Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Tomos => Temu započeo: koledinb 08, 04, 2016, 13:50:52 posle podne
-
Imam Tos 4.8 prosle godine ga je moj kum pregrejao {nije bila kavitaciona ploca dovoljno u vodi} istopio teflone i blokirana rucica menjaca to sam sredio ocitio karburator proverio pumpu za gorivo svecicu medjutim motor radi samo dok je na coku-saugu cim pustim saug momentalno se gusi dali neko ima ideju sta moze biti da ne otvaram motor sumnjam na klip - karike} Unapred hvala
-
Mislim da mozes prvo da se poigras sa srafom za vazduh na karburatoru. Ti kad mu das choke, ti mu pravis bogatiju smesu, dovlacis vise goriva na isto vazduha. To bi znacilo da bi trebao da mu smanjis dotok vazduha na karburatoru pa da vidis daje li ikakve rezultate.
Ne kazem da je resenje, vec da probas samo sa tim jer je to jednostavno.
-
pocni od gume sto spaja karburator i kutiju filtera za vazduh a zavrsi sa konektorom creva za gorivo ako ga imas izbaci i zakaci direkt na cevcicu ili benzinsku pumpu(i nju pogledaj dal baca lepo)....ili negde dobijas previse vazduha ili ti je vazduh dobar a malo goriva-to ako motor probas u buretu ili u mestu u voznji bi ti se gasio...ili karburator na pranje a pod benzinsku diznu dodaj jos jednu tanku podloskicu...
-
Mislis da stavim podloskicu pod glavnu diznu sto spaja Lonce karburatora??
-
Saraf za vazduh nereaguje probao sam potpuno da ga zatvorim ili da ga otvorim isto se desava karburator rastavljen ocicen i izduvan kompresorom danas idem dalje pa se javljam
-
Danas cu probati dirktno gorivo sa spricem u karburator pod otvorenim cokom pa ce sve biti jasno Pozdrav i hvala na odgovorima
-
Mislis da stavim podloskicu pod glavnu diznu sto spaja Lonce karburatora??
dizna stoji sa gornje strane karburatora prema usisnom otvoru....mesingana dugacka a na kraju zavrsava u konus...kad je vadis na njoj sa unutrasnje strane treba da ima tanka mala od klingerita podloskica(hoce da ostane i u telu karb)...kad vracas diznu sa spoljnje strane karburatora dodaj na karburator najtanju podloskicu koju nadjes da odgovara i vrati diznu...tako ces povecati malo protok goriva do difuzora...ako nece i sa tim uspricavajnem benzina direkt u grlo proveri i aspuh da ne prima vodu...ako ne izlazi lepo ne moze ni da udje...na kraju nadji-pozajmi drugi karb pa probaj...kod mene bila slicna opcija i to posle ful generalne kum hteo da je baci u dunav a sad se vozamo...kad vec skidas karb skini i usisnu cev(od karb do motora)pa je smirglom iznutra malo izsmirglaj(izglancaj-poliraji) obori joj malo ivice do karb sve je jako grubo uradjeno(i dihtung doteraj na meru da ne smanjuje precnik)...kroz usisni kanal na bloku mozes da "vidis-zaviris"i na karike i klip...na kraju skini i glavu motora(4 srafa) pa ocisti i glavu i celo klipa od garezi i videt ces jel ima lufta i kakvo je stanje...
PS--kod mene je obican tomos 4 i ne znam dal su im bas isti karburatori
-
Ta gore dizna je ler dizna ok Hvala na odgovoru
-
Ako je rađena demontaža pumpe za gorivo,proveriti da li je dobro dotegnuta (možda vuče falš vazduh ).Proveriti u kom su stanju creva za gorivo mada bih ja preventivno zamenio membranu pumpe goriva i očistio sito pumpe.
Na karburatoru očistiti i produvati rupicu - diznu koja se nalazi sa prednje strane usisa karburatora (gornji desni ugao).
A što se tiče pregrevanja i istopljenih teflona,trebalo bi proveriti semering na prirubnici i proveriti cev hlađenja na
Auspuhu i u čizmi
-
Krenula generalka
-
Da li si sredio pentu?
I ja sam imao problem sa pregrevanjem,ne znam sta se desilo i zasto se pregrejao,ali zamenili smo teflone i dihtung auspuha i srecom penta je upalila i radi odlicno ali sada curi voda iz prirubnice,na mestu gde izlazi alu polugica menjaca.Ima li neko ideju sta se tu desava?
-
Moguće je da niste vratili, na svoje mesto, cev za vodeno hlađenje auspuha.
-
Reseno,pa da podelim sa vama,mozda nekom i pomogne.
Pored poluge menjaca se nalazi jedan mali jedva vidljiv stift.Potrebno je njega iskuckati i onda polugica menjaca moze da se izvadi.Na polugi se nalazi teflon koji sluzi da olaksa okretanje i srecom nije izgoreo i nalazi se jos i gumica koja je kod mene izgorela i zato curi voda pored rucice menjaca.Da li postoji gumica kao rezervni deo ne znam,verovatno mora cela poluga,ali ja sam tu dodao teflon traku pa cemo videti sta ce biti sutra na probi u vodi.