Autor Tema: Prepravke...  (Pročitano 65961 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Dule

  • Gost
Prepravke...
« poslato: 09, 01, 2012, 20:51:33 posle podne »
Ovo je vrlo interesantno.
Motor snage oko 900w, tako kazu.
Otporan na vlagu i vodu jer se bicikl vozi i po kisi.
Koristi baterije od 15 ah. 48v.
I sa njima bicikl prelazi do 50 km pri brzini od 30 - 40 km na sat ili ti 1,5 h voznje.


Ovakav motor je lako ugraditi u svaki vanbrodski.. cak i Tomos.
Sa baterijama od 150 ah bi to bilo deset puta duze vreme.


Motor je sa stalnim magnetima pa moze da radi i kao generator. Dakle, vrlo primenjiv u nautici.


Cena motora, kontrolera, regulatora broja obrtaja i punjaca izadje oko 2200 kuna ili oko 350 evra.


http://www.artas.hr/vozila/elektricni_bicikli_dijelovi.htm

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Prepravke...
« Odgovor #1 poslato: 09, 01, 2012, 21:10:24 posle podne »
Gledao sam u Nemackoj se dosta voze bicikle sa elektromotorom.  Imaju sistem da kad se spustas nizbrdo, motor se ponasa kao generator i dopunjava baterije. Cak imaju i dugme za magnetno kocenje, sjajna stvar...Problem je uvek sa vicsokom cenom dubokopraznecoh akumulatora boljeg kvaliteta. Plus, mora se biti azuran zimi da se dugovecnost akumulatora sacuva...
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #2 poslato: 09, 01, 2012, 21:15:26 posle podne »
u odnosu na već postojeće motore tipa minknota i sl. kakav odnos bi se dobio sa ovim motorima.Kolike su uopšte snage ti već postojeći motori.Nije mi jasna oznaka u lbr. ili kako li već beše
Recimo ovaj poslednji od 1ooow na 48v, koji bi sus motor njemu bio pandam.

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #3 poslato: 09, 01, 2012, 21:26:28 posle podne »
Dule, oni su verovatno vlagootporni, tj na kišnicu.
Ali ne i vodootporni u potopljenom stanju.


Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #4 poslato: 09, 01, 2012, 21:29:19 posle podne »
Direktno na osovinu,ajd recimo da prihvatim tu izvedbu.Jesu li ti motori dvosmerni,bicikl se nevozi u rikverc..kako bi to išlo na čamcu ako bi elisa išla direkt na elisu

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Prepravke...
« Odgovor #5 poslato: 09, 01, 2012, 21:38:30 posle podne »
i... onda 1 kw el.motor je ekvivalent kojoj snazi sus motora?
Dunav je moje more.....

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #6 poslato: 09, 01, 2012, 21:41:36 posle podne »
znači li to da bi sa ugradnjom dva ili više motora mogao da se poveća korak elise.

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #7 poslato: 09, 01, 2012, 21:50:05 posle podne »
Ne znam da li je to primenjivo za brodske motore, pogotovo pošto se teško uporedjuju Elektro i SUS motori.

http://convert-to.com/conversion/power/convert-w-to-hp.html

1000W - 1.341 horsepower (hp)

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #8 poslato: 09, 01, 2012, 22:01:42 posle podne »
nisam baš uveren da bi direktno na elisu bilo dobro , obzirom da bi sam motor pokrivao dobar deo elise ,ali na osovinu bi moglo , što reče i 3-4 motora

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: Prepravke...
« Odgovor #9 poslato: 09, 01, 2012, 22:06:55 posle podne »
 :agree:

Dule, ako bi potopio motor sa postavljenom elisom, mislim da bi sam motor stvarao dosta veliki otpor i nepovoljno vrtloženje,
skoro kao uronjeno veslo.

Ne znam koja bi varijanta bila zamena za vanbrodski motor, a da bude jedonostavno budženje....Po meni je bolje uzeti rashodovani
vanbrodski od nekih 6 ks i gore umesto motora nataknuti elektromotor (ili dva..)
Deda Zoran

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #10 poslato: 09, 01, 2012, 22:26:02 posle podne »
Nesto mi tu sumnjivo 1kg gvozdja i 1kg perja ? Kilo je kilo,ks je ks.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #11 poslato: 09, 01, 2012, 22:59:45 posle podne »
Pa baš i nije, probaj da šutneš kilo perja pa onda kilo gvožđa.  :lol:

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #12 poslato: 09, 01, 2012, 23:20:06 posle podne »
 :drinks:
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Prepravke...
« Odgovor #13 poslato: 10, 01, 2012, 10:23:54 pre podne »

    Dule KS je KS i uvek je ista.Ja ne raspravljam o stalim stvarima.Odavno je definisana KS,jel da nije tako doslo bi do
raspada sistema.Mora moja da bude zadnja.  :diablo:  :drinks:
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Prepravke...
« Odgovor #14 poslato: 10, 01, 2012, 10:33:54 pre podne »
Dule, i ja mislim da su ovi motori mnogo veliki da bi bili uronjeni direktnop u vodu a na njih elisa. Veliki otpor bi stvarali. Bolje je rešenje, što reče Zoki Marinković, Neki stari vanbrodski i na osovinu postaviti prenos preko remenica, pošto je ovde rotor stabilan a stator rotira, pa ne može direktno na osovinu. Meni se ova kombinacija mnogo svidja i mislim da je budućnost u ovome.

Imam jednog prijatelja koji je upotrebio motor od motorne testere (troši 250ml benzina na sat rada pod punim gasom) i preko remenice pogoni alternator za automobil (45Ah) i nikad nije bez struje na čamcu. Solarne panele i ne pomišlja da postavi. Jeftinija je varijanta od panela a za ceo dan potroši dve litre goriva. Nema potrebe da ga koristi više od 7-8 sati za 24 sata korišćenja akumulatora (ako ne plovi i ne pali pogonski motor). A ovaj sklop bi bio dovoljan za punjenje akumulatora za ovaj motor.