Autor Tema: Univerzalni čamac 21' Garvey flex  (Pročitano 5334 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BORA-D.T.D.

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 323
  • www.mojaladja.com
Univerzalni čamac 21' Garvey flex
« poslato: 14, 03, 2012, 15:08:57 posle podne »
Univerzalni čamac 21' Garvey flex. Dužina 6,54m, širina 2,30m, deplasman 860kg, vanbrodski motor 25-90HP.
Materijal za gradnju vodootporna šperploča, eposidna smola i fiberglas platno.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Univerzalni čamac 21' Garvey flex
« Odgovor #1 poslato: 14, 03, 2012, 16:30:49 posle podne »
evo Bora i ja par dana vec pricamo o ovom camcu i mogu reci da sto vise razmisljam o istom vise mi se svidja... al mi i dalje nije jasno oklen 500 kila tezine :D

ujedno ono sto je Bora zaboravio da kaze jeste da ima samoprazneci kokpit i da je predvidjen za jace motore...  jedino sto me malo zbunjuje jeste kako se montira motor ????

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Univerzalni čamac 21' Garvey flex
« Odgovor #2 poslato: 15, 03, 2012, 08:50:11 pre podne »
Pa verovarno nedostaje daska pozadi na zrcalu...a da bi se znalo kakva daska ide treba znati mere camca...dal ide kratka ili duga noga...ovo je moja pretpostavka
A camac jeste lep,dobre dimenzije ima
Meni se jedino ne svidja kod camaca ove velicine a narocito manjih konzola
Jednostavno smeta u pm kad se peca.
Takodje zbog ovih komora pozadi i motora je jako nezgodno vaditi ribu ukoliko neko nema iskustva jer moras svaku privuci bocno do camca i ubaciti je u meredov...rukom je ne mozes dohvatiti

Van mreže BORA-D.T.D.

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 323
  • www.mojaladja.com
Odg: Univerzalni čamac 21' Garvey flex
« Odgovor #3 poslato: 15, 03, 2012, 09:36:11 pre podne »
Na priloženim digitalnim model-fotografijama zaista je teško na prvi pogled uočiti detalj koji prikazuje mogućnost kačenja vanbrodskog motora.
Pregledao sam projekat i utvrdio da se zadnja kosa ploča motorskog prostora postavlja ispod linije kačenja motora na krmenom ogledalu, tako da ostaje slobodan deo krmenog ogledala, za kačenje motora. Ovo se može uočiti pažljivim gledanjem krmenog ogledala na prvoj slici.
Projekat ovog čamca nalazi se na http://www.boatplans.dk/boat_plans.asp?id=14.