Gliser se meni svideo jer sam se vozio u njemu i za moj elan gt 402 je avion.Sto se tice dimenzija dugacak je 4,95m,sirinu mu neznam a tezina mu je 350kg.Raspon snage motora po fabrickim podacima je od 70ks do 115ks,ali ljudi su mu stavljali motore i od 200ks.Dobro sece talase nema lupanja i odskanja od njih,stabilan je i nema problema sa duplim dnom kao kod ostalih elana.Postoji u verziji gt495s i gt495f(otvoren takozvani fisherman).Sto se tice nekih detaljnih karakteristika u voznji naljbolje da napise neko ko ga ima,ja samo mogu da ti kazem da sam se vozio u Maksumu od 18ft(5.35m imao je brodski motor 3.0cm 130ks) koji je isto dobar gliser ali me je Elan gt 495 vise odusevio mozda zato sto volim glisere sa vanbrodskim motorom ali jedno sam siguran da gt495 ide mnogo bolje od Maksuma.Gt 495 u kom sam se ja vozio je imao dvotakni motor Johnson od 100ks,ali i sa motorom od 70 ks gliser ima dobre karakteristike.Kvalitet ovog Elanovog glisera se pokazao godinama u eksplataciji kao vrlo hvalitetan pravio se do 1991god i napravljeno je samo oko 300 komada u sport verziji,a uotvorenoj verziji gt495f se pravio do 20? i neke godine zato ga i nije lako naci i kupiti. :)
Cena zavisi od motora i stanja ali on sam sa prikolicom plafon 4000eur,realna je negde oko 3500eur