Moja Ladja

Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: cika zuba 07, 02, 2013, 22:17:30 posle podne

Naslov: Pozz ;)
Poruka od: cika zuba 07, 02, 2013, 22:17:30 posle podne
Pozdrav svima,Nikola Bg 28god,i ranije sam svraćao na vaše stranice,forum je  thumbup  thumbup a nautika mi je sledeći hobi kojim ću početi da se bavim!
Za početak bi bio srećan i sa smederevcem i Tomosom 4,ali ovih dana se razmišljam da krenem u neki proces restauracije,naleteo sam na nešto

http://www.polovniautomobili.com/oglas2897130/bayliner_1902_cuddy/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2897130/bayliner_1902_cuddy/)

nešto sumnjam da je ovo isplativo,ali aj da vas pitam iskusnije od sebe prvo! 

Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: zorter 07, 02, 2013, 22:27:18 posle podne
Dobro došao 114 114
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: djbtea 07, 02, 2013, 22:37:12 posle podne
dobro doshao  114 k5 25648
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: IKA 07, 02, 2013, 22:59:34 posle podne
Prilikom restauracije,uvek je naj značajnije da li ti imaš sposobnosti ,tj.znanja oko radova.Ako poznaješ materiju,u ovom slučaju rad s poliesterom,restauracija se retko kad isplati ako posmatraš isključivo finansijsku stranu.Međutim,zadovoljstvo koje imaš kada sopstvenim radom dovedeš plovilo u zadovoljavajuće stanje je nešto što se nemeri novcem.Ako za sve potrebne radove moraš da platiš nekog majstora ,onda ,ja lično nevidim isplativost ni u kom smislu.Treba znati da je taj gliser rađen za pogon motorima od 75hp pa naviše ,u najvećem broju modela sa motorima od 95 i 125hp, tako da i sam iznos potreban za nabavku motora,plus popravke penju potrebnu cifru na svojih 7-8000e .Za taj novac možeš kupiti bajlyner po sistemu sedi i vozi.Mada ,iskreno ,i u tom slučaju je pitanje šta te čeka iza ćoška,iliti šta se krije u džaku,obzirom na starost plovila od 20 i kusur godina.
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: sale.m79 07, 02, 2013, 23:30:35 posle podne
 114 114 114   Potpisujem sve sto je Ika rekao .Iz iskustva pricam.
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: moma-stosic222 07, 02, 2013, 23:44:35 posle podne
*
 yg Gos-in cika zuba, dobro dosao na Forum "Moja ladja".

IKA vam je rekao istinu i savet proizasao iz njegovog bogatog zivotnog iskustva.  ok

Vase resenje da postanete nauticar-pocetnik sa 28 godina zivota, zahteva da ne pravite pocetnicke greske. Dovoljno ste zreli i odrasli da finansijski iskalkulisete smer za koji ste sigurni da je pravi. A time hocu reci : treba li vam gliser u Beogradu, gde je zabranjeno glisiranje na uscu i sire, a i susret sa masom opasnih predmeta koje nose Dunav i Sava ne obecavaju nista dobro. Ili vam treba porodicni kabinas, sa kojim cete zajedno u drustvu svoje porodice i najblizih prijatelja, da uzivate u plovidbi korektnom brzinom koja odmara. Razmislite ! umnik

 Pozdrav 114


 

Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: Slovenac 07, 02, 2013, 23:59:42 posle podne
dobro došao,saveti su sasvim na mestu. 114
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: Kapetan 08, 02, 2013, 01:47:45 pre podne
dobro dosao !
kao sto ika kaze , skuplja dara nego mera..
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: Sci 08, 02, 2013, 02:15:11 pre podne
Dobrodosao kolega, tacno je, zabranjeno je glisiranje na vise mesta, recna policija moze da pravi problem, kao i trupci i ostali gradjevinski materijal koji pluta po nasim rekama. Mislim da je gliser za u prikolicu, pa na more, reke su za laganicu, bar po nekom mom misljenju 25648 sail
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: cika zuba 08, 02, 2013, 06:14:04 pre podne
Hvala svima na savetima,ma ja ću za početak biti zadovoljan i sa nekim čamcem od 5-6 m ,
nego interesovalo me je vaše mišljenje o ovom gliseru,jer nisam imao predstavu koliko sve to može na kraju da košta!
Pozz svima još jednom!  hi
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: budens72 08, 02, 2013, 07:45:16 pre podne
Dobro došao 114
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: njegos68 08, 02, 2013, 07:48:04 pre podne
  k5  114   114  25648
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: srsa 08, 02, 2013, 08:05:02 pre podne
Добро дошао.  114  Само полако са набавком чамца. Да сам на твом месту не бих прва наутичка искуства стицао на глисеру, поготово не на глисеру који је за детаљну рестаурацију. Уложићеш велике паре да би одмах после прве сезоне уочио  недостатке  који ти смањују уживање на води. А те недостатке може да поправи само нови чамац. И онда "ајд Јово наново". Почни ти, благо мени, од неке пасаре  или сличног чамца,  да видиш " где си у причи", а после може и ....   gli 
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: dalibor 08, 02, 2013, 08:41:55 pre podne
Veruj mi ne želiš da ti se sve smuči na prvom čamcu.To što ti želiš su svi problemi na jednom mestu.imam čamac ,al ga nemam!
Samo ću da ti nabrojim neke stvari koje su ti neophodne da bi mogao da ploviš:
-Motor
-Komande
-Sajle za gas i menjač
-Teleflex za volan
-Sav neophodan materijal za krmeni deo(šperovi vodonepropustivi,vlakna,razni epoxi lepkovi,gitovi,tapacirung...)
-Struja
-Pumpa kaljuzna
-Neki rezervoar za vodu
-Hemijski wc
-3-5l Laka za farbanje enterijera kao i za spoljni deo 1l plave za liniju
-Antialgin
-Bokobrani
-Bimini tenda ,da ti mozak ne provristi
Za jednu sezonu na vodi ćeš shvatiti koliki čamac ti treba i koliko brz. E onda vidi da li da kupiš čamac za restauraciju ili već gotov i opremljen.
Sve u svemu "dobro došao 114"
PS. ovo ti je spisak stvari neophodan da počneš.Izvrti oglase pa vidi koliko sve to kosta,dodaj na sve to majstora za one pozicije koje ne bi znao da rešiš.dobićeš konačnu cifru .
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: HOGAR 08, 02, 2013, 09:20:24 pre podne
 114 114 114 25648
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: gile69 08, 02, 2013, 20:36:27 posle podne
Dobro dosao! 114
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: cika zuba 17, 02, 2013, 18:42:48 posle podne
Našao sam nešto interesantno:

http://www.polovniautomobili.com/oglas2951602/yamaha_i_tri_princeze_primus_14/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2951602/yamaha_i_tri_princeze_primus_14/)

idem ovih dana da ga pogledam,kako vam se čini?!
Naslov: Odg: Pozz ;)
Poruka od: LSI 17, 02, 2013, 19:30:21 posle podne
Čika Zubo,

Ja ne bih o ceni čamca i motora - sami ćete proceniti da li ste spremni da date toliko para čak i ako to možete.
Taj čamac i taj motor koštaju kada su novi znatno više. Za polovno - uvek je stvar dogovora.

Ali želim da vam skrenem pažnju na ono što je važno kod kupovine polovnih čamaca i motora, a to je vezano za to da li želite da ih registrujete ili ne.

Ako želite da imate uredno registrovan čamac i motor onda pre konačnog dogovora proverite da li prodavac ima sve papire kojima dokazuje vlasništvo.
Bez računa (originalnih) i bez ugovora o kupovini teško ćete registrovati čamac i motor.