Moja Ladja
Nautika opšta... => Galerija - Gallery => Temu započeo: zoke 05, 01, 2010, 12:03:30 posle podne
-
plovi baraka......
-
Kap, kako ces bre ovo da parkiras? :)
ovde moraju padnu parking senzori :)
-
Odlican za kafanu,ili neki hostel na vodi. :drinks:
-
Meni nedeluje loše, kolko keša oko 9500e
Daj neke slike unutrašnjosti ako možeš
-
slikace zorter u subotu pa cemo imati .. ima Z nogu al ja je ne vidim , sirina u tabanu 2,9 duzina oko 14 metara .. ali trebalo bi probati u gasu okret i na talasima kako se ponasa
-
Liči na Sevu2 od onog Mome ali je njegova nešto kraća i nešto šira rekao bih.
-
Unutra je ful opremljena samo da dosubote dodje gazda sa puta da otvori ajd da vas iskreno pitam sta mislite posto je ovo kod vas ja sam nasao jednu ladju jelena oko 60000eura trazi a mislim da nemoze ovoj vode da donese za toliku razliku cijene. Dole je salon kuhinja wc tus kabina spavaca kuhinja sank bar plazma linija ozvucenje rasvjeta itd itd
-
Unutra je ful opremljena samo da dosubote dodje gazda sa puta da otvori ajd da vas iskreno pitam sta mislite posto je ovo kod vas ja sam nasao jednu ladju jelena oko 60000eura trazi a mislim da nemoze ovoj vode da donese za toliku razliku cijene. Dole je salon kuhinja wc tus kabina spavaca kuhinja sank bar plazma linija ozvucenje rasvjeta itd itd
Kako god zvuči povoljno.
-
slikace zorter u subotu pa cemo imati .. ima Z nogu al ja je ne vidim , sirina u tabanu 2,9 duzina oko 14 metara .. ali trebalo bi probati u gasu okret i na talasima kako se ponasa
Ne sekiraj se Kap imaćeš detaljan izveštaj, samo ako može bez te probe i tog okreta na gasu i talasima, ne nosimo tokliko keša sa sobom!
-
Ta Z noga mi nedeluje kao resenje na ovakvom brodu...Mada videti,probati,pa suditi...
-
jos pojedinosti oko broda upravu ste osovinski vod nije z noga upravljacki mehanizam hidraulika sa dva mjesta iz kabine i sa palube mariniziran motor mercedes 300 d alternator 24v dva akumulatora 130 ampera rezervar za vodu 500l i goriva 1000litara dvije spavace sobe ,salon sa sankom i barom kuhinja wc sa tus kabinom tankovi su svi na dnu ladje tako da nije problem pod velikom brzinom u ostar to jest max zaokret elektrovitlo za sidro u salonu sjeda oko 10_12 ljudi bez ikakvog guranja i pardon ima sobu sa bracnim krevetom plus jos dvije sobe
-
U bre zoke, pa to je extra ladja. :good:
Tako nesto :preved: se samo pozeleti moze. :dance1:
-
mozda malo uzano za ovu duzinu,ali opet...koja je cifra?
-
Ima gore al ne skodi ponoviti 9500 evrica . Garantovano se moze jos pricati o cijeni. Brod je i stabilan i povozan. Ja nisam nikad sisao u potpalublje a i da sam nemam pojma kako treba da izgleda motor koji je marinirizarn kako treba. U njega ima mozda jos 500 ulaganja pa da bude ko curica za vrbicu. Ubjedjen sam da je najbolji brod kod nas , da je najveci to znam .
-
Dragi Zoka , sta je ovo , Sava do vrha protivpoplavnog zida dosla . Jel to Galeb na parking skoro izasao ? Nije dobro
-
sa glavnog puta pravo na ladju setaliste poplavljeno milina hahaha a sto se tice broda nema dalje ma koje ulaganje pet kg boje i zavrsena stvar nego da je ladja ladja to stoji nego uvijek mi je tudje nekako nakekeceno ja garantujem glavom da je spusti neso debeli dobija duple pare samo jebe se njemu i za savu i brod kad je pun ko brod a mi sitne duse trazimo manu e nema je pa kad bi se naglavu postavili ali stara je o ukusima se ne raspravlja nekom uska nekom visoka nekom nekom dobra ali nema para itd itd
-
Hajd Zotere lepo islikaj ovo čudo ja sam isto zainteresovan da rešim svoje stambeno pitanje :drinks:
-
Ovaj brod je ekstra.
-
Ovaj brod je ekstra.
Za te pare sta god da ima ili nema je :good:
-
Hajd Zotere lepo islikaj ovo čudo ja sam isto zainteresovan da rešim svoje stambeno pitanje :drinks:
Bez brige, sve slikam, samo da neko bude prisutan da otvori ladju, da ne slikam kroz prozore. :good:
-
Nervira me samo što je pristup vodi malo nezgodan, kako tu oprati sudove ili prosto blejati pored vode. Neka krmena platforma bi joj baš pristajala posebno i za nosač pomoćnog motora. Ko je i gde i kad radio lađu, koja debljina lima, kako je zaštićena dole, koje su farbe korišćene. Ne znam da li to spominjano ali ja nisam čuo?
-
Nervira me samo što je pristup vodi malo nezgodan, kako tu oprati sudove ili prosto blejati pored vode. Neka krmena platforma bi joj baš pristajala posebno i za nosač pomoćnog motora. Ko je i gde i kad radio lađu, koja debljina lima, kako je zaštićena dole, koje su farbe korišćene. Ne znam da li to spominjano ali ja nisam čuo?
Nije pominjano,a ipak veoma bitno....Sa slika se vidi samo rdja ispod otvora za levu bitvu(ka krmi),verovatno izazvana finim pristajanjem.
-
Rdjavom k..... i dlake smetaju.
Ladja je vrh,za te novce nemozes dobiti ni njeno korito i to neofarbano.Ovde ce vas hromova ograda,i ostale sitnice za tu ladju izaci 3ooo e i to nije mnogo.
Ko IMA NOVCE nek pogleda stanje korita i nek to uzima sa srecom.
-
mozda malo uzano za ovu duzinu
Malo vise. :)
-
neverujem ja nesto u te proporcije :nono:
-
jel vidis onu brodicu ispred nje e ona je 7m a ti sad gledaj proporcije
-
moze i po buricima da se izracuna duzina, al mene i dalje muci VISINA vs SIRINA...
-
ja i dalje mislim da je to malo sire
-
Mozda zbog tende ti se cini da je previsok ,neprocitah kolka je sirina?
-
14 x 2,9 ....mnogo usko a visoko minimum 3 metra
-
radjen je u brckom radio ga majstor iz LEGET- brodogradilista po projekru sutra cu saznati kako se majstor zvao i koji je projekt u pitanju sve kje po projektu sem tende koja je dogradjena
-
za te novce nema manu :nono:
-
Takoje Dule :good:
Samo da znate BOKAC je vec u bosni :lol:
-
Samo da znate BOKAC je vec u bosni :lol:
ako barem je nas :good:
-
Koja je debljina lima?
-
Koja je debljina lima?
I ti poceo kao kapetan. Koja je debljina lima, koja je debljina......
Zar nisi citao sta je napisano prethodno. Ko i kako ga je radio. Otkud komsija zna koja je debljina lima. Ako je dovoljno cvrsto korito zar je vazno da li je 4, 5 ili 6mm. Neces ga odneti u grob. Jedan milimetar nezasticenog gvozdja (lima) istruli za 10 godina. Zar ti treba vise!!
Al sam te opleo, aaaaaa. :on_the_quiet:
-
Sve ce Bokac da vam kaze kad se vrati iz Bosne sa kezom od uva do uva.
-
Pa ne pravi valjda flotu? A i ne moze doci do gazde bez Dula_Hy. :lol: :lol:
-
A pitanje je da li ćemo i mi doći do gazde u subotu? Šalim se idemo da vidimo i to čudo za kapetana, kaže zoke da će vlasnik biti tu u subotu.
-
A pitanje je da li ćemo i mi doći do gazde u subotu? Šalim se idemo da vidimo i to čudo za kapetana, kaže zoke da će vlasnik biti tu u subotu.
Cuti, ne otkrivaj detalje, procitace BOKAC. :taunt: :taunt:
-
Zorteru to da milimetar traje 10 god je dikutabilno.Masa jedan od najlepsih brodova od 15m je napravljen od 4mm lima i posle par godina se nasao na berzi.Covek je video gde je pogresio i ako mu je konstrukcija bila idealna.A i nije svaki lim za ladju.Vi sa bare mozete praviti i od mm i trajace 10 god :on_the_quiet:
-
Jel vidis sad koja je nasa prednost. Mi cemo ploviti i na foliji a vama treba "tenk na vodi". :dance1:
-
Sad dodjoh i ne znam sta da kazem. :)
-
Sad dodjoh i ne znam sta da kazem. :)
Paaaaaa, reci utiske. :dance1:
-
cek jesi ga pazario ?
@ zorter
sa mojim upravljackim iskustvom tek na 5mm pocinje sigurna plovidba ...
-
cek jesi ga pazario ?
@ zorter
sa mojim upravljackim iskustvom tek na 5mm pocinje sigurna plovidba ...
Pa kad neces da obilazis panjeve. :taunt:
-
Sad dodjoh i ne znam sta da kazem. :)
nemoj to da im radis :)
-
Jel vidis sad koja je nasa prednost. Mi cemo ploviti i na foliji a vama treba "tenk na vodi". :dance1:
Evo onda plovilo za takve
-
Дакле, заиста - људска машта смишља свашта!
Где су границе људске домишљатости и инвентивности?
Ово пловило не кошта ни 30 еврића али вреди... Скидам капу пред дизајнером.
Човек је решио да пеца и да му за то треба пловило и он га је направио и пеца! Фантастично!
-
Jel vidis sad koja je nasa prednost. Mi cemo ploviti i na foliji a vama treba "tenk na vodi". :dance1:
Evo onda plovilo za takve
Kap,od tvojih klinaca maznes kade za kupanje i eto plovila. :good:
-
Evo onda plovilo za takve
Mogu ti reci da ce ovo na Savi da ide, i to sa 4-om, samo tako. :good:
-
MALA ISPRAVKA Danas sam se cuo sa gazdom galega bice sutra da je otvori da je zorter dule i neunam ko jos dolazi da vide i slikaju cijena je 25000 km ako ide odavde a 28ooo ako ostaje ovdje posto daje uz nju i dok za koji je vezana toliko o cijeni sutra ce vam iti na raspolaganju da je pogledate tako mi je obecao
-
To znaci da je brod 12500E -25000KM,a ne 9500E
-
Potraznja je cudo. :)
-
Dok dodju do gazde mozda se jos i promeni cena sa ovim vodostajem koji raste!
-
ma nema tu sta da se menja oni i tako idu drugim poslom galeb ih ne zanima :nono:
-
tako je imenjace prva je cifra dobijena od momka koji ga povremeno vozi medjtim kad sam kontaktirao gazdu rekao covjek koliko ima peavo da kaze njegova je Ja se samo izvinjavam na datoj informaciji koj sam dao a nisam provjerio valjda ce da se uvazi izvinjenje ali to nije ni bitno posto dule dolazi na ugovoreno i po drugom pitanju
-
Sve je tajnovito :telephone: ko da se kupuju kuce na DEDINJU,a ne camci od 30 i kusur godina.
-
Ma fore i fazoni. Oprez !!!
-
Susaj Barba nema tu fora i fazona ja neznam ljudi sta je to sa vama u srbiji zasto sa tolilasnik tih motora jel mozda kriminalackim cinizmom prihvatate ljude koji su iz bosne zasto lijepo ne napisete da je forum za uzu grupu gradjana iz beograda i okoline a ostali odpilite. Danima vas slusam kako komentarisete neke nase sugestije i zelje da vam pomognemo ako mozemo. Ako neko da informaciju da covjek uvozi motore i da je vlasnik motora i da se bavi time jel on mozda kriminalac,lopov ili prevarant, a da te motore kupuje doticni MARINKO i preproda vasim ljudima tamo a oni vas zveknu po usima e ta je informacija kobna I jos jedno ovdje nema plovila starih trideset godina jer je u ratu sve unisteno to ima kod vas zasigurno . Imao sam namjeru da vam samo dam informacije ko sta ovdje prodaje i po kojoj cijeni a bogami i ima sta da se vama ponudi jer i ima kvalitetnih plovila po extremno nizim cijenama sa urednom i kompletnom dokumentacijom jer su vase cijene daleko daleko ispred nasih ali ne vi sumnjate u bilo koga u sve i svasta.
-
Zoke, stav ili izjava pojedinca svakako ne predstavlja stav svih.
Verujem da neki ljudi ovde imaju takav stav ( bolje rečeno: gard) jer su zadnjih 20 godina varani, i varani, i varani!
Opekli se, sada duvaju i na 'ladno pivce! :taunt:
Nego , meni se , barem za sada, izjalovila kupovina novog čamca, pa moram da pripremim stari za sezonu.
Ima li još onih jeftinih elisa za mog Johnsona 25?
-
Znam ja sale to znas li ti sta je odavde da nekazem mog naroda mojih prijatelj pa cak i rodbine doslo iz BEOGRADA autobusom jer su im pokrali tamo kola i neznam ti sta sve vec pa nisam ni jednog momenta rekao VI ste lopovi prevaranti opasna zona itd itd. Vjerujem da je tako svagdje ali nije moje da sudim nego da te prihvatim kao covjeka ili ne prihvatim. Sto se tice elise javi mi koja te interesuje ja mislim da si rekao 10x14 ili 10x15 nazvacu sutra prijatelja da vidim i izvidim da nedodje do zabune i javljam ti tacnu informaciju. A ja sam tebe htio da pitam imam elan 402 gt i johnson 25 duga cizma i hocu to da uparim . a vidio sam kad si renovirao svoj camac da si nadogradio nosac motora ZASTO sta se desavalo
-
Zoke, ne znam zasto si se nasao uvredjen i gde si sebe prepoznao. Koliko sam ja shvatio ti samo prenosis informacije. Ne znam ni kakve veze sa ovom pricom ima kategorizacija Srba iz RS u kriminalce, a ne znam ni ko ih je to i kada tako kategorisao. Pricu o motorima nisam pratio. Evidentno je da je brod prvo ponudjen za 9500e od nekoga ko uopste nije vlasnik. Sada je cena 12500e. A ti bi prijatelju bar trebalo da znas da oprez nikada nije na odmet.
-
Ja sam u Srbiju došao 1999-e i 2 nedelje kasnije ostao bez auta! Doduše, našla ga murija nakon 7 dana, ali više nije bio baš isti! :yahoo: :suicide: To je svuda bilo ludo vreme, ali Beograd je poseban po tome, jednostavno u velegradu uvek ima najviše kriminala.
Standardna elisa za mog Johnsona je 10x 13, ali rado bih probao 10x14 ili 10x15 . Obrati pažnju da moj Johnson ima izduv kroz elisu ( središnji deo elise je istog promera od početka do kraja, tj. ne završava u špic)
Pričao si da imaš i mogućnost da središ stare elise, kojima kliže guma? Ovde to rade, ali em je skupo, em nemaju prave sirovine.
Što se dizanja daske tiče, problem se javlja zato što čizma i elisa "oru" duboko ispod čamca, što pravi problem prilikom pristajanja u plićaku, ali i krade snagu. Moj čamac je dosta dobio na brzini kada sam doveo motor na pravu visinu.
-
Barba prijatelju neko vece je toliko kuvanje bilo na chatu da se stvarno covjeku smuci.Za ovaj brod nebitno sad sam znao da se prodaje ali nisam znao za koliko,a gazde broda ni za lijeka, onda sam sreo momka koji ga povremeno koristi a inace je prof.ronilac i on mi je dao tu informaciju a danas sam sreo gazdu i on je dao drugu cijenu. Z nam djeluje neozbiljno ali sam svoj lapsus ispravio i javio ovdje sta je u pitanju i nema veze opet ce doci gazda da otvori brod da ga zorter islika i da se vidi kako je unutra sredjen bez obzira bio kupljen ili ne, a to sto ja vama javim ili slikom posaljem neku ladju budite sigurni da je cista i uredna sto se zakona tice a boze moj hoce li je neko ili nece to je licna tvar, i da li se nekom svidja ili nesvidja stvar ukusa. Z nam ja dobro sta se ovdje radilo ili radi i danas ali te radnje mene i mojih drugara uopste neinteresuju toliko pozzz.
-
:good:
-
sale i moj johnson ima elisu 10x13 izduv kroz nju znam o cemu pricas pogledaj u majstori maje u centar strogi stori slikao sam svoju osisanu elisu. D a ti kazem masu elisa sam uradio to jest gumirao nazubljenu piksnu za tijelo elise i voze ljudi danas dan posalji radim ti gratis nije to problem uvodim sve u strogi centar ali ako je kriva ja je ne balansiran niti znam niti imam cime toliko
-
Ma kriva je i izubijana ( ne kao ona tvoja sa slike :good:), ali to mi nije problem, već je počela da kliže pri najmanjem povećanju opterećenja. Uhvati se par vlati trave i već prokliže. Prije bi to sasekla bez problema.
Sam sam ja nju "sredio", obmotao mi se konopac oko elise letos, tad je proklizala prvi put, i sada je svakim danom sve gora.
-
Zoke sve je u redu prijatelju,neuzbudjuj se niko nije imao lose namere.Samo smo svi na oprezu i nezelimo da potrosimo pare uzalud.Video si kako sam ja izneo onaj brod 9.25m i sta covek prodaje unutra za onaj novac i to sam hteo da podelim sa svima i da cujem komentare.Znaci nista licno,ovde ljudi nisu zli,samo kroz salu sve prihvataju,a ako im se svidi uzivo pazare!!! :drinks:
-
.... a vidio sam kad si renovirao svoj camac da si nadogradio nosac motora ZASTO sta se desavalo
Zoke,
ja sam u svemu ovome nov ali sam dosta razgovarao sa ljudima i dosta pročitao o vanbrodskim motorima i njihovom postavljanju.
Našao sam i informacije koje kažu da motor mora da bude postavljen tako da kavitaciona ploča i vrh elise treba da budu par santimetara ispod korita čamca.
Mnogo niže od toga ili iznad toga - ne valja.
Radi se o hidrodinamici, strujanjima i vrtloženjima.
To je odgovor na Vaše pitanje u najkraćem. Ima na ovom forumu ljudi koji to mogu mnogo detaljnije da objasne.
Inače, iako mi je Sale NB rekao da je moja elisa sasvim OK, meni se čini da je iskrzana na ivicama i da su lopatice malo zakrivljene, pa i ja razmišljam o nanabvci nove (čak i polovne, ali u dobrom stanju). Čak i ako je ne promenim odmah, dobro je imati rezervu.
U tom smislu, molio bih informaciju koliko bi me koštalo i kada i kako bih mogao da dobijem elisu za Evinrude 25 - B25BALCTE?
Motor je iz 1983. godine, gotovo isti kao Saletov, ali nema izduv kroz centar elise.
Hvala na odgovoru i na pomoći.
-
Ako je elisa malo ostecena (iskrzana po ivici)mogu da je navarim i obrusim i to ce sluziti bez problema.Meni sam na T-10 navrio a falilo je pola jednog kraka,ostala dva su bila malo ostecena,obrusio sam i tako vozim vec 2 godine i nisam primetio neka cimanja ili bacanja,verovatno ima malo odstupanja ali to nije strasno,jer su lezajevi i semerinzi u cizmi ok(menjao ulje letos)pa pregledani,tako da skoro sve moze da se sredi.
-
@LSI
Ako je elisa ostecena po ivicama znaci da je motor bio u morskoj vodi,a ajkule su ostrile zube o nju. :yahoo:
-
Ako je elisa malo ostecena (iskrzana po ivici)mogu da je navarim i obrusim i to ce sluziti bez problema.Meni sam na T-10 navrio a falilo je pola jednog kraka,ostala dva su bila malo ostecena,obrusio sam i tako vozim vec 2 godine i nisam primetio neka cimanja ili bacanja,verovatno ima malo odstupanja ali to nije strasno,jer su lezajevi i semerinzi u cizmi ok(menjao ulje letos)pa pregledani,tako da skoro sve moze da se sredi.
Vlado, ovo možemo da uradimo bilo kada do proleća kad budete imali vremena. Samo mi javite kad ste slobodni za ovu rabotu, pa da vidimo kako ćemo se organizovati (treba to i demontirati sa osovine, a ja to nikad nisam radio).
-
@LSI
Ako je elisa ostecena po ivicama znaci da je motor bio u morskoj vodi,a ajkule su ostrile zube o nju. :yahoo:
Kemppi,
obzirom da motor nije bio u morskoj vodi, kako je meni rečeno, ovo mora da su bile neke rečne ajkule. Samo što ta vrsta još nije otkrivena. :good:
-
@LSI
Ako je elisa ostecena po ivicama znaci da je motor bio u morskoj vodi,a ajkule su ostrile zube o nju. :yahoo:
Kemppi,
obzirom da motor nije bio u morskoj vodi, kako je meni rečeno, ovo mora da su bile neke rečne ajkule. Samo što ta vrsta još nije otkrivena. :good:
Otkrivena u Brckom,sad ce se nastani u Beogradu.
-
Evo malo GALEBA
-
Evo malo GALEBA
koji covek pa gde sada stade ?
-
jos slika
-
i jossss
-
A sad malo unutrasnjost.
-
joooooooooooooss
-
Ne sviđa mi se, daluje kao javna kuća a ne brod :sorry:
-
Sad malo komandni pult.
-
Ne sviđa mi se, daluje kao javna kuća a ne brod :sorry:
Kakvo mesto za privođenje :yahoo:
-
I jos WC ili k.....ara i prikljucak za dolivanje vode i goriva.
-
A nocas (sutra) film sa YT.
-
Ej kap ima za tebe jos nesto. Ako hoces da peshevi budu proslost, moras da polazes za pecarosa. Evo u Brckom organizuju ispit. :lol: :lol: :yahoo: :dance1:
-
sto se mene tice neka galeba nek ostane gde je i sada :good:
-
sto se mene tice neka galeba nek ostane gde je i sada :good:
i meni bas nesto nije ... kaze zorter on se saginjao svugde a visok 185
-
sto se mene tice neka galeba nek ostane gde je i sada :good:
i meni bas nesto nije ... kaze zorter on se saginjao svugde a visok 185
Za tebe nisko, nema Boga. :sorry:
-
ala su ga j...svaka im cast. Skupo je ovo tih para , da je 20 m dugacak .
-
bas je zapusten :good:
a i rdja ga napala sa svih strana
a da je uzan jeste
uprkos ceni 2+
-
Za pola sata ce i film pa ces videti i motor i sve onako u celosti.
-
A da te prekrstimo sad u DJENKU? jel to ton film?
-
A da te prekrstimo sad u DJENKU? jel to ton film?
Da, kume, ovo je ton film. :good: :yahoo:
-
A evo i malo pokretnih slika.
Brod GALEB - Brčko (http://www.youtube.com/watch?v=Ayxkz3HsFHU#)
GALEB - Brčko (http://www.youtube.com/watch?v=SHvw9iSbcyY#)
-
Baš bih voleo da vidim kako se to ponaša kad udari košava sa boka, ili kako prima neki malo veći talas sa boka.
Mislim da nije za ljude sa slabim stomakom. To je savska lađa, pravljena za mirnu reku. To na Dunavu ne bi dugo opstalo.
-
Prava baraka,pa neznam ko ce da da te pare jbt za tu trabakulu.Pa za te pare mozes novu da napravis i opremi kakvu ti god hoces jbt.Stvarno nisam mislio da je toliki krs.
-
Eto kako ona prva slika na pocetku zna da zavara.A pogledajte realnost bez ukusa i sa osnovnim znanjem bravarije.Uzak,visok kao Engleski Dupli autobusi na sprat,unutra radjen kao bordel,i lim mi je jako tanak to vidim po primljenim udarcima napred.A wc solja i stepenice pored kao silazak u skloniste.Sta reci nego komad za uvaljivanje! :nono:
-
Pa hajd baš da ga ne ocrnimo totalno ipak je to 14 m a za taj novac teško je doći do tolikog plovila. Nismo pohvalili kamermana i fotografa na dobrom predstavljanju broda, sve je lepo snimljeno kao da smo bili sa vama :drinks:
-
Rekao sam prije ali poslije ovih filmicaka treba ponoviti ...Stvarno nista ne valja . Uz sve ono da je pravljena za Savu i mirniju vodu . Cudo jedno sta sam i ja uz vas naucio . Nije bilo sanse da prije gledam ova kriticki sve te detalje. Dule je potpuno upravu da u Brckom nema ni b od brodogradilista . Kad pogledas sve je to na isti kalup pravljeno sem mozda pokoja koja je dovezena od nekuda .
-
e moj poljo nije to tako samo u brckom
da vidis ti sta sve ovde plovi
ali kad nema kise dobar je i grad
:drinks: :drinks: :drinks:
-
Ima ljudi zlatnih ruku, sve mogu da naprave (ja nisam jedan od takvih) ili nece da cuju da postoji jos nesto osim onog sto su naucili prije 30-40 godina ili jednostavno stave na papir pa shvate da je veca zarada kad izvaris ogradu. Sava je "mirna" rijeka vecinom godine pa se zato ovde koristi tanji lim no na Dunavu.
-
Alo Dunavci, zaboravljate jednu vaznu stvar. Ovaj brod je pravljen za Savu a ne za Dunav. Vlasnik nije imao nameru nikad sa njim da udje u Dunav. Vozika se po Savi oko Brckog gde je leti po niskom vodostaju najveca dubina do 20cm. Istina je (kazu ljudi) da na malo jacem vetru ume da zaplese i krene bkom da plovi pa je teze i upravljati, ali na Savi su vetrovi retki. Morate razumeti da su svi kabinasi tamo radjeni za njihove uslove.
I jos jedna stvar. Projekte skidaju sa interneta ili ih dobijaju iz Mitrovice i onda jedan inzinjer, koga svi spominju, a ne znaju mu ni ime, je rekao da je dosta 3mm za taban a 2 za ostalo, i tako ga rade. REKAO INZINJER da je tako u redu. Pa su brodici jeftiniji i dostupniji sirotinji koji bi na vodu. Pozdravljam zelju za vodom i izlaskom na reku. Zato u Brckom ima mnogo brodica sa kabinama na reci a ne kao u Sapcu ili Mitrovici, samo siklji. Ni jedan brodic im se nije potopio ili istrulio za zivota vlasnika, a uzitak koji im pruzaju je ipak ocigledan. Ne mozete sve meriti prema Dunavu i dunavskim talasima. A sto se enterijera tice, nije tako strasno u stvarnosti, kao na video klipu. Ipak kamera vidi drugacijim "okom" nego covek. Ne lici na bordel nimalo, a mnogo je lepse kad se sklone zavese. Jedina mana unutrasnjosti je (po meni), sto je nisko. Ja sa 185cm visine mogu da stojim jedino u kormilarnici i WC-u. Kabine za spavanje, u zadnjem delu su narocito niske, ali su namenjene samo da udjes i legnes a ne da igras kolo u njima. To je moje vidjenje ne samo ovog broda vec kompletne situacije sa plovilima u Brckom.
-
"To je moje vidjenje ne samo ovog broda vec kompletne situacije sa plovilima u Brckom."
Od rijeci do rijeci . Potpisujem .
Ali , polako , ima vremena promjenit ce mo mi to
-
Poljo, ono sto dobro funkcionise, i nema razloga da se menja. :good: :drinks:
-
Reportaža je odlična :good:
a druga je stvar da li se nekom brod sviđa ili ne...
-
Reportaza je dobro napravljena, brod je Savski i takav kakav je . Ovo sve poteze nekoliko pitanja . Jel bas mora da bude i ruzno sve sto je jeftino ? Zar nema mogucnosti da se narodu pokaze i neko drugo misljenje sem tog "inzinjera" ?
-
Ljudi mozda vam se ne svidja brod, ni meni nije bas lep ali brate ocrniste brod a nista konkretno:
Boje kabine se lako promene a uzan brod ide brze, tanji lim nema problem sa talasima a laksi brod je brzi. Nisam cuo da su talasi probili lim nekome.
ELEM:
Da li je iko pogledao potpalublje, kakve su jegije- konstrukcija, nije brod jak zbog lima nego konstrukcije?
Pogledaste li osovinski vod, kakvi su semerinzi, da li rezervoari za vodu stoje na dobrom mestu, kakva je provetrenost potpalublja? Ima li rdje u kaljuzi i zakrpa na koritu, da li motor ima dobru kopcu da se snaga iskoristi? Kako ide brod, koje su mu brzine, da li je stabilan i ima li dobru kobilicu, ima li 220v instalaciju ili samo 12v, a generator? Imam utisak da ste gledali ono sto bi vasim lepsim polovinama bilo vazno. Bez uvrede ali potegli ste put da vidite brod a niste ni isplovili.
A neko rece napravice bolji za 9K, neka sabere samo sirov materijal i motor, komande instalacije o rukama da ne pricam, bas bi voleo da naidjem na nekog da meni ponudi da napravi ovoliki brod za 9K nov....
-
Ja bih se složio sa bezimenim inženjerom. 3mm za korito je dovoljno, 2mm za nadogradnju pogotovo.
ali to zahteva da se ostalo odradi kako treba, pa egije ne mogu da se postave na 50-60cm razmaka, već mora malo češće, i potrebno je ovisno o nameni još pokoje ojačanje..
Ono sa čim se ne slažem je izgled većine tih brodića, kako u Brčkom, tako i ovde. Dizajn kod velike većine se svodi na ono "kako je MAJSTORU lakše da izvari"!!!
A stvarno je izuzetno lako ukrasti proporcije i dizajn sa bilo kojeg čamca ili brodića od kojeg imate barem 2 slike iz različitog ugla, i znate barem jednu meru- npr. dužinu!
Ne samo da bi se tako dobile lepše lađe, već i mnogo praktičnije, jer svaki promišljen dizajn prati i formu i funkciju! Tada vam se samo nameće gde je krevet, gde kuhinja, a gde WC! I sve nekako paše!
Tada se ne bi moglo desiti da u "tankeru" od 15 metara, visokom k'o londonski "Doubledecker" nema dovoljno mesta da se odrastao čovek uspravi!!!
-
Slazem se sa Zorterom u delu gde pominje kako ljudi uzivaju na tim i takvim brodovima.Dzaba i lepog i funkcionalnog brodica koji cami u marini i niko ga ne koristi.S' druge strane u sve te brodove je utucano x kg lima i ostalog materijala kao i uostalom u daleko lepse brodove.U prevodu i ovi brodovi su mogli da budu lepi da je to neko znao da uradi.Ja ni na jednom ne videh radijuse na prozorima,na galebu cep za vodu tik uz cep za naftu.To se tako ne radi.Da li je stvar inzenjera ili majstora ne znam.Ali licno mislim da ovaj brod inzenjera video nije.Sve je to sklepano kao da je sam Mrka radio,da izadje na vodu pre roka,a da bude vece od komsijinog.. Nije ovo prica koja vazi samo za Brcko,potpuno je ista situacija i ovde.
-
@Marke
Nismo nista gledali detaljno, jer za to nije bilo potrebe. Ovo sam napravio reportazu za kapetana, cisto informativno, a jos kad sam shvatio da on tu ne moze da stoji, nije bilo potrebe detaljnije gledati brod, ali eto slikao sam i snimio cisto da ne mora da ide tamo a da ima predstavu o cemu pricamo. Ja sam, iz radoznalosti, pogledao malo motorni prostor, i nisam video neku vecu kolicinu vode, koja bi alarmirala na nesto posebno. Motor je upalio na prvi okret kljuca iako nije paljen dva meseca (po recima coveka koji je bio da otvori), a i nismo isplovljavali jer je pravi vlasnik u inostranstvu, a nismo hteli zamajavati coveka koji je zaduzen za cuvanje i odrzavanje broda jer nije ni bilo potrebe. Inace ovaj brod nema kobilicu, kao sto sam vec rekao, tako da su nam reci Zoke, Igorbos-a i Profe bile dovoljne da shvatimo o kakvom se brodu radi.
@SALE NB
Sale, kad smo bili kod jednog od majstora sto ih rade, videli smo da male camce rade od lima 2mm (taban 3mm) kao i velike i da su egije od vinkla 40x40mm na rastojanju od 50cm. A na velikim brodovima sa kabinom se radi sa kutijama 30x30mm, takodje na rastojanju od 50cm. Oba ova camca su prikazana u temi BRCKO. Inace ovaj mali je 6m, u tbanu 1,1m a na najsirwm delu je 1,4m. sa komorom na pramcu. Po zahtevu kupca se rade ili ne rade zadnje komore. A veliki je 7m sa 2,2m u tabanu i 2,5m na najsirem delu. Cena ovog malog je 550€ a veceg, kabinasa, 1750€, oba peskarena i ofarbana u osnovnu boju.
Morate priznati da je to ipak prihvatljiva cena za osnovno plovilo, a kasnije ko kako zeli i moze dodaje ostale detalje.
-
A stvarno je izuzetno lako ukrasti proporcije i dizajn sa bilo kojeg čamca ili brodića od kojeg imate barem 2 slike iz različitog ugla, i znate barem jednu meru- npr. dužinu!
Ne samo da bi se tako dobile lepše lađe, već i mnogo praktičnije, jer svaki promišljen dizajn prati i formu i funkciju! Tada vam se samo nameće gde je krevet, gde kuhinja, a gde WC! I sve nekako paše!
Tada se ne bi moglo desiti da u "tankeru" od 15 metara, visokom k'o londonski "Doubledecker" nema dovoljno mesta da se odrastao čovek uspravi!!!
Pa dobro, nije ni to tako lako, pravi razvoj nam je pokazao Pera Garmin, ali slazem se da nije sveto pismo. Zamisli domaceg varioca koji brodogradnju posmatra kroz svajsovanje kako pravi model koji testira, pa izradjuje prototip koji testira, pa mesecima razmislja o enterijeru. Samo u snu...
A neko rece napravice bolji za 9K, neka sabere samo sirov materijal i motor, komande instalacije o rukama da ne pricam, bas bi voleo da naidjem na nekog da meni ponudi da napravi ovoliki brod za 9K nov....
I to samo u snu. Nemora da se racuna sa motorom, komandama i instalacijama. Za te pare nema sanse, ako je uslov da valja.
-
Ako buduci vlasnik plovila nema osecaj za lepo i prakticno ne vredi mu ni najbolji majstor. Mnogo je iskustva u lepim plovilima radjenim po poznatim projektima i kupovina projekta za takvo plovilo je i isplativa i obavezna. Ali svi mi volimo da budemo arhitetke, pa nam i kuce i plovila izgledaju kako izgledaju. Dobar i pametan majstor, koji hoce godinama jos da radi, koristi vec uradjene projekte. Zar nije pametnije otici informativno kod nekog od njih nego se zavlaciti po kvazi-marinama i gubiti vreme na strasila. A da moze i bolje evo jednog od nekoliko primera:
http://www.odisejboats.com/jahte810.php (http://www.odisejboats.com/jahte810.php)
http://www.odisejboats.com/jahte1012.php (http://www.odisejboats.com/jahte1012.php)
-
Besmislena je prica da je brod od 14m _10tona i kusur pravljen samo za mirnu Savu i po nizem vodostaju da se vozi,a da je inzenjer koristio 2mm lim u izradi stranice korita na tu duzinu i tezinu.Debljina dna korita nije smela biti ispod 4mm jer brod "najasi" svojom tezinom na podvodnu prepreku i debljina lima primi udarac,a orebrenje je konstrukcijsko ojacanje_kostur.
Pogledajte ozbiljna korita tih gabarita oko 14m Draza,Kolhas,Aka,ronac kome je stranica korita 2mm?Nikome :nono:
Gde se kutuje 30x30mm koriste za orebrenje u brodogradnji.Nigde :nono:
-
Ako je 2 mm to je malo ali rekose 3mm ako jegije nisu gusto postavljene ni 4mm nece da izdrzi jahanje po panju sa 14 tona odozgo ali 2mm to je skandal ako je tako....
-
Marke,Zorter rece 3mm u tabanu(i to je diskutabilno) a 2mm stranice korita.Tako svi prave tamo takav je i ovaj GALEB.To je skandal.To su strasni gabariti plovila a od takve debljne lima se prave siklje,apatinci,smederevci camci do 6m.
-
Mnogo je to tanko za toliki brod.Ja sad pocinjem da radim svoj camac od 10 metara,dno ce biti 4mm a stranica palube i kabina 3mm,cak se razmisljam dal da dokupim jos lima 4mm za stranice.Tako da je ovo bas mala debljina za toliki camac,a jos pritom sto je nefunkcionalan strasno.
-
Pazi Gorio samo da ne predimenzionises. I to zna da bude veliki problem.
-
Ma nema se tu šta raspravljati... za 14 metara dugačak brod i 10 t deplasmana minimalna debljina lima za korito je 4mm plus dobra i kvalitetna konstrukcija...I u brodogradnji se za konstrukcije kutijasti profili NE upotrebljavaju!
-
Evo kako je gledam na stvar: Ljudi u Brckom imaju majstore kakve imaju,boljih nema!Dali neko zna dobrog majstora za camce u BiH?Ja ne znam!Ekonomska situacija je drugi segment price!Ako bi mozda neko hteo i mogao da pravi ozbiljan camac trebao bi to da radi,recimo u Srbiji!To znaci papirologiju,prevoz i ostale probleme.Tu je jos i problem sto je Sava podeljena jer je Hrvatska prekoputa.Mogucnosti za ozbiljniju plovidbu su zbog toga smanjene.Sve to,plus ne tako davni zavrsetak rata dovodi do toga da ti ljudi prave camce kakve prave i kladim se da ce za pet godina situacija biti mnogo bolja!!
-
neko rece "da vidimo ko bi odbio brod da je besplatan" ako je tacno da je korito 3mm ja bih ga glat odbio jer ne bih voleo da sa parkiranjem na beloj steni brod ostane na njoj ... 3mm je ludilo za sve preko 10 metara ... ozbiljni konstruktori inace na 12 metara stavljaju 6mm doduse za more ... koliko imaju bese remorkeri i radni brodovi ? koliko imaju recni brodovi u inostranstvu ? ne zanosite se da je 3mm pametno za bilo sta sto je iznad 5 metara
druga stvar problematicnije je ta da je WC solja koju vidim direktno vezana sa vodom, to je ok za savu jer ne mrzne ali na dunavu ne bi preziveo sezonu vezan za najbolju marinu...
ujedno brodovi i camci se dele na morske , recne, kanalske i eventualno jezerske (pogon)
to sto je brod uzak ne znaci da je i brz , to je preduslov za deplasmanca ali nije cinjenica... problem je sto je mnogo visok , prema dimenzijama koje sam video on je definitivno vislji nego sto je sirok.. a to nevalja nikako... doduse nije mi jasno kako nije uspeo da izgura stajacu visinu u kabinama...
sto se enterijera tice to ne treba diskutovati, nekome je ruzan nekome je lep to su vec ukusi... iskreno receno sem onih koznih fotelja ostalo mi je jos i ok , malo smetaju ona sijalicna grla na 220v pa se moze desiti da ako vas zvekne panj dok ste vezani, a vi polubunovni iz sna poskocite , prikljucite sebe na 220v ... bilo bi Plug and Play
e sad ono sto me nervira...
kakve veze ima da li je bilo rata? kakve veze ima da li je ekonomija losa ? problem je u majstorima i u nama.. u prvim aje problem sto posle 40 godina nece nista da promene a u nama sto to tolerisemo .. ujedno je problem sto da bismo ustedeli idemo kod majstora koji rade ograde u sezoni a brodove van sezone... ko je od nas otisao sa projektom kod majstora i rekao "ovako ili nikako" ?
-
zaboravih da se zahvalim svima na angazovanju :good:
-
Kap, covek je nizi od mene, on stoji svuda, u svim prostorijama. :good:
-
zaboravih da se zahvalim svima na angazovanju :good:
Ma Kap zahvali Zorteru mi smo se zajebavali svo vreme, ustvari kad je došao vlasnik (ima oko 140KG) i popeo se na brod isti se nagno ko da će da potone, tako da se ja nisam ni peo na ladju.
Ali zorter je slikao , snimao i montirao kao Bunjoel.
Samo jedna stvar , ovaj brod je pravljen i imao je namenu (bar ja tako mislim) za zajebanciju i privođenje riba (ne savskih). Vlasnik je pun ko brod (ali ne Galeb) i njega zabole dal se zanosi, koliko je debeo lim , dal ima kobilicu, gde ja WC šolja itd....
Njega je to koštalo xxxxx eura i on to ceni sad koliko je rekao a sve ostalo je nebitno (bar za njega)
-
Kapetane,ima veze rat i to debele!Ljudi se doselili u Brcko pre XXY godina,treba se srediti,zauzeti neko mesto u drustvu,zaposliti se ,zapoceti neki biznis.Kad se to namesti onda dolaze druge stvari na red!Ako je u Brckom cena izrade camca po duznom metru 400-500 eura sa majstorovim matrijalom,peskiranjem i farbanjem u osnovnu boju onda,po meni,to pokazuje koliko narod tamo moze da plati!O kvalitetu izrade ne diskutujem,sve sam ti vec rekao!Uostalom ako je njima sve to dobro i meni je!Mozda na leto kada pogledaju nase camce dobiju zelju da nesto od toga primene!
-
Usrecice se ako se budu ugledali na nase camce... :)
-
deda da li mislis da je mozda tom majstoru pametnije da kupi od bruca robertsa projekat za 400 evra i da recimo samo radi korito a nadgradnji po zelji ? po napravljenom camcu bi ga projekat izasao oko 10 20 evra ali bi zato SVI PRICALI kako ima super plovne camce i proizvodi bi DUPLO ili TRODUPLO na proizvodnju koju sada ima...
ma nece ljudi da se potrude da naprave nesto novo i kvalitetno isto je i tamo i ovde dok se prodaje ne menjaj...
ja mogu da se kladim kada bi taj iz brckog radio po projektu bruca i drzao cenu 450 evra a ja uvozio i prodavao ovde za 600 evra da bismo se odvalili od love.. al 100% sam siguran da mu dam prjekat da bi odmah uneo svoje izmene...
(jos jednom napominjem brcko je primer , mogao je biti i naveden i titel, zrenjanin, smederevo ....)
-
ja mogu da se kladim kada bi taj iz brckog radio po projektu bruca i drzao cenu 450 evra a ja uvozio i prodavao ovde za 600 evra da bismo se odvalili od love.. al 100% sam siguran da mu dam prjekat da bi odmah uneo svoje izmene...
(jos jednom napominjem brcko je primer , mogao je biti i naveden i titel, zrenjanin, smederevo ....)
Na stranu i rat i nemastina, da li ti mislis da bi taj iz Brckog mogao da uradi bilo sta ( mislim na brodogradnju) po projektu.
I ja napominjem da je majstor iz Brckog uzet za primer,a odnosi se na jako veliki procenat "majstora".
-
Na stranu i rat i nemastina, da li ti mislis da bi taj iz Brckog mogao da uradi bilo sta ( mislim na brodogradnju) po projektu.
I ja napominjem da je majstor iz Brckog uzet za primer,a odnosi se na jako veliki procenat "majstora".
pa to upravo i kazem , ono sto ne znaju ili im je tesko bilo bi "ma ne zna bruce veruj ti meni..."
-
Ej bre ljudi sta on da radi sa Bruce-om, kad svi imaju kobilice. Na sta da ugradi. Gde bi plovio? Sava tamo izmedju 100 i 200m siroka, pola na Hrvatskoj strani gde ne smeju da pristanu i izadju na obalu, a dubina padne i na 20cm. Prilagodili se ljudi potrebama.
SILA ZAKON MENJA.
-
Ej bre ljudi sta on da radi sa Bruce-om, kad svi imaju kobilice. Na sta da ugradi. Gde bi plovio? Sava tamo izmedju 100 i 200m siroka, pola na Hrvatskoj strani gde ne smeju da pristanu i izadju na obalu, a dubina padne i na 20cm. Prilagodili se ljudi potrebama.
SILA ZAKON MENJA.
Zortere,
ne radi se o Bruce-u,radi se o izcitavanju i realizaciji bilo kog projekta.Ako on (covek stuca non-stop) uradi onaj brod ciji projekat drzi u ruci(receno je da je to sledece sto pravi) i brodic na kraju ispadne i 90% od projekta,ja isti pojedem sa sve enterijerom.
-
Darko, nisam ulazio u razmatranje ni nacrta ni radova. Vise sam slikao i ponesto pitao. Majstor rece da mu je najlakse preko nacrta ali moze i po dogovoru samo sto je onda sporije i teze jer treba za svaki problem da pita vlasnika sta da i kako hoce.
Koliko sam ja shvatio oni projekat koriste za dimenzije a ne vrstu i kvalitet materijala. Materijal koriste koji mogu da nadju kod njih a ne sta pise po projektu. A to rade i ovde. Mnogi uzmu projekat za drveni camac a rade ga od metala. Kao da se drvo i metal ponasaju isto u svim uslovima.
No, dzaba mi to komentarisemo. Svako ce i dalje raditi kako moze a mi samo mozemo da kupimo ako nam se svidja ili da se okrenemo i idemo dalje.
-
Ljudi,koji vam je?!Neko spomenu da ovdasnji majstori prave camce van sezone varenja ograda i ostalih glavnih poslova,to je to.Camci se rade kad nema posla i "od oka",kakvi nacrti???Nema ovde nijednog majstora za camce.Ovde ko hoce pravi camac ide u Futog.Ima blizu Brckog covjek u jednom selu fabriku jedrenjaka ali radi za Austriju,nisam siguran da ima ovde maloprodaju,nego je samo fazon jeftine radne snage ali pitacu kolko veceras.
Meni je samo zasmetalo sto je ovog coveka neko nazvao "majstor za camce". :good:
-
Ima blizu Brckog covjek u jednom selu fabriku jedrenjaka ali radi za Austriju,nisam siguran da ima ovde maloprodaju,nego je samo fazon jeftine radne snage ali pitacu kolko veceras.
to malopr enapisah , al ima i nekoga ko im zavrce usi kadkrenu da vrludaju ...
-
koju tacno prave i koliko je klotu ofarban ?
ovo su modeli koji su na sjatu
* 24.2
* 26.2
* 30.1
* 34.2
* 37.2
* 39.2
* 42.1
* 42DS
* 44.2
* 53.2
-
Bilo bi logicno da je ovaj 26.2
-
vidi na sajtu tim dimenzijama odgovaraju
SunBeam 26.2 je 8m
i
SunBeam 30.1 je 9,5m
poprilicna je razlika u prostoru...
u Klotu znaci lim zavaren ispeskiran prefarban... znaci moze na vodu a unutra nema nista...
-
kako to zavaren, ispeskiran?????????
-
kako to zavaren, ispeskiran?????????
greska ... plastican .. nema nista od toga..
-
U Brckom
-
Ljudi pobrkali ste zabe i babe. Prvo ko vam je uopste rekao da je galeb u tabanu 3mm a sa bokova 2mm ja mislim da nije niko, a rasprava se razvezla do neba to vam je zorter pisao i slikao da kod onog tipa sto pravi camac i onaj brodic e kod njega je tri i dva milimetra a kad ga je zorter upitao a sta ako hocu dno od debljeg lima jel mijenja drasticno cijenu on rece "nista ma mozda nesto malo" znaci sta trazis to i dobijes
-
Moeze li meni neko reci ko je ko na ovim slikama, ovaj u crvenoj jakni, ovaj u tamno plavom djemperu ? :preved:
-
Evo sLLayer-u ovako. Na slici sa rednim brojem 015 sede s leva na desno Zoke-ov sin, zorter, deda i Dule_Hy, a na slici 016 je zoran.
Ovaj zamrljani na zadnjoj slici je zoke, al nesto se razmahao pa ga neces prepoznati. :lol:
-
hehe, ma ja sam vas sve pomjesao mislio sam da je deda ovaj sa zadnje slike a ti ovaj u crvenoj jakni :yahoo:
-
E al slika ovaj Igor u svakom kadru mu Zokina glava (nije zato što je velika) ili čaše sa stola. Reko bi čovek ko dade ovom pijanom aparat a on bio trezan svo vreme.