Moja Ladja
E, ovako treba... => Nautička industrija => Sajmovi - Fairs => Temu započeo: espresso 18, 05, 2010, 14:39:52 posle podne
-
Evo malo slika sa sajma nautike u Portorožu. Vreme nas baš i nije poslužilo. Jugo i dosadna sitna kiša.
Otišao sam na zakazanu probnu vožnju broda Greenline 33 Hybrid. Jedan primerak je bio izložen i na suvom, tako da sam bio u prilici da ga detaljno razgledam. Opšti utisak je da su ljudi iz brodogradilišta Seaway napravili odličan proizvod. Detaljan info na sajtovima www.seaway.si (http://www.seaway.si) i www.greenlinehybrid.com (http://www.greenlinehybrid.com) . Ostatak dana sam proveo šetajući sajmom i u razgledanju zaista velike ponude nautičke opreme, odeće i obuće.
-
I još neke slike...
-
Espresso, tebe, nema pa nema a onda BUM i iznenadis nas prelepim slikama. Bravo, svaka cast na prilogu. :good: :drinks: :drinks:
-
ovaj OZONE na zadnje dve slike je prelep ka o i RIva ... posto su cene ima li pada na trzistu ?
koliko vidim iz stranih nautickih casopisa nema nekih velikih padova... samo konzerviranja proizvodnje...
-
Ima li neka bočna slika ovog čamca?
tj koje je plovilo u pitanju?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=4147.0;attach=39524;image)
-
ja sam ga bas zagledao cini mi se linsen ... a odlicna im je ovo fora sa obaranjem zrcala...
-
ja mislim da je to greenlinehybrid ima video na njihovom sajtu, gde se spusta....
-
evo slicice
video (http://www.greenlinehybrid.com/video/greenline33.swf)
-
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/DUNAV/CAMCI/greenline_hybrid6657.jpg)
http://www.greenlinehybrid.com/press/GREENLINE_Catalog_ENG.pdf (http://www.greenlinehybrid.com/press/GREENLINE_Catalog_ENG.pdf)
-
Otišao sam na zakazanu probnu vožnju broda Greenline 33 Hybrid. Jedan primerak je bio izložen i na suvom, tako da sam bio u prilici da ga detaljno razgledam. Opšti utisak je da su ljudi iz brodogradilišta Seaway napravili odličan proizvod. Detaljan info na sajtovima www.seaway.si (http://www.seaway.si) i www.greenlinehybrid.com (http://www.greenlinehybrid.com) .
I kakvi su utisci sa voznje... Moze neki detalj, slika ;)
-
Greenline 33 Hybrid (http://www.youtube.com/watch?v=AZR6dh3wAfM#ws)
-
Greenline - Greenline 33
79.900 EUR
Slovenia
http://www.mynautics.com/?site=8&mainG=personal&addid=883 (http://www.mynautics.com/?site=8&mainG=personal&addid=883)
Sta sam sve vidjao kod nas na berzi za 50-60-70 hiljada ovo i nije toliko loshe?
dozivotni kredit i dozivotno uzivanje :)
-
Sta sam sve vidjao kod nas na berzi za 50-60-70 hiljada ovo i nije toliko loshe?
dozivotni kredit i dozivotno uzivanje :)
:good:
-
Snaga solarnih panela, omogućava plovidbu od nekih 3.5 čvorova (6km/h) na elektro pogon bez upotrebe dodatne energije!
A 6 čvorova, oko 11km/h uz pomoć akumulatora!
Pravilnom raspodelom energije praktično ni ne morate paliti dizel agregat! :) :good:
Inače taj hibridni model košta u Portorožu, Slovenija 100.000e.
I ima dizel od 165ks.
:drinks:
-
Otišao sam na zakazanu probnu vožnju broda Greenline 33 Hybrid. Jedan primerak je bio izložen i na suvom, tako da sam bio u prilici da ga detaljno razgledam. Opšti utisak je da su ljudi iz brodogradilišta Seaway napravili odličan proizvod. Detaljan info na sajtovima www.seaway.si (http://www.seaway.si) i www.greenlinehybrid.com (http://www.greenlinehybrid.com) .
I kakvi su utisci sa voznje... Moze neki detalj, slika ;)
bio sam suvise okupiran brodom pa nisam nista snimio na probnoj voznji.
isplovili smo po tramontani od 20tak cvorova i talasi su bili oko 70cm.
brod je podneo to more kao od sale. ni kap nije prelila palubu a kamoli dosla do vetrobrana.
osecaj voznje na elektro motor je fenomenalan. potpuna tisina i odsustvo bilo kakvih vibracija. na punoj snazi ostvarili smo oko 5 cvorova u vetar i talase, a skoro cvor vise niz vetar. zanimljivo je da je brod koji smo probali prototip, odnosno trup broj 1. objasnili su mi da je srijski brod laksi za 1100 kg i da je usteda u tezini ostvarena koriscenjem litijum polimerskih baterija cija je ukupna tezina na serijskom brodu samo 70 kg.
testirani model je imao snazniji vw agregat od 165ks, pa su mu preformanse znatno bolje nego kod slabije verzije od 75ks. putna brzina 12-13 cvorova na 3200 rpm, potrosnja ispod 18 litara. na brodu je bilo 6 odraslih ljudi, 3/4 tanka za gorivo (400 litara ) i pun tank vode (320 litara).
finalna obrada enterijera je na najvisem nivou, raspored je veoma praktican. spremista i ormara vise nego dovoljno. svi aparati rade na 230V.
-
Espresso, kako bi se Hybrid poneo као rеčni čamac?
Balvani, nasukivanje na pesak (namerno - plaža). itd
-
Mossi, ovo plovilo ima verikalno ravan pramac i nije bas prikladan za pristajanje uz obalu. Morala bi da se nosi neka daska-mostic za izlazak na obalu, a i pomocni gumeni camac bi bio od velike pomoci. Plovilo ima na koritu pozadi dva stabilizatora-peraja koja otpadnu kada se brod nasuce i lako se ponovo nameste. Razlika u ceni Iskra el.pogon+vw dizel 75ks (trenutno najbolji savremeni brodski motori) i samo dizel 75ks je preko 20.000EUR. Da li ce se to isplatiti u eksploataciji od 100-150h godisnje nisam bas siguran. Ovo je promotivna cena i vrlo je povoljna u odnosu na kvalitet ostalih plovila iste velicine i opreme. Prodali su oko 100 kom u Evropi u poslednjih pola godine i spremaju se da podignu cenu za dvadesetak posto za iducu godinu jer je ovogodisnja proizvodnja-sezona prodata.
-
Misho svaka ti je ka u Njegosa.
Ja malo razmisljam i merim za i protiv. Za sada imam vise za nego protiv. I to bas za Hybrid verziju.
Ponuda od strane dilera mi je pod jastukom.
Ovo definitivno nije brod za nasukavanje na pesak ili sljunak.
Al za uzivanciju jeste.
-
Misho svaka ti je ka u Njegosa.
Ja malo razmisljam i merim za i protiv. Za sada imam vise za nego protiv. I to bas za Hybrid verziju.
Ponuda od strane dilera mi je pod jastukom.
Ovo definitivno nije brod za nasukavanje na pesak ili sljunak.
Al za uzivanciju jeste.
espreso aj pogledaj pod jastuk i vidi ko radi te baterije za njega , nemogu nikako da shvatim da imaju 70 kg, koliko ukupno amper casova imaju ?
-
Espresso,
samo da znaš da navijam za tu ponudu ispod jastuka... ako čuješ noću da od nekud dopire brujanje koje zvuči kao:
"greenline, greenline, greenline, greenline....." to sam ja, dobacujem.
Samo ga molim te naruči bez elektronike, neće karta reka za Raymarine skoro, mada se radi i na tome...
A i kako da propustim priliku da ti rasturim pola broda da bi ti ugradio GPS, autopilot, radar, sonar, windmetar, tankomere i sl...
greenline, greenline, greenline, greenline.....
p.s. jednog dana ćemo gledati i slike Yastoga iz Portoroža, obećavam
-
Kapetane sva struja je na 48v a baterije daju snagu od 7kw. to je dovoljno za 4 sata plovidbe brzinom od 5 cvorova. preko solarnih panela se danju konstantno dopunjavaju.
Pero ponuda za brod je naravno bez ikakvih navigacijskih uredjaja.