Moja Ladja
E, ovako treba... => Domaća i Strana proizvodnja => Domaća proizvodnja => Temu započeo: njegos68 12, 10, 2011, 16:54:01 posle podne
-
Guglajući,naidjoh na ovu firmu.. bave se proivodnjom čeličnih čamaca i brodića,,Znali neko nešto o njima? http://www.intertek.co.rs/galerija-intertek (http://www.intertek.co.rs/galerija-intertek)
-
prvi put cujem za njih ?
-
prvi put cujem za njih ?
Ovako na slikama ne izgledaju loše.. Možda Kacintata zna,iz njegovog kraja su.. :smile:
-
verovatno , a camce nesmem da komentarisem posto se izgleda na ovom sajtu formira samo jedna prica a ostale redovno i konstantno pljuju jedni te isti clanovi-admini.
-
slike su male pa se ne vidi kvalitet izrade ali cene su cini mi se vece za 30% u odnosu na kacintatu
-
xxxxxxxxxxx xxxxxxx
Rekosmo, psovke i ružne reči nisu primerene ovom forumu.
:)
-
verovatno , a camce nesmem da komentarisem posto se izgleda na ovom sajtu formira samo jedna prica a ostale redovno i konstantno pljuju jedni te isti clanovi-admini.
Nisi podoban! :lol: Moraš biti na liniji Ck-a :taunt: :taunt:
-
slike su male pa se ne vidi kvalitet izrade ali cene su cini mi se vece za 30% u odnosu na kacintatu
Jesu slike male,ali imaju formu i oblikkoji mi se svidja.. a i izgledaju skladno..
-
xxxxxxxx!
КРРРРРРК...... :nono:
-
Koji ste vi likovi :)
-
Vlasnik firme je gospodin Dondur, jedan ozbiljan i odgovoran gospodin koji se ozbiljno bavi svojim poslom a inace je i jedan od vlasnika marine na Savi, uzivo video planove i camce a marinu je on sa svojim ljudima licno pravio, tamo je bas i jedan od kancitatinih izradjenih camaca Proud Mary eto toliko o tome. Mogao bih jos ali dovoljno je u sajtu. :tenk:
-
Kacintati se izvinjavam ali kapetane to sto je Zoki 30 posto jeftiniji to je i sasvim u redu, jer ovo su mnogo ozbiljniji napravljeni camci. Inace cisto informacije ja sam jedan od onih kojima je kancitata pravio camac, ovo kazem da neko ne dobije utisak da proteziram firmu gospodina Dondura.
-
Možda nisam u pravu, ali slika broda SIRANO 36 odnosi se na jahtu "Budiša" čiji je konstruktor i graditelj diplomirani inženjer mašinstva, pasionirani jedriličar g-din Radomir Apić iz Novog Sada. Jahta je uradjena daleke 1991. godine, kad je nosila registracioni broj NS 5400. Njene karakteristike su: dužina preko svega 10 metara, široka 3 metra, korito ima gaz od 400 mm., dok je ukupni gaz (donji krak elise) 600 mm. Ugradjen je u to vreme dizel motor od 45 KW, sa Z nogom "volvo 280". Jahta je izgradjena od aluminijuma debljine 3 i 4 mm.. Rebra su radjena od T profila 30x30 i L profila 50x50 mm. Pored osnovnih instrumenata za motor, jahta je imala ugradjen dubinomer, brzinomer, LOG... Komande su bile hidraulične. Rezervoar za vodu od 500 litara i za dizel gorivo od 230 litara.
-
Drustvo brod na slici je Apicev brod koji je on napravio jos 93 god i to ne od celika nego od aluminijuma.Gospodin Dondur nije nikakav brodograditelj nego covek koji je uzeo od Apica projekte i pokusava da nastavi sa brodogradnjom Apic mu pomaze ali od tog nema nista ,barem ne ovih 5-6 god,koliko ih pratim. :drinks:
-
Eto dok sam jua kucao covek sve objasnio. :drinks:
-
:good:
Nema potrebe da se bilo ko bilo kome izvinjava. !
Svaki od proizvođača plovila mogu šta mogu i imaju svoju ciljnu grupu kada su kupci u pitanju i ne treba na to gledati kao na rivalstvo.
To vam je otprilike kao sa automobilima : pravilo se od uvek i praviće se kategorije, pa uvek ima kupaca i za Porshea, mercedesa,
audija, .....pa do dačije i zastave. Svi oni se kreću po putevima i imaju svoje ponosne vlasnike koji znaju koliko mogu
da se ispruže i šta mogu da održavaju.
Problem je u nama rečnim zamlatama, koji možemo da imamo šiklje - gledamo jahte a maštamo o ....bolje da ne kažem :suicide:
I svaki od proizvodjača ima i zadovoljne i zahvalne kupce plovila i uživaju koliko mogu - a uvek će biti i dežurnih nezadovoljnika
i rođenih gunđala koji u stvari ne znaju šta hoće i mogu, niti znaju majstoru da objasne želje, pa dođe do raskoraka... :aggressive:
-
Svaka čast,lepo rečeno :good:
-
Koliko par :lol:a,toliko muzike
-
Koliko par :lol:a,toliko muzike
Uvijek bilo.. :good: :good:
-
Ceo zivot ima samo da se svadjamo.ko o klin ko o plocu.Ali da popusti niko.
Po meni je veliki problem u drzavi.Jednostavno moraju da propisu minimum uslova ko-
ji svaki camac mora da ispuni,pa onda izmisljajmo sta hocemo.
Svaki majstor misli da je on najbolji i to mogu da prihvatim,ali nikako,bas ni-
kako ne mogu da prihvatim da musterija odredjuje vitalne stvari a ni nezna sta je ca-
mac.Musterija moze da kaze ocu spavaci deo ovde,vc ovde kormilo na levoj strani,ali
nikako ocu kabinu na dva sprata.U moju glavu ne moze da udje da ja pravim camac iz
glave.Pa uopste nije skupo kupiti plan,ima ih gomila djabe na ruskim sajtovima koje su
projektovali vrsni strucnjaci.Treba nabaviti par takvih planova,ili naruciti od nekoga ko
ih projektuje a kada se napravi korito i kabina,onda raspravljati sa musterijom o unu-
trasnjem rasporedu,kao i kvalitetu boja i do kog nivoa ima da bude odradjen.
-
@zoran
nema od toga nista ...
-
Ja ih znam odprilike iz tog perioda 90-ih kada su sarađivali sa firmom u kojoj je moja draga radila.Tada su se bavili metalnom galanterijom , i proizvodnjom metalnog nameštaja i kojekakvih polica.E sad ovo me baš iznenadilo , da se bave i proizvodnjom čamaca.
E a što se tiče komentara da su vrlo ozbiljna firma, možda i jesu , al da prave kvalitetna plovila , ja to iz prikazane galerije nisam zaključio.
Ja bar primećujem kvalitet koji preovladava na našem tržištu-Nevidim nešto kvaliteta u odnosu na nekog drugog.
Ipak oni treba još puno da promene da bi se približili Šoletu.
-
Ja ih znam odprilike iz tog perioda 90-ih kada su sarađivali sa firmom u kojoj je moja draga radila.Tada su se bavili metalnom galanterijom , i proizvodnjom metalnog nameštaja i kojekakvih polica.E sad ovo me baš iznenadilo , da se bave i proizvodnjom čamaca.
E a što se tiče komentara da su vrlo ozbiljna firma, možda i jesu , al da prave kvalitetna plovila , ja to iz prikazane galerije nisam zaključio.
Ja bar primećujem kvalitet koji preovladava na našem tržištu-Nevidim nešto kvaliteta u odnosu na nekog drugog.
Ipak oni treba još puno da promene da bi se približili Šoletu.
Ja u galeriji nisam video ni jedan brod koji su ONI napravili (mozda oneki od ovih camaca bez kabine,Al je Apicev)svi brodovi su brodovi koje je Apic napravio od 91 do 2005 god. :drinks:
-
Ja sam kupio Apicev camac vidi se na avataru malo sam ga povisio i produzio napred i pozadi.
Stacioniran sam u Smederevu.Ovog leta bio sam na regati vode Vojvodine. Posle toga do Kladova
i svuda svracao. Imam DMB 9,9 I jos nisam potrosio 150l nafte.A testirao sam ga u RAMU na talasima
vecim od metra talasi preko kabine a spirun u vodi a on samo pici i to na pola gasa.Kad obidjem Savu
i Tisu odoh do crnog mora Apic je tata za ladje.