Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka zankiki poslato danas u 16:04:28 »
Samo obavezno dvokomponentni lak za parket... To ustvari kao i da nije lak, kao da si navukao plastiku preko drveta...
Lak za čamce je ok za površine koje se ne gaze, ali ovo je evo posle 2 godine i dalje kao novo...
2
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka George poslato juče u 16:37:32 »
Ovo baš dobro izgleda. Svaka čast!
3
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka zankiki poslato juče u 14:39:23 »
Nisam se usudio da radim bilo šta od toga, zbog trajnosti sam se ipak odlučio na najjednostavnije rešenje, i nisam se pokajao...
Mislio sam da će se možda klizati, ali nema problema.

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,13245.msg176219.html#msg176219
4
Enterijer / Odg: Izrada patosa od šper ploče u kabini
« Poslednja poruka George poslato juče u 14:30:46 »
Pošto niko do sada ovo nije radio, evo rezultata do kojih sam ja došao... Možda je neko drugi sposobniji, pa može i bolje... Ali svakako može da pomogne nekom ko to planira raditi u budućnosti, ili mu dati ideju.....

Ideja 1: izbušiti kanal, napuniti lepkom i skinuti višak špahlom. Usrati mali i drvo okolo. Posle brusiti i skinuti viškove lepka i malo drveta. U praksi se pokazalo da lepak zađe u sitne pore i oštećenja koja ostanu od glodalice, i da brušenje ne može sve da ukloni, a i samo drvo posle brušenja i lakiranja ne bude tako lepo kao kad se ne brusi.

Ideja 2: izbušiti kanal, oblepiti okolo papirnom trakom, posle skinuti i lakirati. Ovo i ne ispada tako loše, sem što mi se čini da na samo klizanje ne bi imalo uticaja, više je estetski.

Ideja 3: izbušiti kanal, lakirati, nakon toga papirna traka. Ovo nije ispadalo loše, ali je tek ispalo odlično kada sam plastičnu špahlicu malo obradio tako da ima luk, i ostavi udubljenje u kanalu. Ovo je definitivno način na koji ću raditi ako se odlučim za siku.

Ideja 4: ovo je drugi način na koji ću možda raditi, izbušiti blaga udubljenja, koja se u ovom slučaju ne bi punila sikom, a služila bi ok protiv klizanja jer pod nije idealno ravan... Razmisliću još izmedju poslednje 2 opcije. Na prvoj slici se vide probe takvih kanala u više dubina, a na drugoj slici pri dnu kako bih eventualno radio....

Pošto ove godine planiram nešto slično da uradim na Calypsu, zanima me jesi li ovaj projekat priveo kraju, i na koji način si to uradio? Dalje, zanimalo bi me i kako se ta izvedba sa Sikom pokazala, s obzirom da je koliko računam prošlo skoro pa dve godine.
5
Nautička industrija / Berge Istra - Jugoslovenski Titanik
« Poslednja poruka Kabe poslato 22, 01, 2022, 23:18:48 posle podne »
Danas odgledah ovo:



Kakva priča, dugo se nisam uzbudio ovako gledajući neki materijal. Još se priča odvija u mom omiljenom periodu. Nažalost nije baš srećna.

Drugi deo je skinut zbog autorskih prava, preuzmite ga ovde još dva dana traje link:

https://wetransfer.com/downloads/2ecbf6588532d0f54b897442e28782f520220117205444/7a3165ea07d9ce143752d7a7f4224a3720220117205531/aacdbb

Kontam da će možda obrisati i prvi deo zbog autorskih prava.
6
Nautičke reportaže / Odg: Brodom iz Svedske za Srbiju
« Poslednja poruka loki poslato 21, 01, 2022, 01:06:14 pre podne »
@LSI - da naravno da mozes da podelis, to sam napisao da ostali ne bi morali da prolaze kroz iste nepoznanice. Samo bih vas zamolio da podelite link koji sam napravio kako bi svi gledali google doc koji cu da dopunjavam kako ljudi budu postavljali pitanja.

@MiletaStamat - trenutno ga renoviram, pa kada budu zavrseni radovi podelicu slike

@Calypso2 - to bi bilo jako fino, ali za to stvaarno treba jako puno vremena

@Losmi - Plovili smo od marine do marine, jednom nas je uhvatio mrak zato sto je prevodnica bila zatvorena pa smo se uvukli u neki mali rukavac dunava gde sa 3 sidra nismo uspeli da ostanemo u mestu jer je Dunav uzasno blatnjav. Sto se tice kilometraze dnevno to mnogo zavisi od toka, na 800 obrtaja nas motor je izvlacio oko 15km/h (do 22km/h max) tako da na otvorenom moru uz povoljan vetar oko 150-160km za 10h koliko smo se obicno trudili da vozimo. Kada udjete u kanale to vec postaje nemoguca misija, jer prevodnicu nece samo za vas da otovore pa morate da cekate ove teretne koji idu oko 10-12km/h i onda lagano iza njih, tako da uz prevodnice prolazite po 60ak km dnevno. Rajna je tekla 9km/h mi smo isli 15km/h uzvodno, tako da je bilo dana gde smo maks 50ak kilometara prelazili. Na ovom linku, sa desne strane imate sve podatke https://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=983
7
Nautičke reportaže / Odg: Calypso-plovidba
« Poslednja poruka George poslato 19, 01, 2022, 19:26:28 posle podne »
Plivanje za časni krst, Sanad 19.01.2022.



Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

8
Restauracije / Odg: Marissa
« Poslednja poruka zankiki poslato 19, 01, 2022, 16:21:44 posle podne »
Ne, sa te strane sigurno neće biti problema.
Pitanje je samo trajnosti, tj. grebanja. Ali sa obzirom da mi je najobičnija nalepnica trajala 5 godina (i da još uvek traje, samo se izgrebala), verujem da će biti ok.

Presudilo je to što u plastici mogu i da izbuše rupe, a aluminijum bih morao sam da bušim, tj presudila je lenjost  ha
Nije to ni nešto skupo, ako se ne pokaže kako treba, praviću od aluminijuma.
9
Restauracije / Odg: Marissa
« Poslednja poruka MiletaStamat poslato 19, 01, 2022, 16:18:00 posle podne »
Odlična! Ne bi trebalo a bude tu nekih problema. Mislim da ništa oko prekidača ne greje, pa da plastika bude loša za tu namenu.
10
Restauracije / Odg: Marissa
« Poslednja poruka zankiki poslato 19, 01, 2022, 15:26:07 posle podne »
Odštampana nova tabla za prekidače... Odrađeno u plastici, videćemo kako će se pokazati

Stranice: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10