Autor Tema: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor  (Pročitano 81703 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #120 poslato: 08, 02, 2013, 16:45:01 posle podne »
Zorter,ako može bio bih ti zahvalan za odgovor,brodić 7,5-2.8,težina 22ookg,mislim da je rečeno da varijanta sa agregatom ,da je najbolja i da ima akomulatore za druge potrošače.sredstvo da bude plovno,kao sa običnim motorom i da napomenem u ovoj varijanti, ne zanima me gisiranje,več normalna vožnja. 114 
Pozdrav svima!

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #121 poslato: 08, 02, 2013, 19:07:59 posle podne »
oce meni neko da da cenu za moju jedrilicu ?

Zar se ti vec ne vozas badava?

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #122 poslato: 08, 02, 2013, 20:22:11 posle podne »
Zorter,ako može bio bih ti zahvalan za odgovor,brodić 7,5-2.8,težina 22ookg,mislim da je rečeno da varijanta sa agregatom ,da je najbolja i da ima akomulatore za druge potrošače.sredstvo da bude plovno,kao sa običnim motorom i da napomenem u ovoj varijanti, ne zanima me gisiranje,več normalna vožnja. 114

Mislim da ti ne bi trebao veći motor od 5 kw sa agregatom od 10 kw, ako želiš vožnju kao sada, bez limita. Ovo mislim na trofazni motor i agregat. Bilo bi ostvarivo ako imaš osovinski vod ili “Z“ nogu. A ako bi to želeo sa vanbrodskim motorom, to bi moglo na nekom robusnijem motoru (50 hp i većem) zbog težine motora. Mislim da bi plovio oko 10 - 12 km uzvodno i oko 15 km nizvodno.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #123 poslato: 08, 02, 2013, 20:29:08 posle podne »
Sale, Dule bi mogao da ti da tačniju varijantu, a ja mislim da bi ti bio dovoljan motor od 1,5 kw do najviše 3 kw DC. Agregat za punjenje bi mogao i taj ali punjenje (vreme) zavisi od kapaciteta akumulatora. Morao bi uzeti akumulatore dubokoprazneće a ne starterske. Za cene ne znam, nisam se raspitivao. Tu info će ti tačnije dati Dule.
1. Za tri sata autonomije sa manjim motorom (1,5 kw) bi bilo dovoljno 300ah baterija ako su dubokoprazneće.
2. Ovaj agregat ne može napajati motor i povećati autonomiju.
3. Na vezu sa pravim punjačem koji može da propusti bar 50    A
treba najmanje 6 sati ako su baterije skroz prazne.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #124 poslato: 08, 02, 2013, 20:41:54 posle podne »
Zorter,ako može bio bih ti zahvalan za odgovor,brodić 7,5-2.8,težina 22ookg,mislim da je rečeno da varijanta sa agregatom ,da je najbolja i da ima akomulatore za druge potrošače.sredstvo da bude plovno,kao sa običnim motorom i da napomenem u ovoj varijanti, ne zanima me gisiranje,več normalna vožnja. 114

Mislim da ti ne bi trebao veći motor od 5 kw sa agregatom od 10 kw, ako želiš vožnju kao sada, bez limita. Ovo mislim na trofazni motor i agregat. Bilo bi ostvarivo ako imaš osovinski vod ili “Z“ nogu. A ako bi to želeo sa vanbrodskim motorom, to bi moglo na nekom robusnijem motoru (50 hp i većem) zbog težine motora. Mislim da bi plovio oko 10 - 12 km uzvodno i oko 15 km nizvodno.



Jos samo da izbacis krevet ili wc da stavis taj besumni agregat od 10 kw kojitrosi bednih 4-5l na sat.... ha

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #125 poslato: 08, 02, 2013, 20:48:23 posle podne »
Samo se ti smej. Videću te za godinu / dve.
Na krov ćeš stavljati agregat i neće ti smetati.
A ne, ti si miner. Nema teme koju ne miniraš iako te ne zanima.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #126 poslato: 08, 02, 2013, 20:56:48 posle podne »
brzina 9km/sat , to mi je projektovana krstareca brzina na jedrilici preko toga nema potrebe ... hocu da mogu da vozim 10 sati dnevno i da samo dosipsam gorivo ali da mu potrosnja tog goriva bude maximum 1litar / sat , trenutno je oko 3 litre po casu

Van mreže Luka TEMA

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 8
  • Pol: Muškarac
  • www.tema.hr
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #127 poslato: 08, 02, 2013, 21:47:04 posle podne »
I sad sam video gde sam omanuo.
SMP 132 je DC motor
a LPMR, LPMG i MVB (mrzim skraćenice) su AC motori i generatori.
To znači da ima magnetnih AC motora i da su oni veće snage. Bar ovi vaši.
Da li postoje i manje snage AC magnetnih motora.
Nekako mi AC izgleda jednostavnije... manji presek kabla, manje gubitaka u prenosu a izbegava se pretvarač ako je i generator AC.

Svi naši motori su AC, tako i SPM132.
AC ili DC, krajnjem korisniku dođe svejedno jer mi složimo sustav kakav najviše odgovara njegovom plovilu i potrebama.
TEMA - Your Permanet Power
Elektro pogon za plovila
www.tema.hr

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #128 poslato: 08, 02, 2013, 22:21:15 posle podne »
Ajde Luka slozi 10m duzina blagi v sirina 1,90 m ima DMB. 9,9 uz vodu 12 niz vodu 17km trosi oko litra na sat.
Akumulatori dovoljmi za ostale potrebe.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #129 poslato: 08, 02, 2013, 22:21:29 posle podne »
Samo se ti smej. Videću te za godinu / dve.
Na krov ćeš stavljati agregat i neće ti smetati.
A ne, ti si miner. Nema teme koju ne miniraš iako te ne zanima.

Stvarno mislim da je agregat od 10kw ogroman za camac od 7,5m...
Moj je camac veci pa muku mucim i sa onom mojom hondicom od 1kw
Ako moze na krov onda uredu

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #130 poslato: 08, 02, 2013, 22:29:52 posle podne »
Mozda jeste veci za upotrebu samog motora na hibridni nacin, ali je pretpostavka da ce neko u tom momentu peci hleb u rerni ili upaliti bojler ........... uvek mi je u vidu jos potrosaca na 220V, kad vec ima agregat. Cak i za istu potrosnju goriva dobija se veci komfor u plovidbi. Koga to ne zanima, naravno da nema potrebe ici na duplo veci agregat, ali je pozeljno bar 30% veci nego sto je motor.
Zato kazem da je vrlo tesko u ime bilo koga izracunati sta mu treba. Najbolje bi bilo da sam predvidi svoje potrebe, sastavi garnituru potrebnih elemenata i onda raspravljamo da li je to tako ili moze nesto jednostavnije i jeftinije.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #131 poslato: 08, 02, 2013, 22:32:40 posle podne »
brzina 9km/sat , to mi je projektovana krstareca brzina na jedrilici preko toga nema potrebe ... hocu da mogu da vozim 10 sati dnevno i da samo dosipsam gorivo ali da mu potrosnja tog goriva bude maximum 1litar / sat , trenutno je oko 3 litre po casu

Kep, da nije malo da potrosnju svedes na trecinu.
Sto rece Novus ti i ovako plovis dzaba (ako ima vetra).
Tebi je dovoljan motor od 500W i agregat od 1kW koji trosi 400g benzina na sat rada. I sve to na cizmu vanbrodskog motora. Ako potrefis pravu elisu plovice i brze nego do sada.

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #132 poslato: 09, 02, 2013, 00:52:58 pre podne »
Zorter da li to može da se montira,na sadašnjem mestu od motora ,koji ima 5700cm i 200hp sa Z nogom.ako ti nije teško pogledaj pod temom gliseras tamo su slike od mojega brodića. 114
Pozdrav svima!

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #133 poslato: 09, 02, 2013, 08:23:45 pre podne »
Naravno da može. U isti prostor staju i potrebne baterije,  punjač, možda i agregat.

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1444
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
« Odgovor #134 poslato: 09, 02, 2013, 10:12:04 pre podne »
Ma ljudi,uopste nije problem agregat od 10-12 kwh,strpas ga u pomocni camac pa pomocu kabla[jer bez kabla nece da moze] i teraj  lol lol lol
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala