Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Ako neko zna ... => Temu započeo: nenadd 23, 02, 2022, 12:55:37 posle podne
-
Pomoc a vezano za uvoz iz Slovenija korita jedrilice samogradnja.Vlasnik poseduje ugovor sa predhodnim vlasnikom ali nema nikakve recune za materijal koji je ugradio u trup.Molim za savet sta da radim.Ovi u kapetaniji traze racun,drugi pak kazu moze kupoprodajni ugovor i vise ne znam sta da radim ili da odustanem od toga i kupovine.
Projekat je fantastican i steta je da se nerealizuje.
Molim vas dajte mi dobar savet zbog dogovora sa vlasnikom,
-
Nadješ špeditera koji ima firmu napolju, ako nema uvek imaju nekog sa kim saradjuju. Firma napolju kupi od tog vlasnika i uveze na ime kupca u Srbiju. Oni znaju šta i kako treba. Faktura je zakon...
-
Sve napisano u prethodnom postu je tacno...
-
Nisam najbolje razumeo, a prethodnici nisu ni razmišlji o kontekstu izgleda:
u pitanju nije gotov brod upisan u slovenački upisnik, nego nekakav nezavršen trup, čiji sadašnji vlasnik nije ni radio tu samogradnju...
pa bi ti da uvezeš to, pa da ga završiš i uvedeš u domaći upisnik kao nov brod, izgrađen u tvojoj samogradnji....
Pretpostavljam da je plastika u pitanju, da dokumenata nema i tako dalje
NIje jednostavno, a moguće je i da ne može strogo po propisima, odnosno da može samo ako neko u toj kapetaniji zažmuri na jedno ili oba oka, bez njihovog aktivnog učešća neće to ići.
Ako se uvozi kao gotovo plovilo na ime kupca onda ti je potrbna odjava iz slovenačkog upisnika, a to verovatno nema, osim ako vlasnik tamo ne nađe nekog u kapetaniji koji će žmureći na oba oka na ga upiše i ispiše sofort.
-
Za predhodni post.Tako je trup se kupuje kao nedovrsen brod.Bez motora.unutrasnjosti.On ga je kupio od nekog čoveka i ima ugovor.To je radjeno davno.Racun nema a nikada nije ni bio upisan u registar jer nije kompletan.Stajao u hangaru sa namerom da ce ga zavrsiti.
Transport bi trebala da uradi slovenacka firma .E sad kako bi oni tu kupovinu izvrsili da bih postojala bilo kakva faktura.
-
Terca je skroz u pravu, ako se radi o nezavrsenom plovilu, sto mi je promaklo.
Izvinjavam se sto nisam pazljivo procitao post.
-
Ja mislim da je jedina opcija da se prvo tamo registruje..ako uopste moze, inace ima da se uvalite skroz.Ko ce da registruje ovde nesto bez papira,cak i ako ga nekako dovezete ovde. Osim ako bas radite u kapetaniji
-
To je djavolja rabota za srpsku birokratiju...bojim se da ako ces legalno ima da skrenes..
-
Није ми познато да је код нас могућа регистрација самоградње пластичног чамца.
Дакле, остаје могућност увоза регистрованог пловила, а ово и није могло бити регистровано јер није завршено.
Не видим ништа што би оправдало труд да се покуша с увозом недовршеног корита.
-
Deluje mi nelogično da kod nas nije moguća samogradnja plastičnog čamca, a da je moguća samogradnja metalnog ili nekog drugog uz priloženi plan gradnje. Ne znam zašto bi postojalo ograničenje u materijalu, kada se uveliko štancaju na svakoj krivini plastični čamci sve goreg kvaliteta.
-
Није ми познато да је код нас могућа регистрација самоградње пластичног чамца.
Дакле, остаје могућност увоза регистрованог пловила, а ово и није могло бити регистровано јер није завршено.
Не видим ништа што би оправдало труд да се покуша с увозом недовршеног корита.
Laki,
Ne vidim zasto ne bi mogla da bude legalizovana samogradnja plasticnog camca ako se ispostuje procedura: projekat -> overa istog u kapetaniji -> izgradnja plovila uz eventualnu kontrolu nadleznog organa -> registracija...
-
Душко, колико знам, дозвољена је само куповина пластичних чамаца и то од сертификованих произвођача који имају сертификоване калупе.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
Ne znam o kakvom se trupu radi i u kojoj je fazi.ali kod jedrilica trup je oko cetvrtine cene,pa kad se kupuje najvaznije je pored zdravog trupa da ima sto vise opreme, tako se najbolje prodje.posto naknadna kupovina i ugradnja je skupa bas, verovatno se to i ne isplati na trupu iz samogradnje,takav brod se jako tesko prodaje.