Ne moze niko da me ubedi da led koji sam juce licno pokusavao da isecem oko moje marine motornom testerom i u tome nisam uspeo jer je bio deblji nego sto mi je mac na testeri, moze da nastane preko jednog dana ili preko jedne noci.
Sve mi je interesantnije da gledam kako se svaljuje krivica sa jedne na drugu agenciju, direkciju, sluzbu, upravu. Koliko ih bre to ima? Najinteresantnije mi je sto sve vise slusam komentare kako su vlasnici plovila, splavova krivi za svoju sudbinu.
Pitam se da li bi, da je broj mostova ili bilo koje druge infrastrukture na Dunavu, bitne za EU kao sto je recimo E 75 autoput, situacija bila drugacija a nivo nemara manji?
Sada na RTSu slusam "direktora Beovoda" ili ko god da je lik koji govori da "ledolomci" u dunavskom rukavcu guraju led ne bi li se novih 20 km leda skrenulo u tok Dunava. Koji ledolomci? Da li je komentar potreban?
Zasto su dolazili ta famozna dva ledolomca iz Madjarske? Zasto je miniran led iznad novog sada?
Zasto je lomljen led uzvodno a ne od Djerdapa nagore?
Zasto nisu bili angazovani brodovi da plove da bi se sprecilo nastajanje debljeg leda?
Bitno da smo mi vlasnici camaca sada krivi.
Naposletku, ne mogu da se ne zapitam cemu porez na "luksuz"? Cemu registracije? Samo da bi mi drzava uzela pare za nesto sto je ona izmislila i jer ima pravo jer mi je dala papir na kojem pise da sam drzavljanin ove drzave? Ili i ja imam neko pravo?