Moja Ladja
E, ovako treba... => Oprema => Motori i oprema => Temu započeo: Kapetan 27, 04, 2010, 20:51:42 posle podne
-
Cuo sam da postoji neki uredjaj koji se spolja kaci na motor i pokazuje broj obrtaja , ima li neko ideju sta je taj uredjaj i kako izgleda?
-
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/readonly-item.jsp?id=015383&itemTemplate=wish-listdetails&cmCat=Readonly (http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/product/readonly-item.jsp?id=015383&itemTemplate=wish-listdetails&cmCat=Readonly)
(http://images.cabelas.com/is/image/cabelas/s7_015383_imageset_01?$main-Medium$)
Extra sprava, montira se do bola jednostavno.
Namotaš žicu 5 puta oko kabla za svećicu!
A meri ti i moto sate!
:drinks:
-
A gde ima da se kupi ta spravica?
-
naravno gde iam i posto je :) i da li sme zica da bude dugacka tako da mogu da ga drzim u kabini ?
-
Posto ta sparvica svakom treba skupimo se jos i nas nekoliko i eto i jeftinije postarina :good:
Mossi Samo jos fali da saznamo cenu?? Mislim da si jednom u nekoj temi pominjao neku cenu oko35e za klot cenu kod njih ili gresim davno je bilo??
Govori covece :diablo:
-
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/purchase/products-found.jsp?_requestid=71081 (http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/purchase/products-found.jsp?_requestid=71081)
SenDEC Tach and Tach/Hour Meters
ITEM: IA-015383
$34.99 - $39.99
$35USA samo obrtomer, 40 obrtomer i motočas.
Narudžbine iz Cabelasa UVEK neka idu kao INTERNATIONAL SURFACE!
Tako je "SAMO" 25% vrednosti paketa, a stigne u Srbiju za 10-20 dana.
Najmanja moguča poštarina je $25USA !!!
Tako da bi bili OK sa poštarinom količina naručene robe treba da bude minimum 100$
Na to se dadaju carina i PDV, koji se plaćaju prilikom preuzimanja robe, koju donese čika poštar.
Uz Otkupninu. Naravno roba se plaća 100% avans Cabelasu nekom od VISA Internet kartica.
:drinks:
Kapetane, nisam testirao dužinu žice, ali po specifikaciji je to na žalost samo oko 2.5m
Treba probati.
:good:
-
meni treba oko 6 metara :(
-
I meni! :diablo:
A moj crko pošto se ispekao na aluminijumu!
Max radna temp 70c!
I ja bi trebao da naručim nov. :diablo:
-
meni treba oko 6 metara :(
trebalo bi da radi i sa 6m zice,malo je produzis i to je to!!! :good:
Jer ta vrsta uredjaja radi na principu da se u tih 5-6namotaja zice koji su okomotani oko visokokonaponskog kabla sto ide do svecice indukuje mala struja koju taj uredjaj koristi za ocitavanje,pa posto velicina napona nije bitna(do odredjene granice) posto on meri i ocitava samo frekfenciju.
Na zici duzine od 6m bice gubitaka i mali pad napona ali kao sto rekoh necu mu praviti probleme jer mu je napon koji dolazi nebitan tako da se slobodno mozes baciti u trosak za obrtomer :good:
-
Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.
Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.
-
Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.
Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.
Zamena ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .
-
http://cgi.ebay.co.uk/New-box-52mm-8000-RPM-Tachometer-Car-Gauge-/150436018650?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2306af79da (http://cgi.ebay.co.uk/New-box-52mm-8000-RPM-Tachometer-Car-Gauge-/150436018650?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2306af79da)
evo nesto sa e-bay-a, univerzalni tahometar.
Ja sam ga kupio i ima prebacivac, tj. predvidjen je za 2,4 ili 6 cilindricne motore. Instaliracu ga na Tohatsu 9.8 4T negde u junu, pa javljam rezultate.
A evo i brojaca radnih sati.
http://cgi.ebay.co.uk/IR-12-36v-hourmeter-/290377596146?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439bda7cf2 (http://cgi.ebay.co.uk/IR-12-36v-hourmeter-/290377596146?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439bda7cf2)
lako se montira, na izlaz alternatora, tj. cim brojac dobije napajanje 12V, on vrti sate. Medjutim, u slucaju da alternator sluzi za punjenje akumulatora, a da bi se izbeglo stalno napajanje (obrtanje) brojaca radnih sati onda ga je najbolje povezati na zicu koja dolazi pod napon samo kad je kljuc za elektrostart u polozaju "start" (treba pogledati elektrosemu motora). Za motore bez elektropaljenja a ciji je alternator puni akumulator ne bih znao za resenje, osim da se ugradi neki prekidac, ali onda se stalno treba setiti, tj.paliti i gasiti brojac sati u skladu sa radom motora.
Pozdrav!
Drago
-
Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.
Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.
Zamena ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .
Nisam ništa menjao. Ali mislio sam da se govori o ulju koje se sipa dole u nogu - valjda je to za menjač?
Milsio sam da se i to ulje menja posle odredjenog broja sati rada motora.
-
Ova sprava izgelda vrlo zanimljivo i posebno mi se dopada što postoji alarm koji upozorava na potrebu zamene ulja posle izvesnog broja sati u radu.
Ovo je vrlo važno za nas koji povremeno izlazimo na vodu i sigurno malo ko vodi evidenciju koliko je motor radio.
Ako postoje zainteresovani za zajedničku kupovinu - pištite i moje ime na listu: LSI - 1 komad.
Javite radi dogovora o plaćanju i organizaciji kupovine.
Zamena ulja se odnosi na četvorotaktne motore, sem ako nisi promenio motor ( a da to nisi prijavio ) .
Nisam ništa menjao. Ali mislio sam da se govori o ulju koje se sipa dole u nogu - valjda je to za menjač?
Milsio sam da se i to ulje menja posle odredjenog broja sati rada motora.
Ulje u peti se menja jednom godišnje, to nema veze sa časovima rada motora, što je i logično jer ne koriste svi motor jednako intenzivno a ulje vremenom gubi na viskoznosti.
-
Ulje u peti se menja jednom godišnje, to nema veze sa časovima rada motora, što je i logično jer ne koriste svi motor jednako intenzivno a ulje vremenom gubi na viskoznosti.
Ovo nisam znao - hvala na informaciji.
Tahometar ostaje interesantan zbog uvida u broj obrtaja.
Naravno da čovek može i "na uvo" da čuje kad motor radi optimalno ali insrument je instrument...
-
http://cgi.ebay.co.uk/New-box-52mm-8000-RPM-Tachometer-Car-Gauge-/150436018650?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2306af79da (http://cgi.ebay.co.uk/New-box-52mm-8000-RPM-Tachometer-Car-Gauge-/150436018650?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2306af79da)
evo nesto sa e-bay-a, univerzalni tahometar.
Ja sam ga kupio i ima prebacivac, tj. predvidjen je za 2,4 ili 6 cilindricne motore. Instaliracu ga na Tohatsu 9.8 4T negde u junu, pa javljam rezultate.
A evo i brojaca radnih sati.
http://cgi.ebay.co.uk/IR-12-36v-hourmeter-/290377596146?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439bda7cf2 (http://cgi.ebay.co.uk/IR-12-36v-hourmeter-/290377596146?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item439bda7cf2)
lako se montira, na izlaz alternatora, tj. cim brojac dobije napajanje 12V, on vrti sate. Medjutim, u slucaju da alternator sluzi za punjenje akumulatora, a da bi se izbeglo stalno napajanje (obrtanje) brojaca radnih sati onda ga je najbolje povezati na zicu koja dolazi pod napon samo kad je kljuc za elektrostart u polozaju "start" (treba pogledati elektrosemu motora). Za motore bez elektropaljenja a ciji je alternator puni akumulator ne bih znao za resenje, osim da se ugradi neki prekidac, ali onda se stalno treba setiti, tj.paliti i gasiti brojac sati u skladu sa radom motora.
Pozdrav!
Drago
Neznam koliko te je izasao al taj obrtomer imas i kod nas po buvljacima za 2000din
To je klasican automobilski obrtomer koji verovatno "krade" inpuls tj prikljucuje se na kondezator na razvodnoku paljenja(kod auta) tj sa platina kod starijim modela a to bas nije nekad najjednostavnije prikljuciti na motor za camac koji imaju elektronsko paljenje i kojekakve kompijutere pa se treba snaci i valjano namuciti za razliku od onog obrtomera sto je Mossi postavio
-
Da, taj radi i radi ispravno.
Nije baš najbrži, ali treba mu sekund-dva da bi prikazao tačne obrtaje.
Imaju oni više modela, ali u Cabelasu ima samo dva.
Obrtomer i Obrtomer sa Moto satima.
Uređaji koji imaju i alarm nisu u ponudi na Cabelasu.
-
Moto sati se ne mogu resetovati.
Tako da se mora pisati stanje promene ulja.
Da 60 sati nije merilo pokazala je moja prošlogodišnja vožnja do Djerdapa.
1000km smo prešli za oko 100sati.
U tih 100mh nismo menjali ulje. (koje smo poneli)
Kad sam došao u matičnu marinu, proverio sam još jednpm ulje: Potrošnja zanemarljiva, ulje još nije ni boju promenilo u potpunosti.
Hoću da kažem da se onih 60 sati odnosi na PUN GAS, plus duplo.
A mi smo imali 95mh izmedju 1500-3000 obrtaja (od mogućih 5500).
Tako da realno nismo ni onih 60 sati potrošili.
:drinks:
-
Dobra stvarcica, samo kaze da je za jednocilindricne i dvocilindricne motore, steta moj ima 4 cil. :sorry: Da odsecem ona 2 cil? :lol:
-
Dobra stvarcica, samo kaze da je za jednocilindricne i dvocilindricne motore, steta moj ima 4 cil. :sorry: Da odsecem ona 2 cil? :lol:
kupis dve stvarcice :)
-
inace kontaktirao sam ovu firmu
http://www.nigos.rs/brojaci.html (http://www.nigos.rs/brojaci.html)
imaju simpatice stvarcice pa sam ih pitao da li imaju brojace obrtaja ... al se nisu jos javili ...
-
http://www.tinytach.com/tinytach/commercial.php (http://www.tinytach.com/tinytach/commercial.php)
a postoji i ovaj. Kazu da moze da se kabal produzi ali ide kao poseban zahtev i ceka se 2 nedelje. Moze na motore sa vise cilindara.
-
Mada nije to toliko precizno kao sto izgleda, voli da brlja.
-
Da li je neko uzimao digitalni obrtomer koji se povezuje tako sto se kabl obrtomera namota nekoliko puta oko kabla svecice?
To je ovaj sa slike, a mene interesuje da li je moguce da mu se produzi kabl, posto svi dolaze sa 170cm kabla...
-
Koristim isti takav,,,zadovoljan sam ali nisam probao da produzim kabel...ako budes produzavao javi kako si zadovoljan i meni bi odgovaralo da ga produzim ali to je nekih 4-5m vise...pa nisam siguran da li bi radio kako treba
-
Ista priča i kod mene, da bi legao gde treba, mora biti jedno 6m dužine. Nisam ga još uzeo, jer ne znam da li može da se produži. Ako ostane na 170cm, onda bih morao da se prošetam do zadnje kabine svaki put kad proveravam broj obrtaja sajkaca
-
kod mene tako stoji, ali mogu da ga vidim kada se okrenem prema motoru,tako da bar ne moram da ustajem da bih video obrtaje
-
На мом чамцу инсталиран је сличан, на ком пише: YAMAHA, који има двоструку функцију - броји обртаје и броји сате рада мотора.
Монтиран је на управљачкој конзоли а жица се пружа од конзоле, дуж бока чамца, кроз крмену комору, до мотора - укупно негде око 2,5-3 м. То је отприлике дупло више него што сте вас двојица добили. А да ли би било губитака и да ли би радио да је кабел дугачак 7 м - не знам.
-
POČETNA
UREĐAJI
PODRŠKA
GALERIJA
KONTAKT
Idustrijska elektronika
Termoregulatori
Brojači
Tajmeri
Dizel elektronika
Common rail system tester
Common rail injector tester
Bosch EDC VE
CR merač pritiska
Auto elektronika
Multi control panel
Termometar
Voltmetar
Obrtomer
Power box
Pretvarači napona
Automatski pretvarač napona
Pretvarač za gasni kotao
Kontakt
Za sva pitanja ili dodatne informacije možete nas kontaktirati na e-mail, SMS-om ili pozovite.
mail E-mail: goran@anel.rs
mail Tel: +381 (0)11 865 00 65
mail Cel: +381 (0)63 82 79 529
mail Adresa: Erčani 27, 11232 Ripanj, Beograd, Srbija.
Bakara ovo je firma koja radi razne uređaje između ostalih i obrtomere,ja imam negov uređaj meri napon,dve temperature,obrtaje i sate rada.Koristim ga više godina i to korektno radi,a relativno nije skup.Kada ideš kod njega samomu kažeš motor je dvotaktni ili četvorotaktni i broj cilindra
pozdrav
-
Hvala Žićo! Baš sam skoro gledao šta imaju na sajtu jer ih je neko pominjao ovde na forumu. Razmotriću i to, jer mi svakako treba sve što ste nabrojali.
hi
-
http://www.anel.rs/projekti/auto_elektronika.html
-
Imao sam takav obrtomer na starom brodu, od tomos-a 18 pa do njega je bilo 4-5 metara i radilo je bez problema...
-
Imam dva takva induktivna obrtomera.
Prvi mi je pregoreo, bukvalno jer je stajao na suncu i bio izložen tempretaturama koje su bile veće od 70C.
Drugi sam koristio i pre neki dan kad sam testirao elisu koju mi je poslao Vasa ( 114 llll ).
Jako lepo radi košta ispod 20 dolara na Aliexpresu!
Probao sam da produžim kabel, ali bez uspeha .. jednostavno možda treba potrefiti kvalitet "žice" tj otpornost plus kvadraturu koja bi omogućila tu dužinu.
Znači i ja sam jako zainteresovan da ga produžim na tih 6-7m.
Napomena, neki noviji motori kao Tohatsu 20hp, ne rade pravilno sa nekim modelima (konkretno moj).
Znači prilikom kupovine nije zgorega da se probate informisati da li će to raditi kod vas.
Anel.rs je druga priča i po meni bolja ali i skuplja opcija. thumbup
Mislim da je oko 50-tak eura, ali ima mnogo više opcija uključujući i jedan ili dva senzora temperature motora. 6589
-
Imam i ja jednu napomenu, ja sam imao 2 komada takvih sa aliexpressa
Na prvi pogled isti, jedan je imao bateriju u sebi koja se ne menja, drugi je bio na dugme bateriju (CR2032 mislim)
I ako su oba sa aliexpressa, a i na oko gotovo identična, ovaj koji je imao dugme bateriju nije podnostio produžavanje kabela, dok je ovaj drugi mogao da se produži u nedogled. Jedan je pod izolacijom imao jednu žicu, a drugi dve... Taj prvi je mogao da se produžava.
Tako da... Sve zavisi od sreće, probajte.....
-
Ja bih najviše voleo da stavim analogne instrumente, nekako ih više volim nego digitalne, ali su im cene dosta jake. Ovaj digitalni na aliexpressu može da se nađe za 6-7e, što je jeftino, samo ne znam da li će uspeti da radi sa produženim kablom. Čekam odgovor i od anel-a
Hvala zankiki, obratiću pažnju i na to, ako se odlučim za kineza
-
Anel - verzija bez brojaca radnih sati je 40e, a sa tim je 45e.
Uredjaj prikazuje temperaturu motora, spoljasnju temeperaturu, broj obrtaja i voltazu. Eto, pa mozda nekom bude od koristi.
-
Hvala Bakara,
siguran sam da ce korstiti mnogima... meni prvom thumbup
-
Super thumbup
Zaboravih da kažem za Anel, dužina kablova može da ide do 20m
-
Ух, кад само помислим да нам је за ту информацију било потребно седам година...
Стрпљен - спашен, каже наш народ.
-
Ja imam taj Anelov i radi vec par godina bez greske... ima i podesavanja alarma na odredjenu temperaturu ili odredjen napon. A ima i ona "kupujmo domace" sajkaca sajkaca sajkaca
-
Anelov uredjaj je super. Dve godine sam vozio adriatika samo na njega, dok nisam napravio komandnu tablu. Jaga
-
Hvala na informaciji Jago, Anelov brojac radi posao ocigledno, ali ovi analogni ti se uklapaju bas kako treba thumbup
-
Stigao mi je obrtomer sa aliexpress-a jos ranije, ali pre desetak dana sam tek namontirao. Bitna stvar je da sam uzeo verziju iz koje izlazi jedan kablic, i koji u sebi ima bateriju koja se ne menja. Kabl sam produzio za bar 5 metara, i dalje radi kako treba thumbup
To je bila dilema kad sam pisao u ovoj temi, jer svi ti mali digitalni obrtomeri dolaze sa kablom od 170cm. Ovako produzen, ima sigurno oko 7m ukupno, i to radi bez problema. Cena sa isporukom je u to vreme bila 6.4e, sad je 7.09e, a stigao mi je tacno u roku od 15 dana, sto je vrlo brzo za aliexpress.
https://www.aliexpress.com/item/Digital-Tachometer-Engine-Tach-Hour-Meter-Gauge-Inductive-For-Motorcycle-Motor-Boat-Car-Bike-Motocross-Stroke/32702073712.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.MUrk3v
-
To je bila dilema kad sam pisao u ovoj temi, jer svi ti mali digitalni obrtomeri dolaze sa kablom od 170cm. Ovako produzen, ima sigurno oko 7m ukupno, i to radi bez problema. Cena sa isporukom je u to vreme bila 6.4e, sad je 7.09e, a stigao mi je tacno u roku od 15 dana, sto je vrlo brzo za aliexpress.
Koji presek zice si stavio?
Treba da produzim
-
Ako postoji 0.75, onda sam stavio to jh
-
A na koje motore ste vi montirali te obrtomere?
-
Ja na Hondu 8ks
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
-
Može na bilo koji vanbrodski motor, nebitno da li je četvorotaktni ili dvotaktni. Sam obrtomer ima na sebi podešavanje za vrstu motora.
Kod mene je na Yamahi autolube 20hp, a radi bez problema i na Yamahi 8hp 4T, i na Mercury-u 10hp 4T kod Milete i Zvekija
-
I kod mene super na Hondi super radi
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
-
Da ne bi otvarao novu temu i zatrpavao forum, hteo sam da u ovoj postavim neko pitanje i ako mogu dobijem savet.
Na čamcu imam obrtometar koji je ostao od brodskog benzinskog motora Volvo. Probao sam da ga prikopčam na Hondu 25, i pored toga što ja i mlji drugari mislimo da je sve dobro povezano ne reaguje na Hondu. Da li možda takvi obrtometri nisu kompatibilni sa vanbrodskim motorima, i da li postoji mogućnost da se na njemu nešto prepravi pa da isti koristim i za Hondu.
Ako ne može, da li neko možda ima sličam analogni obrtometar, da mu ne treba, a da bi mogao da se koristi na hondi. Menjao bi ovaj koji imam za odgovarajući, uz njega bih dao i sat pokazivača goriva, ili uz neku pristojnu cenu kupio.
Evo prilažem slike postojećeg obrtometra, pa možda neko ima ideju kako da to rešim.
-
Benzinski obrtomeri obično koriste impuls sa bobine kad baci varnicu. Signal se deli sa brojem cilindara, ako nema da se bira onda je sprava za deljenje u samom obrtomeru i to je fiksirano. Radiće i sa dva cilindra ali će pokazivati duplo obrtaja. Kači se na "minus" pol bobine i to je to. Naravno treba da ima i napajnje da bi radio. Ako je na tom principu a verujem da jeste onda niste nešto dobro spojili, mora pokazivati makar strane sveta :)
Zaboravih da pitam (nisam pratio na času) Honda je kakav motor?
-
Honda je vanbrodski četvorotaktni sa tri cilindra. Raniji brodski motor je imao bar 4(a možda i 5) cilindara, ali isto je benzinski.
Spojili smo i plus i minus gde treba, sve što uradi je da malo mrdne kazaljku kad se da kontakt, tj, kad dobije napajanje. Na signal ne reaguje...
-
Ako je ispravan mora da pokazuje obrtaje, lagaće zbog razlike u broju cilindara ali će pokazivati. U svakom slučaju neće raditi korektno ako je bio za 4 ili 5 cilindara na motoru koji ima 3 cilindra.
Lako se proveri na nekom karburator autu da je ispravan. treba da ima najmanje 3 žice, dve za napajanje (obično sa kontakta) i jedna za signal koja ide na bobinu, eventualno još jedna ako ima lampicu za displej.
Problem, može da pravi "slab" signal sa bobine jer impuls nije dovoljan da pokrene brojač a stvarno nemam pojma kakav je sistem bobina kod tog motora. Ako ima tri komada onda nema šanse da radi jer je to 600 obrtaja podeljeno sa tri pa umanjeno za dva cilindra manje... oko 80 obrtaja, tromi pokazivač neće mrdnuti kazaljku...
Šta god da je sve ispod 400 obrtaja taj obrtomer sa slike neće pokazivati...
-
E tako je, ima sve od kontakata koje si pomenuo i to je sve povezano dobro. Jedino ne znam kako proveriti da li od motora stvarno stiže signal? Da li signal stiže u vidu promenljive voltaže koja se povećava paralelno sa obrtajima? To za obrtaje je moguće, da ne sabira dobro ....
-
Da bi bobina napravila varnicu nešto treba da joj ukine struju, to nešto je razvodnik paljenja ili neka elektronika. Signal je ima ili nema struje a u obrtomeru je glupo integralno kolo koje broji to ima nema struje. Kad nije univerzalan on će brojati i deliti sa brojem cilindra ako ima jedna bobina.
Na 800 obrataja bobina napravi 3200 paljenja za sva 4 cilindra a podeljeno sa 4 dobije se 800 obrtaja što je ralan broj okretanja radilice. Ako ima cilindar manje ili više neće biti dobar rezultat.
Ako ima 4 bobine, po jedna za svaki cilindar onda obrtomer radi totalno pogrešno jer 800 obrtaja deli sa 4 što je 200 a to nije korektno i većina obrtomera to teško da pokazuje, bar ne ta ekonomska klasa.
Ako motor ima 3 cilindra i svaki ima svoju bobinu onda će biti i manje od 200 i tek to neće pokazati... Ukratko, ako ima 3 bobine a verujem da ima jer bi trebalo da je savremeniji motor onda ste džaba krečili.
Ne znam da li sam razumljivo napisao ali poenta priče je da mu treba obrtomer koji je za 3 cilindra ili da ima preklopnik za izbor broja cilindara i to pod uslovom da ima jednu bobinu.
Da li ima uopšte klasičnu bobinu?
-
Jasno potpuno thumbup thumbup
Za bobinu ti ne mogu reci nista, ne poznajem materiju u detalje...
-
Ne sumnjam da ste sve to lepo objasnili. Što se tiče mene tu sam neznalica. Ali tu su moji drugovi Bakara i Zveki da mi to na licu mesta pojasne. Znači ostaje drugi deo mog teksta na snazi. Gde da nabavim taj obrtometar koji će odgovarati mom motoru, Hteo bih istog oblika kao ovaj da mi se uklopi u postojeće ležište. Znam da ima nekih digitalnih, ali ako ne ude preskupo ja bih ipak analogni, nekako mi lepši jh
-
Jeste lepsi, ali ne mozes uvek da ga teras na 2660 obrtaja, kad najlepse radi, analogni te finese ne vidi sajkaca
Vizuelno je i meni lepsi analogni, ako uspes da nadjes, odlicno thumbup
-
Digitalni će ti sklepati za par evra svaki elektroničar, delovi su tepsija ribe a može da radi na svašta od senzora radilice ili bregaste do bobine ili dizni ako ih ima.
Digitalni može da se podesi preko brojača impulsa za bilo koju kombinaciju.
Analogni na Bubanj Potok ali za tri cilindra. Ima nekoliko standardnih dimenzija a na slici ne vidim koji je prečnik. Ima mnogo tih VDO obrtomera na pijaci, bili su popularni...
-
kontakti na klasicnom alternatoru,
+ B plus baterije
+ D pobuda
W signal za obrtomer