Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Ako neko zna ... => Temu započeo: nikolaalek123 26, 11, 2018, 12:23:14 posle podne
-
Postovanje svima!,zna li neko da mi kaze kolika treba da bude kompresija na ovaj motor
Послато са PRO1 уз помоћ Тапатока
-
Kod dvotaktnih motora kompresija zavisi od broja obrtaja,te fabrike ne daju taj podatak već samo kompresioni odnos.
-
Ma cimni neki servis, oni ce ti reci.
-
8 bar je kompresija na njega,majstor koji radi oko njega kaze da je to fabricka za troklipnu ,malo mi je to cudno
Послато са PRO1 уз помоћ Тапатока
-
Ne znači ti baš puno taj podatak , sem da vidiš da li uopšte ima kompresiju .Kod dvotaktnog motora je jako bitno kakva je zaptivenost motora ispod klipa , koliko je začepljen izduvni kanal itd. a to ti neće pokazati merenje kompresije .
-
Najbitnija je kompresija pa sve ostalo. U sustini je sve bitno i u pravu si ali prvo se gleda potrosni materijal a to su karike pa onda se ide dalje.
-
Motor je radjen komplet,sve je zaptiveno,mijenjan mu je klip,kosuljica i karike na 2 klipa,i majstor kaze da mu je sad na sva 3 klipa 8 bar,to me brine jer je na mog proslog johnsona 25 bila preko 10 bar.To mi je od brata motor
Послато са PRO1 уз помоћ Тапатока
-
Malo je 8 bara.
-
I meni je na Johnsonu kompresija bila 10.5 bara na oba cilindra, ali ne znam da li treba isto i za Yamahu. Ako ništa, dobro je što je na sva tri cilindra ista kompresija, navodno, često donji cilindar ima nižu kompresiju u slučaju potrošenog motora...
A da li ste sigurni da je kompresija merena pravilno? Potrebno je da motor bude vruć, i da je na ručici okrenut gas do kraja kad se vergla. Da ispitamo sve uzroke...
-
Bravo Bakara, kod tih motora, 25ks/30/40ks, uvek donji cilindar prvi strada. To im je i jedina mana.
-
Valjda je majstor koji radi iskljucivo vanbrodske motore pravilno izmjerio
Послато са PRO1 уз помоћ Тапатока
-
Šta znam, verovatno jeste, ali ja se u poslednje vreme sve više držim onoga: "veruj, ali proveravaj...!" jh
-
Jos bolje, URADI SAM!