Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: Slovenac 20, 02, 2012, 16:32:04 posle podne
-
Zdravo svima,ja sam novi clan foruma.Vec neko vreme citam vasa iskustva i savete.Svak cast.Pripremam se za kupovinu camca ili glisera,ali jos ni sam ne znam sta cu.Plovilo mi je potrebno za uzivanje i povremeno pecanje,na male relacije.Posto sam krupan,debeo mislim da bi trebo da bude malo veci,ali jos nemam iskustva sa time tako da sam otvoren za savetovanje i ucenje.Ovih dana icicu da pogledam jedan gliser 6.5m duzine 2.5m sirine V8 motor 74. godiste,sta mislite o tome?Hvala
P.S Pisala je moja cerka,tako da bi sve izgledalo pravilno,ali da znate da cu u buduce ja pisati..:)
-
Slovenac pusti ti Duleta starog gliserasa... Proveri koliko ce te registracija izaci, potrosnja goriva pa vidi da li da se upustas u celu pricu
U svakom slucaju dobro dosao !
-
Zdravo svima,ja sam novi clan foruma.Vec neko vreme citam vasa iskustva i savete.Svak cast.Pripremam se za kupovinu camca ili glisera,ali jos ni sam ne znam sta cu.Plovilo mi je potrebno za uzivanje i povremeno pecanje,na male relacije.Posto sam krupan,debeo mislim da bi trebo da bude malo veci,ali jos nemam iskustva sa time tako da sam otvoren za savetovanje i ucenje.Ovih dana icicu da pogledam jedan gliser 6.5m duzine 2.5m sirine V8 motor 74. godiste,sta mislite o tome?Hvala
P.S Pisala je moja cerka,tako da bi sve izgledalo pravilno,ali da znate da cu u buduce ja pisati..:)
Hajde admini, pomozite čoveku pa ovaj lepi post prebacite u Stigao sam !!!
Dobro došao Slovenac! hi
-
Lep pouzdrav k5 114
-
vitaj 25648
-
dobro došao 114
-
Lep pouzdrav k5 114
Mi poliglote ti želimo dobrodošlicu. sajkaca
-
Dobro došao!!! 114
-
hvala na dobrodoslici i na savetima.cestitam arsi na novom brodu.gliser koji treba da pogledam ovih dana ima ga na jednom sajtu ali ne znam da li to smem da napisem.pozdrav svima
-
Добро дошао.
-
hvala na dobrodoslici i na savetima.cestitam arsi na novom brodu.gliser koji treba da pogledam ovih dana ima ga na jednom sajtu ali ne znam da li to smem da napisem.pozdrav svima
Ovde mozes sve da napises sta hoces osim da vredjas i psujes!!
-
Добро дошао. 114 ffff
-
hvala deda oglas se nalazi na berza na vodi ponude za 2011tu godinu odmah pri vrhu gliser je ecofieber mondeleiu stvarno bi mi znacilo sve u vezi ovog glisera pozdrav
-
jel ovaj
-
Dobro došao Slovenac! Odma da ti kažem posto si naglasio da si većih gabarita kabinu zaboravi tu možeš samo glavu zavući a pe-du osta napolju stri
-
hvala deda oglas se nalazi na berza na vodi ponude za 2011tu godinu odmah pri vrhu gliser je ecofieber mondeleiu stvarno bi mi znacilo sve u vezi ovog glisera pozdrav
daj bre link pa da ti oma damo strucne savete hahaha
-
hvala deda oglas se nalazi na berza na vodi ponude za 2011tu godinu odmah pri vrhu gliser je ecofieber mondeleiu stvarno bi mi znacilo sve u vezi ovog glisera pozdrav
daj bre link pa da ti oma damo strucne savete hahaha
Ovaj Kap ... http://www.navodi.com/Berza_018/018_035.html (http://www.navodi.com/Berza_018/018_035.html) ... ajmo stručnjaci..
-
zdravo iko to je taj gliser hvala tebi sto si postavio sliku ja to ne znam cekam savete pozdrav
-
tako je njegos68 to je taj bravo
-
mesechar upravu si ali svidja mi se taj gliser
-
Što se samog glisera tiče , mislim da je to klasični gliser sa žestokim motorom i daje sve ono što gliser i treba da da.Sama kabina je tu da se skloniš u slučaju nužde i ne daje neki konfor za neko duže boravljenje u njoj, ali da prespavaš to je ok.Prilikom ulaska u kabinu, ako ženska ulazi prva,ti si u prednosti.Još ako se zaglavi, ihaj milina.
Ako ti ulaziš prvi, e to već može predstavljati problem.No to je do tvoje spretnosti.
Ono što ja vidim kao problem su papiri.Tip kaže , sve legalno a papiri nemački i nije carinjen.Ako on odradi taj deo posla oko carinjenja onda možeš pričati o kupovini,a da ti preuzmeš na sebe sređivanje papira već predstavlja problem.Ako je čamac u zemlji kako onda misli da ga carini kad je u obavezi da ga u roku 72 sata prijavi carini, a ako je već prijavljen carini zašto nije ocarinjen.Tako da mislim da tu nisu čista posla pogotovo sumnjam u legalnost.Uostalom Arsa je prošao proceduru uvoza pa ti može reći kako se plovila uvoze.
-
daj bre link pa da ti oma damo strucne savete hahaha
[/quote] Ovaj Kap ... http://www.navodi.com/Berza_018/018_035.html (http://www.navodi.com/Berza_018/018_035.html) ... ajmo stručnjaci..
[/quote]
Ne smatram sebe stručnjakom, ali obzirom na Ikinu prozivku dajem sebi za pravo da kažem svoje mišljenje.
Slovenac ovo je odlična ponuda. Da sam na tvom mestu, kontaktirao bih oglasivača i video u čemu je stvar. Pretpostavljam da je čamac u Nemačkoj i da ga prodavac može dovući ovde, cariniti na ime kupca. Ako je tako, pare se daju tek nakon plaćanja carine i registrovanja čamca.
Zašto smatram da je ponuda dobra?
Elektro vinč, motor i prikolica DVOOSOVINSKA, vrede više od tražene cene.
Treba imati u vidu da ćeš u slučaju kupovine morati da cariniš i registruješ i prikolicu. Cenu za to ne znam, ali znam da ćeš za plovilo platiti 5% od ugovorne cene na ime carine. Na to će ti dodati troškove transporta (ili utrošenog goriva) a onda na tu cifru naplatiti PDV od 18%.
Imaćeš još i treškove špedicije tako da bi i o tome trebao popričeti sa prodavcem. Ima raznih priča o tome kako izbeći plaćanje poreze, izbeći carinu...
Ali postoji i ona narodna izreka "Ako ne platiš na mostu platićeš na ćupriji".
-
E vidiš Arso , ti predpostavljaš da je čamac u nemačkoj, i ako je tako onda je razmišljanje u redu.
Ja predpostavljam da je čamac već u našoj zemlji i to poodavno, tako da se tu postavlja pitanje kako ga ocariniti.
Ako priča krene putem ,,nije problem....e pa lako i legalno nemože.
A za prozivanje.Pa moram , ti si jedini koji je taj put prošao i nesavetuješ u sistemu-čuo sam ,,i neko mi je rekao.Ti si jedan od retkih kompetentnih
-
E vidiš Arso , ti predpostavljaš da je čamac u nemačkoj, i ako je tako onda je razmišljanje u redu.
Ja predpostavljam da je čamac već u našoj zemlji i to poodavno, tako da se tu postavlja pitanje kako ga ocariniti.
Ako priča krene putem ,,nije problem....e pa lako i legalno nemože.
A za prozivanje.Pa moram , ti si jedini koji je taj put prošao i nesavetuješ u sistemu-čuo sam ,,i neko mi je rekao.Ti si jedan od retkih kompetentnih
Zašto postoji telefon. sha
Da se mi ne bi bavili nagađanjima. Ako Slovenac nazove i pita o čemu se radi, dobiće odgovor.
Lično bih se klonio svake situacije u kojoj bi novac morao da dam unapred. Ne verujem ničijim obećanjima, ali treba saslušati priču.
Priznajem da izgleda mnogo lepo da bi bilo istinito. Ali ako ne proveriš, nećeš znati. taz
-
camac je kod nas. ljudi treba da stignu iz inostranstva pa da se vidimo da vidim papire i svu postojecu dokumentaciju a onda kod speditera da on kaze svoje.nadam se da je sve uredu . moguci problemi: carina, osmoza ,verovatno kompletno sredjivnje spolja i unutra z noga je skinuta ne znam zasto.mislim da se vidimo za vikend sa gazdom treba da mi javi. mislim da je camac dve godine kod nas to je ono sto znam za sada pozdrav. otvoren za ucenje
-
camac je kod nas. ljudi treba da stignu iz inostranstva pa da se vidimo da vidim papire i svu postojecu dokumentaciju a onda kod speditera da on kaze svoje.nadam se da je sve uredu . moguci problemi: carina, osmoza ,verovatno kompletno sredjivnje spolja i unutra z noga je skinuta ne znam zasto.mislim da se vidimo za vikend sa gazdom treba da mi javi. mislim da je camac dve godine kod nas to je ono sto znam za sada pozdrav. otvoren za ucenje
Noga je skinuta jer je neispravna.. imaju oni problem zato ga i prodaju tako jeftino.. a posle to izadje znatno,znatno skuplje...
-
Словенац. отвори ти четворо очију, да не буде скупља дара него мера. И не везуј се само за тај оглас, него тражи и даље. eek eek eek eek ffff
-
Mislim da ce ti neki carinik(a ima ih ovde na forumu) bolje reci,al ako je camac tu vec godinama a nije carinjen on je u carinskom prekrsaju i usao je verovatno na crno,ponarocito sto papiri nisu uopste u drzavi nego sad treba da stignu posle par godina
Mutna je to neka rabota 4588
Razmisljaj o kupovini samo ako ti kvazi vlasnici odrade carinu i srede sve papire,ovako.... no125
-
postoji nesto sto se zove privremeni uvoz... e tu moze camac godinu dana da bude neocarinjen ... po meni ako ti se camac svidja... neka kazu cenu "na tvoje ime" to jest da oni zavrse papirologiju ... pa kad ti daju saobracajnu ti njima pare...
-
Plovidbenu Kep,plovidbenu ha ha ha
-
Plovidbenu Kep,plovidbenu ha ha ha
moz i tako 4587
-
sasvim ste upravu ljudi.posle danasnjeg razgovora o papirologiji u vezi glisera ja sam odustao.zahvalan sam vam na savetima koje sam prihvatio.trazicu i dalje neko plovilo koje ce da me ucini srecnim broker je postavio neke lepe strane sajtove bravo.citam puno po forumu i trudim se da nesto naucim,u sebi se lomim izmedju glisera sa malom kabinom ili mossi sto je postavio oglas za vojni remorker ili kod majstora da mi napravi mali katamaran 6.5x2.5 nesto tako, najvise se pisalo o zoranu kacintata bitno da bude komotno funkcionalno i donese zadovoljstvo.otvoren za savete i ucenje
-
Slovenac pogledaj ovo http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9292.0.html. (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9292.0.html.) Poydrav.
-
slovenac ovo sto bora predlaze ti je najlakse za odrzavanje,
ujedno racunaj da ces za gorivo da dajes bar 40% manje od bilo koje metalne ladje sa istim konforom,
onda dodaj na to da nema peskiranja i slicnih zezancija,
nema rdje i muke sa njom...
nije salveta projekat sto opet znaci da se boje ponasa na vodi i manej trosi
... mozda je inicijalni trosak nesto veci ali zato imas brdo prednosti u exploataciji i konforu ...
-
zdravo svima, lep katamaran hvala na tome .par dana bicu odsutan tako da nastavljamo prepisku posle povratka hvala i pozdrav.
-
evo mene zdravo svima.krenuo sam arsinim stopama pozvao mosu i otisli smo u svajcarsku po moj brod.lepo, drzime me ljubav do broda i ako sa ovom mojom kilazom u kombiju nije ni malo lako .stigli smo u svajcarsku videli brod i sve je bilo onako kako je receno svaka cast svajcarcu na tome odusevio sam se razveselio sa mojih 50 godina bio sam u oblacima sve do dolaska u srbiju a tu pocinje bol koji jos uvek traje i trajace bogami jos dugo.brod je arendal-windy 24 sa kabinom kuhinjicom 1974god. enterierom koji treba da se sredi i z noga da se popravi .za sada sto je majstor video nista toliko strasno .dimenzije mog stvarnog broda 7,35 duzina ,2,75 sirina, 2200 tezina material poiester motor omc kobra 165kw registrovan za devet osoba.izvinite sto pisem nepovezano ali toliko sam besan i ljut a od toga sam se i razboleo da proklinjem dan kada sam dosao u carinarnicu smederevo a prokleti bili i carinici u njoj a evo i zasto.cena broda 2735e ili 3300chf normlano da sam dobio i popust zbog radova koji ima da se rade .sa svim papirima koje sam im predao naplatili mi carinu 275000 din,dodje mi da puknem od muke .kada budem izvezao brod iz carinarnice nacicu nekoga ko zna da postavi slike nadam se da cu do taj put da se smirim i onda cu sve lepo kako dolikuje coveku da opisem putovanje i koji su bili dozivljaji .pozdrav
-
Na osnovu cega tolika carina, ajde malo pojasni.
-
joj,joj pa odrase.veca carina no cena plovila.ne znam kako bih te utesio.nek ti je sa srecom 25648 114 dun
-
Zahtevaj od špeditera da traži naknadno pojašnjenje na osnovu kog plovila (pretpostavljam sa neta ili je neki sličan windi već carinjen) i kako je utvrđena osnovica za carinjenje. Na osnovu tih podataka ćeš utvrditi dali su uzeti odgovarajući podaci za tvoje plovilo.
-
http://www.boat24.com/?loc=src_results&lan=en&cat=2&src=Windy+24&mode=AND&whr=EUR&prs_min=&prs_max=&lge_min=&lge_max=&bre_min=&bre_max=&jhr_min=&jhr_max=&per_min=&per_max=&rgo=x&man=1883&typ=x&mat=x&ant=x&fue=x&search=Search (http://www.boat24.com/?loc=src_results&lan=en&cat=2&src=Windy+24&mode=AND&whr=EUR&prs_min=&prs_max=&lge_min=&lge_max=&bre_min=&bre_max=&jhr_min=&jhr_max=&per_min=&per_max=&rgo=x&man=1883&typ=x&mat=x&ant=x&fue=x&search=Search)
Ti Windy su skupi ko vrag.
Verovatno nisu priznali račun. m5
-
Zdravo svima.cenu nisu priznali jer je jednostavno carinarka pronasla cene koje su mnogo vece i drzala se toga kao sto je i sam rekla njoj je u interesu da bude sto skuplje,hvala joj na iskrenosti.istina je da ima tih brodova sa velikim cenama ali ima i sa manjim od 4000e i vise..nije mi objasnila zasto nije priznala racun,zalba je vec napisana i ulozena,videcemo sta ce da bude.pare su uzeli to boli,ali isto tako boli kada te gledaju u oci i prave te budalom.lokalne kabadahije.moram da nadjem nacina da se smirim i da u mom brodu kada bude renoviran uzivam zajedno sa vama.dajem stanka i sve sto uz njega ide kada brod bude porinut u vodu.o svemu tome dogovoricemo se naknadno,bice mi zadovoljstvo da se druzimo.dodao bih jos neke stvari,sve sto sam dosad naucio o brodovima naucio sam sa ovog sajta,tu sam dobio i savete i dosao do zakljucka da je najbolje kupiti polovan original plasticni brod,mozda gresim ali tako sam ja shvatio.jednom prilikom sam se cuo sa Zoranom i mislio sam kod njega da pravim metalni camac,u medjuvremenu smo se culi i ja sam mu rekao da odustajem,zato sto sam se odlucio za ovu varjantu.nadam se da mi nije zamerio.pozdrav svima!:)
-
Mi ti držimo palčeve. 56568
-
obavezno ali OBAVEZNO guraj tu zalbu , prilozi i screenshot sa sajta gde je bio , ugovor u kupovini sve ...
carina= 275000 dinara
sto ce reci da ti je brod procenjen na 55.000 evra pa ti sad prijatelju vidi sta su ti uradili ...
proveri cenu novog, mozda se ispostavi da su ti procenili brod na vrednosti vecu nego sto je novi i onda ces oboriti tu carinu odmah, u svakom slucaju nisi trebao da platis ni dinara...
ujedno necu da gresim dusu , ali mi se cini da je izbor Smederevske carinarnice bio krajnje los, iz prostog razloga sto Smederevu zbog kolicine majstora za brodove odgovaraju drakonske carine jer tako cuvaju svoju proizvodnju...
-
Nije čovek pod carina mislio samo carina nego sve što treba da plati na carini.
Po mom brod je procenjen na 10-11000.
-
А шта је то "све на царини"? Ако му је брод процењен на 10-11000 Евра, царина је 5% а то је 500-550 Евра односно оквирно 55000 динара. Шта је онда плаћено још 220.000 динара? Постоје таблице: каталошка вредност новог брода умањена за године старости и опште стање. Једино тај мотор од 200 коња. Али обрни-окрени превише је. Треба сачекати одговор на приговор-жалбу, па онда видети шта даље. Претпостављам да је следећа инстанца судски спор, а то трајеееее. Што рече Капетан, није требало платити, већ одмах поднети приговор.
-
PDV 18% 56568
-
То је још увек мање од 220.000 динара.
-
Највероватније се ради о прецењеној вредности пловила.
-
Upravo ovaj slučaj je glavni razlog zašto mali broj ljudi uvozi plovila.Jednostavno , ne postoji siguran način da predvidiš konačnu cenu uvoza , jer je sve ostavljeno slobodnoj carinskoj proceni.Mogu da prihvate račun , a i ne moraju, i to nas dovodi u apsurd da nismo u mogućnosti da znamo koliko će nas uvoz koštati.
Arsa je pojasnio sistem obračuna.Na cenu , se dodaju transportni troškovi,pa carina pa na sve to još pdv.
E sad kolike su naše mogućnosti da se izborimo sa slobodnom procenom carine .Veoma male.
-
Ako imas racun koji je preveden od strane notara u zemlji gde je kupljena roba ili proizvod moraju ti prihvatiti cenu, ako i tada nece trazis potvrdu od trgovinske komore te zemlje i sigurno dobijas spor ako imas vremena za to. Sve saqm to uradio na mom primeru uvoza nekih masina i nisu prihvatili. Tuzio sam carinu i dobio ih na sudu zalili se i opet izgubili. Najbolje je ici kod njihovih pravnika i pismeno predociti namere utuzenja jer tada shvate ozbiljnost i oni su mnogo umereniji od carinika kojima je dozvoljena slobodna procena u nedostatku dokumentacije koja je validna.
-
kada sam kupio od zoleta jedrilicu isao sam u AMSS da procene cenu plovila... dali su mi duplo vecu procenu od one koju su zoletu dali godinu dana ranije... kada sam se zalio ispostavilo se da je isti lik koji je zoletu radio procenu radio procenu i meni ... jako neugodna za njega... naravno da su morali da umanje... i dan danas cuvam negde ta dva papira...
-
Potvrdio bih Sorbonov stav - treba obezbediti validna doumenta i overen prevod dokumentacije.
Sa tim papirima (ali samo sa validnim papirima) ima smisla pokušavati tražiti pravdu na sudu.
I što je najlepše - čovek može na kraju i da se obraduje.
Dakle, u ovoj situaciji, ma kako ona izgledala crno i ma koliko da ste ljuti i ogorčeni, nemojte očajavati. Mislim da je možda napravljen neki propust od strane vašeg špeditera. Ako ništa drugo, špediter je morao da zna ko je dežuran tog dana i šta treba da uradi da bi uložena dokumentacija "prošla".
Ovako - šta je tu je.
Činjenica je da carinik ima diskreciono pravo da izvrši procenu na osnovu njemu dostupnih kataloga u situaciji kada iz bilo kog razloga odluči da ne prihvati dostavljenu dokumentaciju.
Ako vi imate prave račune, overen ugovor od strane notara (ili uspete da obezbedite overu ugovora kod notara u zemlji gde ste kupili plovilo) postoji sasvim realna mogućnost da dobijete spor - čak i pred našim sudom.
Istina, to može da potraje ako nemate ličnih veza koje će "gurati" vaš predmet (inače, sud će ga u interesu carine razvlačiti na svaki način). I to će koštati i živaca i para, dok se ne dodje do pravosnažnog rešenja i naplate svih troškova.
Ali vrlo je izvesno da ćete isterati svoje.
Pokušajte da nadjete advokata koji ima "veza" u carini i ko je imao iskustva u slučnim procesima (možda Sorbon može u tom pogledu da pomogne) - to može da bude odlučujuće u pogledu trajanja procesa.
(Sve ovo pišem jer sam i sam prošao slično kada su mi na carini 1999. godine zaplenili auto zbog propusta uvoznika, a mene oglasili kao saučesnika...
Prošle su dve i po godine i potrošeno je dosta para ali sam auto dobio nazad!)
Ipak, šteta je što će vam, ma koliko se protiv toga borili, ovo pokvariti nešto što je trebalo da bude možda jedna od najvećih radosti vašeg života (znam kako sam se ja radovao kada sam kupio svoj čamac).
Postoji i drugi način - ako niste sasvim sigurni da ćete uspeti da obezbedite papire koji će proći kod nas na sudu, onda je najbolje da sve ovo pokušate da shvatite filozofski i da sami sebi kažete da, eto, ovog puta niste imali sreće i da ste brod morali da platite mnog ali da se pomirite sa tim i da se trudite da baš zbog toga u njemu uživat ejoš mnogo više...
U bilo kojoj varijanti, želim vam da što pre srdžbu i ogorčenje zameni lepo raspoloženje i da nas uskoro obradujete zanimljivim slikama i pričama o ponašanju broda na vodi.
-
Procena je procena, a overen račun nešto sasvim drugo.
Iako račun, mislim da se ne mora priznati čak ni da je savršeno ispravan.
Jer iznos može biti recimo 1e.
Ali onda je na gubitku samo prodavac, jer tada carina to smatra poklonom, pa opet ide na procenu.
A da ne pričam ako se nešto muva, pa fali pa umanjenje.
Prošao sam vrlo loše i sebi jako zakomplikovao život, pre 20 godina sa nekim TV-om iz Nemačke. stri 56568
-
nikad nisam uvozio polovnu robu... ali kad god idem u carinu dve stvari drzim u dzepu orginal fakturu i izvod iz carinskog tarifnika...
-
da u pravu ste nije samo carina nego i porez i putni troskovi inace brod je kupljen od firme [marine] covek mi je poslao i dopis za carinu zasto je cena umanjena to je regularno prevedeno.dragi moji imali smo sve moguce kontrole papiroloske, merenje na vagi, gledanje brojeva od strane svajcaraca sve je bilo uredu od austrijanaca isto sve uredu ali eto kod nas je tako.smirit cu se jer je meni porodica na prvom mestu , moj topli dom sa veselom i nasmejanom decom nijedna fukara iz smederevske carine vise nece da pomeri.da tuzicemo se do kraja.sto se zakona tice kad papirologija prodje ima dve varijante da se odbije njihova procena i izadje ponovo iz drzave da se udje na novo carinjenje sto nisam bio u mogucnosti druga varijanta plati pa se zali trece nema.sutra planiram da prebacim brod blizu lepog dunava ali ne mogu da pocnem sa sredjivanjem dok jednog dana ne prodje njihova komisija za procenu vrednosti svejedno bice mi lepo i da sedim pored njega. hvala na podrsci. pozdrav
-
potrudit cu se da nekako postavim slike a onda i opisem kompletno putovanje tako da sledeci koji ide na put moze da sacuva -200-300e to je uglavnom na hrani i picu i neke druge sitnice koje olaksavaju zivot.pozdrav
-
posavetuj se sa nekim da li bi recimo slikanje brdo fotografija tog camca moglo da se prizna pri proceni ako ti sad krenes da sredjujes ladju ?
-
Ne smem nista da radim dok ne prodje komisija. Evo za sada malo slika, koje drugar postavlja. Pozdrav!
-
Па где су? roll4 roll4 roll4 sha ffff
-
Evo slika. Nadam se.
-
Ovo mi je velika zelja da napravim na mojoj ladji. Mehanicar mi kaze da, ako to napravimo, nece biti dobro za duge plovidbe.
Ali meni se ovo svidja i nemam nameru da idem na put oko sveta. Sta mislite o tome? kgk
Omc Cobra 5.8L with dual exhausts beast!! (http://www.youtube.com/watch?v=zSSsJe1Anzo#)
-
Лађа изгледа одлично, а и цена коју си платио са свим дажбинама не делује превише. Е сад не знам шта све треба да радиш на лађи, али мислим да си добро прошао. thumbup
-
Ovo mi je velika zelja da napravim na mojoj ladji. Mehanicar mi kaze da, ako to napravimo, nece biti dobro za duge plovidbe.
Ali meni se ovo svidja i nemam nameru da idem na put oko sveta. Sta mislite o tome? kgk
na sta tacno mislis ?
-
au koji zvuk....
-
kapetane mislim na to da auspuhe izbacim gore na otvore za ventilaciju zato sto su orginalno dole kod noge pogledaj snimak
-
Zelis sportsku voznju ima da te ponese zvuk
-
Ma odlična kupovina. ok
Brodić je ko bonbona. Daće bog, rešiće se to sa carinom. Popraviš taj motor, pa pravac na vodu. 25648
-
sa srecom ti bilo ali ynas li ti onu staru . Gliseras se dvaput u yivotu obraduje ,kad kupi gliser i drugi put kad ga proda
-
Slovenac tj smederevac sta kukas bre super ladja za te pare sa sve carinom lopovskom. Inace i ja sam odrastao u smederevu ali mi je zabranjen ulazak u Sloveniju pa smo neki zemljaci.
-
Gliseras se dvaput u yivotu obraduje ,kad kupi gliser i drugi put kad ga proda
ovo podpisujem !
-
hvala vam na lepim zeljama ,na brodu ima da se rade popravke i prepravke sa sve makazama za tendu.ljudi ja kako sam razumeo citajuci sa sajta jedan clan je lepo napisao da racunajuci vreme da stignes od tacke a do tacke b skoro ista potrosnja,goriva.serbon zemljak preterali su sa carinom i to puno ali necu o njima da gubim reci neka prodje ta komisija pa da radimo spustimo ladju u vodu pa juris na stanka i dobro druzenje.moze li neki najobicniji ustvari najlaksi nacin za nosace na kojima stoji ladja.,tako da moze da se radi.jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi
-
.... jeli ljudi kako se stize u f odeljenje. hi
To je lako - prvo čovek mora da kupi ladju (najbolje polovnu) i to baš onakvu kakva mu se najviše dopada.
Onda mora da je pažljivo pogleda i da sam zaključi kojih 101 detalj treba da promeni odmah a kojih 1.000 detalja može da ostavi za kasnije.
Tu pomaže i ako se žena uključi kao konsultant.
A daleko najefikasnije je ako ovde na forumu tražite savet šta i kako da uradite sami.
Posle takvih stvar istaknuta pozicija na odeljenju je zagarantovana.
-
Ovo mi je velika zelja da napravim na mojoj ladji. Mehanicar mi kaze da, ako to napravimo, nece biti dobro za duge plovidbe.
Ali meni se ovo svidja i nemam nameru da idem na put oko sveta. Sta mislite o tome? kgk
Omc Cobra 5.8L with dual exhausts beast!! (http://www.youtube.com/watch?v=zSSsJe1Anzo#)
ne znam mehanicara, ali mislim da gresi. evo i zasto.
to sto vidite na snimku se na engleskom zove "trough hull exhaust". i nije retka opcija na gliserima sa jakim motorima.
u americi ih vole iz dva razloga, prvi je sto se stvarno lepo cuje motor, a drugi je, sto na dugim turama i visim obrtajima olaksava rad motora.
na starom espressu sam imao fabricki ugradjene ovakve auspuhe i bili su smesteni ispod krmene platforme a iznad vodene linije. stavrno su se lepo culi.
mnogo bitnije je to da sam sa motorom od 6.2l i 320ks, ukljucivanjem ovih auspuha uspevao da spustim do 150 obrtaja motoru. e to je znacajna usteda na dugim turama i svakao laksi rad motora u visim obrtajima.
i u evropi i u americi "trough hull exhaust" je zabranjen za koriscenje na sidristima, u lukama i marinama.
-
Gliseras se dvaput u yivotu obraduje ,kad kupi gliser i drugi put kad ga proda
ovo podpisujem !
mislim da ovo vazi generalno za sve vlasnike plovila 114
-
kapetane mislim na to da auspuhe izbacim gore na otvore za ventilaciju zato sto su orginalno dole kod noge pogledaj snimak
to bi bila katastrofalna greska i ne znam majstora koji bi ti to savetovao.
otvori za ventilaciju imaju svoju funkciju i nikako im ne treba menjati namenu a jos manje u njihovu blizinu dovoditi auspuh sa izduvnim gasovima.
-
lsi ako sam dobro shvatio ja sam primljen na f odeljenje.espresso bio bih ti puno zahvalan ako bi me naucio i savetovao kako da dodjem do tog sistema nisam znao da se to ukljucuje izkljucuje jer meni je na snimku delovalo da su auspusi podignuti malo vise da nisu dole u nogi i to je to to je ono sto sam ja video pomogni mi da shvatim hvala ti.
-
eeee tog crvenog mislim da je neka Baia na crnogorskim tablama je krkljala ko tuberan a tipovi su je opravljali celo leto :)
-
Pa sad prijem u F odelenje bas i ne ide tako glatko ... Normalan clan sajta mozes budes kad oces a za ffff , moj braco ima da se pise i kopa i svadja i offuje i barem dva -tri puta da budes na ivici banovanja.
-
Pa sad prijem u F odelenje bas i ne ide tako glatko ... Normalan clan sajta mozes budes kad oces a za ffff , moj braco ima da se pise i kopa i svadja i offuje i barem dva -tri puta da budes na ivici banovanja.
standard !
poslusaj espressa i duleta ... zaboravi na to premestanje.. a auspuhe ostavi gde su , neko je skolu zavrsio da bi znao kako i gde da ih stavi ... ujedno sto su nize to manje "smrde" ...
zamisli auspuh ti visoko, onako seretski na leru ides uz obalu, makina se cuje toliko da u casama na splavovima pravi koncentricne talase i krene krmeni vetar , pa ima te podavi samo tako ...
-
ucim ljudi ucim i polako mi dolazi u glavu da ste upravu valjda ce to da me prodje ali gnjavicu vas za jos puno saveta.poljo neka hvala za f odeljenje ne volim da se svadjam,sto bi rekli nasi ljudi, bre volim da budem veseo a veselo zelim i vama. hi
-
mozete li da mi preporucite majstora za tendu,tako da mi napravi i ceradu i makazice, dobrog majstora sa normalnim cenama
-
mozete li da mi preporucite majstora za tendu,tako da mi napravi i ceradu i makazice, dobrog majstora sa normalnim cenama
Nas clan Humer!!
-
mozete li da mi preporucite majstora za tendu,tako da mi napravi i ceradu i makazice, dobrog majstora sa normalnim cenama
Nas clan Humer!!
I broj telefona.. 064 1470447 Sasa
-
hvala vam
-
Arso ja moram ovako. Poceo sam radove Sale je napravio ram za tendu i izmerio tendu kaze 24 mkv njegov drugar treba da napravi pozadi platformu gde ce da stoji rezervni motor od 40 konja i stepenice pozadi za penjanje .Postojeca platforma ne moze da zavrsi taj posao..drugari treba mi nacrt za prikolicu duzine 10m za brodic da je napravim,jer onaj led od prosle godine naterao mi strah u kosti.hvala vam drugari.
-
clap clap clap
-
Arso ja moram ovako. Poceo sam radove Sale je napravio ram za tendu i izmerio tendu kaze 24 mkv njegov drugar treba da napravi pozadi platformu gde ce da stoji rezervni motor od 40 konja i stepenice pozadi za penjanje .Postojeca platforma ne moze da zavrsi taj posao..drugari treba mi nacrt za prikolicu duzine 10m za brodic da je napravim,jer onaj led od prosle godine naterao mi strah u kosti.hvala vam drugari.
Moram da vas pitam, zasto rezervni motor od 40ks?
-
... njegov drugar treba da napravi pozadi platformu gde ce da stoji rezervni motor od 40 konja i stepenice pozadi za penjanje .Postojeca platforma ne moze da zavrsi taj posao...
Moram da vas pitam, zasto rezervni motor od 40ks?
Ako se čamac registruje sa motorom ispod 10 KS mnogo se uštedi na porezu, a onda motor od 40 KS dobro dodje za "ne daj Bože", a može više puta da se upali radi "probne" vožnje i kad nije nužda.
Kad se ima i kad se može - zašto da ne?
-
*
Gos-in Slovenac, vama i ostalim zainteresovanim Forumasima informacija : Najbolji majstor za tende sa korektnim cenovnikom je : Kozomara Marinko 064*120*20*73. Kuca i radionica su mu sa desne strane pre semafora gde se skrece u Kaludjericu ( iz Beograda ). Meni je na Sevi-2 uradio tendu bez ijedne greske. Doduse i od kvalitetnog materijala ( 680-gramske - kamionske ).
Pozdrav 114
-
k5Hvala Arso.Vidite ovako sam razmisljao dragi moji,ja bih stavio rezervni motor i na taj motor registrovao camac (molim vas nemojte da me proglasite cudnim) a vozio bih sa njegovim orginal motorom.Tu su espresso i LSI potpuno u pravu, kada kazu zasto toliko veliki motor ,stavise sa manjim motorom ne treba da diram zadnju platformu samo se navari nosac motora i gotovo.Hvala vam. Puno sam zadovoljan sa ovim savetom.Obecao sam stanka i pice,sada dodajem i skembici(tripice) ako se slazete.Prikolicu bih napravio koliko da izvucem camac iz vode i tu u blizini parkiram, jer odkada sam video onaj led,pa nisam spreman za rizik.Gos-in Momo hvala za adresu ali vec imam dogovor sa majstor Sasom iz NS,ali, uvek ima ali.Tek sam poceo da gnjavim hvala vam za sada i to puno.
-
lepa vest Sale zavrsio tendu i obecao da ce da okaci slike.Moram da vam se pohvalim dalje ali bice sa velikim slovima. NA ZALBU DA SU MI PREVISE NAPLATILI CARINU DOBIO SAM ODGOVOR MORAM DA DOPLATIM JOS 45.000din.Za sada toliko kada se unormalim pisem dalje.
-
pa ti čačkaj mečku ;)
-
Sale ima problem sa kabelom za prebacivanje slika, cim otkloni "kvar" postavice slike... Inace ovo sa doplatom za previsoku carinu je cist lopovluk, srpska sujeta i jos....ne bi da budem prost... oce da kazu "eto ti koji si se k.... zalio, mi smo pametniji...(jaci)!!!
-
i posle ce da se cude kada im neko baci bombi i pobije ih ...
-
eek zar sve to moram i ja da prodjem
-
Auhhhh no125
Proći će i te muke. grandpa flasica
-
e slovenac daj slike tog windija prestani da kukas vise nego da mi vidimo malo kako izgleda to chudo taz
-
Evo pokusacu da nabacim slike, ostao sam duzan...
-
Hvala Hummer i pozdrav