E, ovako treba... > Metalni čamci
Var i koliko je izdrzjiv
Vuk:
Najlogičnije i najlakše tebi za rad je da se stranica nasloni na dno tako svi rade!
IKA:
Idealno bi bilo kada bi između limova bio razmak oko 0,5-1mm.
Limovi se sučeljavaju unutrašnjim ivicama, ne preklapaju se
joja:
Lim pored vara, usled velike temperature, menja karakteristike i postaje krtiji. Do pucanja dolazi pored vara , nikad na varu, ako je dobro uradjen. Konstrukcije koje trpe velika naprezanja, vibracije, temperaturne razlike se i dalje spajaju zakovcima ( avioni, mostovske konstrukcije i sl..). Masinci sa kojima sam razgovarao kazu da , pored toga sto nema termickog naprezanja strukture sami zakivci dozvoljavaju minimalno kretanje i amortizaciju tako da je zamor materijala smanjen. Mostovske konstrukcije, stari brodovi, su najbolji primer o dugovecnosti.. Naravno takvo spajanje je danas preskupo a0335
nikolar:
Ako je materijal prilikom gradnje korita prethodno zasticen feropoksom da li je potrebno cistiti ga brusilicom prije zavarivanja?
Ako se postavljaju rebra na oplatu, u slucaju da je oplata zasticena feropoksom kako se tada vrsi zavarivanje?
IKA:
Naj bolji var se postiže na čistom materijalu.Dakle poželjno je liniju zavara očistiti ,pogotovo ako je feropoks u pitanju. Moguće je i bez brušenja ,ali ne preporučujem,ipak je zavar kvalitetniji na čistom čeliku.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju