Moja Ladja
E, ovako treba... => Domaća i Strana proizvodnja => Domaća proizvodnja => Temu započeo: tico 13, 09, 2011, 09:50:22 pre podne
-
Proizvodnja aluminijumskih čamaca
-
izgleda lepo i kvalitetno , kakve su cene ?
-
Mislim da za ove čamce koji su 5 metara traži 1300-1400 eura, a naravno pravi i veće po želji kupca. Može se i doneti svoj materijal,a on samo naplati izradu.
-
nemogu da se setim koliko naplacuje djena ako se ne varam isto toliko , tako da bi mogao malo da se podvuce pod cenu :sorry:
-
E moj kapetane toliko o tvom poznavanju camaca ovo nema veze sa Djenom . To su dve razlicite stvari a ti sada vidi zasto ?
-
E moj kapetane toliko o tvom poznavanju camaca ovo nema veze sa Djenom . To su dve razlicite stvari a ti sada vidi zasto ?
Nitovani.. :lol: :lol:
-
Negovane sto si mu rekao :wild: Pa on bi morao da zove i Dedu i Zokija i Novusa I Duleta ............ on je JEDRILICAR KOJI VEZBA PRISTAJANJE NA VETAR :dance:
-
Negovane sto si mu rekao :wild: Pa on bi morao da zove i Dedu i Zokija i Novusa I Duleta ............ on je JEDRILICAR KOJI VEZBA PRISTAJANJE NA VETAR :dance:
:lula: :lula: :lol:
-
Koji je po Vama bolji varen ili nitovan čamac
-
nekada su bili nitovani (pre 25 god nisi mogao da nadjes alu varioca u srbiji- barem su tako pricali ). Sada, sigurniji su vareni ( po meni ).
-
Evo još jednog čamca iz Sašine radionice, svaki sledeći je sve lepši i lepši :dance1:
-
Prelep čamac :good:
šteta što nije varen....
-
stvarno lepo i pedantno izgleda ovako na slici :good:
ali realno kada razmislim ima kod nas u zemunu jedno 4-5 nitovanih camaca od aluminijuma i traju bogami preko 14-15 god jedan kabinas je radjen cak 1988 god i plove svi , sa manjim doradama ali plove .e sada ni jedan nema jaci motor od 8 konja . ima tu caka zbog talasa ili udaraca koji rastresu te spojeve pa malo flisuje voda (vremenom) . U kanadi i americi videcete na sajtovima vecina camaca do 4metra su nitovani a preko su svi vareni .
-
Nitovani MORAJU imati trepne/daske po kojima se hoda.
Kvalitet nitova zavisi od majstora, a i od diht mase koja se koristi.
Ako se sve uradi kako treba, nema nikakve bojazni ni za kvalitet ni trajnost.
Uglavnom je korisnik onaj koji čamcu dodje glave.
Glisiranje po talasima ne prija tabanašu, bez obzira varen ili nitovan.
Veličina (snaga) motora nije bitna, ako krmena daska to podnosi, a težina i trim su OK.
:drinks:
-
Meni je potrebna izrada broda duzine 18 metara po narudzbini materijal bi bio od aluminijuma ako ima neko ko zna da rasi neka se javi
Za dalja uputstva bi se dogovorili po dogovoru.
Skicu broda vec imam samo mi je potreban majstor koji bi to hteo da radi.
HVALA
-
Niko da pomene i registraciju a treba znati da su ukinuli samogradnju i priznaju samo račun od ovlašćene firme za proizvodnju čamaca + da ta firma mora ida ima zaposlenog projektanta i još ponešto, max su zakomplikovali život ljudima.
Koliko znam za sada, Đena ispunjava te uslove ali on radi po svojim projektima, ne znam da li uzima u obzir tuđe.
-
Ima li neko kontakt telefon.
-
Ima li neko kontakt telefon.
Djero, ciji kontakt trazite?
-
114
http://www.djenaship.com/kontakt
pa nam javi šta si uradio.... 25648 25648
-
Da pojasnim, treba mi telefon Sase iz Apatina.
-
114
Probaj broj koji je ovde naveden :
http://www.berzaplovila.rs/index.php?page=item&id=125