Autor Tema: Dilema jedrilica ili brodic  (Pročitano 6555 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže radoradovic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 1
  • www.mojaladja.com
Dilema jedrilica ili brodic
« poslato: 03, 03, 2012, 12:27:25 posle podne »
Uvezao bih neko plovilo 6 do 8m, jedrilicu ili brodic pa me interesuje sta je bolje. Za ovu oblast sam laik 90% a onih 10% znam hocu da plovim. Ako neko ima volje da mi po nesto objasni bicu vam zahvalan.Raka

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: Dilema jedrilica ili brodic
« Odgovor #1 poslato: 03, 03, 2012, 14:32:44 posle podne »
 114

Prvo pozdrav i dobrodošao !

Drugo, slažem se Duletom. Nabavi neki brodić da bi jednostavno bio na vodi i tek posle par sezona ćeš i sam znati šta je to
što najviše odgovara tvojim potrebama.
Deda Zoran

Van mreže gile69

  • Zeljan da plovi
  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 164
  • Pol: Muškarac
  • BG- 483 E Stara centrala, Dorcol
Odg: Dilema jedrilica ili brodic
« Odgovor #2 poslato: 03, 03, 2012, 18:18:03 posle podne »
Slazem se sa Duletom i Zoranom Marinkovicem.
Jedrilica na Dunavu  dosta treba da vodis racuna o dubini, unutra dosta vise mesta,  ali kada je kisa i hladni vetar napolju imamo probleme. Naravno sve ovo moze lepo da se sredi ali za to je potrbno dosta novca.
Brodic od 6-8 metara sasvim je dovonjan za sve potrebne zelje, skoro 12 meseci godisnje na Dunavu.
 114

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Dilema jedrilica ili brodic
« Odgovor #3 poslato: 03, 03, 2012, 21:02:26 posle podne »