Moja Ladja
E, ovako treba... => Brodski motori => Temu započeo: Dule 14, 01, 2009, 14:33:42 posle podne
-
Ako nekome treba uputstvo ili kompletan servisni priručnik za stabilne benzinske i dizel motore ovog proizvodjača neka se javi. Poslaću mu.
-
Dule može li to preko neta ili mora ptt.
-
Vidim tek sad ovu temu a vec sam poslao Duletu PM za misljenje,a slobodno se svi ukljucite u polemiku....
Posto sam bez iskustva,koji je po vasem misljenju bolji brodski motor Volvo penta ili MerCruiser??
-
Ako nekome treba uputstvo ili kompletan servisni priručnik za stabilne benzinske i dizel motore ovog proizvodjača neka se javi. Poslaću mu.
Dule, ako vec imas u elektronskom obliku, daj postavi u "biblioteku".
Uvek moze nekom zatrebati.
P.S.
Mozes podeliti u vise delova ako je fajl velik!
-
Dule meni je potrebno upustvo za stariji model, to je motor b20 , 86 kilovata ,
(http://www.bootsmotoren.de/images/motoren/Volvo-Penta-AQ130C-Abbildung.jpg)
(http://www.bootsmotoren.de/vpdateien/Volvo-Penta-AQ115A-100B.jpg)
U plovidbenoj pise model aq130 mada a ima 116 konja, predpostavljam da je greska jer postoji i model aq115 ...
Takodje da li neko zna, kako je najbolje ocistiti ceo sistem, tj kanale unutrasnje od z noge i motora...
Verovatno ima dosta kamenca itd itd
Hvala unapred
-
DRUZE DA NEMAS SERVISNO UPUSTVO ZA VOLVO PENTU 4.3 GSI/A
-
Ako se ne varam mislim da Volvo penta ima iste delove kao i Honda...
Ovde imaju sheme za Yamaha, Suzuki i Honda pente
http://www.megazip.ru/ru/outboard (http://www.megazip.ru/ru/outboard)
-
Nešto i se pomutilo u glavi - da li je volvo penta bila ustvari Honda ili Yamaha?
Kada sam se raspitivao za jednu volvo pentu pronašao sam na internetu, na jednom forumu, sledeću preporuku: Ako je volvo penta proizvedena pre polovine devedesetih i u ispravnom je stanju - kupite je bez razmišljanja. Delovi su identični sa hondom (jamahom) tog tipa. Ako su posle sredine devedesetih i mladje - ne kupujte ni za živu glavu!
Dakle, nisam siguran da li se radi o jamahi ili hondi ali komentar sam dobro upamtio.
-
Ako pričamo o Volvo Penti kao proizvođaču vrhunskih brodskih motora, sistema prenosa i pogona, od "klasičnih" Z nogu, preko Sail drivea, jet pogona, pa sve do najnovijih varijanti sa duopropom, i na kraju sa tim fantastičnim IPS-sistemem, tu nema šta da se doda ili oduzme, uvek su bili vrhunski proizvođač.
Ako pričamo o vanbrodskim motorima istog imena, onda znajte da je poslednja Volvo penta sa trake sišla 1979-e. Ko vam tvrdi da ima Volvo Pentu iz neke '80. ili čak '90.?!!! - taj jednostavno laže!
Volvo Penta je u svojoj proizvodnji imala isključivo 2-taktne vanbrodske motore u rasponu od 4 do 55ks, a jedno vreme su po licenci proizvodili (sklapali) i Hondine modele 7,5, 9,9 i 15ks, koji se od originala razlikuju skoro samo po natpisu i boji kape.
Kao što već rekoh, Volvo je 1979. zbog nerentabilnosti ugasio kompletnu proizvodnju vanbrodskih motora, za Volvo Penta, kao i za Archimedes modele.
Volvo Penta nikad nije bila Honda, niti Yamaha, a samo taj jedan model Honde je sklapan po licenci.
Od 2010. Volvo Penta se nalazi u strateškom partnerstvu sa Yamaha motors, ali taj dil ne uključuje preuzimanje Volvo Penta divizije od strane Yamahe, niti obratno.
-
Da li neko zna gde se mogu kupiti delovi za brodski motor Volvo md11c 24 ks
Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka