Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Ako neko zna ... => Temu započeo: Nemanja89 23, 03, 2020, 23:05:12 posle podne
-
Kupujem Tomos sa rezervoarom na sebi u ispravnom stanju.
Ili neki motoric drugog proizvodjaca sa rezervoarom na sebi do 4ks. Ako neko ima da proda ili poznaje nekog neka javi, hvala 😂😂
-
Pogeldaj KP, video sam juce 2 kom, nisu tomos ili.. jedan i jeste.
-
Ima ali traze mnogo para,mislim da to nije realna cena.
-
Koliko traze? Dobar tomos je 150 eura, mislim da jeto realna cena ali ljudi traze vise ili manje.. Losiji je 100 eura i mora nesto da se radi. Ima i po 200.. ima i za 400 sam video.
-
Traze preko 200e sto je preterano, 150e je realna cena. Jedan je tražio 450e sto je apsurdno za tomos pa da je i kao nov.
-
Za dobar tomos 4 milim da je cena od 200 eur sasvim korektna...
-
Traze preko 200e sto je preterano, 150e je realna cena. Jedan je tražio 450e sto je apsurdno za tomos pa da je i kao nov.
Možda je, po tebi, 150€ realna cena, ali nema dobar za te pare sa papirima.
To što se povremeno pojavi neki, i odmah proda, znači da je to ispod realne cene.
-
Nisam napisao u opisu, mislim na motor bez papira.
Tako da je 150e zaista realna cena za dobru 4.ku sa rezervoarom na sebi.
-
Realna cena je ona po kojoj možeš da ga kupiš. Sve drugo je u domenu želje. hi
-
Ta od 220 je novija, zadnji model ili tako nesto. E sada, pazi. Imalo dobra je 100 eura, generalka je oko 35 eura. Za 135 eura imas odlican motor. Tako da sve preko 150 za dobar motor je losa cena.
-
150 ili 200 ako ti treba odes proveris kupis...ako ti ne treba onda pratis i cekas povoljnu priliku.Naravno ne treba pretplatiti stvari ali ja sam cesto vodjen cenom odnosno limitom postavljenim u svojoj glavi gubio dobre kupovine . Kad se bavis preprodajom onda gledas ulaznu cenu kad kupujes stvar za sebe za pouzdanost onda se vodis sto boljim stanjem.
-
Ta od 220 je novija, zadnji model ili tako nesto. E sada, pazi. Imalo dobra je 100 eura, generalka je oko 35 eura. Za 135 eura imas odlican motor. Tako da sve preko 150 za dobar motor je losa cena.
Ma ima i za 50 eur, pola generalke 15 eur = 65 eur odlican ...
Kako god, tvrdim da solidan Toos 4 sa papirima nece kostati ispod 200 eur....
-
Ako hoces dobar motor racunaj do 200 e.
Odlasci, obilasci, vreme, voznje, razvozi po cuvenim majstorima, delovi, cimanja, nerviranje na vodi kada krene da te zeza...
i da kupis krs od 50 eura, izacice te 500 na kraju.
Topla voda je izmisnjena, kao i rupa na saksiji, kao i da motor vredi onoliko para za koliko moze da se kupi, a ne onoliko kolkiko neko misli da mu je realna cena.
Kupi motor, pa da ga online na forumu komentarisemo i sredjujemo.
-
Upravo tako...
Nekada davno sam kupio krš čamac i na njemu neprobani tomos za sitne novce... Posle sam prodao taj tomos za 200e, i dalje mislim da je bilo malo. Čak me je kupac zvao posle par nedelja da hvali motor, što se ne događa često, stvarno je palio lepo, radio mirno, ko nov, svaki takt se čuje...
Posle sam za prošli brod kupio T4 za 120E, nema kapicu za svećicu - vezana žica, sav zveči, kapa izudarana, ali pali, radi, to mi je i trebalo. Posle sam ga prodao za 100€, a kupac je pri kupovini bio nepoverljiv jer mu je bilo prejjeftino....
Što kaže mesečar, i meni se to dešava, zacrtam neku cenu u glavi, pa izgubim dane jureći oglase, uzmem nešto što nije dovoljno dobro pa vraćam, izgubim vremena, živaca, goriva, zbog 50€. A posle sednem u kafanu i sje*em duplo toliko...
Zato u zadnje vreme umem i da preplatim ono što mi treba... Razumem trgovce koji žice za razliku u ceni, ali kada nešto kupuješ sebi onda stvarno to ne treba raditi...
A da može dobar tomos ispod 200€ - može, ali to treba gubiti vreme, pratiti oglase dugo vremena, naleteti na nekog kome se žuri, ili neće da se zeza da prodaje mesecima dok ga gomila ljudi zove, raspituje se, spušta cenu... I dalje mislim da takav motor u dobrom stanju sa papirima itekako vredi 200€....
-
150 ili 200 ako ti treba odes proveris kupis...ako ti ne treba onda pratis i cekas povoljnu priliku.Naravno ne treba pretplatiti stvari ali ja sam cesto vodjen cenom odnosno limitom postavljenim u svojoj glavi gubio dobre kupovine . Kad se bavis preprodajom onda gledas ulaznu cenu kad kupujes stvar za sebe za pouzdanost onda se vodis sto boljim stanjem.
Ovo je skroz tačno thumbup
-
Obidji carde i vidi oglase. Mani se KP. Tomos ode za 100 i sredis ga za 35 ako znas..ako ne plus ruke jos bar 20. Za 155 imas extra motor. Svaka cast svima ali..ko je na vodi 200 dana znamo kako to ide. U ostalom... mercury ili slicno 4ks idu po 400.. tomosa NIKAD vise u zivotu nebih kupio a ni j. zene istog godista! Sve je to matoro i ofucano sta god mu uradio i kupio....
-
I kako to biva, delovi nikad neće biti 35, nego 40-45... A ruke onda možda i 25-30... I još 10E za gorivo dok se provozaš kupujući delove, noseći kod majstora, nazad... I već si na 180, a za 200 si mogao da imaš dobar motor i da se ne zezaš...
Ne razumem što bi jurio motor na kom treba da se radi generalna za uštedu od par desetina eura?
Mislim otidosmo sad svako na svoju stranu, i svako gledište ima svoje prednosti i mane... Nije motor od 2000-3000€ pa da je ne znam kakva ušteda...
-
Ti delovi koji se kupe za te generalne su jako loseg kvaliteta.Mada i svaki taj tomos je star po 30-40godina i ne postoji deo na njemu koji se nije razglavio.Pitanje je koliko se uopste isplati ulaziti u bilo koju pricu sa tomosom koliko god to dobri motori bili ipak je vreme ucinilo svoje.
-
Za pomoćni dušu dao, radiće možda 15 minuta godišnje, nema impeler...
-
Nece upaliyi bas to jednom kad ti zatreba! ha lol ha lol
-
Ne bi me nimalo čudilo, sa obzirom koji mi je zlotvor poklonio sajkaca
Inače, ja baš volim tomose.
Trenutno mi je na pomoćnom T4 74 godište, koji sam dobio na poklon od Gorana (Kiki). Na motoru je pre 15-ak godina urađena generalna, i tada je bio konzerviran. Samo je trebalo posle stajanja očistiti i naštelovati karburator, neverovatno koliko motor lepo radi. Jednu godinu je proveo na malom pomoćnom neltu, klinac se sit navozao, sada je pomoćni na Marissi.
Imam i T18 koji me je toliko dobro služio, da ga nisam imao srca prodati, nego sam ga pre godinu - dve ozbiljno konzervirao, tako da može da stoji koliko god. Ako nekad kupim čamac poput Tajmena ili slično, sigurno će da ide na njega pre nego neka yamaha ili slično.
Na neltu je trenutno Johnson 6ks, star takođe 30-40 godina i stvarno nemam zamerki ni na njega. Zimus stajao na čamcu u vodi sve vreme, nije upaljen 3-4 meseca, i opet upalio (mislim) iz treće...
Imao sam i Johnson 4 ks (2 cilindra) koji mi je stvarno bio višak, pa sam ga poklonio ovog proleća kolegi koji je dovezao onaj brod iz Holandije, kad se već ispružio za brod koliko je dugačak, da mu bar malo pomognem... I on je bio star 30-40 godina, takođe je radio bez greške......
-
Ne volEm T4 iako ga uvek imam za ne daj Bože... imao sam ih između 10-12 raznih i dobrih i loših i onih manje loših ali jedno je sigurno, kad najviše treba on izda...
a znamo da je ko izda p..a
međutim valja ga imati kakvog god kao neku rezervu ili da ubije nostalgiju jer ko nije imao T4 kao da nikad nije ni vozio čamac