Moja Ladja
Nautika opšta... => Zakoni i Propisi => Temu započeo: Zoran 05, 06, 2012, 00:23:25 pre podne
-
Bahatost odgovornih ljudi Kapetanije Beograd,nema granice.
Pogledajte oznake plovnog puta ispod novog mosta na Adi Ciganliji.
Pravo u sipove i dizalicu.Dizalica je razapela sajle bez ikakvih oznaka,valjda ze-
le da uzivaju kada neko osteti ladju.
-
Nisam bas siguran da to radi kapetanija!
http://www.plovput.rs/ (http://www.plovput.rs/)
Добродошли у Пловпут
Дирекција за водне путеве је посебна организација Владе Републике Србије која се бави одржавањем и развојем унутрашњих пловних путева у Републици Србији на којима важе међународни и међудржавни режими пловидбе (реке Дунав, Сава и Тиса). Основана је 1963. године. Њени запослени свакодневно радe на успостављању безбедних услова за унутрашњу пловидбу.
-
pre ce biti da je u pitanju Plov Put...
ne vidi se na slici na sta tacno mislis imas li bolju sliku ?
ps dobrodosao iz autobana :)
-
Ma krivi su i jedni i drugi! tamburanje
Autoban - Autoput! sajkaca
-
Dobro se ti nama vratio .
-
Kako se lako nadje opravdanje za neciji nemar.Kapetanija ne sluzi samo za registrovanje ladja.Oni ukazuju na ne pravilnosti
izdaju saopstenja itd.Nemojte samo njih da mi pravdate.
-
nasa kapetanije nema ni svoj camac a kamoli da obilazi reku i proverava gde sta nije u redu ...
-
Niko njih ne pravda , bre!! Samo , nisu bas krivi za sve !! Plovput je duzan da obelezava plovne puteve . Bar tako oni tvrde .
-
Ti bez camca ...naplacuju li oni sve one namete redovno?
-
Ti bez camca ...naplacuju li oni sve one namete redovno?
U dan i strogo po propisu !! Uzput glume male bogove!!
-
Niko nikoga ne tera da placa. Sam odes strogo u dan i registrujes camac sajkaca
Kapetanija naplacuje po cenovniku koji dobije iz ministrarstva.
Uopste ne glume bogove. Kada bi to bilo tako i kada ne bi radili kako rade pola camaca ne bi imalo registraciju ni plovidbenu dozvolu. Dobro je dok je ovako, a nece dugo.
Kukace mnogi za ovakvom kapetanijom i ovim kapetanima. I to vrlo brzo...
Dule ti i ja očito nismo bili u istoj kapetaniji Beograd.
Ne radi se u dedinom postu o ciframa, već o odnosu prema klijentima. To na osnovu ličnog iskustva mogu da potvrdim.
Da je drugačije, sigurno bi imali više klijenata i ne bi pokušavali da ucenjuju marine obavezom da se u Beogradu moraju držati samo čamci registrovani kod njih.
-
...
Da je drugačije, sigurno bi imali više klijenata i ne bi pokušavali da ucenjuju marine obavezom da se u Beogradu moraju držati samo čamci registrovani kod njih.
Arso,
Kada sam ja bio u kapetaniji da se raspitam o registraciji, prvo su me pitali gde ću držati čamac, a onda su mi rekli da mogu da ga registrujem ili u kapetaniji koja je nadležna za opštinu u kojoj živim ili u kapetaniji na čijoj teritoriji će čamac biti čuvan i korišćen veći deo vremena.
Ti je bio razlog zaštoo sam ja izabrao da čamac registrujem u Novom Sadu jer je njihova kapetanija nadležna za Stari Slankamen.
-
...
Da je drugačije, sigurno bi imali više klijenata i ne bi pokušavali da ucenjuju marine obavezom da se u Beogradu moraju držati samo čamci registrovani kod njih.
Arso,
Kada sam ja bio u kapetaniji da se raspitam o registraciji, prvo su me pitali gde ću držati čamac, a onda su mi rekli da mogu da ga registrujem ili u kapetaniji koja je nadležna za opštinu u kojoj živim ili u kapetaniji na čijoj teritoriji će čamac biti čuvan i korišćen veći deo vremena.
Ti je bio razlog zaštoo sam ja izabrao da čamac registrujem u Novom Sadu jer je njihova kapetanija nadležna za Stari Slankamen.
Lazo nisam mislio na tebe.
Evo mog iskustva.
Kada sam kupio šiklju i došao u kapetaniju nisu hteli da izađu do Brankovog mosta da vide čamac već su mi tražili da ga stavim na prikolicu i dovezem do njih.
Kad sam odbacio tu mogućnost, upućivali su me da čamac odvezem na Adu Ciganliju i da tu dođe tročlana komisija čiji izlazak je onda koštao 5 000 dinara...
Šta misliš zašto sam odvezao čamac u Pančevo i tamo ga registrovao bez komisije i dodatnih troškova?
A da je vršen pritisak na vlasnike marina, jeste.
-
Ovaj deo iz Arsinog objašnjenja o tome kako kapetanija zahteva da se čamac doveze ili dovuče ispred kapetanije ili da uslovljavaju izlazak do marine - to su i meni tražili i to je bio jedan od razloga zašto sam izabrao novosadsku kapetaniju.
-
Zato lepo registrujes camac na Pancevo i nemas problema,a meni niko u marini nije postavio pitanje gde je camac registrovan.
-
Lazo nisam mislio na tebe.
Evo mog iskustva.
Kada sam kupio šiklju i došao u kapetaniju nisu hteli da izađu do Brankovog mosta da vide čamac već su mi tražili da ga stavim na prikolicu i dovezem do njih.
Kad sam odbacio tu mogućnost, upućivali su me da čamac odvezem na Adu Ciganliju i da tu dođe tročlana komisija čiji izlazak je onda koštao 5 000 dinara...
Šta misliš zašto sam odvezao čamac u Pančevo i tamo ga registrovao bez komisije i dodatnih troškova?
A da je vršen pritisak na vlasnike marina, jeste.
Arso, kako vam se isplatilo da camac odvezete u Pancevo, a bilo vam komplikovano da siklju odvezete od Brankovog mosta do kapetanije???
-
Arso, kako vam se isplatilo da camac odvezete u Pancevo, a bilo vam komplikovano da siklju odvezete od Brankovog mosta do kapetanije???
[/quote]
Ja sam šiklju dovezao do Brankovog mosta, ali gospoda nisu želela da izađu iz zgrade i naprave tih sto koraka. Kao to je carinska zona i bla, bla...
Šio mi ga Đura!
Poenta priče je u 5000 dinara za tu nazovi komisiju koja bi došla na Adu (a Brankov most im je daleko). taz
-
Da se razumemo , imam prijatelja u kapetaniji Beograd sa vecinom kapetana sam u korektnim odnosima ali umeju ponekad da cepidlace!!
-
Ne dirajte mi brata po oruzju,da je svaki peti Srbin kao on,gde bi nam bio kraj roll4
-
ovaj forum citaju i oni iy raznih kapetanija samo vi pricajte kako upotrebljavate carobne reci za registraciju pa ce vam na kraju trebati madjionicari za registraciju camaca.