Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Tohatsu => Temu započeo: Kapetan 18, 05, 2009, 00:39:11 pre podne
-
Da li neko ima cene ili zna sajt predstavnika za Tohatsu motore?
Kakva su iskustva ?
TOHATSU vs PARSUN ?
-
tohatsu vs. parsun ???????? to ti je kao da kazes BMW vs. Kia , znaci nikako se nemoze porediti, tohatsu je kvalitativni vrh.
na tohatsu stranici nema generalnog distributera za te motore u srbiji, iduci je u hrvatskoj. mozda ima neki u srb. ali nije pravi distributer.
BRODOMERKUR
SPLIT, POLJICKA CESTA 35
CROATIA
385-21-301-078
385-21-463-943 (FAX)
AC - Intercar d.o.o.
Baragova 5
SI - 1000 Ljubljana
Telephone: +386 1/5883 555
Fax: +386 1/5883 569
e-mail: sprejem.sov@ac-intercar.si
url:www.ac-intercar.si/iso/
AC Oprema d.o.o. Branch Office Rijeka
J. Polic Kamova 19
HR - 51000 Rijeka
Telephone: +385 51 216740, 350, 459
Fax: +385 51 216790
e-mail: ivan.stiglic@ac-oprema.hr
url:www.cursor.hr/pa.nsf/Stranice/acoprema-pu
-
znaci niko od domacih ?
-
Kako niko?! Pa Gros-Inox je zastupnik za Tohatsu! Bar su bili....
-
Kako niko?! Pa Gros-Inox je zastupnik za Tohatsu! Bar su bili....
nema nista na sajtu aj zvacu ih danas
-
Znam da ih valja Ljuba na 4. julu. Samo se Tohatsu 5 nije pokazao kao neki poseban kvalitet ovim prevoznicima na marini. Znam da im je prve godine zveknuo i da su vratili Tomos 4. Sada ponovo teraju taj Tohatsu.
-
Kako niko?! Pa Gros-Inox je zastupnik za Tohatsu! Bar su bili....
nisam ja to izmislio nego tako kaze tohatsu na njihovom sajtu , to je fakt . :drinks: :drinks:
-
Ne dovodim u pitanje, verovatno su samo dileri, ali na njihovom sajtu lepo stoji banner i piše "Zastupnik" :to_keep_order:
Šta reći...
-
mislim da je Ivana Milutinovica ...sutra cu da svratim tamo ... mislim da sam i ja tamo video al nisam obracao paznju
-
Ovaj je ovlasceni serviser za Tohatsu: Simo Vulic 011/3076969, 063/221435, Nova Galenika (Zemun) Vere Dimitrijevic 35. Pitaj njega, odlican je majstor samo pazi malo "brije po usima" sa cenom, inace tacan, pedantan i pouzdan.
-
@colonelo :good:
-
Ok idemo dalje :friends:
-
imam ja cenovnik ako te zanima
cene nisu bas naivne
-
aj okaci zanima me sve sa kratkom cizmom do 9,9 konja
-
aj okaci zanima me sve sa kratkom cizmom do 9,9 konja
jel za gumenjak ako je za njega honda 6 ,8 i tacka moze i dvotakni posto ti je to pomocni camac
-
jeap al mora kratka osovina... stavili smo banetovih 6 konja i oru ko kraljevic marko...
-
naravno za sve gumenjake je kratka osim za velike ribovenpr 6.5 treba duga sa mnogo zdrebaca
-
nekad nije lose ni kad ore :dance:
-
Kap,
Toške 66 ,ima lično iskustvo sa 9.8,pitaj njega. :good:
-
Verujem da si vec pronasao kontakt adrese i da si se raspitao za cene.Secam se da je na sajmu dvotaktni 9.8 sa kratkom nogom bio oko 1.400 EUR !!! Za te pare, nov motor ....Moj brat ga je kupio prosle godine i vozi ga na titelu specijal i prezadovoljan je kako pouzdanoscu,jednostavnoscu i potrosnjom.Koliko se secam da sam negde procitao da ga uglavnom koriste ribari u Japanu kao jeftin i pouzdan pogon u teskoj eksploataciji dovoljno govori.U pravu je OM kad kaze da ne vredi porediti tohatsu i parsun.
Koliko sam mogao videti na sajmu, najjeftiniji su od svih renomiranih marki.Nemoj se opterecivati dali postoji gen uvoznik posto ni druge marke to nemaju ali zato postoje dobri servisi
-
Iskustvo iz prve ruke. Ovo je odličan motor !!!
Ps : Savet iz radionice u Futogu, što dalje od Parsuna 5 ( loše se pokazao )
-
Ja imam TOHATSU 30 i garantujem da za te pare nema bolji NOV motor!!!!
-
Motul je zlo,potvrdise mnogi serviseri...
-
Opa, daj jos koji podatak o motulu!
-
Motul je plave boje :stop:
-
Letosnji cenovnici tohatsu kada sam razmatrao kupovinu jednog 9,8ks....cene su sada verovatno vece...
-
Gornace sta je sa motulom?
-
Motul je zlo,potvrdise mnogi serviseri...
sto?
-
Ja sam 15-icu koristio 11 godina bez ikakvih problema i poseta majstoru, a nisam bio bog zna kakav gazda, impeler sam menjao tek jednom :sorry: i onda sam je udao i poučen dobrim iskustvom kupim novi ( 2006 god ) Tohatsu 9.9 - relativno redak model. Za mene je to sasvim ok izbor, ne troši preko 5l, pouzdan i dovoljno jak. U šali sam drugaru koji ima Yamahu 25 na ladji i Tomosa 4 rekao da ja zato i vozim Tohatsu-a jer nemam mesta za pomoćni motor :smile:
-
Ovlasceni serviser(i) su mi vise puta napominjali da je Motul za vanbrodske motore neka cudna maesavina...
Sto se mene tice,izbegavam ako mogu...
-
Poslusacu te. Back to quicksilver. Mada kako jedan majstor moze znati sastav ulja kad nije tehnolog al ajde.
-
Pošto sam do 2008-e bio zastupnik za Esso, ( ne direktno za ulja, ali ipak) znam ponešto o uljima i sličnom.
Za svaki motor se propisuje ulje po određenoj specifikaciji i standardu (API, ACEA, ili proizvođački standardi kao VW 502, 505 itd.)
Svako ulje bilo kog proizvođača koje odgovara propisanoj specifikaciji je dobro za motor.
Razlozi zašto neki proizvođač preporučuje ovu ili onu marku su UVEK isključivo komercijalne prirode.
Što se ulja na našem tržištu tiče, svako ORIGINALNO ulje , pogotovo stranih proizvođača, je savršeno dobro!
Pazite se jedino divljih kopija, i nekih naših domaćih ulja iz "kućne radinosti", pošto se ne zna koje standarde zaista ispunjavaju.
Između original Motula, Quicksilvera ili Mobil-a nema bitne razlike. Ako mene pitate, pre bih uzeo ( i uzimam) Mobil ili Motul, pošto su produkti velikih kompanija, koji se prodaju na svim meridijanima. Uglavnom, ako imate izbor - uzmite najjeftinije! :taunt:
Za moderne dvotaktaše, se preporučuje ulje po standardu NMMA TC-W3.
-
Odosmo opet u off, molim admina da prebaci u odgovarajucu temu. Sale na pakovanju ne pise da je ulje iz domace radinosti. Stalno se to provlaci po raznim temama. Kako kupac da prepozna falsh. Ja ulje narucujem preko e-shopa, a jednom sam rekao da ulje ima rok trajanja, opet sam negde pocitao kako preko bar koda ili cega vec odrediti kad mu istice rok, pricam za motul. Ako sam dobro video ulja kod nas su na kraju isteka roka.
-
Ovo su cene od 11. januara u gros inoxu
M5BSS 105,530,00 5
M5BSL 111,680,00 2
M8BS 143,780,00 0
M9,8S 157,370,00 10
M9,8BL 168,270,00 3
M9,8BEPS 188,480,00 2
M9,8BEPL 200,030,00 2
M9,9D2EPL 211,430,00 1
IV takta
MFS5BSS 120,370,00 3
MFS5BSL 125,400,00 2
MFS6BSS 139,100,00 3
MFS6BSL 142,950,00 1
MFS6BSUL 156,820,00 1
MF8A3S 190,280,00 0
MFS9,8A3S 207,010,00 2
MFS9,8A3L 215,190,00 2
MFS9,8AEFL 248,650,00 0
MFS9,8A3EPS 235,010,00 1
MFS9,8A3EPL 221,080,00AKCIJA 4
Dve god. Garancija i O servis gratis
Pročitavši ovaj forum, opet sam pokoleban. Ja u razmišljnju da kupim jednu istranku sa Tohatsu 5ks 4 takta. Sada čitam, neko je rekao da ne valjaju.
-
Ja sam pazario 9.8 cetvorotaktnu sa komandama u oktobru bila je 2115 evra po tadasnjem kursu,ustedeo sam pedeset evrica u odnosu na sadasnji kurs . Mislim da je to najpovoljniji novi motor ali mislim da je na akciji zato sto je godina proizvodnje 2008 mislim brige me novo je novo:) inace burazer ima marinera osmicu 2005 i kad smo ih uporedili to je cist tohatsu,sve i sifre na delovima paljenu,plastikama samo se razlikuje poklopac.
-
Potisujem Mesechar-ove reci
Tako sam i ja kupio novog mercury5 i vec je bio 2 god star al zato ispod cene malo,a pod kapom na svakom delu pise Made in Japan tj Tohatsu.odlican motor i za svaku preporuku :good:
-
Eto malo vraćana na temu.
plovilo je Gradac. Pasarica sa kabinom od skoro 6m, tezine oko tone.
Motor Tohatsu 9.8 cetvorotaktni.
brzina na oko 1/3 gasa: zavisno od jacine reke naravno, ali recimo 6-8 uzvodno, 12-15 nizvodno. Potrošnja u tim uslovima oko 1.5 litara na sat.
Na punom gasu skoro tri puta vise trosi, a ide kilometar dva brze, pa i nema smisla na ovom plovilu
Mereno na dužoj plovidbi, Beograd-Korbovo (mesto posle Kladova) i nazad oko 90eura goriva, a nije nam bas Dunav bio naklonjen.
Neka iskustva: motor lepo radi, nije bas najtiši, rekao bih, (mada subjektivno) da je primetno bucniji od Honde 8 ili Jamahe slicne snage.
Nekih problema nismo imali, sem u startu jer je pumpica za drukanje goriva bila neispravna. Pa kada se da jaci gas napravi vakum i ugasi se motor. Rasturili, okrenuli i sve proradilo kako treba. Motor je japanac i na svim delovima pise japan, a rezervoar i to do motora Kanadsko, i eto bas to zakazalo. Anlaser Hitachi :)
Mana, ali bas velika mana, su prvenstveno rezervni delovi u zemlji Srbiji. Mislim da je mnogo bolji izbor Honda ili Yamaha, bar ovako sa stanovista korisnika Tohatsu-a. Eto mozda nekome bude od koristi.
-
Imam tohatsu 6ks 4t.Prezadovoljan.Jedino sam menjao svecicu,neki specijalni
navoj ili sta ti znam NGK,ali sam nasao kod hrama s.Save.Moj ortak ga imao 30g i nikad ga nije
zeznuo. Imao sam tomosa 4,8 i djonsona 6ks.Ne mogu se porediti.O potrosnji necu ni da pricam.
-
Drugar kupio nov tohatsu 15 ....
Na drugoj slici je tohatsu 15 u drustvu novog veteroka 12.....ISTOK (Japan) 2200evra ili ZAPAD (Rusija) 500evra pitanje je sad.... :aikido:
-
Izvinjavam se za off, ali ...
Dali Veterok ima rikverc ili se okreće kao T4 ?
Pitam jer sam čuo svašta.
-
Veterok 12 R je verzija sa rikvercom-inace vecina veteroka 12 nema rikverc a ne moze ni da se okrene za 360 stepeni kao T4 sto mu jeste jedna od retkih mana....
Ali zato ide.... !!! :aikido:
Gugel fregatte i veterok 12 (http://www.youtube.com/watch?v=1BxuUhPLFx8#)
-
Pa dajte cenovnike i karakteristike, na sajtu nema ni slova ?
-
thumbup
I ja se zaleteo na "sajt" ali....
-
Sajt je smešan, očigledno im i nije stalo do kupaca, po meni...zaobići u širokom luku.
-
Ja sam imao TOHATSU 6ks na prethodnom plovilu i veoma sam prijatno iznenadjen kako se pokazao.
Plovio sam njime od Pirana (SLO) do Boke Kotorske (MNE) i to po velikom moru a da niti jednom nije
zakazao. Posle toga sam ga koristio josl tri sezone i nista sem zamene ulja nisam radio.
Na kraju sezone bih cilindar i sve ostalo isprskao WD-om i na pocetku sezone bi palio vec na 2-4 pokusaja.
Dobar motor ako je sudeci po mom iskustvu....
-
Pogledah i ja malo sta ima na sajtu, fine stvarcice ali cene, usi otpadaju. Npr. plinski reso sa 2 ringle 31.311 din. Ili, platforma sa merdevinama 28 x 47 cm nesto jace od 50 hiljada . Pa stvarno .... ok