E, ovako treba... > Metalni čamci

Var i koliko je izdrzjiv

<< < (2/3) > >>

Vuk:
Najlogičnije i najlakše tebi za rad je da se stranica nasloni na dno tako svi rade!

IKA:
Idealno bi bilo kada bi između limova bio razmak oko 0,5-1mm.
Limovi se sučeljavaju unutrašnjim ivicama, ne preklapaju se

joja:
Lim pored vara, usled velike temperature, menja karakteristike i postaje krtiji. Do pucanja dolazi pored vara , nikad na varu, ako je dobro uradjen. Konstrukcije koje trpe velika naprezanja, vibracije, temperaturne razlike se i  dalje spajaju zakovcima ( avioni, mostovske konstrukcije i sl..). Masinci sa kojima sam razgovarao kazu da , pored toga sto nema termickog naprezanja strukture sami zakivci dozvoljavaju minimalno kretanje i amortizaciju tako da je zamor materijala smanjen. Mostovske konstrukcije, stari brodovi, su najbolji primer o dugovecnosti.. Naravno takvo spajanje je danas preskupo  a0335

nikolar:
Ako je materijal prilikom gradnje korita prethodno zasticen feropoksom da li je potrebno cistiti ga brusilicom prije zavarivanja?

Ako se postavljaju rebra na oplatu, u slucaju da je oplata zasticena feropoksom kako se tada vrsi zavarivanje?

IKA:
Naj bolji var se postiže na čistom materijalu.Dakle poželjno je liniju zavara očistiti ,pogotovo ako je feropoks u pitanju. Moguće je i bez brušenja ,ali ne preporučujem,ipak je zavar kvalitetniji na čistom čeliku.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju