Evo ovako, verujem da si do sada vec nasao motor i da te dobro sluzi, ali ne mogu da dopustim da se 4 toliko blati :D Ja sam i dalje dosta mlad, ali me cudi da ga ove starije generacije toliko blate, moj otac je 80tih sa T4 prosao Hrvatsko primorje uzduz i popreko, sto po mirnom sto po olujama, a 90tih smo zajedno sa istim motorom preziveli zvasta po CG primorju. Evo ja sam ovo leto konacno posle toliko cimanja uspeo da se spustim na reku, dobio sam neku 4 u katastrofa stanju, odneo kod pravog majsotra, sredio je, i evo vec par vikenda po Savi od usca do Medjice ide ko zmaj, prezadovoljan sam. E sad sustina: T4 je toliko jednostavan motor da svako ko se iole razume u mehaniku zna da to kad se jednom sredi nema sta da mu fali (drugo je kad se nose kod ko zna koga pa bude ono drzi vodu dok majstori odu), za razliku od Johnsona 4 koji ima 2 klipa i samim tim je dosta kompleksniji motor. Imas na Hr sajtovima puno brosura za T4 uzmes skines kapu, pogledas malo i cak ako ti stane na vodi 99% ces ga srediti bez problema. E sad ovi sto kazu slab je za Dunav itd, do skoro drugih motora nije ni bilo pa su ljudi kojekave skalamerije vozali Dunavom i niko se nije zalio. To ti je ista prica, do juce su porodice Ficom i Peglicom isle na more, a danas je odjednom punto nije za put, premali, preslab, kako ces bez navigacije itd, tako da sve te price okaci macku o rep, uzmi cetvorkicu, kod dobrog majstora i vozice je i tvoja deca. Naravno to je samo za pocetak, jeftin motor, jeftino odrzavanje, a i imam utisak da moj ne trosi preko 1.5l/h, a posle kad krenu da rastu apetiti lako ces naci nesto bolje :)