Moja Ladja
E, ovako treba... => Brodski motori => Temu započeo: Kapetan 23, 08, 2016, 23:09:44 posle podne
-
Evo ovako .. motor je remontovan u potpunosti i od tada ima oko 30 sati voznje ...
Medjutim poceo je da ispusta ulje na "slavini" koje sluzi za izbacivanje ulja iz motora.. slika dole
Ukljucim motor i ponasa se normalno .... posle odredjenog vremena podigne rucicu sam i onda krene da ispusta ulje ... ne mnogo ali ispusta.. pritisak ulja u motoru je ok .. svi pokazatelji su ok ...
Promenio sam mu i ulaz za ulje .. ali nije pomoglo .. ima li neko ideju ?
-
ili je zapusen iberlauf previlo se crevo ili je motor poceo znacajnije da duva . izbaci iber napolje i nece ti se to desavati. Ovaj slucaj je imao oblak kad mu se previlo crevo iberlaufa isterao je litar ulja na pumpici za ispustanje ulja iz motora.
-
kako izgleda to crevo ?
gde idu gasovi na ladji kada izbacim iberlauf, ipak se radi o brodskom motoru ?
-
kako izgleda to crevo ?
gde idu gasovi na ladji kada izbacim iberlauf, ipak se radi o brodskom motoru ?
Oblak je imao sve slucajeve :) Kapetane , ne moras izbaciti iberlauf, mozes samo proveriti da crevo nije zapuseno ili previjeno ili iz nekog treceg razloga ne daje odusak motoru. Ako mozes izbaci ga za probu u neki odusak na koritu, ne sme tu da bude mnogo dima narocito ne sme ako je motor tek uradjen.
-
Samo crevo je izvedeno negde pored poklopca gde sipas ulje ili na poklopcu motora, filteru usisa....
-
ovde fino duva...
http://www.youtube.com/watch?v=d26VNPLpBac&feature=youtu.be
-
koji mu to dodje broj creva ?
-
jel ovo crevo ?
http://www.youtube.com/watch?v=vCLx7PxGC64&feature=youtu.be
-
Ако мотор не дими а то најлакше утврдиш скинеш тај чеп за сипање уља или извадиш мерач , ако није запушен испаривач (што би по швапски рекли иберлауф) , ако ти се од вибрација не отпусти та славина за испуштање уља (види да је нешто не додирује) онда попричај са сервисером који је радио тај мотор .Ако су ти ти одушци чисти и проходни обрати пажњу на сва та црева и ту печурку одозго скинеш горе црево и дуни кроз њега и супротно али отвори чеп и видећеш да ли је запушено .Мотор прави притисак када пропуштају карике део сабијених гасова из коморе за сагоревање (главе мотора) у доњи део картера и јако загревају уље па се појављује оно испаравање па кажемо да "дува", пропратно дејство може бити истеравање уља на мерач или на испаривач (иберлауф). Мислим да ти ту нешто пушта од вибрација јер би ти уље у претходном случају избило на мерач уља ако га имаш јер не видим са ове слике где се налази .
-
Ако мотор не дими а то најлакше утврдиш скинеш тај чеп за сипање уља или извадиш мерач , ако није запушен испаривач (што би по швапски рекли иберлауф) , ако ти се од вибрација не отпусти та славина за испуштање уља (види да је нешто не додирује) онда попричај са сервисером који је радио тај мотор .Ако су ти ти одушци чисти и проходни обрати пажњу на сва та црева и ту печурку одозго скинеш горе срево и дуни кроз њега и супротно али отвори чеп и видећеш да ли је запушено .Мотор прави притисак када пропуштају карике део сабијених гасова из коморе за сагоревање (главе мотора) у доњи део картера и јако загревају уље па се појављује оно испаравање па кажемо да "дува", пропратно дејство може бити истеравање уља на мерач или на испаривач (иберлауф). Мислим да ти ту нешто пушта од вибрација јер би ти уље у претходном случају избило на мерач уља ако га имаш јер не видим са ове слике где се налази .
proverili creva sve je prohodno ... skinuli smo cep i drzali ruku dok je radio i pritisak nije jak ...postoji merac ulja i tu ne izlazi ...
ako su vibracije, one mogu da dignu rucicu pumpe... ali da bi ulje izaslo mora da se druka pumpa minimum 4-5 puta... ne vidim kako moze zbog vibracija da samo krene "uzvodno"
-
Може да крене зато што га тера центрифугална сила , тако се иначе и врши подмазивање делова мотора који нису под притиском уља (клипови , карике и цилиндри) . Пошто се 90% мотора окреће удесно гледајући са предње стране највећа центрифугална сила баш је са те стране где ти се налази тај испуст за уље .
-
crevo 23 bi trebalo da je iber, spoj izmedju bloka i poklopca motora. Druga varijanta je da je izmedju usisne grane i kartera. Na samom iberu moze i da duva ali ne da dimi a na sipki ulja ne sme da duva. Kad izbija sipku ulja ili duva onda je problem sa karikama sigurno
-
Da li mu fafricki pumpa za isusivanje ulja stoji tako nisko? na svim mojim dizelima pumpa je bila potignuta do gornje tacke motora. Meni je to jako nisko kako si stavio na slici. Probaj da stavis duze gumeno crevo a pumpicu za istakanje ulja digni maximalno koliko imas mesta. Ona ce vuci ulje pri zameni i da je metar iznad motora.
-
Da li mu fafricki pumpa za isusivanje ulja stoji tako nisko? na svim mojim dizelima pumpa je bila potignuta do gornje tacke motora. Meni je to jako nisko kako si stavio na slici. Probaj da stavis duze gumeno crevo a pumpicu za istakanje ulja digni maximalno koliko imas mesta. Ona ce vuci ulje pri zameni i da je metar iznad motora.
da, fabricki je tako nisko namesteno , proverio sam i na drugim Primama, identicno je
ne duva ni na meracu ni gore... a malo mi heavy da iberlauf duva u masinski prostor ...
-
Pritisak blowby gasova isteruje ulje jer je cev pumpe uronjena u ulje (što je i normalno). Problem je što se ventil otvara (verovatno od vibracija), probaj nekako da fiksiraš polugicu.