Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: mile-ns 01, 08, 2016, 23:02:59 posle podne
-
Pozdrav dobri ljudi,napokon sam zavrsio nadogradnju kabine,trajalo je dosta dugo,jer se nije moglo raditi po ovoj nesnosnoj zegi.....
Kabina gotova,izolacija uradjena,patos postavljen,prozori........
Sto se tice motora,odluka je pala yamaha 9.9 high thrust......
-
Браво, а сад на воду. clap И могао би да окачиш слике, да видимо шта си то урадио. sajkaca
-
Браво, ... И могао би да окачиш слике, да видимо шта си то урадио. sajkaca
Узе ми реч из уста.
-
Uploadovao sam slike sinoc,ne znam zasto ih nema?????????????????
Da se nije zaglavilo kod nekog admina????
-
Ako ih nema, moraces ponovo, jer ovde admini ne odobravaju postove tako da se nigde nije zaglavilo.
-
test uploada slika
-
nema odobravanja, forum je skroz otvoren ...
sad sam evo uploadovao sliku ... bez problema...
idi na prvi post pa pokusaj ponovo
postoji ogranicenje za slike , maximum 300kb mogu da imaju
-
nema odobravanja, forum je skroz otvoren ...
sad sam evo uploadovao sliku ... bez problema...
idi na prvi post pa pokusaj ponovo
postoji ogranicenje za slike , maximum 300kb mogu da imaju
Капетане, ја никад нисам успео да поставим слику већу од 200 кb.
-
izgleda da imam problem,moraju da se smanje slike......samo kako????
Sutra nadam se da ce biti gotova konzola za volan,prekidace i ostale budzevine sB0
-
Jos nisam resio baterije,muke zive i nedoumice............. eek
Da li neko zna neki vez u NS da valja(struja,voda,pouzdan cuvar),moze i telefon stri
-
E vala bas ste je nabudzili...na onoj skici sam(miletov camac) ti poslao kabinu bocne povrsine oko 3.4m2...ovde na kabini imas povrsine jednog boka kabine vece nego prednje jedro od mikrotonca...korito ste ojacali manje vise ok...cuvajte se vetra...sretno 114
-
E vala bas ste je nabudzili...na onoj skici sam(miletov camac) ti poslao kabinu bocne povrsine oko 3.4m2...ovde na kabini imas povrsine jednog boka kabine vece nego prednje jedro od mikrotonca...korito ste ojacali manje vise ok...cuvajte se vetra...sretno 114
Korito je ojacano L profilom 50x5mm sa obe strane,a sredina ima T profil zbog patosa,kabina je bash budzevina zesca,ali videcemo kako ce biti na vodi. Kazu ljudi da je to ok. E,sada videcemo,niza kabina je 1m visine i 2m sirine,a vislja je 1,4m visine i 1,85m sirine.....
Videcemo sta dunav kaze.....Teziste bi trebalo da bude tacno izmedju dve kabine(tu ce sve da stoji od stvari,na sredini......
-
cuvaj se vetra...
po meni camac ce biti jako nestabilan zbog tezine a i povrsine nadgradja...
svako pristajanje ce biti veliki problem jer se prednji prozor ne otvara
napravi da se prednji prozor otvara obavezno
preglednost je jako losa za voznju, neko ce ukociti kicmi u vrat pokusavajuci da vozi, ili ce morati da stoji sve vreme ...
hod oko camca sa vise ljudi u camcu moze biti jako rizican , i po meni postoji mogucnost prevrtanja
licno mislim da iz bezbedonosnih razloga sve treba uraditi iz pocetka , za polovinu niza kabina sa oborenijim ivicama kako bi se smanjio uticaj vetra, po vrhu kabine drzaci za ruke i slicno ...
-
Mile takva kabina napred je jako nezahvalna i neprakticna i sa takvim ravnim krovom jako losa...kazu ljudi ok i tu se slazem ali samo bravarski uradjeno pedantno i to je ok...kabine imaju pad na napred i imaju neki blagi preluk u poprecnom preseku...ovako ti prvo zaklanja vidno polje pa ispred pramca nista ne vidis...sve padavine ostaju na krovu od vode do snega ili cure gde oce a ne gde treba...iznenadi ces se koju kolicinu kondeza stvara(i do 50% vise nego kosa),jos bez prednjeg otvora...tesko ces stvari da prebacis od napred ka nazad a sa 20l benzina ces biti atrakcija za posmatrace...napred treba da otvoris komplet prolaz sa krovnim otvorom(kao kod pasare) i velikim dvokrilnim vratima da obezbedis komunikaciju,luftiranje i bi ce ti lepse na vrucini da vozis pentu na rucicu i gledas kroz kabinu i bolje cescda vidis nego ispod onog lima da viris... to eventualno ako pada kisa...i te lezajeve da preradis da budu funkciknalniji...pitaj slobodno
-
Mile takva kabina napred je jako nezahvalna i neprakticna i sa takvim ravnim krovom jako losa...kazu ljudi ok i tu se slazem ali samo bravarski uradjeno pedantno i to je ok...kabine imaju pad na napred i imaju neki blagi preluk u poprecnom preseku...ovako ti prvo zaklanja vidno polje pa ispred pramca nista ne vidis...sve padavine ostaju na krovu od vode do snega ili cure gde oce a ne gde treba...iznenadi ces se koju kolicinu kondeza stvara(i do 50% vise nego kosa),jos bez prednjeg otvora...tesko ces stvari da prebacis od napred ka nazad a sa 20l benzina ces biti atrakcija za posmatrace...napred treba da otvoris komplet prolaz sa krovnim otvorom(kao kod pasare) i velikim dvokrilnim vratima da obezbedis komunikaciju,luftiranje i bi ce ti lepse na vrucini da vozis pentu na rucicu i gledas kroz kabinu i bolje cescda vidis nego ispod onog lima da viris... to eventualno ako pada kisa...i te lezajeve da preradis da budu funkciknalniji...pitaj slobodno
Kabina ima blagi pad na napred,lezaje se menjaju,ventilacija je resena nazad,a napred ce biti neki otvor ili sta vec,nece se ulaziti od napred,jer ce biti parkiran u rikverc i to sam pitao coveka da li je to probleom,on kaze plati iparkiraj na krov :)
Koliko je bilo para....Jbg nije moglo bolje,nesto materijala sam imao,nesto uzeo od komsija..... Znam da nije dobro,ali.......Sta da se radi....
-
cuvaj se vetra...
po meni camac ce biti jako nestabilan zbog tezine a i povrsine nadgradja...
svako pristajanje ce biti veliki problem jer se prednji prozor ne otvara
napravi da se prednji prozor otvara obavezno
preglednost je jako losa za voznju, neko ce ukociti kicmi u vrat pokusavajuci da vozi, ili ce morati da stoji sve vreme ...
hod oko camca sa vise ljudi u camcu moze biti jako rizican , i po meni postoji mogucnost prevrtanja
licno mislim da iz bezbedonosnih razloga sve treba uraditi iz pocetka , za polovinu niza kabina sa oborenijim ivicama kako bi se smanjio uticaj vetra, po vrhu kabine drzaci za ruke i slicno ...
Nekako cemo probati da resimo i to pristajanje,nadam se da ce moci da udje u jako plitku vodu,ne bi trebao da bude problem.....
-
Nadam se da ce biti porinut u nedelju...... Videcemo....Slikacemo taz
-
Na vodi je najbitnije da bude bezbedno i funkcionalno. Kad ga budete porinuli, vremenom cete videti sta vam smeta, pa menjajte ako budete u mogucnosti.
Sa srecom! 114
-
Kabina ima blagi pad na napred,lezaje se menjaju,ventilacija je resena nazad,a napred ce biti neki otvor ili sta vec,nece se ulaziti od napred,jer ce biti parkiran u rikverc i to sam pitao coveka da li je to probleom,on kaze plati iparkiraj na krov :)
Koliko je bilo para....Jbg nije moglo bolje,nesto materijala sam imao,nesto uzeo od komsija..... Znam da nije dobro,ali.......Sta da se radi....
naravno da treba da se ulazi i sa pramca (od napred), jedino ukoliko ne planiras izlaske na obalu ... jer na obalu ne mozes krmom (rikverc)...
nije stvar u kolicini materijala .. imao bi ustedu bar 30% ,na ulozeni materijal, da si uradio nizu, sigurniju, fukncionalniju kabinu ...
-
Kabina ima blagi pad na napred,lezaje se menjaju,ventilacija je resena nazad,a napred ce biti neki otvor ili sta vec,nece se ulaziti od napred,jer ce biti parkiran u rikverc i to sam pitao coveka da li je to probleom,on kaze plati iparkiraj na krov :)
Koliko je bilo para....Jbg nije moglo bolje,nesto materijala sam imao,nesto uzeo od komsija..... Znam da nije dobro,ali.......Sta da se radi....
naravno da treba da se ulazi i sa pramca (od napred), jedino ukoliko ne planiras izlaske na obalu ... jer na obalu ne mozes krmom (rikverc)...
nije stvar u kolicini materijala .. imao bi ustedu bar 30% ,na ulozeni materijal, da si uradio nizu, sigurniju, fukncionalniju kabinu ...
Postujem i slazem se,da sam se ja pitao,nebi to bilo tako,al' ajde,sta ces,matoro podetinjilo...............
-
Dobio si par dobrih saveta ne bih komentarisao ništa želeo bi da se upoznamo kako bi probali da ti nađemo vez kod mene u klubu.Pogledaj moje radove par mesta ispod tebe naćićeš moj broj telefona pa me nazovi.Stigao sam novi član uređuje milegrčki.Pozdrav Mile
-
Dobio si par dobrih saveta ne bih komentarisao ništa želeo bi da se upoznamo kako bi probali da ti nađemo vez kod mene u klubu.Pogledaj moje radove par mesta ispod tebe naćićeš moj broj telefona pa me nazovi.Stigao sam novi član uređuje milegrčki.Pozdrav Mile
Hvala u svakom slucaju,nasao sam vez u kamenici kod kumovog prijatelja,neka carda,idem sutra da vidim.
Ne planiram da ga vadim iz vode na zimu....
-
cuvaj se vetra...
po meni camac ce biti jako nestabilan zbog tezine a i povrsine nadgradja...
svako pristajanje ce biti veliki problem jer se prednji prozor ne otvara
napravi da se prednji prozor otvara obavezno
preglednost je jako losa za voznju, neko ce ukociti kicmi u vrat pokusavajuci da vozi, ili ce morati da stoji sve vreme ...
hod oko camca sa vise ljudi u camcu moze biti jako rizican , i po meni postoji mogucnost prevrtanja
licno mislim da iz bezbedonosnih razloga sve treba uraditi iz pocetka , za polovinu niza kabina sa oborenijim ivicama kako bi se smanjio uticaj vetra, po vrhu kabine drzaci za ruke i slicno ...
Na volim da komentarisem teme u koje se ne razumem (samogradnja, metalni kabinasi) ali zaista se u potpunosti slazem sa kapetanom da ovo sve treba uraditi iz pocetka. Molim vas procitajte jos jednom njegov post. Uglavnom vam je sve rekao.
Dodatno sto sam primetio (ako nije tacno vi me ispravite) nisam video na camcu nijednu hermeticki zatvorenu komoru koja bi sprecila da camac ne potone kao kamen usled prodora vode! Vas camac mi vise lici na tenk nego na camac i nedaj boze da se neko nadje u kabini sa tako malim otvorima koji se jos i ne otvaraju ostace zarobljen u njoj. Na camcu se mora obezbediti bezbedan i brz prelazak sa krme na pramac i obrnuto, kao i mogucnost brzog izlaska iz camca (kabine) i ukoliko ga nemate mnogo rizikujete!
Znate opravdanje tipa nije se vise imalo para u nautici ne pije vodu jer ugrozava kako vasu tako i bezbednost svih osoba koje ce biti na tom camcu! Napravite koliko mozete sa parama koje imate ali uvek imajte na umu bezbednost plovidbe a ovaj vas camac u ovom izdanju ne uliva tako poverenje!
-
Oklopnjaca Potemkin.Camac je sigurno nesiguran,a covek zuri da ga gurne u vodu pa da plovi sa porodicom tamburanje
-
Mile-ns,
I ja sam, ocito kao i ti, imao neke svoje "konstruktorske" ideje, pa sam pravio od smederevca ladju... Sve je to bilo lepo, dok nisam dosao na vodu sa mojom budzevinom.
Tada sam ukapirao koliko sam glup, nauticki nepismen, bez prakse na vodi ...
Ipak, proradio mi je mozak, pa je "brod" otisao na otpad, jer kad meni nije valjao- kome ce valjati...
Ovo tvoje je slicno onome sto sam ja bacio, pa ti od srca predlazem da uradis isto sto i ja...
U protivnom bices uvek u opsnosti od svih rizika koje nosi voda i priroda...
-
Camac porinut juce.Testiran po onom kijametu,pljusak,vetar,talasi.
Mogu reci da smo zadovoljni sa stabilnoscu.....
Hvala svim dobrim ljudima,na dobronamernim savetima.
-
Retko ruzan camac,mada eksploatacija je najbitnija,ako je u stalnoj upotrebi,dobar je kakogod da izgleda.p.s. visina kabine ne sme da prelazi sirinu gornjeg dela korita,to ti je nautika sta ces.