Autor Tema: Kako utišati DMB  (Pročitano 22976 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže maki69

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 78
  • Pol: Muškarac
  • malo smo se ponovili
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #30 poslato: 28, 04, 2011, 17:15:24 posle podne »
Majstor Panta mi je medju prvima ugradio Ficin "modifikovani filter" .Znaci sa Originalnog DMB -ovoga je odsekao nosac sa pritezucom selnom i navario na Ficin,a na Ficinom je ostavio samo usisnu lulu,a drugi onaj duzi kraj je zatvorio ulaz,odsekao i zavario.Tako da ima samo nosac sa selnom koji pase na DMB i usisnu lulu i ima papirni filter Ficin unutra.Verujte mi na rec minimum 40% je tisi,a kada stavim originalni DMB -ov trese se pod ,platforma,puno drugih vibracija....Evo par slika na mom brodu...

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #31 poslato: 28, 04, 2011, 18:15:16 posle podne »
To je to da ne pomeram zmiju zaboravio sam da slikam zadnji put kad sam bio

Van mreže BEGEJ

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #32 poslato: 29, 04, 2011, 00:12:00 pre podne »
Motorce ko zmaj,  klasika  :good: nevidim ti sajlu za kopcu, i to crevo koje ulazi u statvenu cev sto kaze Sale. :lol: :hi:

Van mreže frano

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 1
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #33 poslato: 17, 09, 2011, 18:10:45 posle podne »
Ja sam novi, i ako mogu nešto bih pitao. Imam DMB 9 konja na Gradcu i postavio sam nove nosače, ali su mi prevelike vibracije pa ne znam koje nosače mogu staviti. Od koliko šora? I di mogu kupiti prigušivač za auspuh?

Van mreže gile69

  • Zeljan da plovi
  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
  • Pol: Muškarac
  • BG- 483 E Stara centrala, Dorcol
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #34 poslato: 22, 12, 2012, 14:14:33 posle podne »
Ako neko zna , koji nosaci su potrebni za dmb 12,5 ks i koliko sora?
Da li mogu da se koriste  nosaci zastava motora ili tamica?

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #35 poslato: 22, 12, 2012, 15:31:34 posle podne »
Ako neko zna , koji nosaci su potrebni za dmb 12,5 ks i koliko sora?
Da li mogu da se koriste  nosaci zastava motora ili tamica?

Ja sam stavio od mečke 300d ili 220d sve lepo pasovalo, najbolje skini stari pa ponesi na bubanj potok i naćićeš već - bitna promena bude kada se zameni ali ključ tišeg zvuka leži u modifikovanom fićinom filteru za vazduh 6589, razlika je sigurno preko 30% manje buke

Van mreže gile69

  • Zeljan da plovi
  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
  • Pol: Muškarac
  • BG- 483 E Stara centrala, Dorcol
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #36 poslato: 22, 12, 2012, 17:48:04 posle podne »
Hvala na savetu , Panta je bio kod mene pre par dana ali sam zaboravbio da ga pitam o nosacima.
Ficin filter se krcka naravno o ceni.
Nisam siguran da li su mercedesovi nosaci za dmb-a jer su po meni dosta tvrdji.

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #37 poslato: 22, 12, 2012, 19:08:44 posle podne »
Otprilike kod DMB-a ima i jedno i drugo i buka i jake vibracije,e buku utisavate dobrim filterom a vibracije je najbolje ukloniti sa dobrim i kvalitetnim nosacima za motor,uglavnom nosaci motora su kockasti ili okrugli i uglavnom je to puna guma sa supljinama i oslabljenjima da bi ga sto elasticnije izveli ali ima motora kojima to nije dovoljno i onda idu drugi nosaci NPR nosac motora od golfa 2 je idealan a ako nema prostora moze od mjenjaca istog tog golfa jer je taj nosac u kombinaciji guma +opruga+ulje i sve je to fino zapakovano i zadihtovano unutra i tako da motor na tim nosacima fakticki pliva nema udare ni vibracije . Najbolje je potraziti na otpadu original njemacki jer nasi imaju fals moj komsija kupio nosac motora nov montirao ,upalio auto i pukla mu sajba od vibracija znaci nista indjija,pazova turska bugarska i ostale carolije nego otpad i sa nekog polupanog to skinuti (neces se pokajati ima DMB da zuji

Van mreže gile69

  • Zeljan da plovi
  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
  • Pol: Muškarac
  • BG- 483 E Stara centrala, Dorcol
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #38 poslato: 22, 12, 2012, 19:29:58 posle podne »
Zoke hvala za informaciju , mislim da cu vrlo tesko pronaci cetiri takva nosaca.
Svakako probati na otpadu.

Van mreže scipko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 9
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #39 poslato: 13, 01, 2013, 19:16:17 posle podne »
Jel ko pokusavao da izvuce filter negdje iza kabine????  sha

Ja sam nesto slicno uradio i dosta dobro mi se pokazalo.

Van mreže gile69

  • Zeljan da plovi
  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
  • Pol: Muškarac
  • BG- 483 E Stara centrala, Dorcol
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #40 poslato: 13, 01, 2013, 20:34:50 posle podne »
 Slikaj malo pa da vidimo. Da li je fi creva  morao da se poveca , koja je duzina?

Van mreže tandrkalo

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 1
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #41 poslato: 24, 05, 2013, 06:37:56 pre podne »
pozdrav drugari, nov sam na forumu, nemam nikakav brod niti camac.
Volim vodu ali nisam imao mogucnosti da imam tako nesto.
Bezicni sam provajder pa na ladje stavljam samo internet :)
A vidim da jedino na ovom forumui ima resenje za dmb motore.
Ja ih imam 2 komada na generatorima za struju.
Masine su stvarno extra, bez kvarova i volim ih sto su nase,ali brate mili deru se kao kombajn sa V6 motorom.
Citao sam sinoc kako ga utisati, pa sam prvi put videoda treba staviti drugi usisni filter.to cu odraditi, a nigde nisam procitao kakve auspuhe vi koritite, ovi moji imaju neka mala sranja, nista posebno.
evo linka:

Pa sam ja na to zavario na svaki po prednji lonac od keca sa ubacenom staklenom vunom, deru se pa se deru :)
Da li ima neko neki predlog sta bih jos mogao uraditi da se ne deru tako, razbude mi ceo komsiluk kada ih upalim uvece ako nema struje.
Vidim da je tema stara, nadam se da ce neko odgovoriti i pomoci mi.
Unapred zahvalan svima na odgovorima, srdacan pozdrav.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Kako utišati DMB
« Odgovor #42 poslato: 20, 11, 2020, 12:36:09 posle podne »
Ovo resenje sam primenio i na motoru Volvo Penta 2002 od 18hp i dva cilindra. Svidelo mi se i zato sto pored utisavanja motora, mogu da menjam filter vazduha svake sezone, za razliku od trenutnog na Volvou koji je žičani i koji mora da se pere u nafti i gde nikad nisam siguran u kojoj meri je zaprljan. Drugi problem je što to staro fabričko kućište truli, i već su počeli da otpadaju delići metala.

Filter kućišta od Fićinog motora je nabavljen, i kreću prepravke. Prvo šmirglam i farbam da sve izgleda kulturno, a onda nosim kod prijatelja koji će da mi od dva kućišta napravi jedno koje odgovara. Ovo je procedura koja mora da se ispoštuje da bi sve radilo kako treba, jer nije isti prečnik usisne grane na Volvou i na Fići, Fićin je uži za 5mm:

- Isecanje prihvata/usisa sa fabričkog Volvo kućišta filtera
- Isecanje istog i na Fićinom, da bi se odstranio
- Na Fićinom kućištu je potrebno odstraniti i onu dužu cev koja je služila za "zimski režim", da usisava topao vazduh motora
- Zavarivanje Volvoovog prihvata na Fićino kućište
- Varenje i zatvaranje otvora zimskog usisa na Fićinom kućištu












Završni radovi, varenje Volvo usisa na Fićino kućište:




Filter vazduha je bilo malo teže naći, ali sam na kraju uspeo u prodavnici "Glavašević doo" u Gavrila Principa 12, u Beogradu.
Kad je namontirano sve, sledeće što sam uradio je provera zvučne izolaciju oko motora, i na par nekih ćoškova gde je nedostajalo kod poklopca motora, dodao sam profilisani kupasti sunđer kojim je inače obložen ceo motorni prostor. Rezultat je više nego dobar, jer ono što mogu da potvrdim je da motor dobio mnogo ujednačeniji zvuk, i značakno prigušeniji što je velika razlika u odnosu na stanje pre radova.  Napolju u kokpitu se više čuje voda iz auspuha koja prska u reku, nego motor.
To je dovoljan pokazatelj da je zahvat bio veoma uspešan  thumbup

Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek