Moja Ladja
Nautika opšta... => Galerija - Gallery => Photo Konkurs ili ФОТО КОНКУРС => Temu započeo: tamiski pirat 13, 04, 2014, 21:23:42 posle podne
-
jutros je moja stara barka otisla na put , dosli ljudi tamicem , nekako ga natovarili eek , i oterase ga kod novog vlasnika .... a ja sam mislio da sam ja egzibicionista sto se tice transporta ffff
-
Bogami, ovi su premašili sve...
Bar je tabanaša lako transportovati na bilo čemu...
-
ako naidju na uzbrdicu eto tebi camca nazad...
-
Sa svim Tamicem..... stri
-
A moze i ovako
-
ja ipak mislim da sam rekorder sto se tice ovakvih budalastina. svojevremeno sam dovezao metalnu brodicu sa kabinom od 7 metara na jednoosovinskoj prikolici prikacenu za bmw 520d iz holandije (1800km) roll4 ...vozio sam nekih 20 sati bez prestanka 80-90 na sat u moru kamiona. prikolica je bila bez nalijetajuce kocnice znaci free to go.
oko za sigurnosnu sajlu koje se nalazi ispod kuke je bilo samo 14cm odignuto od asfalta. kada sam dosao na carinu pitali su me gdje je kamion koji je dovezao ovaj brod.
ne vjerujem da bih se ponovo usudio na takav "mission impossible" zadatak.
pokusacu da nadjem fotografije pa cu postaviti
p.s.
zna li neko koliko bi ta brodica mogla da bude teska?
-
ova sa slike 800-1400 kg... zavisi ...
-
ovo na slici je moja sadasnja brodica i poliesterska je. ono cudo je bilo sigurno 2 tone tesko! bar je meni tako izgledalo kada sam vukao JFAOITHAJFA
-
Ovako izgleda brodić 7.5 metara, 2 tone, na takvoj prikolici (atestirana na 500kg), doduše relacija je bila samo BG-NS
(http://imageshack.com/a/img694/9354/swkj.jpg)
-
au batice pa ti si strcao bas mnogo nazad eek
sem toga imas veliko terensko vozilo koje to moze da povuce bez problema
ali bez obzira na razlike moram reci da je i ovo smjelo k5
zato sam ja sada nabavio gargamela nosivosti 3600kg 8+2 metra....treba da ga preradim ali bice azdaja kada ga zavrsim
-
Nije moje vozilo, ni prikolica. To mi je uslužno urađeno.
Bojan, momak koji je to radio, je toliko preiskusan u tome da nemam reči. Iz prve je navukao brod na prikolicu tako da je bio odlično raspoređen teret.
-
becar to je sasvim tacno. ja i dan danas ne znam kako sam prosao sa tolikim teretom i gabaritima preko 5 zemalja i 3 granice a da me neko nije skinuo sa puta.
ako si dobro upucen da li bi mogao malo da elaboriras te zakonske odredbe? navodis "odgovarajuci" kocioni sistem itd.
-
Ne bih da nešto preterano pametujem i kvarim temu ,ali vožnja takvog tereta sa neodgovarajućom prikolicom vas može skupo,novčano koštati.
Zakonom je predviđeno da se teret do 750 kg može voziti sa jednoosovinskom prikolicom i bez naletne kočnice.
Sve preko toga je dvo ili troosovinska prikolica sa odgovarajućim kočionim mehanizmom i dozvola za vožnju kamiona sa prikolicom
Ne zamerite...
Ne zameram ništa, naravno.
Kao i mnoge druge stvari u ovoj našoj zemlji sa lošim zakonima koji se uz to ne primenjuju, i ovde je jeftinije odraditi ovako pa usput i platiti kaznu (ako se desi da moraš), nego iznajmljivati prikolicu, kombi, čoveka da vozi...
-
hahahaha veoma autenticno nema sta
samo pripremiti po 10 i 20 eur za korupciju i teraj!
-
zahvaljujem na odgovoru
kod kuce imam 4 prikolice od kojih su dvije sa inercionom kocnicom a dvije su lake prikolice. relativno se razumijem u materiju.
zanima me samo da li inerciona kocnica mora da bude mehanicka (potisni cilindar i sajle) ili moze da bude i hidraulicka (hidraulicni cilindar i crijeva)
-
Mislim, ali nisam bas siguran, da po novom ZOBSu prikolica iz samogradnje vise nemoze da se atestira. Moze se registrovati prikolica iz firme koja ima generalno atest za proizvodnju prikolica. Ako gresim neka me neko ko je upucen ispravi. Sve ove objavljene uredbe i pravilnici su malo starijeg datuma.
-
Mislim da gresite. Sa B kategorijom se moze voziti vozilo koje zajedno sa vucenim vozilom ne prelazi ukupnu masu od 3.5t. Nigde ne pise koliko osovina mora da ima. Za inercionu kocnicu ste u pravu!
-
Dali mislite na one americke prikolice sa hidraulikom ili nesto drugo
zahvaljujem na odgovoru
kod kuce imam 4 prikolice od kojih su dvije sa inercionom kocnicom a dvije su lake prikolice. relativno se razumijem u materiju.
zanima me samo da li inerciona kocnica mora da bude mehanicka (potisni cilindar i sajle) ili moze da bude i hidraulicka (hidraulicni cilindar i crijeva)
-
da mladjo upravo te prikolice.
ja sam tu prikolicu kupio u holandiji a uvezena je iz amerike. medjutim prethodni vlasnik mi je rekao da ne moze da se registruje u holandiji i da je un koristio kao prikolicu do 750kg. ja sam jedno 3 mjeseca tragao za razlogom i niko nije mogao da mi kaze pa cak ni holandski RDW i njemacku TUV, oni koji treba da je registruju tamburanje. to je bilo veoma frustrirajuce.
medjutim slucajno sam na jednom forumu procitao sta je u stvari problem. te americke prikolice nemaju "emergency break" odnosno nuznu kocnicu. imaju samo jednu radnu hidraulicnu kocnicu i to je to. sem toga taj nuzni kocioni sistem mora da ima odvojen sistem od radne kocnice tj. ne moze da radi na isti hidraulicni cilindar i crijeva na kojima funkcionise i radna kocnica.
onda sam ja tragao po americkim sajtovima i nasao kompletan hidraulicni kocioni sistem sa mehanickom nuznom kocnicom. i tu postoje dvije vrste: sa blokiranim i deblokiranim rikvercom.
uz dosta muke i para nabavio sam sistem za jednu osovinu (sto je dovoljno) i novu glavu sa cilindrom. jos uvijek sve to treba da smontiram i testiram ali mislim da ce biti sve u redu kada zavrsim.
-
U staroj dozvoli jasno pise B - 3.5t!
-
Tacno pise 3.5t ali pise motorno vozilo cija ukupna tezina ne prelazi 3500 kg a ne skup vozila. Da je tako onda bi znacilo da sa peglicom mozes da vuces prikolicu od tri tone a sa hamerom prikolicu od dvesta kila. A "E" kategorija je prikljucno vozili cije vucno vozilo spada u Kategoriju B, C, ili D
-
A da li bi znacilo da peglicom mogu da vucem prikolicu 3t ako posedujem E kategoriju? Svaki auto(pa i peglica) ima fabricku deklaraciju u kojoj je odredjeno kolika je maksimlna dozvoljena masa prikolice. Sto je auto tezi, veca je i dozvoljena masa prikolice. Na pr.: ako je max dozvoljena masa vozila 2t, a prikolice 1.6t potrebna je E kategorija. Ako je auto 1.8t, a prikolica 1.4t - B kategorija. Sve ovo vazi u skladu sa pomenutom fabrickom deklaracijom! Nigde se ne dovodi u vezu sa brojem osovina.
-
gago, tacno je da u tehnickoj specifikaciji svakog vozila postoji maksimalna tezina prikolice sa i bez kocionog sistema. bez kocionog sistema je to skoto uvijek 750kg a sa inercionom kocnicom varira od vozila do vozila srazmjerno tezini vozila. najvecu vucnu moc imaju recimo kia sorento, audi q7, porse cayene, merdeces ML to jest 3.500kg. u drugu grupu spadaju manja vozila od ovih tipa BMW5, mercedes e klase, auda a6 i oni mogu da vuku od prilike od 1.800kg do 2.200
e sad, ovi podatci se ne nalaze nigdje u papirima odnosno u saobracajnoj dozvoli. ne znam jedino ako tamo gdje vagaju kamione nemaju mozda neku tablicu po kojoj mogu da te rebnu
-
Sto se tice prikolice iz samogradnje nema boga da se regularno atestira
Jednoosovinska prikolica do 750 kg ukupne nosivosti ne sme biti duza od 6 metra i sira od 2.5 (za sirinu nisam bas siguran)
Kad sam pravio prikolicu kupih torziju do 750 kg i sad se ziv pojede sto ne uze onu od 1400 kg
Ponekad teram camce od 600-700 kg pa da ne razmisljam,trpi i ova tu tezinu ali zasto je muciti
Što se tice prikolica nosivosti preko 750 kg naletna kocnica je obavezna
Ako ima dve osovine a ne prelazi 3.5 t sa sve vucnim vozilom mislim da nema frke sa murijom oko B kategorije
E sad isto vazna stvar je sa cim se vuce...po meni prikolica i camac ne bi trebali biti tezi od polovine tezine vucnog vozila,sta zakon kaze nemam pojma
-
Bugi, slazem se u svemu sa tobom, osim ovog zadnjeg... To da prikolica sa camcem ne sme da predje polovinu tezine vozila, nigde ne pise u zakonu. Ponavljam, svako vozilo je fabricki deklarisano koliku masu autoprikolice sme da vuce!
-
Ima istine ali ona tek dodje na videlo kad sa istim tim vozilom hoces izvuci camac na obalu a prilazi su po običaju strmi ili ih nema pa se dovijas po livadama