pa da pijemo pivo ma camcu do maja :-)))
-
Meni ovaj windi sto prodaje kolega sa foruma izgleda vise nego pristojno uz ok cenu
-
Gledao i camac je fenomenalan stanje korita kao da je juce napravljen nov jedina mana mu je sto pozadi na krmi onaj deo gde je ograda je jako plitak bukvalno ispod kolena i sutra zbog deteta mi nije nikako sigurno a mislim da onaj camac moze jako lepo da plovi sa dosta slabijim motorom od onoga na njemu.Jos se lomim oko tog brodica :-)))
-
Mini ograda i resen problem, naravno pod uslovom da sve ostalo ispunjava vase kriterijume...
-
Mislim da je ispod toga poda bio motor i da je moguće pod spustiti još malo niže, tako da bi sigurnost bila bolja. Tako je kod mene u Krančiju, samo što je umesto poda ležaj za sedenje i sunčanje. Uz male prepravke pod se verovatno može spustiti niže, bar kod mene može. Dobar brodić, treba to pregledati uživo.
-
Bas sam hteo to da napisem. Razmotri i tu opciju, ako je vec kvalitetno plovilo thumbup
-
Hteo bih i ja da dam jednu sugestiju. Bilo koji brod koji nema tvrdi krov sa izolacijom iznad kokpita otpada u mom izboru. Jednostavno suvise je toplo ispod platna ili neke druge tendice. Desavalo se da sa mnogo vecih i komfornijih brodova pobegnemo kod mene zbog vrucine. A ako nema tvrdi krov onda nema ni cirade i komarnike oko kokpita pa se taj prostor ne moze koristiti ni uvece. To su brodovi za neke druge uslove koriscenja...
-
Koliko se vidi na slikama taj Windi ima neki čvrsti krov, čak i neku izolaciju ispod, da li je šperka ili nešto slično to se ne vidi, a da li ima nešto izmedju samo vlasnik zna.
-
Ja bih se slozio da to jesu mane, ali se ne bih slozio da zbog toga treba odustati. Ako je cena povoljna, i sve ti drugo odgovara, koliko moze da kosta da se napravi tvrdi krov i komarnici? Ne verujem da treba vise od 300e za tvrdi krov sto je opet OK cena.
Ispod platna jeste mnogo toplo, znam jer je deo krova na mom Albinu takav, tako da i ja planiram da uradim izolaciju ili tvrdi krov u buducnosti. Komarnik imam na zadnjoj ciradi, a mogu po potrebi da ga montiram na sve tri strane.
A i sta god covek da kupi, uvek mora bar malo da se prepravlja, zar ne? 114
-
Pa naravno ko je kod nas još kupio čamac, a da nije nešto prepravaljao. Ja sam živi primer toga kgk
-
Koliko se vidi na slikama taj Windi ima neki čvrsti krov, čak i neku izolaciju ispod, da li je šperka ili nešto slično to se ne vidi, a da li ima nešto izmedju samo vlasnik zna.
"da se ja pitam ja bih to proverio"
-
Ovde je vlasnik odradio krov od lima,izolacije i spera odozdo i to ce zavrsavati posao ali taj sper ima da se rascveta od vlage vec za 2 godine.I onaj deo iznad prozora odakle se upravlja je otvoren pa stavljeno platno sto nije bas funkcionalno.A ako se upletem u prepravke poda,krova,prozora napred itd ode to daleko.Kada sam usao na adriatic790 ili narval 960 nije bilo potrebe za bilo kakvom prepravkom i tu sam mogao videti sebe i porodicu tako da ipak jurim nesto tog tipa.Pa ako bude trebalo i neki dinar vise al da nema jurnjave sa nasim majstorima :-) Ako u sebi nisam zadovoljan plovilom dzaba.
-
Pa naravno ko je kod nas još kupio čamac, a da nije nešto prepravaljao. kgk
Laza ha
-
Na Kupujem-prodajem je do skoro bio jedan Adriatik....cena je bila mislim negde oko 19000e. Sada ga nema.....mozda je prodat ili vlasnik odustao od prodaje.
-
Da iznesem iskustvo izolovanja limenog krova mog drugara: izolacija minimum 3-4 cm stirodura izmedju kojih se na 25-30 cm postavljaju letvice iste debljine pomoću silikonskog/gradjevinskog lepka i onda široka plastična lamperija (ima ih raznih dezena u "Uradi sam") koju je vrlo lako ukrojiti i postaviti oko svih nepravilnih oblika krova.
Kod naknadnog i neplaniranog provlačenja instalacije zamena jednog polja lamperije je jednostavna i brza.
-
Taj adriatic sam hteo kupiti ali je vlasnik odustao od prodaje nazalost :-((( Savrsen brodic
-
https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Sportska-plovila/Gliser-54092131-oglas.htm?filter_id=116457378
Bojane a da pogledaš ovaj gliser, Vlasnik je Ratko iz Galije Nautike sa Ade.
Jeste gliser, dimenzije su u okviru toga što tražiš, iako je gliser, verujem da se njime može lepo ploviti nekim manjim brzinama.
-
Ima prejak brodski motor i nema tvrdi krov.A da mu vadim motor nemam zivaca da se igram sa tim
-
Krov na Windy 24 je napravljen od Alu bonda, 4 mm. 3x2m tabla ukrojena. Koristi se za fasade. Aluminijum sendvič izolacija,Metalna noseća konstrukcija,roštilj, sa stiroporom 2 cm i ispod Šper prefarban sandolinom.
Tenda je iz delova,koja može da se urola ili potpuno skine. po potrebi. Veliki prozori prozori daju potpunu preglednost za vožnju po lošim vremenskim uslovima.
Čamac ima 2.80m širine što je retko za tu dužinu i puno korisnog prostora u kabinama i pogotovu na krmenom delu za sedenje.Za razliku od mnogih drugih proizvodjača čamaca. Postoji ograda u koju može da se montira platno. Može i da se pusti pod jos 30 cm,sto nije neki baš veliki posao.Mislim da nema potrebe. Sasvim je korektna priča a decu na brodu treba držati stalno na oku bez obzira na dubinu čamca,bez da popujem nešto,pričam iz ličnog iskustva. A porastu brzo. jh
Mislim da je korektna cena za taj kvalitet i stanje čamca.
Pozdrav !
-
Da se pohvalim da je novi camac kaparisan kao i motor :-)
U pitanju je bas 747 2014 god i tohatsu 30ks nov :-) Trenutno je sve u novom sadu zbog ugradnje motora i antialgina pa se spustam dunavom do beograda za koji dan :-)))
-
Нек ти је са срећом, у здрављу га користио. 114
-
Svaka cast, cestitke!!
Nista lepse, kupis u Novom Sadu pa Dunavom do Beograda 114 114
-
Cestitke na kupovini a eto i lepa prilika da se do Beograda isproba i camac i motor. Bio je na sajmu Narval 820 (Zenit)....mislio sam da ces se sa njim mozda pohvaliti.
-
Hvalaaa :-) Iskreno sa narvalom sam se malo razocarao u zavrsnoj obradi.A Bas 747 ima jako puno mesta kao da sam u velikom narvalu.Generalno tako nesto smo i trazili jos nov motor znam da sam miran minimum 10god
-
Dosta je cvrt camac i nema da zvace nigde.I ima sve od opreme sto mi treba
-
Nek je srecna kupovina 114 114 114
-
Jedina mana mu je sto nema prozor dok se vozi ali planiram da ubacim prozor pa ce mi trebati saveti gde i koji da uzimam.Stavio bi jedan veliki napred i jedan manji bocno desno.
-
Bravo Bojane. Čestitam. Srećna kupovina. Želim ti da sa porodicom i prijateljima samo uživaš u plovidbi. Nadam se da će biti prilike da s sretnemo na reci. Verujem da imaš posadu koja će ti praviti društvo od Novog Sada do Beogada. Uživaj!
-
taj prednji je i najbitniji kod velikih vrućina ali se sećam da je pre više godina na nekim ranijim modelima B747 šoferšajba (zbog zaobljenog dizajna) bila od klirita ili neke slične plastike i nije se pokazala zahvalnom za takve intervencije jer je bila prenapregnuta.
Inače, mislim da ćeš imati lep komfor u tom plovilu, lepo su rešili tuš kabinu koja leti i nije bitna ali sa prvim jesenjim danima je korisna kod višednevnog boravka.
Kako su rešili snabdevanje toplom vodom?
-
Za letnje dane ima i tus na krmi.A toplu vodu nema i necu se njome zabavljati bar ovo leto.Trenutno treba pranje i antialgin i za ovu sezonu sam miran pa dogodine polako.Bitno da imam mesta za porodicu.Dosta prostora iz ne tako dugackog brodica
-
Svaka čast pun pogodak za tvoje potrebe, uzdravlje da voziš i da ga promeniš na bolje.
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka
-
Čestitam, neka je srećna kupovina. Lep čamac, prava mera. Čekamo slike.
Послато са SM-N910C уз помоћ Тапатока
-
Od srca čestitke!
Neka je sa srećom!
114
-
Čestitke, podeli neku slicicu sa nama :)
Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
-
Nesto nece slike da se posalju sa telefona :-/ Probacu sutra ponovo.
-
Brodic doteran rekom u beograd,vreme savrseno sve kako treba.Sada pranje i ciscenje :-)
-
Srećno čekamo fotke i ostalo.
-
Nema nista od slika dok ga ne ulicka :)
Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
-
Zna li neko nekog dobrog majstora treba mi da uradim platformu od prohroma na krmi.Inace slike nece preko telefona da se posalju:-(
-
Probaj čika Iliju. Stari majstor, meni savijao neke cevi za ogradu na pasari, špirun, i još po nešto, tel:063-8000-229. Možeš slobodno da kažeš da sam ti ja dao telefon-Mileta iz Batajnice
-
Neka je sa srećom brodić. Slike verovatno moraš da smanjiš, da bi ih okačio na forum.
-
Gde si Bojane, kupio si čamac pa se umirio, a mi nestrpljivi čekamo slike! 114
-
Tu sam nego nikako da se postave preko telefona.Ako neko hoce poslacu mu ih na mob pa da proba da postavi.
-
Evo mi Bojan poslao slike svog čamca, pa da ih postavim. Mnogo dobar čamac, i mogu samo još jednom da Bojanu poželim da sa svojom porodicom i prijateljima što više uživa na njemu.
-
Extra.
Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
-
Hvala lepo pa da zalijemo kada se vidimo na vodi.Ja skoro svaki dan izlazim bez obzira na vreme pa ako me vidite masite,vicite .... :-)))
-
Lepo, ta boja trupa se sada "nosi".
I značajno je što si ubacio otvarajući prozor na vetrobranu.
-
Odlicno plovilo, nek ti je sa srecom !
-
To na koritu je folija koju su prethodni vlasnici stavili a ispod je bela boja.A za sada folija ostaje da stiti korito.
-
Jako lepa ladja i odlično očuvana, pogotovu izunutra.
Nek je sa srećom pa kroz koju godinu da kupiš veću a ovu podaš nekim članu foruma, na primer meni lol
Uzdravlje i da se lepo navozaš 114 114 114
-
thumbup
a0335
ok
114 114 114
-
Jako lep čamac,prava mera. Još jednom neka je sa srećom ! Mislim da smo se susreli na Savi.
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
-
Лађа је ко лутка. ok. Надам се да ће задовољити твоје прохтеве. 114
-
Za sada zadovoljava sve potrebe i ne verujem da cu menjati brodoc bar 5-10 godina a najvise mi se svidja sirina i jako puno prostora :-)
-
Vidjen na Savki . Sa tako upecatljivom bojom korita lako te je prepoznati .
-
Nek' je sa srećom, lep mali i ima sve što treba.. harm