Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: broker975fx 15, 10, 2011, 11:50:22 pre podne
-
U ovaj brod sam se zaljubio prvi put kada sam ga video - od tad razmišljam kako da do njega dođem, kada se čovek spremi na žrtvu i nešto puno želi a kockice se nameste stvorile su se mogućnosti da se u ovo uleti. Svoj radni vek proveo je u Mostogradnji na vuči barži i kranova pod imenom Srebrenica. Na brodu se i dalje nalaze bakarne pločice sa podacima Mostogradnje. Tokom svog radnog veka imamo je tešku havariju kada ga je udario šlep i počupao mu celo nagrađe. Pre desetak godina je skinut sa Jugoregistra a ime mu je obrisano iz političkih razloga. Radno ime za sada je Orkan. Dužina 13 sa nešto širina 2.90, gaz 1.20m. Kobilica od početka do kraja, Tera ga Torpedo četiri cilindra sa nekih 70-tak KS. Kopča je priča za sebe - mehanička teretna velika koliko i moj stari motor. U pramcu je jedna kabina, stepenicama se penje u kormilarnicu gde je kuhinja. Napolju je sa jedne strane WC a sa druge strane mašinsko odeljenje. Na krmi se nalazi još jedna kabina. Eneterijer je uglavnom spartanski kako dolikuje radnom brodu. Lim je svuda 0.5 i 0.4mm. Ima da se radi i to će mi biti zadovoljstvo.
-
E to je pravi brod :)
Ja se nikada ne pridruzujem cestitkama ali... za ovo stvarno moram da cestitam.
Gde ga samo iskopa? :good:
Hvala Dule,
stajao je pored Stenke ispod novog mosta. Slučajno sam ga video inače tu ne zalazim. Gledao sam ovih par meseci i druge slične brodove ali na ovom je započeta transformacija u rekreativno plovilo ali mu je zadržan motor, motorno odeljenje i deo alata za tegljenje.
-
Bravo Brokeru ! Čestitam od srca. :drinks:
Misliš li da ga koristiš isključivo u rekreativne svrhe ili da i poneku šljaku s njim odradiš ? Hoćeš li mu nešto raditi i šta ?
-
Ajde ponovo,od sveg srca cestitam :good:, pogledaj Konradshipyard classis 50,kosta sacuvaj boze,ali pokradi im resenja,to je danas fora,remorker-luks jahta :preved:
-
opa. nikada neces odrasti mali veseljace :slow_en:
-
(http://)
-
Bivsi Banetov brod(Dule sto nisi pitao) Motor mu je torpedo 80 ks kormilo je povezano lancem,a volan sa spoljne strane kabine je povezan sa unutrasnjim,tako da moze da upravlja i spolja.Cuo sam letos da ga Bane prodaje i preneo sam to kapetanu,posto znam da je bio zainteresovan. Broker,cestitam i da te dugo sluzi.
-
Bravo decko!!!! :slow_en:
-
Cestitam bas je lep
-
žešći retro fazon brodić mnogo je lep,samo malo šminke i osveženja i biće prava lepotica
-
VAAUUUUUU!!!!
Brokeru, ovo je "opaka sprava"!!!
Čestitam!!! :good: :good:
Jedva čekam da se vidimo na vodi! :drinks:
-
Neka je sa srećom! :good: Čestitke i od mene.. :drinks:
-
Brokeru, cestitam :good: :good: :good:
Sad te je bar lako prepoznati na reci. :good: :drinks: :drinks:
-
:good:
Bravooooo!
Em lepo,em veliko...... :drinks:
-
E ovo je pravi brod ! Čestitam !!!! Neka je sa srećom :slow_en:
-
Честитам Брокеру,да дуго и срећно пловиш! :drinks:
-
Nek je sa srećom!! :good: :drinks: :drinks: :drinks: :stop:
-
Ееее, тако се то ради. :good: :good: :good:
-
Srecno da se vozis :drinks: :pioneer:
-
U ovaj brod sam se zaljubio prvi put kada sam ga video - od tad razmišljam kako da do njega dođem, kada se čovek spremi na žrtvu i nešto puno želi a kockice se nameste stvorile su se mogućnosti da se u ovo uleti. Svoj radni vek proveo je u Mostogradnji na vuči barži i kranova pod imenom Srebrenica. Na brodu se i dalje nalaze bakarne pločice sa podacima Mostogradnje. Tokom svog radnog veka imamo je tešku havariju kada ga je udario šlep i počupao mu celo nagrađe. Pre desetak godina je skinut sa Jugoregistra a ime mu je obrisano iz političkih razloga. Radno ime za sada je Orkan. Dužina 13 sa nešto širina 2.90, gaz 1.20m. Kobilica od početka do kraja, Tera ga Torpedo četiri cilindra sa nekih 70-tak KS. Kopča je priča za sebe - mehanička teretna velika koliko i moj stari motor. U pramcu je jedna kabina, stepenicama se penje u kormilarnicu gde je kuhinja. Napolju je sa jedne strane WC a sa druge strane mašinsko odeljenje. Na krmi se nalazi još jedna kabina. Eneterijer je uglavnom spartanski kako dolikuje radnom brodu. Lim je svuda 0.5 i 0.4mm. Ima da se radi i to će mi biti zadovoljstvo.
Torpedo je verovatno 535B, 55KW, tj 75Ks...kad se vozimo?
-
znam taj remorker obisao sam ga i moram priznati da je ok , ali zbog tog masinskog prostora sam odustao ... a i tada je trazio mngo vise para (15.000) ali kriza ....
-
cestitam :drinks:
-
Sve najbolje i da te dobro sluzi! :drinks:
-
a bio je lep.....
-
A to je davno bilo!! :dance1:
-
a bio je lep.....
Hvala Zoki na slici,
majku mu al je čovek ekspeditivan već mi je poskidao moju trsku
-
Zatečeno stanje
-
Prva slika je pramčana kabina, druga je krmena sa demoliranim eneterijerom. Sa leve strane su vrata od WC a u visokom delu se nalazi kuhinjica, neko kao sedenje i kormilarnica
-
Pod kormilarnicom se nalazi boks u kome se nalazi tank sa vodom, gabariti te ostave su toliki da je u nju moguće pomeriti i postojeći motor. To sada svakako neću raditi ali jednog dana ko zna :)
Srce broda nalazi se u središnjoj kabini, tu se nalazi Motor, mala radionica, akumulatori, dva tanaka od po 400l dizela i slične stvari.
-
Brate remorker je prelep za moj ukus ali imaces ti tu posla samo tako,ali posle toga uzivaces .. :stop:
-
:good: :drinks: :friends:
-
Pa sto plovis mesto da sredjujes ladju.Samo jedan lik moze ceo vek da sredjuje ladju.
-
Pa sto plovis mesto da sredjujes ladju.Samo jedan lik moze ceo vek da sredjuje ladju.
A ko bi šetao njemice.. :taunt: :taunt:
-
cestitam
lepo je videti a i doziveti kada neko ostvari svoj san
sretno sa renoviranjem
-
Au Brokeru pa to je prava brodina,svaka ti cast,kad se malo sredi ima da bude vrh.Cestitam.
-
Juče započeli radove - prva faza obuhvata sečenje prednje kabine i pomeranje prozora za nekih pola metra ka pramcu. Razlog je da će se na ovaj način dobiti komotniji ulaz u pramčanu kabinu a i dobiće se znatno više mesta za instrument tablu. U ovoj fazi bi trebalo modifikovati i vrata kormilarnice u klizna kao i neko blago sečenje u wc/tuš kabini. Kada je kompletan enterijer demoliran ide i razvlačenje kablova za nove elekto instalacije. Ako nas vreme dobro posluži a deluje da hoće kad krene hladno vreme planiram da ložim i natenane radim na enterijeru u kormilarnici.
-
Nastavak radova - sve uglavnom ide po planu. Malih problema je bilo sa delovima koji nisu bili fabricki postavljeni i nekim flahovima koji su bili uvareni jedni za druge. Deo kabine danas postavljen na svoje mesto. Dobijen je željeni prostor a ulaz u pramčanu kabinu je sada mnogo lakši i logičniji. Tokom sutrašnjeg dana trebalo bi da sve bude zatvoreno.
-
jedva
-
Jako lijepo i sve ti vise "zavidim" .
-
Posle male potrage i premišljanja za pomoćni čamac uzeo sam autentični ribarski čun. Teraće ga Y9.9 kad vreme dozvoli biće ofarban u crno sa crvenim antialginom. Naravno ljulja ko lud i osećaj kao na skejtu :preved:
-
A mreze,znaci :lol: :lol:[pazi,kad se ponavljam i na drugom forumu,naporno je] :suicide:al' moram,'ebi ga
-
ja se ne ponavljam ja sam banovan (http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/113.gif)
-
Kabina uspesno vraćena na svoje novo mesto - vrlo sam zadovoljan. U pramčanu kabinu se sada znatno komotnije ulazi a i dobio se utisak da je kormilarnica veća iako se suštinski promenio samo volumen prostorije. Brusilica se trenutno nalazi u WC gde su radovi na njegovom proširenju kako bi se napravilo malo mesta za tuš
-
sasvim dorbro uradjeno :good:
-
sasvim dorbro uradjeno :good:
Шта добро, одлично !!! :good: :good: :good:
-
rekao bih cak vrlo dobro :good:
-
Nista ovo ne valja!!!
Nije moje!! :on_the_quiet:
-
Cuj Deda pa ljudi smo,samo se ti lepo otvori i bice tvoj. :drinks:
Pomno pratim radove i izmene,ajde malo vise slika,ne boj se neces stici jednog bivseg clana,da ga
ne pominjem sada.
-
Evo kako sada izgleda silaz, još malo mesta će se dobiti korekcijom ugla stepeništa i brušenjem i ukošavanjem tavanice kod samog ulaza. Sa ovim dobijeno i dosta prostora za buduću instrument tablu i još neke sitnice
-
sa srecom :tenk:
-
he he he logovao ti se stari brod :pleasantry:
-
Добро размисли да ли да му се јавиш или јок. :diablo: :diablo: :diablo:
-
:P i kakvi ste.....cccc....nisam ja stari brod ...vec buduci novi komsija vas na vodi koju volim od malih nogu... a jos malo mi fali da sakupim parice za brodic :)))))))
-
Sve u svemu dođe zima i sada bi bilo dobro završiti započeto a i eventualno ponešto izmeniti. Činjenica je da je ovaj brodić radni i da je većina stvari na njemu tako i napravljeno međutim to donekle stvara probleme u konforu, pošto se uglavnom na to nije razmišljalo, npr pecanje je moguće ali škatljivo, iskorišćenost zadnje kabine je nikakva, motor ima zasebnu kabinu i sl. Probao bih pažljivo te nedostatke da ispravim a da ne uništim osnovni koncept. Postoji varijanta produženja kormilarnice (ove visoke kabine) preko motornog odeljenja i to tako što bi se onda ulazilo u motor iz salona. Ovim bi bilo moguće dobiti više mesta u salonu a i povezala bi se prednja kabina sa krmenom. Crtajući i gledajući druge penzionisane TUG-ove sam skapirao da ako se ovo radi mora da se modifikuje i krmena kabina (zadnja dva okrugla prozora) i to tako što je treba eleminisati. Teško je objasniti eli evo nekih laičkih skica ideja mi je da malo razmislim i preračunam šta i kako
-
*
Gos-in broker975fx 114
Opredelili ste se za stari tip ladje i to vam je za pohvalu. Jer te ladje nemaju mnogo korisnog prostora, ali zato imaju dusu ok ! I naravno, kako sledi, renoviracete je prema svojim potrebama i to je u redu ! thumbup Gledam ove sheme i ideje kako razmisljate da joj bude finalni izgled !? I samo sam hteo da vas podsetim da ne zaboravite na terasni deo, na kome se u praksi najvise provodi vreme. Bilo da ste sami, ili sa drustvom. Dugo je leto yg!
Pozdrav i samo napred ! clap
-
Dakle,samo stavi sesir i Aka ce da bude prezadovoljan lol lol lol ha
-
Zadnja slika. 114
-
Zadnja slika. 114
Истог сам мишљења. Можда уз још мало дораде. ok ok ok Остало би личило на шифоњер. no125 no125
-
ako baš mora... onda poslednji, slažem se sa ostalima..... ali.. ne bih ja tu ništa dirao no125 lol
-
Pa bar sliku sredi.... da linije budu prave, malo proporcije...
Nemoj i ti sa salvete lol
Jbg slab sam ti ja sa crtanjem ali bice bolje kad se malo pohvatam
-
A jel' bas moraju te dvije tarabice (sprajcne) metalne da lici na Robertsove skarabudje? Ako to vec radis de malo u skladu sa dusom koju posjeduje .Nije neka fotka ali zasto ne ovako?
-
Evo i mog malog doprinosa urušavanju ugleda klasičnog remorkera.
PS.nešto me zahvatila dizajnerska euforija stri
-
Nešto razmišljam.
Ako već praviš svu tu pretumbaciju a brod koristiš i za pecanje (vidim one štapove na zadnjem delu), zašto ne bi na taj dograđeni deo nabacio neku tendu koja bi one koji pecaju štitila od sunca i kiše.
-
ovo ikino je najljepse samo po nagibu kabine morao bi stalno u rikverc jh
-
broker... ako se dobro secam polozaja i visine motora...
produzivanjem prednje kabine nad masinskim prostorom dobices jedan jako uzak prostor do 140 cm visine gde jedino ide krevet ... a sad posto tu ima prozora svi okolo ce gledati akciju uzivo ...
proveri:
1 koliko uopste mozes da u masinskom prostoru spustis krov a da mozes lepo da radis servis motora (vadjenje klipova i slicno)
2 koliku visinu ces da dobijes u tom dodatnom prostoru
3 kakva ti je veza sa krmenom kabinom
znaci metar u ruke i izvuci dimenzije ...
-
cestitam Brokeru stvarno lep brod.
-
broker... ako se dobro secam polozaja i visine motora...
produzivanjem prednje kabine nad masinskim prostorom dobices jedan jako uzak prostor do 140 cm visine gde jedino ide krevet ... a sad posto tu ima prozora svi okolo ce gledati akciju uzivo ...
proveri:
1 koliko uopste mozes da u masinskom prostoru spustis krov a da mozes lepo da radis servis motora (vadjenje klipova i slicno)
2 koliku visinu ces da dobijes u tom dodatnom prostoru
3 kakva ti je veza sa krmenom kabinom
znaci metar u ruke i izvuci dimenzije ...
Evo da se i ja jednom slozim sa Nikolom!
Velika je to zajebancija i investicija za tunelcic koji bi dobio,,,
-
Evo da se i ja jednom slozim sa Nikolom!
ja sam odavno rekao da ces se opametiti sajkaca
-
Evo da se i ja jednom slozim sa Nikolom!
ja sam odavno rekao da ces se opametiti sajkaca
Samo, to nesto sporo ide... ffff hahaha
-
Evo da se i ja jednom slozim sa Nikolom!
ja sam odavno rekao da ces se opametiti sajkaca
Samo, to nesto sporo ide... ffff hahaha
Ako se odnosi na sredjivanje camca da sporo ide najmerodavniji je zorter
-
Širina tog dodatnog prostora bi bila nešto preko 2m a visina kao i u prednjem delu nešto oko 1.9 i neki cm. Dužina dodatog prostora bi bila oko 3-3,5m Trenutno u mašinskom odeljenju mislim da bi Vlade Divac stajao normalno, za postavljanje patosa iznad motora bilo bi potrebno samo pomeriti filter vazduha i rešiti sajlama saugh i grejače da se pale iz kabine.
Prvobitno je bila ideja da se preko ovog dodatog dela poveže krmena kabina sa ostatkom a onda sam skapirao da mi ona možda i ne treba i da je bolje nju da eleminišem i da na pola postojeće bude paluba. Ispod bi se nalazio prostor za odlaganje stvari a tu su i otvori za kontrolu i pristupu ležajevima i osovini.
Kako god jeste zezeanje i cimanje ali dok se crta barem nista ne kosta, posla ima dosta i bez toga pa cu videti
-
Na ovoj slici gore se vidi motor a iznad je patos od kormilarnice
-
Juce sam ti gledao brod i moram odmah da ti kazem da odustanes od toga(predpostavljam da oces da modifikujes onaj deo gde ti sad stoje i rdjaju stapovi za pec)
-
broker ja na tom mestu ne bih nista menjao ... znas i sam da sam ja odustao od remorkera baz zbog toga...
vas troje cete lepo da se smestite u pramcanu kabinu ...
-
Juce sam ti gledao brod i moram odmah da ti kazem da odustanes od toga(predpostavljam da oces da modifikujes onaj deo gde ti sad stoje i rdjaju stapovi za pec)
Upravo taj .)
Ne verovatno ću odustati od ove varijante - posebno što sam danas pričao sa čovekom koji se bavio ovakvim brodićima i po njemu bilo kakvo diranje krova oko kuke nije pametno, pošto mu je snaga konstrukcije leži upravo ispod kuke na krovu. Nije nemoguće ali bih rekao da to važi kada je brod opterećen vučom preko kuke.
Meni je da kažem najveći problem ova krmena kabina pošto je ovako imam a nemam ideju kako da je iskoristim. Kormilarnicu sam zauzeo sa kuhinjom po realno nema mesta za udobno sedenje, negde mi sada pada na pamet da celu kuhinju, friž i ostale stvari vezane za nju smestim u krmenu kabinu a gore onda ima mesto za ozbiljnije sedenje
-
Pošto sam se dozvao svesti i odustao od fiks ideja nastavio sam započete poslove. Došao sam u posed dosta korektnom hrastovim brodskim podom ali pošto su restovi daske su bile raznih dužina ali manje više sve se uklopilo. Boks u podu koji se otvara sam danas isfugnovao, sutra ide obrada i postavka delova gde mi je zafalilo materijala, plan mi je da pod ne lakiram već da ga mažem uljem. NEšto lajsni imam ali ostatak čekam već nedelju dana. U međuvremenu sam sve što sam lakirao sa vodenim lakom batalio i prešao najobičnijim uljanim lakom i efekat je po meni neuporedivo bolji. Cena uljanog u odnosu na vodeni je duplo manja a rekao bih da je zaštita uljanog u odnosu na vodeni barem duplo bolja.
-
Boks u podrumu si fugovao sa cime?
-
Boks u podrumu si fugovao sa cime?
Nemam pojma - proizvodjac turska, poliuretanska masa na fazon sike 11fc. Uvoznik kaže da ima 10 god kao garancije na elastčnost, Nije baš 290dc ali pošto je unutra ne bi trebalo da bude problem
-
Brokeru, dobar ti je i sadolin sa voskom. Ne prima vlagu, a dozvoljava drvetu da “diše“. Imaš ga u nekoliko nijansi. Posle njega možeš da lakiraš a ne moraš.
-
Brokeru, dobar ti je i sadolin sa voskom. Ne prima vlagu, a dozvoljava drvetu da “diše“. Imaš ga u nekoliko nijansi. Posle njega možeš da lakiraš a ne moraš.
Uzeću Vitexovo tikovo ulje - ok je cena a prosli rad sam radio sa tim i fino se pokazalo, doduse drvo je bilo egzotčno ali je stajalo napolju a ovo vode ne bi trebalo da vidi. To ulje u sebi ima i voska i neke hemije protiv insekata a nanosi lakše nego sadolin. Razmisaljao sam da grunem parket lak u nekoliko ruku ko gajbi ali bice klizavo a i upropastice se vrlo brzo. Fugne cu verovatno uraditi svuda, probao sam na jednom delu i meni izgleda lepo, jedino što je tu zazor fabrički jako mali a na boksu sam ja pravio razmak
-
ovo ti mnogo lepo ispalo ....
-
Druze ja sam pod (camov) lakirao Zorkinim sadolinom sa lakom. U to sam dodao jos 30 % uljanog laka (firma chemax,valjda se tako pise,bio je nesto dzab dzabe u uradi sam)
Evo godinu dana se rabi punom parom i nista mu nije...lepo se brise i ne ostaju nikakvi tragovi grebanja i slicno
-
Patos u kormilarnici postavljen - isfugnovano i okrečeno prvom rukom nekog grčkog tikovog ulja sa voskom
-
E sad moras da kupis papuce za goste !! thumbup
-
Примаће само гошће и то босе. kgk kgk kgk
-
Sređivanje ide lagano, realno je urađeno nekoliko kapitalnih stvari pre svega sa strujom, staru instalaciju sam kompletno izbacio a onda je pošto nije bilo enterijera uz pomoć dosta drugara osmišljena je i nova instalacija gde je osnova 24v ali i 12v i 220v - sa sklopkom za obalu, agregat ili invertor. Uterano je kroz celu lađu neverovatna količina provodnika raznih preseka i lično sam prestao da brojim kada sam stigao do nekog 600 metra. Uloženo je i u 2*180ah akumulatore i solar od 240w, sinusni invertor. Struja se lepo pokazala i običan kućni frižider od 130l je bez problema radio na 220v bez bilo kakve dopune akumulatora.
-
A secam se samo kako je izgledao taj brod dok je bio kod Baneta,doduse i on je imao velike planove...
-
Uporedo se radilo i na vodovodu - postojeći tank od 350l je povezan sa hidroforskom pumpom a još jedna ista takva montirana je da vuče rečnu vodu iz bunara u motornom odeljenju, bilo je zezeanja oko odvoda vode iz klonje ali to je rešeno, u wc je sada moguće tuširanje a voda odlazi preko odvoda na metalnom podu i uliva se u glavni odvod.
Za enterijer se koristio uglavnom okume šper različitih debljina, urađena je kuhinjica, komandni pult, nešto polica. Sada mi ostaje da u raspoloživom prostoru smestim neko sedenje. Sem struje i bravarije sve sam radio sam, bez skoro ikakvog iskustva. Sada bih neke stvari uradio kvalitetnije i pametnije ali to mi nije problem jer me čeka prednja i zadnja kabina. Zadnja je skroz gola dok u prednjoj ima kakav takav eneterijer
-
A secam se samo kako je izgledao taj brod dok je bio kod Baneta,doduse i on je imao velike planove...
jbg Bane je uglavnom mislio na posao i za to brod koristio, i sam sam malo raduckao čisto da se brod ne uspava - ustvari da budem iskren brod sam palio samo kada je trebalo nešto da se radi što nije lepo tamburanje
Nema veze sledeća godina je moja 114
-
Ajde bre covece,sve lepo radis,a sto si ostavio onu uzasnu motku od
menjaca,pa nadji parce prohrom cevi i zameni.
-
A sve to lepo izgleda i bez radijusa na prozorima.Jes da ćeš da popiješ kritiku od Hogara,ako vidi ,al meni se sviđa i bez radijusa.Sve je slađe kad uradiš svojim rukama.Bravo
-
Da ti malo zagolicam maštu.....
Nordic Tug 42 from Motor Boat & Yachting (http://www.youtube.com/watch?v=s1VuReIffkE#)
-
Nordic tug je bio i uzor u razmišljanju jer je koncept sličan samo sa razlikom što njemu motor stoji ispod kormilarnice a meni u prostoriji iza. Tako da bi ja morao celu komilarnicu da produžim kako bi motor stajao ispod ili da premestim ceo motor u boks ispod kormilarnice sadašnje (što bi bilo isuviše komplikovano) Kako god nastavljam ovakakv kakav je gledaću da ga vadim na proleće jer je to prioritet pa jednog dana možda i bude tako nekako 114
-
Tvoja ladja je meni stvarno super...ne diraj nista vec cekaj sezonu pa plovi
-
Uradil nesto ?
-
Uradil nesto ?
Pa ja napisa gore :)
od prepravki i izmena sam odustao, treba za to ozbiljna količina novca a i ozbiljni majstori sa neizvesnim ishodom - nastavljam da radim enetrijer, trenutno sam razvalio prednju kabinu jh, pa je onda na redu zadnja koja je sve jedno bez enterijera. To sve radim sam a na proleće bi voleo da se organizujem i izvadim ga napolje radi detaljnog čekiranja i eventualne sanacije podvodnog dela. Realno dok to ne uradim neću biti u potpunosti miran i to je za sada prioritet.
-
Ozbiljni te zahvati cekaju ali valjda je to tako kad imas ozbiljan brod. Valjda ti se pridruzim skoro u takvim "mukama"
-
Skoro isti pa ko tvoj 6589
lepa slika maltene za uramiti ok
(http://img254.imageshack.us/img254/310/remorker.jpg)
-
HDR ... thumbup
-
prelepa slika.
-
Mnogo volje,zivaca,znoja je potrebno za ovakvu ladju.
O novcima nećemo,mislim da je to u ovakvim rekonstrukcijama nepotrebno spominjati.
Samo napred i lagano,biće extra.
Prava dika i ponos za svakog ladjara 114!
-
slika je jajčana... mislim ... do jaja :)
svaka čast !!!
-
Svaka cast, bice to prelep brod kad ga budes dovrsio. Sve sto je do sada odradjeno, odradjeno je po jus-u 114 ok
-
Radni naziv broda Orkan je promenjen i danas je konačno kršten kako to dolikuje, od danas remorker se zove David Veliki, ne znam da li da sada menjam naslov teme ili da ostavim ovako, sve u svemu evo par slika
-
Evo par slika iz prednje kabine koja je preko zime kompletno počupana i promenjena, urađeni kreveti, ormarići, sve presvučeno šperom, urađeno nebo - nije naravno gotovo ali sada može da se boravi.
-
i još par
-
Super si ti to sredio. 114 upavusi
-
114 neka sa srećom nosi novo ime !
-
Свако ко погледа до сада објављене слике може да види да је то много коштало.
Али сумњам да било ко може да закључи колико је рада и љубави уложено.
Брокеру, све честитке с моје стране.
Срећно крштење и да обновљени брод испуни сва очекивања!
-
Ne popustaj 114 114 114
-
lepo odradjeno ! jel u krevetima ostavljen neki tovarni prostor ?
-
lepo odradjeno ! jel u krevetima ostavljen neki tovarni prostor ?
Jeste sa svake strane se otvaraju boksovi
-
Imas ladju vrijednu svake hvale . Ulazes masu truda i ljubavi . Svaka cast
-
114
-
Nisam dugo updatovao temu sa zimskim radovima, nastavljaju se radovi u prilagođavanju ove mašine za civilnu upotrebu.
Prvobitna ideja je bila da se kabina produži iznad mašinskog dela, odnosno da se motoru prilazi iz unutra, kao što je na većini civilnih brodića rešeno, posle puno premišljanja i smišljanja srećom sam odustao i rešio da mu vratim prvobitni oblik, odnosno da mu isečem zadnju kabinu, kojoj ja lično nisam našao namenu sem za šupu za odlaganje krša. Tako smo jednog aprilskog dana prionuli na sečenje zadnje kabine
-
Nikad se neces smiriti :)
-
Lim je prodat i kupljeno je pivo pa su radovi mogli da se nastave, dobijena je više nego solidna terasa sa boksom ispod terase za odlaganje svega živog i pristup osovinskom vodu, napravljena je ograda a i dodata je jedna masivna bitva
-
Terasu sam htao da popločam nekim drvetom ali poučen iskustvom i cimanjem sa istim odlučio sam se za malo skuplje ali navodno konačno rešenje u vidu WPC dasaka kaoje ne zahtevaju nikakvo preterano održavanje a lako se nameštaju i meni lepo izgledaju
-
Prednju tendu ću najverovatnije seći a praviću nešto na ovom dobijenom prostoru na krmi, mislio sam neku varijanu bimini tende mada su i neke druge varijante u opticaju. Kako god dok se ne smisli nešto za ovo leto hlad bi trebalo da pravi jedan banana suncobran zaboden direkt u uvarenu cevku na krovu, nije neko rešenje ali ne zauzima mesto a podiže se za par sekundi pošto ima mehanizam za otvaranje i zatvaranje.
-
Sve u svemu patuljak je zadovoljan, dobio je relativno bezbedno igralište, kgk,
-
Kad ovako napišeš izgleda lako, ali samo mi koji smo se tu i tamo uhvatili u koštac sa bilo kakvim izmenama znamo koliki je to posao.
Odlično odraženo, i baš si lepo mesto dobio nazad na terasi. I onaj suncobran je lepo legao, možda to "prelazno" rešenje postane i trajno.
Reci mi samo molim te, šta su to WPC daske? Plastične? Kako se montiraju? Daj malo info oko njih, dimenzija, cena, način montaže...
-
Kad ovako napišeš izgleda lako, ali samo mi koji smo se tu i tamo uhvatili u koštac sa bilo kakvim izmenama znamo koliki je to posao.
Odlično odraženo, i baš si lepo mesto dobio nazad na terasi. I onaj suncobran je lepo legao, možda to "prelazno" rešenje postane i trajno.
Reci mi samo molim te, šta su to WPC daske? Plastične? Kako se montiraju? Daj malo info oko njih, dimenzija, cena, način montaže...
To je kompozit drveta i plastike u određenom procentu, navodno na taj način se kombinuje najbolje od ta dva materijala,pod nogom je kao drvo, ali nema čvorova, svaka daska je ista, nema krivljenja i uvijanja, nema održavanja sem klasičnog pranja, trške fleke se skidaju šmirglanjam. Sada ih masovno koriste za terase restorana,kafiće. Postavljaju se na podkonstrukciju a povezuju se plastičnim ili metalnim klipsama koje su ujedno i distancer, svaka daska ima žljeb u koji klipsa staje tako da se ne vide šrafovi.
http://www.frischeis.rs/drvene-terase/podnice-kompozitnih-materijala/ (http://www.frischeis.rs/drvene-terase/podnice-kompozitnih-materijala/)
-
Koliko je novaca kvadrat ?
-
Koliko je novaca kvadrat ?
Ne znam tačno pošto sam kupovao na po dasku, daska 240*14 dođe oko 1300 RSD, mislim da je kvadrat oko 4000 RSD kod ovih što prodaju na kvadrat
-
..Brokeru, tvoj prelijepi brod llll mi testira savjest ...postaću zavidan stri
.. grandpa
-
Koliko je novaca kvadrat ?
Ne znam tačno pošto sam kupovao na po dasku, daska 240*14 dođe oko 1300 RSD, mislim da je kvadrat oko 4000 RSD kod ovih što prodaju na kvadrat
Nije ni strašno, ako je tako dugotrajno kako bi trebalo da bude!
Najbitnije da je otporno na kišu i da nema mackanja.
-
Suncobran se ipak nije nesto pokazao :)
Pre neki dan uradismo najjeftinije moguce resenje koje je trebalo odmah i da uradim. Tendu koja je stajala na pramcu smo bukvalno zarotirali za 180 stepeni i sve je leglo ko da je za pramac i pravljeno. Dok nedodje neka lepsa tenda bice dobra i stara
-
Kako su ti se pokazale one drveno-plastične daske posle 2 godine?
-
Slikacu ti,pokazale su se vrhunski,ja ih cak nijednom nisam oprao,sve stoji isto kao prvog dana,vrhunska stvar nema sta
-
Hajd da se i ja ukljucim u trend prijavljivanja radova za ovu godinu koje zapoceo drug Zankiki. Brod ove godine konacno ide na vadjenje i detaljni pretres podvodnog dela. Pregovori oko operacije su u toku i izvesno je da ce se raditi ili u Sidru na Savi ili u Brodicu isto na Savi. Plan je da se celo korito, podvodni i nadvodni deo ispeskira, da se saniraju eventualna ostecenja i kvalitetno ofarba i zastiti. Kad je brod napolju uradice se i drugi bunar po uzoru na stari ali ovog puta sa dodatnom zastitom od strujica. Takodje treba izbaciti ko zna koliko tona kamenih blokova koji su trenutno balast i zameniti ih olovnim ciglama. Ubacicu i drugu grupu akumulatora i jos ponesto. Za ovu godinu konacno planiram malo ozbiljnije plovidbe a ne koriscenje broda kao splava:)
-
broker , googlaj aktivna katodna zastita...