Moja Ladja
Nautika opšta... => Galerija - Gallery => Temu započeo: mladjo 28, 09, 2017, 10:47:06 pre podne
-
Stara lepa gradjevina ok
-
Lepo!
-
Da li bi mogao da prođe ispod neki solidniji jarbol
-
Da li bi mogao da prođe ispod neki solidniji jarbol
Не бих рекао да је средњи лук виши од 8-9 метара (ако је и толико?).
-
Ovo je bio dosta visok vodostaj pa ni ovaj kruzer nije hteo rizikovati da prodje,kad jr vodostaj normalan moze proci jarbol od 14m.Samo gore daljeimma samo600-700metara plovnog puta.
-
Joza Horvat je prosao sa Besom 6589
-
Ima i ovako
-
Tu kad ima vode, ne moze da se prodje od mosta, a kad nema vode, onda nema dubine za plovidbu sajkaca
-
Tu kad ima vode, ne moze da se prodje od mosta, a kad nema vode, onda nema dubine za plovidbu sajkaca
... a na mostu nema nigde nikog...
-
Tu kad ima vode, ne moze da se prodje od mosta, a kad nema vode, onda nema dubine za plovidbu sajkaca
Ко ће оваквима удовољити? Увек им нешто смета...
-
Tu kad ima vode, ne moze da se prodje od mosta, a kad nema vode, onda nema dubine za plovidbu sajkaca
Ко ће оваквима удовољити? Увек им нешто смета...
Ima dubine jer je ispod treceg luka Kanal i plove slepovi do luke na istovar,dubina oko 4m
-
Tu kad ima vode, ne moze da se prodje od mosta, a kad nema vode, onda nema dubine za plovidbu sajkaca
... a na mostu nema nigde nikog...
Ima ljudi,ali jako slabo posto je to mrtav grad 56568
-
... a na mostu nema nigde nikog...
Ima ljudi,ali jako slabo posto je to mrtav grad 56568
[/quote]
Судећи по високим зградама које се виде у позадини, тешко ми је прихватљиво да је град мртав - који је то град? Где је то?
-
To sta Vi vidite od zgrada je bolnica,a grad je Sisak
-
Имали су и рафинерију... Било је тамо још по нешто али...
-
Сисак је некада имао моћну фирму "Dunavski Lloyd" која се бавила речним транспортом на рекама Сава, Драва и Дунав. Њихови бродови су за време СФРЈ пловили до Аустрије, Немачке, СССР-а. Не знам да ли то још увек постоји.
Firma zvanicno jos uvek postoji, ali je daleko od dobrog stanja.
Poslednjih godina su prodali dosta brodova, ali dobro, tako je kako je.
Nadam se da ce novi vlasnici iste koristiti kao nekada cuveni Lojd.
-
Da Lojd postoji bez flote,grad je bio industrijski sa zeljezarom,rafinerijom,radonja hemijska indutrija i jos ponesto.Ja od 91 zivim u Srbiji
pa su mi informacije oskudne,ali kad god odem tamo brzo pobegnem jer je neimastina isto kao kod nas. To je inace moj rodni grad.
-
Ja ga znam kao lep grad. Služio sam armiju 84-85 u Petrinji. Često sam uživao šetajući pored Kupe i Save. Zanimljivo nam je tada bilo gledati na rafineriji onaj dimnjak sa plamenom. Žao mi što se sve to izdešavalo i sada su ljudi uglavnom nesrećni, nezadovoljni, osiromašeni, gradovi i sela uništeni. Šteta, velika šteta.
-
Радоња је, уз Зорку из Шапца и Зорку из Суботице, Галенику (Фито-фармација), Жупу из Крушевца и Охис из Скопља, била велики произвођач средстава за заштиту биља. Све ове фабрике су радиле у исто време (све сам их снабдевао специјалним адитивима) и за све је било доста посла.
Онда су дошле "године које су појели скакавци", дошли су лопови и одједном су те фабрике постале непотребне, приватизоване, уништене... Колико знам, само је Галеника Фито-фармација, захваљујући директору који је сачувао од напада лопова опстала и ради и дан данас...
Уместо домаће производње, имамо увозне производе (тек неке од њих формулише неколико новоформираних фирми по лиценцама страних фирми, великих светских играча који монополишу тржиште), увозници увозе све и свашта (постоји контрола али слаба вајда...). То се немилице просипа по нашим пољима, а онда полако, подземним водама доспева у наше реке, у рибе и тако стиже и до нас. Тако се круг затвара.
Може то да се погледа и из другог угла.
Пошто наше државе нису хтеле да улажу у системе за пречишћавање отпадних вода и рециклажу, оне су позатварале фабрике. Покрао је ко је шта могао, вредни и добри радници постали су технолошки вишкови, млади у све већем броју одлазе у иностранство...
На тај начин, смањено је загађивање околине и тако смо ми, на свој начин дали допринос очувању и заштити животне средине.
-
Ja ga znam kao lep grad. Služio sam armiju 84-85 u Petrinji. Često sam uživao šetajući pored Kupe i Save. Zanimljivo nam je tada bilo gledati na rafineriji onaj dimnjak sa plamenom. Žao mi što se sve to izdešavalo i sada su ljudi uglavnom nesrećni, nezadovoljni, osiromašeni, gradovi i sela uništeni. Šteta, velika šteta.
Da,sada je grad jos lepsi jer su obnovili fasade,a narodu zafarbali oci i isprali mozak.Ja sam rodjen pored same Save pa sam samim time jako vezan za vodu.Te rafinerjske baklje su veliki otrov za grad.Rafinerija postoji jos od 30-tih godina .Postoje stareslike iz tog vremena ili cak jos pre gde su na Kupi na vez dereglije od firme DDSG,a i presu dovlacene ladje sa konjima.Stari je to manifakturni grad,a najbolja stara manifaktura je bila SEGESTICA. flasica
-
Ja sam tamo proveo lepih 14 meseci. Uživao sam i družeći se sa meštanima, ljubazan i gostoljubiv narod. Nikad neću prihvatiti da se običan narod mogao tako zamrzeti da zarati i da se pokolje. Evo jedne slike starog drvenog mosta u Sisku.
-
Bravo,to je jedna od tih starih slika.A sada je vreme kestena pa kad podjes prema Samarici,a Banija sva u predivnim jesenjim bojama.Na Baniji gde god dodjes ti dobro doso.Ato sta kazes za narod jako se varas sto se tice Siska.Ja pznajem taj kraj vec 65 g.