Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: mossi 19, 03, 2009, 23:57:20 posle podne
-
Pozdrav svima na forumu! :yahoo:
Polagao sam davno, a davno i imao par regata 4-7jul, Dunavom nizvodno pa VBK uzvodno.. do Sombora, odakle i jesam. Tek od pretprošle godine sam postao vlasnik u 1/1 svog čamca od 6m sa kabinicom, 1.14m u tabanu, 1.55m širina preko svega. Moj prvenac i jako sam ga zavoleo i sigurno će duugo ostati u mom sećanju. Na žalost.. to nije bilo to, tako da sam ga prodao jesenas i kupio materijal za drugi čamac koji trenutno pravim. Novi čamac će biti 5.25m 1.4m u tabanu, 1.9m širina preko svega, neće imati kabinu, ali će imati neku sklopivu tendu koja kad je namontirana ima funkciju kabine bez zadnjeg zida. Sve u svemu čamac za pecanje i razonodu. Pogon, Yamaha F25AMHS, ali sa skinutom ručkom i dodanim komandama.
Toliko za sada, mossi. :drinks:
-
Pozzzzz Dobrodošao ;)
-
Hvala i bolje vas našao!
-
Dobro došao :drinks:
-
pozdrav uz zelje da sto pre zavrsis camac pa na vodu :drinks:
-
Ehh.. danas beše treći dan.
Pošto ja moram ponešto da komplikujem, smislio sam malo drugačije korito sa roštiljom i duplim dnom (komora od nekih 270L) + komora u pramcu od skoro 300L.. da se nadje.. tako da je majstor danas vario taban, skije do pola, sekao konstrukciju za roštilj i jedva čekao da mi vidi pete.. hahahahaha!
Trebalo bi da bude gotovo za jedno 3 nedelje. :smile: :dance1:
-
Shta cekas postavljaj slike ;)
-
Dobrodošao! :smile:
Mogao bi da postaviš slike kako napreduje izgradnja. Mnoge bi zanimalo...
-
Dobrodosao....
-
Evo slike od danas.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0474.jpg)
-
Mosi crecan pocetak radova da te ladja dugo sluzi.Daj malo objasnjenja ?koje su jegije koji lim?Ci je nacrt?Probaj da ispratis kompletnu izgradnju slikama i podelis snama. :drinks:
-
Dobro nam dosao, i srecan pocetak radova.Obavezno proprati slikama. Svaka faza je vazna. Da vidimo sve, kako ide gradnja. :good: :good:
-
Dobro došao gospodine mossi. Biće to lepa lađa.
-
Kapetane Zeljoni, od onih kajsija su me bolele noge jedno 5 dana!
Projekat je kombinacija Allaskiana i Apatinera.. mixed by me and moj majstor!
Ja sam sa svojim željama otišao do majstora i rekao: treba da usaglasimo, moje želje, moguće i moj budžet!
Taban je od AlMg3 3mm, stranice od AlMg3 2mm, Taban od rebrastog 2na3 opet AlMg3!
Kutije za roštilj konstrukciju duplog dna (komore od oko 250L) su od kutije 60x20x1.5mm, postavljenih na 30cm.
Rebra su od vinkle 40x40x4mm, ukrućene poprečnom kutijom 60x20.
Ugao rebara je 110 stepeni.
Ugao krmene daske je 12 stepeni.
Neki detalji se odlučuju na licu mesta i zato sam ja stalno tamo..
Čamac će imati dvodelnu šajbnu, gde se leva strana preklapa na desno te se ulazi i sidri od napred.
Pramac čamca je širine 80cm.
Radius pramca je dosta blag i to će se videti na slici.
Presek korita je 70cm ravno u sredini, a onda se podiže za 4cm na kraju na dužinu od 36cm.
Uvarene su skije sa donje strane od vinkle 40x40x4mm uz ivicu kosine.
Čamac bi trebao da glisira na toj površini od 74cm, a da li će.. to ćemo videti..
Visina stranice je 60cm.
Visina krmene daske je 41,5cm
....
-
pomoz bog i dobro nam dosao
-
Bog vam pomogo i bolje vas našao!
Majstor je dobar, aluminium lep nov, čamac bi trebao dobar da ispadne.
Vrhunski opremljen (u nabavci Humminbird 797 SI), matična luka marina Apatin.
Svrha čamca.
1. Pecanje!
2. Uživanje sa prijateljima.
3. Ribolovni vodič.
4. Lagani nautički turizam, spuštanje niz Dunav za 2-3 osobe + kapetan mossi!
-
Sad bole noge a za jedno godinu dve bole će nas uvo kad bude dobre kajsijevače. Do tada mi će da plovimo i :drinks:
-
To duplo dno, treba da bude komora (vodonepropusna). Nadam se.
A pošto nisu puni varovi, voda (u najgorem slučaju) će proći uz ivicu stranice na ćošak.
E sad hoću li napraviti čep?! Mislim da bi bilo pametno.. Majtor, brodski varioc tvrdi da neće biti vode.
Malo kondenza od vazduha koji će ostati zatvoren da, ali to je možda pola litre, a verovatno i manje (na 250L vazduha).
Gornja ploča se naravno vari punim varom za stranicu!
A kroz rupe za roštilj.
-
Mossi zar se ne plasis da tom vazdusnom komorom podizes teziste ladji i doprinosis nestabilnosti.Nisam siguran ali mi je cudno da celim dnom (tabanom) bude zatvoreni vazdusni prostor.Vojni aluminijumski camci imaju nesto slicno.Ali oni nemaju kabinu i nisu visoki.A imaju cep pozadi ispod zrcala na najnizoj tacki, mada tebi nece vredeti ako su pregrade bez rupa za koje ti je Dule dao primedbu.Dobro se raspitaj i razmisli kako treba da ne bude kajanje. :superstition:
-
Ja NEMAM kabinu!
A od 5.3m komora ide do početka radiusa, znači 400x140.
-
Onda nece biti problem.Pozzz
-
Onda nece biti problem.Pozzz
Kod mene u marini je bio jedan camac sa duplim dnom[kabinas] i duplo je bio stabilniji od camaca istih mera!!
-
A jel' dno bilo ispunjeno necim, ili samo vazduh.
-
mossi dobrodosao :) kako idu radovi tako bacaj slike da gledamo :) baci slobodno sve negde gore u neku temu
-
Hvala Kapetane!
OK! Pozz.
-
Uz levu i desnu ivicu tabana ima slobodan prolaz od 3cm, taj deo se ne savija nego se stranica spolja podvija 2cm, tako da tuda voda može stići do jednog od ćoškova gde se može ispustiti (ako napravim čep, a hoću! ).
-
Red je da predstavim i moj prethodni čamc - VARALICA
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/IMG_2911.jpg)
A ovako je igledao kad sam ga kupio.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/IMG_0854.jpg)
Kao što rekoh, čamac sam prodao i kupio materijal, sad radim sve iz početka.
-
Mossi sta bi hoce li varalica 2 imati ravan trup ili blago katamaransko korito?
Sta su ti bili nedostaci na varalici ,sto je prodade?Izgleda mi korektno,cak ni kabina joj nije predimenzionisana.
-
i ova ti ladja bila ok poz :drinks:
-
VARALICA
1. Nije imala mokru probu, nego je kupljena sa klocni na kojima je stajala 3 godine, pa se nije znalo da 10% nitni pušta ..
2. Odrađen je dvostruki premaz, nekim BODY plastičnim premazom, "za svaki slučaj", i nije pomoglo.
3. Termoizolacija nije odrađena kako treba pa je bilo kondenza..
4. Jako je bila uzak nogostup oko kabine, pa sam dva puta tako zveknuo, da samo čudom nisam slomio pola rebara..
5. Ceo čamac je 1.15m u tabanu, i taj prostor van kabine je extra za jednu osobu.. za dvoje je više nego tesno.
jel da nabrajam dalje..
ovako će biti na VARALICI II
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Allaska4.jpg)
Ali sa tendom
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/l_p1002498.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/l_p1002502.jpg)
I umesto sedalica, biće bočne kutije za sedenje, pribor i eventualno krevet!
-
Mossi sta bi hoce li varalica 2 imati ravan trup ili blago katamaransko korito?
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/VARALICAII-Presek.jpg)
Ravan deo 70cm, kosine 36cm (sa 0 na 4cm), visina duplog dna 6cm, taban 3mm AlMg3, odgore 2na3 AlMg3.
Stranice i sve ostalo 2mm AlMg3.
-
I samo dve peskare?
-
Pa.. VARALICA je imala dve vinkle na 40cm razmaka po sredini i bila je i upravljiva i ja je za godinu dana nisam udario ni o šta.
Tako da mislim da će ovo biti dovoljno, Ako ne bude.. tu je majstor Ač, pa ćemo dovariti još jednu u sredinu.
Ali mislim da neće trebati.
-
VARALICA
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/TabanVARALICA.jpg)
-
AL je bila i duplo teza sa vecim gazom koji joj je davao stabilnost :good:
-
Neće VARALICA II biti lakša.
3mm lim je težak!
Komora u patosu, pogledaj roštilj koji sam napravio (strana 1) .. ima tu kila!
Po proračunu biće oko 230-250kg.
Napravim krug, pa kod majstora.. neću premazati antialginom pre prve vožnje. :good:
-
Pametno proba je zakon.Tako sam i ja uradio cim sam posumnjao u svojih ruku delo :dance:
Dzabe sva nasa tupljenja ono sto ti teren pokaze to ti je.
Srecno :drinks:
-
Sutra podižemo stranice, spajamo ih sa tabanom i savijamo pramčani radijus.
Biće zabava. Kaže majstor, povedi nekog jakog! Ako hoću biti od pomoći.
E baš me interesuje šta će sutra da se desi.
To još nisam doživeo.
A biće i neka slika valda.
-
Sutra podižemo stranice, spajamo ih sa tabanom i savijamo pramčani radijus.
Biće zabava. Kaže majstor, povedi nekog jakog! Ako hoću biti od pomoći.
E baš me interesuje šta će sutra da se desi.
To još nisam doživeo.
A biće i neka slika valda.
slikanje obavezno... :good:
i koji komentar uz slike
-
Evo šta smo danas radili, neka nekog ne zbunjuje to što smo podizali stranice bez rebara, ali tako mora, pošto se mora provariti iznutra komore u tabanu, a ne želimo da krojimo oko rebara, nego će rebra biti učvršćena na roštilj ali sa gornje strane komore.
Nije bilo tako strašno kako smo mislili, 3mm se ipak savijao kako treba, što znači da je dobro krojeno! :good:
Ostaje da se zaliju varovi.
Za sada je sve OK!
Evo slika:
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0481.jpg)
-
Svaka čast gosim Sale. Kapetane Mossi ipak ste prvi. Čućemo se i videti . :pogranichnik: :drinks:
-
Ma.. efiktivno majstoru ne bi trebalo više od 10 dana da napravi čamac, nego on u suštini radi čamac kad nema neku drugu obavezu, tako da čamcem popunjava rupu u budžetu. Majstor je dobar i ne mogu ga kriviti, ipak on za zimsku sezonu napravi 5-7 čamaca i opravi ili prepravi još toliko, a napravio je sigurno barem 100-tinjak od aluminjuma.
E sad ja sam svaki dan tamo i onda nema mu druge nego mora da radi moj.
Ima posla.. stićemo na vreme.. :good:
:drinks:
-
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0488.jpg)
-
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0488.jpg)
polako ali napreduje :)
-
Ako bude kako je rečeno, do 15. Aprila, bi trebao biti gotov. tj. da izađe iz radionice.
A onda tenda i komande.
-
Mossi evo par slika sa neta ako mogu da ti posluze za ideje. :drinks:
Inace ovaj camcic na e-Bayu kosta 27000e :diablo:
-
Ufff, de me nadje.. extra!
Skoro da je TO, TO!
Jedino tenda ide do kraja, a kod mene neće zbog pecanja i varaličarenja.
Ali kabina i kokpit su odlično rešeni. :good:
27,000e je lepa cifra... :party:
Moj kokpit neće biti od plastike nego od Alumijijuma i osim volana na njemo će biti mesta još jedino za sonar.
Komanda gasa ide desno na bok.
Jedino se još razmišljam, da li da predvidim ugradnju brisača ili ne..
-
Ufff, de me nadje.. extra!
Skoro da je TO, TO!
Jedino tenda ide do kraja, a kod mene neće zbog pecanja i varaličarenja.
Ali kabina i kokpit su odlično rešeni. :good:
27,000e je lepa cifra... :party:
Moj kokpit neće biti od plastike nego od Alumijijuma i osim volana na njemo će biti mesta još jedino za sonar.
Komanda gasa ide desno na bok.
Jedino se još razmišljam, da li da predvidim ugradnju brisača ili ne..
predvidi i ugradi. korisno je. ja sam ranije mislio da brisaci verovatno nikada nisu potrebni. onda je stigao Campion sa brisacem i vec kod prvog nevremena na Dunavu uz jaku kisu sam shvatio koliko je plovidba laksa.
-
Na Varalici I, brisač je trebao i ujutro i uveče, pri jakom kondenzu. + naravno magla, kiša.
E sad ovde nema kabine.. ne bi trebalo da se javlja kondenz.. ili ???
Jel se javlja kondenz na gliserskoj šajbni?
A ima i neko sredstvo za premaz, protiv kondenza.. koje?
-
Mogao bi da stavis i neki finansiski predracun, makar orjentaciono, mnogo mi se svidja VARALICA II. Mozda bi se usudio da pravim nesto slicno. Sta mislite forumasi kako bi se ovo pokazalo od celika 3mm.
-
Na Varalici I, brisač je trebao i ujutro i uveče, pri jakom kondenzu. + naravno magla, kiša.
E sad ovde nema kabine.. ne bi trebalo da se javlja kondenz.. ili ???
Jel se javlja kondenz na gliserskoj šajbni?
A ima i neko sredstvo za premaz, protiv kondenza.. koje?
javlja se ako je postavljen "camper canvas". ali on nije problem, javlja se sa unutrasnje strane i obrise se krpom. problem je prvenstveno kisa i voda od talasa koja moze doci na vetrobran. brisac makar na delu vetrobrana ispred upravljackog mesta. kad tad ce ti zatrebati.
-
Kad smo kod brisača jel bi može motorčić recimo od juga?
-
Sto se tice motorcica, moglo bi, ali mi se cini da se taj motor vrti pun krug, sto ne moze za brisace. Morao bi imati sistem poluga sa auta da bi brisaci isli levo-desno. Zato je najidealniji motor za brisace od traktora, koji se montira na prozor ili odmah iznad prozora (sofersajbne) i kad se montira originalni nosac metlice, lako se polozajem metlice odredi da ide od krajnje tacke ulevo do krajnje tacke udesno. Moze da se montira sa donje i sa gornje strane stakla. Na njemu se nalazi prekidac za ukljucenje-iskljucenje, koji, kad se brisac ugasi obezbedjuje napon da se metlica vrati u krajnji pocetni polozaj.
Velikiiiiiiiiiiii pozzzzzzzzzzz :good: :good:
-
postoje i brisaci na rucni pogon :taunt:
-
Naliveni su varovi u tabanu i krmenoj dasci, imali smo neka mala prekrajanja rebara na početku pramčanog dela komore, i danas iskrojili i zavarili prednji deo komore.
Slika od danas, ali na njoj se ne vide neka dodatna prekrajanja i varenje "kroz rupu", da patos ne bi zveckao i naravno da bi komora bila utegnuta.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0491.jpg)
Na žalost, radovi idu sporo zbog same prirode zanata i drugih obaveza, mog majstora! :superstition: :sorry: :shout:
-
Sto se tice motorcica, moglo bi, ali mi se cini da se taj motor vrti pun krug, sto ne moze za brisace. Morao bi imati sistem poluga sa auta da bi brisaci isli levo-desno. Zato je najidealniji motor za brisace od traktora, koji se montira na prozor ili odmah iznad prozora (sofersajbne) i kad se montira originalni nosac metlice, lako se polozajem metlice odredi da ide od krajnje tacke ulevo do krajnje tacke udesno. Moze da se montira sa donje i sa gornje strane stakla. Na njemu se nalazi prekidac za ukljucenje-iskljucenje, koji, kad se brisac ugasi obezbedjuje napon da se metlica vrati u krajnji pocetni polozaj.
Velikiiiiiiiiiiii pozzzzzzzzzzz :good: :good:
Po tvom savetu, totalno slučajno, nabavih jedan primerak upravo takvog brisača. Za sada ne znam da li radi ali svakako ću isprobati i baciti neku sliku kad ga namontiram. Mogli bi na drugoj temi da ovu Mossijevu ne gušimo sa offom
-
Ništa vi ne gušite, ta tematika i mene interesuje!
Ja sam tek na 40% izgradnje!
:dance1:
-
Evo još malo i patosna komora gotova.
Još da se naliju varovi i spoje gornje ploče.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0499.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/Photo-0502.jpg)
-
Mossi,ovo ce biti lepota ziva!!!MAJSTORU svaka cast!!! :good: :drinks:
-
:dance: :drinks:
Eto nas na regati!
Ekipa: (Kapetan ZOlja, Kapetan Sale - ja, Kapetan Zeljoni)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/9b417bd9.jpg)
-
Evo mesec dana prođe kako sam odneo majstoru materijal.
Slika od četvrtka. ... :download:
Završeno duplo dno, postavljene talasnjače, započeta prednja komora.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/4cd66087.jpg)
Kaže majstor, biće GOTOV za 10-tak dana... :smile: :preved:
-
Zavarena i rebra i prednja komora.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/6c5f4a44.jpg)
Danas i paluba završena/kompletirana ali nemam slike.
-
Evo Varalica II u izgradnji.
Fali: Šajbna, komande, kutije, tenda.
Dimenzije:5.45x1.40(190)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/12e8ba46.jpg)
-
:good:
Mogo lep camac ce ovo biti. Odusevljava me. Bravo mossi samo tako nastavi.Velikiiiiiii pozzzz
-
Bilo bi lepše da su rebra "ušla" u duplo dno i da se kolena ne vide.
Da je radijus pramca malo drugačiji...
No, to je već .. perfekcionizam .. he he .. ko zna .. možda ipak jednog dana..
Kupim Alaskian original! :dance:
Pravi test će biti na vodi! :good: :drinks:
Ako on prodje tako da ja budem zadovoljan, može da igleda i kao bušan kotlić.. baš me briga.
Mene interesuje samo jedno: da li ću dobiti dobar čamac za pecanje?
-
Nemoj da brinies. Kad ulozis i ljubav u ono sto pravis, ne moze da ne valja. Bice to VARALICA II i za pecanje i za uzivanje. Samo mu onda nece pristajati ime. Uz takvu ljubav pri izradi ne stoji mu bas VARALICA. No verovatno i to ime ima neku nostalgicnu vrednost.Stvarno ce biti dobar.Svaka cast. :good: :good:
-
Da .. he he
VARALICA je nastala tako što je moja žena bila kuma: Nek ti se čamac zove VARALICA jer ima veze sa VARALICAMA za pecanje (Varaličarenjem) + me stalno varaš i lažeš za pribor! I posle raznih polemika vratim se ja iz Kapetanije Apatin, bacim plovidbenu dozvolu na sto i kažem joj: Čitaj! A ona: Stvarno si blesav, stvarno si dao ime čamcu - VARALICA.. i tako je nastala VARALICA I, a ova druga se jednostavno ne može zvati drugačije! :lol: :lol: :lol:
-
Ja sam mojoj zeni jednom rekao, onako ljutito i udario rukom od sto:
- Znas sta? Moja je uvek zadnja, to da upamtis...........DA DRAGA !!! :lol: :lol: :lol:
-
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/f00cb882.jpg)
Još sutra u radionici, u sredu probna vožnja, a onda još malo šminke, tenda i farbanje antialginom! :dance1:
Probna vožnja verovatno sa ručkom.. (ispalo je da mi je sajla volana kraća 20cm :diablo: ) pa od komandi volana verovatno ništa još jedno dve nedelje..
A onda će biti: :dance: :yahoo: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
-
:good: Kao lutka je!! :good: Svaka cast!!!! :drinks: :dance: :preved:
-
Ma samo da ne bude neki kijamet u sredu, za kada planiramo TEST vožnju!
A na žalost prognoza nam uopšte nije naklonjena.. :nono: :this: :suicide:
E sad ako ne budu padale sekire MISLIM DA ĆEMO PLOVITI! :dance1:
Mislim da je prostor velik i solidno iskorišten.
Ostaje opcija da se od tende napravi kabina, a od kutija spajanjem dobije veliki ležaj.
Deo za pecanje 140x140 je više nego konforan za dvojicu.
-
E sad ako ne budu padale sekire MISLIM DA ĆEMO PLOVITI! :dance1:
:yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
Da KAPETANE biće :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
:drinks:
-
vec vidim da nece biti spavanja :)
-
A brate, kad udari adrenalin pa kao da imam 10 godina.. samo se vrtim i ne mogu da dočekam Zoru! ?!?!?!?! :lol:
-
A brate, kad udari adrenalin pa kao da imam 10 godina.. samo se vrtim i ne mogu da dočekam Zoru! ?!?!?!?! :lol:
znam osecaj... a zena nervozna sto je budis svakih 5 min :)
-
Prelepa ladja!!!!
:good:
-
ma i nije nesto.mnogo sija.i mnogo je nova,a i nije bas nesto luxuzna tako da ne vredi. :lol: nista to ne valja.nije da sam ljubomoran nego ...stvarno vam kazem....pa verujteeeee....
-
Materijal je skup i kad se sve sabere sa rukama.. malo je knedla .. ali nadam se da vredi.. znači - SUTRA! :dance:
-
Evo i ovo je komplet, prozori završeni (osim plexija i lajsnica), napravljen veći kokpit za volan i mali nosač za sonar.
Prosečeni ispusti za višak vode sa palube.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/c5144a8e.jpg)
He he sad samo šminka, antialgin i tenda.
-
Odlično Sale, čestitam i da dugo i lepo ploviš i uživaš u ovom lepom čamcu. Jedva čekam da ga vidim.
-
Hvala, hvala.
...........................
Da ne ureknem, ali prognoza je dosta povoljna, izgleda da će nas kiša mimoići barem prepodne, a to nam je dovoljno za probnu vožnju.
Sutra slike, sa vode!
:dance1:
-
Materijal je skup i kad se sve sabere sa rukama.. malo je knedla .. ali nadam se da vredi.. znači - SUTRA! :dance:
kolika je ta knedla,ako nije tajna?
-
Imaš PP.
-
Imaš PP.
I mene bi interesovala veličina knedle :this:
-
Ajd onda, valda žena neće saznati.. :suicide: :lol: :lol: :lol:
Oko 2500e u stanju u kakvom je slikan. Ruke/materijal oko 50-50.
Ima nešto materijala viška, uglavnom kutija i vrlo malo reslova u parčadima tabli.
Trebalo bi ga odneti na vagu, ali cenim oko 250kg AlMg3!
-
ako se secas bio sam odusevljen reparacijom VARALICE,a sad sam bez texta,bravo za srce u junaka i izmozgovan camac,pardon ladju.Nadam se da cu je videti pre no sto ti i ona dosadi i ne krenes u nesto drugo... salim se naravno
pozdrav
-
Ajd onda, valda žena neće saznati.. :suicide: :lol: :lol: :lol:
Oko 2500e u stanju u kakvom je slikan. Ruke/materijal oko 50-50.
Ima nešto materijala viška, uglavnom kutija i vrlo malo reslova u parčadima tabli.
Trebalo bi ga odneti na vagu, ali cenim oko 250kg AlMg3!
A koja debljina lima ???
-
Ima sve debljine lima u prethodnim postovima. :smile:
Ali evo da olakšam: 3mm taban i krmena daska, 2mm bokovi
kutije u rasponu od 1.7 do 1.5mm
Vinkla - L profil 40x40x4
-
Danas nas je kiša baš terala sa Dunava, ali stigli smo na kratko spustiti i provozati čamac.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/4d2effe6.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/37f31f0d.jpg)
Da bi na kraju čamac stigao "kući", kod šogora Zokija gde će se odraditi ugradnja plexija i farbanje antialginom.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/901f4451.jpg)
Sve u svemu sve je za sada položilo sa više nego povoljnom ocenom. Čamac je u ovakvom stanju plovniji od prethodnog i brži oko 10%. Elisa ipak ostaje STANDARD 11. Maximalna brzina je 42km/h. Tu brzinu postiže i sa jednim i sa tri čoveka. Elisa 12 usporava čamac na 39-40km/h uz pad broja obrtaja za 250!
-
Pa sto ga ne slika u vodi da vidimo kako lezi? A i brzina (oko 40km/h) je veoma zavidna. Sve pohvale. :good: :good:
-
Kad je bio u vodi i ja sam bio na njemu.. :dance1:
A slike od kolege .... očekujem! :smile:
-
Na žalost danas ništa od slike čamca u pokretu, ali evo jedne gde se spremamo za pokret, čisto da se vidi koliko ima mesta u ovom zadnjem delu. Obojica smo preko 80kg.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/d777edef.jpg)
-
... a sto krijete tog jelenka na desnoj strani...
-
:dance1: :dance1: :dance1: :dance1: :dance1: CESTITKE :dance1: :dance1: :dance1: :dance1: :dance1:
-
Jelenka ne krijemo, ali smo bili previše uzbuđeni za neki ozbiljniji alkohol, to ćemo ostaviti za proslavu trajnog porinuća, tj za nekih 7-10 dana. A tad ćemo nešto i da okrenemo! Čisto da ne bude na prazan stomak!
:drinks:
Kapetane, hvala na čestitkama, hvala svima.
Ispunio sam svoj san da napravim čamac po svojim merilima, nije bilo niti lako niti jeftino trpio je budžet, kuća, žena, ali to tako mora ili od toga nema ništa. Mi se vidimo ako ne pre onda za dogovorenu regatu! Pa ćemo iimati vremena za druženje i razmenu iskustava.
-
bravo mossi svaka cast.zavidna brzina a i izgleda fantasticno.oces li ga farbati?a sto se jelenka tice kazu valja se cisto protiv malera :good: nego kakva je to precaga na prvoj slici,jel to samo radi transporta ili??vidim na ostalima ste je skinuli.cemu sluzi?
-
Farbaće se samo taban: Hempel prijmer + Antialgin ... sve za Aluminijum :good:
A prečaga je za pecanje dubinkom, na nju se montiraju nosači za štapove, a kao što si video skida se jednim potezom! U profil! :dance:
-
Pozz mossi super ti je čamac i dobro te služio :good:
-
A mi te čekali ... na :drinks:
Hvala, za čamac. Čim ga ofarbam ide na vodu! Uff jedva čekam!
-
Moraću i ja da svoj dovezem tad , da se malo vozamo :dance1: a za piće biće vremena, tad sam morao na put jbg!
-
Evo ostalo nam još malo:
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/d119c026.jpg)
Provera čekrka na suvo
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/bbc93785.jpg)
Vožnja do Dunava
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/246e7a0e.jpg)
Čamac ide sam?! :scare:
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/765b67d7.jpg)
Malo slikanja današnje posade: (Šogor i komša)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/e4fc73b9.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/349bfa8a.jpg)
I za kraj - Čuvena imitacija prepoznatljiva samo za najskuplje modele (Rolls-Royce)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/3a4bc5be.jpg)
Još jedna lađa plovi Dunavom!
Živeli!
:drinks: :drinks: :drinks:
E da, za kraj i jedan mali video klip: http://www.youtube.com/watch?v=NQ5hp1-1cI8
-
svaka cast :) potrajalo ali je vredelo :)
-
Hvala Kapetane!
:drinks:
Moram pod hitno tendu da napravim, jer se kutije jako greju!
Bokovi i patos su OK!
:good:
-
BRAVO MOSSI :good:
-
Hvala misafe, nije još sve gotovo ali biće vrlo brzo. :dance:
Ima tu nekih propusta, ali sve moje zadate kriterijume čamac je ispunio (za sada). Ja sam više nego zadovoljan. :good:
Sad sam par dana preokupiran nekim obavezama, pa ako vreme dozvoli u nedelju idem na vodu na ceo dan, pecanje klopa, pecanje .. ehh konačno!
:dance1:
-
Evo posle mesec dana na vodi, neka iskustva.
Čamac sam po sebi je dosta težak, sa "osnovnim/(ne)potrebnim" stvarima po kutijama i komorama, motorom, gorivom, sidrima i dva člana posade ide jako lepo. Ali sa 4 člana tj +200kg, nastupa lagana patnja odnosno pad performansi brzine sa 40 na 34km/h. E sad, da li je tome krivac obaranje patosa sa 140 na 72cm, pa težinom uranjamo malo dublje ili nedostatak snage (25hp) ??? .. verovatno oba faktora! Znači - veći motor i nema brige! :))))) Naravno ništa od toga..
Male primedbe imam na zveckanje kutija, ali to ću da rešavam u toku, ali se rešiti mora.
Komande i tenda mi još nisu namontirane ali nigde se ne žurim, pa biće i to .. uskoro!
Komande su tu ali nemam vremena da ih namontiram.. :(
Makaze za tendu su napravljene, ali nema ko da je sašije...
Što se tiče stabilnosti, čista desetka.
Mesta za boravak i pecanje, takođe.
:drinks: :dance1:
-
:good: CAMAC IZGLEDA ODLICNO !!!! SVAKA CAST TEBI ZA IDEJU I MAJSTORU ZA RAD!!!!! MIRNE VODE TEBI I CAMCU!!!! :party:
-
Hvala! i :drinks:
-
Lepo izgleda nema sta ,a i fina brzina sa 25 ks! Da se lepo i u zdravlju vozis :drinks:
-
Hvala i :drinks:
Maximalna brzina koju sam postigao, samo jednom.. bila je 44km/h. Mereno GPS-om. I to po dosta talasastom i vetrovitom Dunavu! :yahoo:
Zašto, kako... nemam pojma. ????
Ali nisam uspeo da je ponovim.. :nono:
-
Ma jok nije bilo 30 % vode u gorivu nego samo 10% ! Zapili se na pumpi pa dodali malo vode :lol: :lol: :lol:
-
Dule, makar koliko to čudno zvučalo, ali mislim da je ipak gorivo bilo bolje, tj da je Marko u pravu! :good:
Vetar nije duvao u leđa, a maximalnu brzinu uvek merim nizvodno (kao i svi).. -7km uzvodno.
Talasi su bili oko 15cm... da sad ne lupam, ali poprilično talasasto.
Posle je isto bilo i talasa i vetra, i dve osobe i jedna osoba, ali više nijednom 44km/h, nego 40-41.
E sad jel stvarno moguće, da je razlika u gorivu bila tako dramatiča???? +10% u snazi i brzini.
-
kod nas je opste poznato da SLONCE u visnjice ima problem sa vodom iz dunavca u benzinu, napukli su im rezervoari i ko zna sta se mesa sa benzinom,
ujedno da li je opterecenje bilo identicno to jest koliko je kila biloi u camcu, i ono sto mene zeza pa moram jednom u dve nedelje da radim jesu alge koje kada ocistim dobijem 5-6km /s
-
Koristim plastični Yamahin rezervoar od 25L, tako da nemam problem sa vodom koja dolazi iz spoljne sredine.
A težine sa kojma sam testirao naknadno su bile ili iste ili manje i po mirnom Dunavu i :nono: opet ništa.. samo tada.
-
Koristim plastični Yamahin rezervoar od 25L, tako da nemam problem sa vodom koja dolazi iz spoljne sredine.
hteo sam da kazem da je voda usla u rezervoare Pumpe :) dzaba ti dobar rezervoar kada kupis 20% dunava i 80% benzina
-
Koristim plastični Yamahin rezervoar od 25L, tako da nemam problem sa vodom koja dolazi iz spoljne sredine.
hteo sam da kazem da je voda usla u rezervoare Pumpe :) dzaba ti dobar rezervoar kada kupis 20% dunava i 80% benzina
Nisam znao da je dunavska voda tako na ceni :lol: :lol: :lol:
-
pumpa TZV Slonce ima taj problem jako dugo i niko ne raguje... ja sipam na drugoj odkada sam to primetio i iskusio
-
Veruj mi da utice moj jedan poznanik ima benzinsku pumpu i par puta mi je rekao da dodjem da sipam benzin valjda dok ga nije pomesao sa dunavusom,savusom,kisnicom ili cesmovacom,...
Kad sam seo u auto to je bilo cudo u pitabju je bila honda civic jednostavno nisam mogao da je obuzdam :heat:
-
Auu,pa kako bi moja Honda bf30 onda išla sa pravim benzinom ??? ??? ???
-
Nije ni čudo što nam neki proizvođači automobila ne priznaju garancije na svoje agregate pre svega na HDI (Toyota), jer je benzin ŠKART! :suicide:
-
Pa zasto vise ne daju da proizvodimo euro dizel nego mora da se uvozi, pa zato sto je pre par godina strancima u tranzitu pricinjena steta od 2 miliona evra zbog naseg loseg goriva. :suicide:
-
Pa zasto vise ne daju da proizvodimo euro dizel nego mora da se uvozi, pa zato sto je pre par godina strancima u tranzitu pricinjena steta od 2 miliona evra zbog naseg loseg goriva. :suicide:
e super , sad mi nedimi vise ducato i ostaje pri svojoj snazi :taunt: :taunt: :taunt:
-
ali zato kad odes u crnu goru ima da purnja kao da lozis crnce. Gorivo im je izrazitog kvaliteta pogotovo plin,pre dve godine mi je mecka trosila 40 litara plina a inace u srbiji trosi oko 25l :suicide:
-
ffff
114
-
ffff
ffff
114
114 harm dodo
-
25648