Moja Ladja
Nautika opšta... => OPŠTA DISKUSIJA => Temu započeo: Arsa 10, 04, 2015, 00:04:21 pre podne
-
Naslov i slike dovoljno govore. taz
-
brod Dragor bas nema srece sa vlasnicima....
Copy Paste sa neta : "Životna priča, prvo „Dragora”, a kasnije „Krajine”, počela je 1927. godine u nemačkom brodogradilištu „Regensburg”. Prema podacima, kralj Aleksandar Karađorđević gradnju je platio milion i po zlatnih maraka. U prestoničkim kuloarima govorilo se i da je taj brod u stvari miraz kraljice Marije. Brod kraljevske mornarice dugačak je 58 metara. Imao je tri salona, dva apartmana za kraljicu i kralja, dva luksuzna kupatila, kraljeva radna soba, osam dvokrevetnih kabina za goste i 10 kabina za mornare. Poglede ljudi sa obale mamio je raskošnom belinom i velikom palubom. Tadašnji „Dragor“ na krstarenjima Savom i Dunavom opsluživalo je oko 30 mornara. Priča se i da je kralj samo posebno važne goste i prijatelje dovodio na luksuznu jahtu. Parket je bio od tikovine, a enterijer je krasilo orahovo drvo. Brod je bio čuven po kvalitetnim duborezima, stubovima, a svaki detalj je bio luksuzan, primeren kraljevskoj jahti. Kada je izbio Drugi svetski rat, „Dragor“ je doživeo sudbinu kraljevske porodice i naroda Srbije."
(http://media.novi.navodi.com/2013/11/Krajina1.jpg)
(http://media.novi.navodi.com/2013/11/Krajina21.jpg)
(http://media.novi.navodi.com/2013/11/Krajina3.jpg)
-
A leti kada je nizak vodostaj, održava se samo na zategnutim sajlama,
kad god sam tuda prolazio samo sam razmišljao kada će neka od tih sajli eksplodirati i unakaziti nekog biciklistu na stazi! 56568
-
Oslobodili ga partizani.Bogatstva.
Jer opste je poznato da pare ljude kvare.Pravo je cudo kako su neuki i nepismeni partizani umeli da razlikuju vredne umetnine i komade namestaja,ali to je neka druga tema.Prava je steta sto ovakav komad istorije truli odbacen i zaboravljen i verovatno ce zavrsiti na nekoj manje atraktivnoj lokaciji,da ne kazem sikari,kad neki bogati seik,stanar makete Beograda na vodi,pozeli ovde da postavi splav.U medjuvremenu,biciklisti cuvajte se,a a grabuljasima sa keja zelim brzo pucanje sajle.
-
Kako sam načuo, brod su, kupili neki Italijani, sredili ga i izdali za snimanje filma tokom kojeg je brod izgoreo.
Navodno je u toku sudski spor oko naknade štete, ali to ne umanjuje ljudsku glupost.
Ovo je stvarno istorijska vrednost i jedan od izbledelih tragova života u Srbiji u nekom zaboravljenom vremenu. Bez obzira na to ko je sada vlasnik broda, stvarno je nedopustiv odnos prema njemu.
U bilo kojoj normalnoj zemlji, bio bi debelo kažnjen ako ne obezbedi plovilo na odgovarajući način.
-
trebalo bi da se skupimo i otkupimo brod.
sredi, se uredi najbolje što može da liči na predratni... kladim se da i dalje može da vrati svaki uloženi dinar.
-
Ne moze da se vrati na predratni jer su kreteni izvadili potpuno ispravan kotao u savrsenom stanju i ubacili dizel motore umesto da su taj isti kotao samo prepravili na dizel. A danas da se takav kotao napravi skoro je nemoguce ako uzememo u obzir cenu.
-
trebalo bi da se skupimo i otkupimo brod.
sredi, se uredi najbolje što može da liči na predratni... kladim se da i dalje može da vrati svaki uloženi dinar.
To je samo lepa zamisao, ostvarljiva samo pod uslovom da se uklapa u "Beograd na vodi" i da se šeik uključi u donaciju sa 99% priloga.
Onda bi dobili i dozvolu da se brod postavi di oćeš. roll4
Siguran sam da bi ga i tada naši vandali pretvorili u spomenik ljudskoj gluposti, razbucali ga, išarali ga kao vozove, autobuse i ceo Beograd. no125