Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Plastika / Odg: Popravke posle idijoTskog brušenja jedrilice
« Poslednja poruka neptun poslato danas u 02:13:17 »
Jedino ako je negde bas mnogo ostecen,cini mi se da ovako nema potrebe..obavezno neka duza daska za smirglanje.da se ne bi videle rupe kasnije.
Odlicna jedrilica.svidja mi se sto je to gornja granica za transport na prikolici,a nema one vodene balaste i slicno,nego je prava jedrilica,kojom se bez problema moze ploviti i na jacem moru.cini mi se da ima neki spojler pozadi.

2
Plastika / Odg: Popravke posle idijoTskog brušenja jedrilice
« Poslednja poruka Aleksandar. poslato juče u 23:16:16 »
Ovo je Deerberg Amethyst 27 1970 god.

Da li bi moglo eventualno da se predje, da se izlaminira površina gde je gelcout oštećen sa jednim jačim rowigom? Pa preko toga prajmer pa epoxy git, pa ponovo prajmer pa PU lak?
3
Plastika / Odg: Popravke posle idijoTskog brušenja jedrilice
« Poslednja poruka neptun poslato juče u 22:02:42 »
sredjivanje stare jedrilice je ogroman posao.to je isplativo samo ako se bas voli i uziva u svemu tome.ovi radovi u startu treba da se urade najbolje moguce,da se ne bi posle vracali na to,kasnije se bas uziva.svake godine se dokupi po neki deo opreme i nesto sredi.
koja je ovo jedrilica ?
4
Plastika / Odg: Popravke posle idijoTskog brušenja jedrilice
« Poslednja poruka neptun poslato juče u 21:56:24 »
poskidajte svu opremu sa palube.ove ograde,vinceve,prozore,sve sto se nalazi na palubi,vrata,nosac jarbola.
vinceve rasturite ocistite,podmazete (postoji mast bas za to,niposto ova za automobil).bitve ograde i slicno na poliranje,a ramove prozora ili eloksacija ili farbanje.kad zavrsite farbanje palube,opremu kad vracate ispod sipate siku,onu za nautiku,otpornu na so i uv. ovo se obavezno radi kad se vec farba paluba,ovako cete da osigurate da vam voda ne ulazi u jedrilicu,kisnica,stari brodovi boluju od toga,a ako prolazi i malo vode unistava unutrasnjost jedrilice,posebno ako ima dosta drveta unutra,a ova garant ima.
5
Plastika / Odg: Popravke posle idijoTskog brušenja jedrilice
« Poslednja poruka neptun poslato juče u 21:44:40 »
ja bih preko poliestera obavezno prvo primer,pa onda epoksi.
sad videh ovo,neverovatno kakva steta.
ja sam svoju jedrilicu radio hempelovim programom.sve kako treba.primer dva sloja,pa posle zavsna boja 2 sloja.radio sam sam pripremu,a farbar mi je nanosio boju spricanjem.to je ispalo odlicno,brod je kao nov,na kraju sam dodao pruge od kvalitetne folije,,,ja sam to sve radio iz kozmetickih razloga,nisam imao neka ostecenja.
da sam sad u toj situaciji ne bih farbao brod,vec bih odneo kod pajika.pajnik yacht. mislim da on jedini radi zelkot sa spoljne strane kod nas i to ispada ok.kontaktirajte ga obavezno i neka vam da ponudu.
ovo sa farbom je ok.lepo izgleda,ali je farba jako tanka u odnosu na zelkot i nema dovoljnu tvrdocu.pa cete morati sa brodom da budete jako pazljivi.
npr. ako je bokobran vezan za pristan, a ne za brod,kako se inace radi,za jednu noce ce struganje bokobrana o brod da osteti farbu,ako je mol betonski obavezno je staviti prvo neko platno na bok broda,pa tek onda bokobran inace pesak iz betona ostaje na bokobranu i za cas osteti farbu.
zelkot je ne ovakve stvari otporniji,a i nanosi se u debelon sloju,pa se ispoliraju ostecenj.
ako radite hempel,podvodni deo obavezno sa vise slijeva epoksy primera 3-4 pa onda antivegetativna boja,koja samo stiti od algi i slicnih napasti,a ne od vode.
ne znam koji je ovo brod,al je izgleda zelkot debeo dosta i velika steta sto je ostecen.verovarno bi dobro poliranje sa manjim reparacijama zelkota na ostecenim mestima brod izgledao kao nov.
za palubu posle farbanja nanesite neku protivkliznu povrsinu.ili lepite neke materijale namenjene za to ili nanesite neke protivklizne premaze.npr.  https://www.youtube.com/watch?v=iNPZLrKA2fc
onaj hempelov stakleni prah koji se mesa sa bojom pa kao bude protivklizno, ne valja nista.samo se hvata prljavstina i ne moze da se opere.
6
Vanbrodski motori / Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
« Poslednja poruka neptun poslato juče u 20:58:25 »
ovlasceni ako radi obavezno mu stojis iznad glave.ne bih dao da pipne iza vrata.isti slucaj sa automobilom.
jedino ako bas znam servisera i ne sumnjam.
bio sam prisutan kad je ovlasceni servis upropastio skoro nov automobil,tako da je motor prolupao posle par stotina km i to daleko  od bg.
oni nista ne popravljaju ,poskidaju ono u sta sumnjaju i stavljaju novo,a ti delovi,prva ugradnja su daleko kvalitetniji od tih zamenskih.ove posle valjaju...
problem je sto te zamenske ugrade uglavnom nevidjeno traljavo,zabice, podloske, neke gumice,to pola polome ili ne vrate na mesto....
7
Vanbrodski motori / Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
« Poslednja poruka yopatami poslato juče u 20:44:04 »
Cifra 6 -700 i plus dinara mi zvuči nestvarno malo.
Čak i da je nekoliko puta veća, nema dileme.
Ovlašćeni servis.
8
Vanbrodski motori / Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
« Poslednja poruka Vuk poslato juče u 18:50:21 »
A sta treba da se radi?
9
Vanbrodski motori / Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
« Poslednja poruka DuleN poslato juče u 16:58:15 »
Ovo je i za mene velika dilema... Prosle godine sam kupio nov motor. Sve je bilo OK a kada je na red dosao prvi servis ovlasceni serviser mi je za 20 minuta posla  naplatio 250 EUR . Sve je to OK, ja cenim svaciji posao i rad, ali ipak je 250 evrica je poprilicna suma...
Nakon toga sam se bacio na citanje uslova garancije... Bolje da nisam ni citao, sad u opste pojma nemam da li se nesto moze reklamirati ako dodje do problema...
Iz tih razloga cu ja verovatno produziti da koristim usluge majstora u kog imam poverenje, pa makar zrtvovao garanciju...
10
Vanbrodski motori / Odg: Dilema-ovlasceni servis ili ne
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 14:10:46 »
Ako si već kupio novi motor, ja bih čuvao garanciju.
Pogotovo što 5 godina uopšte nije malo, a na novijim motorima su elektronike skupe.
Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10