Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Johnson & Evinrude => Temu započeo: FILIPNJ 18, 08, 2013, 19:10:07 posle podne
-
Pozdrav svima dobio sam na poklon Johnson 20KS stariji model ja mislim da je iz 60-ih ili 70-ih.Na motoru je falila poteznica rezervoar i crijevo. Crijevo i rezervoar sam poručio i trebaju mi stići sad zanima me gdje bi mogao nabaviti poteznicu i kako im se kreću cijene? Pošto je boja na penti u lošijem stanju mislio sam je prefarbati kad je skompletiram. Zanima me kakva treba da ide tu farba. I jel ima negdje da se kupe oni natpisi što su na njoj.
Orginal slike postavim u toku sedmice
Motor je kao sa slike
(http://www.smalloutboards.com/images/j2071xmay12/side2.jpg)
-
smirglu u ruke u dobro izmatiraj staru boju,gde je poklopac udaren,zaderan.. malo gita i popunis to i pravac u obliznju farbaru i kupis u spreju prajmer za platiku opalis jedno dva nanosa i onda boju po zelji isto u spreju i to je to Nece bas biti "kao iz fabrike" ali za ovako ameteriski i jednostavan rad je rezultat sasvim zadovoljavajuci thumbup
nalepnice probaj naci na nekom ovakvom mestu,rade ljudi svasta
http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski (http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski)
114
-
Nalepnica - originalnih - ima po prodavnicama opreme za čamce i motore ali su bezobrazno skupe.
Ako ste iz Beograda, možda biste mogli da skinete mustru sa interneta i da prošetate do Zemuna. U onoj zgradi (jedan od pet tzv. Zemunskih solitera), najbližoj do Dunava, u podrumskom prostoru postoji mala radionica za pripremu i štampu na plastičnim folijama.
Žena koja radi pravi je zaljubljenik u čamce i ima i volje i vremena da se bakće sa nama i takvim zahtevima.
Na žalost, trenutno nisam u Beogradu i nemam njene podatke ovde kod sebe ali znaju je ljudi u marini "4.juli" pa se možete i tamo raspitati.
-
smirglu u ruke u dobro izmatiraj staru boju,gde je poklopac udaren,zaderan.. malo gita i popunis to i pravac u obliznju farbaru i kupis u spreju prajmer za platiku opalis jedno dva nanosa i onda boju po zelji isto u spreju i to je to Nece bas biti "kao iz fabrike" ali za ovako ameteriski i jednostavan rad je rezultat sasvim zadovoljavajuci thumbup
nalepnice probaj naci na nekom ovakvom mestu,rade ljudi svasta
http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski (http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski)
114
Hvala na informaciji,to ću i uraditi onda a za "tijelo" motora ne znam kako bi nazvao kako njega da sredim?
-
Nalepnica - originalnih - ima po prodavnicama opreme za čamce i motore ali su bezobrazno skupe.
Ako ste iz Beograda, možda biste mogli da skinete mustru sa interneta i da prošetate do Zemuna. U onoj zgradi (jedan od pet tzv. Zemunskih solitera), najbližoj do Dunava, u podrumskom prostoru postoji mala radionica za pripremu i štampu na plastičnim folijama.
Žena koja radi pravi je zaljubljenik u čamce i ima i volje i vremena da se bakće sa nama i takvim zahtevima.
Na žalost, trenutno nisam u Beogradu i nemam njene podatke ovde kod sebe ali znaju je ljudi u marini "4.juli" pa se možete i tamo raspitati.
Nisam iz Beograda, iz Banja Luke sam. Našao sma an ebay-u ali mi traže 50-60eura za komplet. Vidjeću kod sebe u štamparijama,ali svedno hvala vam na informaciji
-
smirglu u ruke u dobro izmatiraj staru boju,gde je poklopac udaren,zaderan.. malo gita i popunis to i pravac u obliznju farbaru i kupis u spreju prajmer za platiku opalis jedno dva nanosa i onda boju po zelji isto u spreju i to je to Nece bas biti "kao iz fabrike" ali za ovako ameteriski i jednostavan rad je rezultat sasvim zadovoljavajuci thumbup
nalepnice probaj naci na nekom ovakvom mestu,rade ljudi svasta
http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski (http://www.kupindo.com/pretraga.php?bSearchBox=1&Pretraga=nalepnice+vanbrodski)
114
Hvala na informaciji,to ću i uraditi onda a za "tijelo" motora ne znam kako bi nazvao kako njega da sredim?
Imas u tehnonautici a verovatno i u drugim nautickim radnjama boju u spreju kosta oko 1500 din jedna boca pre toga osmirglati i ofarbati prajmerom.
A pre nego se upustis u sve to proveri sta ti tacno treba da bi taj motor radio, bobine za njega kostaju 80 eu komad a ima dve pa koliko kosta poteznica...
Servis bi mogao da te kosta i preko 300 eu a i velik je potrosac oko 8 l na sat
sve to stavi na papir pa mozda se odlucis da kupis neki koji radi za iste pare
-
Imas u tehnonautici a verovatno i u drugim nautickim radnjama boju u spreju kosta oko 1500 din jedna boca pre toga osmirglati i ofarbati prajmerom.
A pre nego se upustis u sve to proveri sta ti tacno treba da bi taj motor radio, bombine za njega kostaju 80 eu komad a ima dve pa koliko kosta poteznica...
Servis bi mogao da te kosta i preko 300 eu a i velik je potrosac oko 8 l na sat
sve to stavi na papir pa mozda se odlucis da kupis neki koji radi za iste pare
U planu mi je da ga donesem kod čovjeka da ga pogleda. Osoba od koje sam ga dobi okažed a ga je koristio ali da mu je radio sa pola gasa i da nekad probije puni gas. I zadnji put na regati kad ga je koristio ugasio g aje i više nije mogao upaliti. Zato ga i mislim odnjeti na servis da vidim šta je i koliko košta. Isto mi je rekao da ga treba naštelovati ne znam šta podrazumjeva pod tim?
-
Iskreno razmisli o drugoj penti imam takav od 25 ks i nije vredan muke oko njega
-
Druže meni penta treba par puta godišnej za regate.Tako da ću vidjeti da je odnesem na servis da vidim šta je u pitanju a pokušaću je upaliti u toku sedmcie,drug mi je objasnio kako ju je palio bez poteznice. Pa ću vidjeti šta će biti
-
Evo obećane slike od pente. Trenutno mi još na podu stoje pente do ne napravim nosač za njih.
(http://imageshack.us/scaled/landing/24/9gng.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/163/lhm4.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/153/zznl.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/153/f7z8.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/443/epbx.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/546/cw3x.jpg)
-
Nabavio sma poteznicu sutra je montiram i probam upaliti pentu.
Pokušao sma je bio upaliti priej par dana dok poteznica nije stigla i penta se par puta ajvila i odma ugasila jel zna neko šta bi to moglo biti ?
-
Vidi, to sto radi na pola gasa, a nekad dobije ceo, mi lici kao da jedna bobina probija, pa malo radi na 2 cilindra, malo na 1. Imao sam isto sa evinrudom slicnu zezanciju, ako je to ne znam bas koliko se popravka isplati.
-
Vidi, to sto radi na pola gasa, a nekad dobije ceo, mi lici kao da jedna bobina probija, pa malo radi na 2 cilindra, malo na 1. Imao sam isto sa evinrudom slicnu zezanciju, ako je to ne znam bas koliko se popravka isplati.
Pozdrav,problem je što se ona ugasila i više neće da upali,pa sam misilio pogledati svjećice kakve su i sad kad montiram poteznicu pokušati opet.
Kako se može vidjeti u kakvome su stanju bobine ?
-
Danas sam montirao poteznicu ali sam imao par problema:
1. Kad sam povukao poteznicu ništa se ne dešava,tačnije poteznica samo prodje ne zanm kako bi se izrazio ali ne uhvati zamajac.
2. Da li bi zamajac trebao da bude u nekom odredjenom položaju ili mi fali neki dio ?
Hvala svima unaprijed.
Evo slike :
(http://imageshack.us/scaled/landing/28/f165.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/266/k2qe.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/841/b43y.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/823/cjg6.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/29/8gc2.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/266/ngsl.jpg)
-
KAd povuces kanap,treba da iskoci onaj plasticni zub na zadnjoj slici,koji sse uzlebi u zamajac i okrece ga dok vuces.. sigurno mu je ispala neka opruga... neko ti je vec napisao da se manes tog motora jer ce ti skupo izaci na kraju..a gdje su zivci?
-
Ako se taj plastični pipak ne ponaša kao klackalica, pogledaj da li je taj centralni šraf na poslednjih par slika zategnut.
Ako nije zategnut onda se i ne ponaša kao frikcioni elemenat i ne povlači plastičnu klackalicu u radni položaj.
Takođe, ako je popušten onda i nakon paljenja motora klackalica tandrče po zamajcu i istroši se vrh zupca koji treba da kači repere na zamajcu kako bi pokrenuo motor. Ako je taj vrh već izderan - nema kačenja i paljenja.
Ja sam taj plastični deo pravio sam i odlično se pokazalo.
-
KAd povuces kanap,treba da iskoci onaj plasticni zub na zadnjoj slici,koji sse uzlebi u zamajac i okrece ga dok vuces.. sigurno mu je ispala neka opruga... neko ti je vec napisao da se manes tog motora jer ce ti skupo izaci na kraju..a gdje su zivci?
Pozdrav skinuo sam bio poteznicu i povukao naprazno i taj plastični zub se pomjera ali ja mislim nisam siguran da bi zamajac morao da bude u odredjenom položaju možda prilikom montaže poteznice.
A šta bi sa njim uradio sad ovakvim ako odustanem od popravke ???
-
Ako se taj plastični pipak ne ponaša kao klackalica, pogledaj da li je taj centralni šraf na poslednjih par slika zategnut.
Ako nije zategnut onda se i ne ponaša kao frikcioni elemenat i ne povlači plastičnu klackalicu u radni položaj.
Takođe, ako je popušten onda i nakon paljenja motora klackalica tandrče po zamajcu i istroši se vrh zupca koji treba da kači repere na zamajcu kako bi pokrenuo motor. Ako je taj vrh već izderan - nema kačenja i paljenja.
Ja sam taj plastični deo pravio sam i odlično se pokazalo.
Dobro vidjeću sutra jel zategnuto ili ne.
Jel možete da mi date tačne dimenzije od toga plastičnog dijela ?
-
114
Ja sam uz'o mustru na sledeći način :
- skineš osigurač sa osovinice i jednostavno podigneš "zub"
- Otkačiš oprugu i veze
- Prisloniš na parče ravne tvrde plastike i obeležiš tankim markerom (onim za pisanje po CD-u)
- Izbušiš odgovarajuće otvore
- Iskrojiš po označenim linijama
i to je to...
Ali meni onako po slikama i ne izgleda da je to problem, pre bi rekao da se zub iz nekih razloga ne ponaša
kao klackalica kada povučeš kanap.
Da si bliže vrlo rado bih pokušao da ti pomognem
-
114
Ja sam uz'o mustru na sledeći način :
- skineš osigurač sa osovinice i jednostavno podigneš "zub"
- Otkačiš oprugu i veze
- Prisloniš na parče ravne tvrde plastike i obeležiš tankim markerom (onim za pisanje po CD-u)
- Izbušiš odgovarajuće otvore
- Iskrojiš po označenim linijama
i to je to...
Ali meni onako po slikama i ne izgleda da je to problem, pre bi rekao da se zub iz nekih razloga ne ponaša
kao klackalica kada povučeš kanap.
Da si bliže vrlo rado bih pokušao da ti pomognem
Kad sam je skinuo sa pente povukao sam na prazno baš da vidim jel radi kao klackalica i radi,ali ja mislim da bi prilikom montiranja zamajac morao da bude u nekom odredjenom položaju.
Ali vama svedno hvala. :)
Isto jel zna neko da li bi se ona mogla prodati ovako neispravna i za koliko odprilike ?
-
Mislim danema nikakve veze kako stoji zamakac, zub mora da ga uhvati na prvih desetak santimetara kanapa. Naravno, prvo lagano povučeš kanap dok zub ne uhvati pa tek onda zapinješ.
Što se tiče prodaje nemam poima. Mnogi pljuju po njemu a mene besprekorno služi već koliko godina.
-
Dali je to idgovarajuci deo na prvi pogled odgovara mada mozda ne meni izgleda da je zamajac udubljen i da zub ne dohvata zamajac meni tako izgleda na slikama
-
Dali je to idgovarajuci deo na prvi pogled odgovara mada mozda ne meni izgleda da je zamajac udubljen i da zub ne dohvata zamajac meni tako izgleda na slikama
Osoba od koje sam kupio ppteznicu kaže da ga je on koristio na istome motoru kao što je i moj
-
Čini mi se da je neko pogrešno namontirao taj plastični beli zub.On bi trebao da se spusti-užlebi,prilikom potezanja kanapa i okretanja mehanizma u smeru kretanja kazaljke na satu.U ovom položaju "preleće" zub za bravljenje.Pokušaj sa rotiranjem plastičnog zuba oko uzdužne ose za 180 stepeni
Možda je u tome problem
Možda....
Dobro hvala na informacijama pokušaću to u toku iduće sedmice.
-
114
Nisam bio pažljiv na času, i meni se čini da je kontra.
A kada ga budeš okrenuo na kontra stranu pogledaj da negde ne zapinje i ne koči, podmaži osovinicu.
Mislim da ćeš tako rešiti problem poteznice. thumbup
-
Evo našao sam sad sliku poteznice za johnson 10 KS isto godište i vidi se kako stoji ovaj plastični dio i ovaj moj je okrenut naopačke pa ću u tok usedmcie vidjeti da to zamjenim i onda pokupšam upaliti.
(http://i.ebayimg.com/t/Johnson-10hp-Outboard-Recoil-Starter-Pull-Start-1959-1960-1961-1963-383908-QD-20-/00/s/MTA2NlgxNjAw/z/UiYAAMXQd75SLhbK/$(KGrHqMOKo4FIdMNON(CBSLhbJ22k!~~60_57.JPG)
-
Evo danas sam namjestio ovaj plastični dio u petak ću ga montirati i pokušatu upaliti pentu.
-
114
Šta bi sa Johnijem... jesi li ga upalio ili napravio sidro...
-
114
Šta bi sa Johnijem... jesi li ga upalio ili napravio sidro...
Pozdrav nisam stigao da montiram poteznicu i upalim ga. Bio sam na putu pa nisam stigao vidjecu za vikend ako uspijem.
-
Filipe,a da nije tebi naš Laza nešto u srodstvu? ha ha ha
-
Neka, neka, Njegoše. Pamtim da vratim.
-
ih Lazo sto se odmah ljutiš.... sajkaca. samo me ovaj Filip podsjetio natebe....treba mu 3 nedjelje da zašarafi 3 šarafa na poteznici... upavusi i traži izgovore
-
Само полако, не требе журити - што рече наш народ " што је брзо, то је и кусо". ha ha ha ffff
-
E ako si im rekao ok
-
Pozdrav nisu nikakve izlike ili nesto.
Nego pod 1 zivim u stanu u BL a pente mi stoje u laktasima nekih 25 km od moga stana i tamo idem vikendom i to ako stigem.
Da zivim u kuci to ne bi cekalo ni 3 minute a kamoli 3 sedmice
-
114
Pozdrav nisu nikakve izlike ili nesto.
Nego pod 1 zivim u stanu u BL a pente mi stoje u laktasima nekih 25 km od moga stana i tamo idem vikendom i to ako stigem.
Da zivim u kuci to ne bi cekalo ni 3 minute a kamoli 3 sedmice
Poštovani kolega !
Ne dugujete vi nikome nikakva objašnjenja, niti to bilo ko traži.
Svi na ovom forumu su u suštini vrlo dobronamerni m4, samo što se međusobno bezazleno zezamo i međusobno doživljavamo
kao stari dobri drugari i nekome sa strane ili novom članu to deluje drugačije sB0 tamburanje 4587. Ne daj se isprovocirati.
Inače, za tvoju informaciju, 99% naših članova mašta o nekim sasvim drugačijim plovilima sa snovima od motora i da dan na vodi
potraje bar 25 sati, i ..... ali život je kurva i nekima baš ne da dovoljno vremena i bar mrvicu snova.
Onaj kome je baš sve potaman....taj i nije na ovakvim forumima oops
-
114
Pozdrav nisu nikakve izlike ili nesto.
Nego pod 1 zivim u stanu u BL a pente mi stoje u laktasima nekih 25 km od moga stana i tamo idem vikendom i to ako stigem.
Da zivim u kuci to ne bi cekalo ni 3 minute a kamoli 3 sedmice
Poštovani kolega !
Ne dugujete vi nikome nikakva objašnjenja, niti to bilo ko traži.
Svi na ovom forumu su u suštini vrlo dobronamerni m4, samo što se međusobno bezazleno zezamo i međusobno doživljavamo
kao stari dobri drugari i nekome sa strane ili novom članu to deluje drugačije sB0 tamburanje 4587. Ne daj se isprovocirati.
Inače, za tvoju informaciju, 99% naših članova mašta o nekim sasvim drugačijim plovilima sa snovima od motora i da dan na vodi
potraje bar 25 sati, i ..... ali život je kurva i nekima baš ne da dovoljno vremena i bar mrvicu snova.
Onaj kome je baš sve potaman....taj i nije na ovakvim forumima oops
Ma naravno nije problem,ja sam bi volio da je to već montirao ali ne mogu stici za one koji ne znaju 18 mi je godina i sad završavma sredju i to mi je glavno :) U srijedu ću pokušati da skoknem do laktaša da vidim da montiram ali ništa ne garantujem.
-
Evo danas sam stigao da odem do LK i montiram poteznicu,pa sam je pokušao upaliti upalila se 3-4 puta i radila nekih 5-6 sekundi kad se upali pa se ugasi i dosta je dimila evo slike pa pogledajte.
(http://imageshack.us/scaled/landing/577/x58o.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/607/hc5y.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/854/7m5t.jpg)
(http://imageshack.us/scaled/landing/197/25e6.jpg)
Evo kako je izgledalo kad se upalila pa ugasila
(http://imageshack.us/scaled/landing/36/yl7t.jpg)
-
To što dosta dimi kad se upali je normalno. Uopšte 2T motori dosta dime na nižem gasu jer im se i paljenje pomeri...
A zašto se gasi... Ja bih to da je moje odneo kod majstora da on lupa glavu...
-
To što dosta dimi kad se upali je normalno. Uopšte 2T motori dosta dime na nižem gasu jer im se i paljenje pomeri...
A zašto se gasi... Ja bih to da je moje odneo kod majstora da on lupa glavu...
Znam da je normalno da dimi kad se upali prvi put a pogotovu kad nije paljena dosta.I ja je mislim odvesti na servis da vide šta je.I u početku se špaga teže vraćala ali poslije par povlačenja je normalno.Pošto je stric bio pored mene kad sam palio kaže da kad se ugasi da izbgleda presauga.
-
114
Ako je on upalio, uradjeno je pola posla. Po meni, treba čišćenje i štelovanje karburatora, provera ac pumpe i membrane i opšte štelovanje paljenja.
To je vrlo jednostavan i pouzdan motor i nema puno toga šta bi se kvarilo ( osim kad neko izigrava stručnjaka i čeprka gde ne treba).
Da dimi - dimi..., da je bučan - jeste... da troši - troši..
Ali ide k'o sam đavo i ne kari se. Po meni, bolji je od Tomosa 18 za bar tri koplja (komšija se baš pati sa njim) i verujem da će me poslužiti podosta godinica.
-
Imao sam Evinruda 25 - isto je tako pušio pri većem gasu. Ali radio kao singerica. Jedino što je bio mnogo žedan.
Medjutim, ipak bih ja motor odneo u ovlašćeni servis da ga pravi majstor pogleda i sredi sve pro propisu. Nije dobro kad se čovek nadje na vodi pa shvati da bi ipak bilo bolje da mu je majstor sredio motor.
-
114
Ako je on upalio, uradjeno je pola posla. Po meni, treba čišćenje i štelovanje karburatora, provera ac pumpe i membrane i opšte štelovanje paljenja.
To je vrlo jednostavan i pouzdan motor i nema puno toga šta bi se kvarilo ( osim kad neko izigrava stručnjaka i čeprka gde ne treba).
Da dimi - dimi..., da je bučan - jeste... da troši - troši..
Ali ide k'o sam đavo i ne kari se. Po meni, bolji je od Tomosa 18 za bar tri koplja (komšija se baš pati sa njim) i verujem da će me poslužiti podosta godinica.
Da to je najbitniej da je on upalio. Hvala Vam na idejama šta sve treba uraditi,čuo sma za ejdnoga momka kod sebe u BL koji je majstor samo za johnson-ke pa ću vidjeti da mu je odnesem. Šta mislite kolik obi mogao da košta taj popravak?
-
Imao sam Evinruda 25 - isto je tako pušio pri većem gasu. Ali radio kao singerica. Jedino što je bio mnogo žedan.
Medjutim, ipak bih ja motor odneo u ovlašćeni servis da ga pravi majstor pogleda i sredi sve pro propisu. Nije dobro kad se čovek nadje na vodi pa shvati da bi ipak bilo bolje da mu je majstor sredio motor.
Od mnogih sam čuo da je dosta žedan :)
To ste u pravu,kasno je kad se na vodi pokvari.
-
proveri saug mozda je zaglavljen ....
-
proveri saug mozda je zaglavljen ....
Kapetane kako to da provjerim ?
-
E,to nemoj njega da pitas! bongo
-
I jel neko može da mi kaže kako to da provjerim gdje se to nalazi i tako to cheers
-
Pošto vidim da se niko ne oglašava pokušaću ja...
Skrećem ti pažnju da nikada nisam rasturao taj motor, ali u suštini "princip je isti ,ostalo su nijanse "
Gledajući sa prednje strane ,leva poluga koja se izvlači ( ili gura) je "saug" ,možda piše " choke".Njenim pomeranem pogledaj koje se polugice ili sajle pomeraju i gde završavaju na karburatoru.Dovoljno je pet minuta" osmotriti situaciju i spremiti taktički plan za demontažu " 6589
Nakon raskačivanja polugica ,demontiraj ga sa motora ( verovatno je pričvršćen sa dva tri šrafčića) i demontiraj prigušivač vazduha koji stoji sa prednje strane karburatora(možda izgleda kao filter) i imaćeš pristup leptiru - klapni karburatora koji služi za prigušivanje (choke) dotoka svežeg,hladnog vazduha .Nemoj da te zbuni ,pošto postoji i "leptir" klapna za komandu gasa,koja se verovatno nalazi bliže zadnjem delu karburatora bliže bloku motora .Klapna vazduha treba da bude otvorena tj. u horizontali a klapna gasa-goriva zatvorena.
Mada...
Postoji mogućnost da je prilikom dugog stajanja zaglavio plovak u karburatoru,pošto je gorivo isparilo a ostalo ulje koje je zapeklo (čest problem kod Tomosa).
Kada je karburator već skinut ,demontiraj lončić koji se nalazi sa donje strane karburatora i uzmi čeličnu žičicu ali bukvalno nit sa kojom ćeš pročistiti diznu karburatora,goriva,vazduha tj. sve rupe za koje sumnjaš da protiče nešto kroz njih.Proveri pokretljivost plovka koji diktira protok goriva ka dizni goriva .Na priključak goriva namontiraj crevo kroz koje ćeš duvati vazduh.Kada podigneš plovak do kraja,vazduh(gorivo) ne sme da protiče a kada je spušten mora da protiče.
Na sajtu http://www.tomos-riders.com/ (http://www.tomos-riders.com/) pročitao sam informaciju da se karburator rastavi i potopi u topao rastvor FERI deterdženta i ostavi neko vreme.
Dobar je za odmašćivanje nepristupačnih delova dizni i kanala pa ti proceni sam šta ti je raditi jh
Prilikom skidanja nekih delova može doći do oštećenja dihtunga.Ako ne možeš nabaviti original dihtung možeš ga napraviti sam od "klingerita" (karton za dihtunge) ili jednostavno namazati silikon za dihtovanje pumpi goriva,blokova motora koji se koriste u auto servisima. (tvrde da je crni otporan na benzin a crveni na toplotu ) http://www.oneforceaustralia.com.au/products/gasket-makers/abro-black-rtv-gasket-maker-85gram-duplicate/ (http://www.oneforceaustralia.com.au/products/gasket-makers/abro-black-rtv-gasket-maker-85gram-duplicate/)
Zašto ne pokušati manje intervencije koje ne zahtevaju specijalan alat i stručnost ?!?
Uz to ,"jača volju,podiže samopouzdanje..." thumbup
Ajd' uzdravlje
Hvala puno na informacijama.Ne znam kad ću stići da pokušam ovo ali potrudiću se što prije. Za dihtunge neće biti problem pošto se porodična firma bavi proizvodnjom proizvoda od gume http://www.polyguma.com/index.html (http://www.polyguma.com/index.html)
Da nema neko upustvo za ovu pentu da bi prodao? Našao sam jedno u SRB baš za ovaj model vojno ali čovjek neće da šalje u RS
-
114
Probao bi da ti prosledim, pa pokusaj da izguglas....
http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=20&model=20R69B (http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=20&model=20R69B)
tu ces naci i sve delove - skice i oznake, a mozes i daprobas da porucis... bongo
-
114
Probao bi da ti prosledim, pa pokusaj da izguglas....
http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=20&model=20R69B (http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-parts.php?year=1969&hp=20&model=20R69B)
tu ces naci i sve delove - skice i oznake, a mozes i daprobas da porucis... bongo
Hvala na linku odličan je.
Ako neko ima pravilo da proda neka mi javi
(http://www.drmilitary.com/files/Vanbrodski%20motori.jpg)
-
Imam ja sve servisne knjige za Johnsone od najmanjih do najvecih na pm.
poz
-
Pozdrav svima da nekažete da sam zaboravio na ovaj motor. :)
Kako sam završio srednju i upisao fax i prikupio para poslao sam ga na servis. I danas me nazvao majstor i rekao da je pukla ac pumpa.
Sad zanima me da li neko zna gdje bi se ona mogla nabaviti i koliko košta.
-
Stim da je ceo takav motor oko 400-500 eura siguran sam da ces naci polovnu-povoljno. Vidi malo oglase i ljude koji popravljaju taj tip. Imas oglas da neko odkupljuje Jonson, v erovatno delove prodaju.
-
Druze ako ti nije problem samo da stavis sliku pumpe na forum da vidim da li je ista kao sto imam ja?s obzirom da je od evinruda slicnog godista verovatno da je ista ali ipak ne bi bilo lose da bacim pogled! JFAOITHAJFA
Dacu ti je za dzabe samo ne znam ni kako bi ti je poslao?nikad nisam slao u BL?
-
Druze ako ti nije problem samo da stavis sliku pumpe na forum da vidim da li je ista kao sto imam ja?s obzirom da je od evinruda slicnog godista verovatno da je ista ali ipak ne bi bilo lose da bacim pogled! JFAOITHAJFA
Dacu ti je za dzabe samo ne znam ni kako bi ti je poslao?nikad nisam slao u BL?
Pozdrav drug,motor je na servisu kod čovjeka nekih 35km od moje kuće ne znam kad ću ići tamo.Jedino da mi pošalješ sliku ti te svoje.
Odakle si ti ? Možemo to riješiti autobusom ili nekako.
Evo jedna slika iz račuanra :
(http://i57.tinypic.com/23uyo91.jpg)
-
ne moras da mi saljes jer nisu iste,ova sto ja imam je drugacijeg oblika i veca je!jer je od 40 hp!mada pasuje i na manje motore je su johnson/evinrude pravili te pumpe da budu relativno univerzalne za vise modela!jbg-a imao sam dobru volju ali se ne uklapa sta da radim!!pozdrav i srecno sa pumpom! 114
-
ne moras da mi saljes jer nisu iste,ova sto ja imam je drugacijeg oblika i veca je!jer je od 40 hp!mada pasuje i na manje motore je su johnson/evinrude pravili te pumpe da budu relativno univerzalne za vise modela!jbg-a imao sam dobru volju ali se ne uklapa sta da radim!!pozdrav i srecno sa pumpom! 114
Šteta,isto mi je danas jedan drug nudio od 40 hp pošto ima taj motor u djelovima ali ustanovili smo da ne odg.
Hvala nadam se da ću je brzo naći.Ako neko zna nekoga ko ima neka mi javi :)
-
Probaj kod ovog lika,ako to vec nije tvoj mehanicar?
http://www.pik.ba/artikal/6092155/djelovi-za-pente/ (http://www.pik.ba/artikal/6092155/djelovi-za-pente/)
-
Probaj kod ovog lika,ako to vec nije tvoj mehanicar?
http://www.pik.ba/artikal/6092155/djelovi-za-pente/ (http://www.pik.ba/artikal/6092155/djelovi-za-pente/)
Nije Pedja moja mehaničar :)
Kontaktirao sam ga ali mi još nije odg. Već sam uzimao neke djelove za tomosovu četvorku kod njega.
Ali svedno ti hvala :)
-
Ac pumpu sam pronašao i u HR i u SRB pa ću vidjeti da poručim jednu.
Majstor dok je stavio bio sa svoje dvadesteke pumpu da bi probao jel samo to otišlo uspio je da ju upali ali poslije toga kad ju je palio pukla je špaga od poteznice pa sad i to moram mjenajti,jel zna neko kako se špaga mjenja?