Autor Tema: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??  (Pročitano 37002 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« poslato: 26, 10, 2011, 00:37:26 pre podne »
Dobro,svi znaju da trazim drugi motor :lol: pa imam jedno pitanje

Zet mi cesto ide za Italiju i dovozi  neke polovnjake(mislim kola) kojekav pecaroski pribor... ... pa sam mu dao zadatak da pogleda tamo sta ima od zanimljivih  polovnih vanbrodski motora

A pitanje glasi-Ako se nadje neki solidan motor sta mi treba od papira da bih ga ovde mogao carini,registrovati...

Dal treba da vija neki racun,kupoprodajni ugovor(i dali mora biti negde overen)... ili sta... ???

Dal se mora cariniti i porez platiti na granici ili moze to i negde kod nas kad stigne motor??

Ajd pomagajte   :drinks:

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #1 poslato: 26, 10, 2011, 01:11:42 pre podne »
Ja sam proletos proshao takav proces. Treba ti samo racun iz radnje gde je kupljen bilo da je polovan ili nov. Sa tim racunom prijavish motor na carini da bi imao ulaz i platish carinu. Sa potvrdom o placenoj carini i original racunom ides u kapetaniju i upisujes motor u plovidbenu. Prosto,
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže ПЕЦОВ

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 649
  • ај на ВОДУ
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #2 poslato: 26, 10, 2011, 01:15:27 pre podne »
za uvoz ti treba neki pecat na papiru.sad dal je to racun iz servisa u kom je kupljen ili kupoprodajni ugovor overen u opstini.ne treba ti pecat jedino kad su oba lica iz ugovora prisutna.ja sam uvozio par puta pa ti kazem.jednom mi cak trazio plovnu dozvolu al,posle nije trebala.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #3 poslato: 26, 10, 2011, 01:20:41 pre podne »
Plovnu dozvolu traže ako prijavljuješ više od dva motora ,toliko je dozvoljeno po plovidbenoj dozvoli
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #4 poslato: 26, 10, 2011, 01:38:18 pre podne »
Hvala na ovakvim brzim odgovorima :good:

Znaci overen racun ako je motor kupljen iz nekog servisa,prodavnice... a ako je od da kazem fizickog lica tamo nekog Italijana mora biti overen kupoprodajni ugovor ukoliko sam dobro shvatio??

A za carinjenje pitam dali bas motor mora da se prijavi na ulasku u zemlju ili mogu recimo da ga carinim u Novodsadskoj carinarnici jer bi motor verovano dosao na nevidjeno u gepeku od nekog vozila koje se uvozi,jer koliko mi zet rece ako ga prijavim da imam taj motor onda ceo sleper sa 5,6,7 kola mora na drugaciji ulaz da ide i drugacija je proceduraa njima na carini a to je  maltretiranje koje koje ne bih zeleo da ga izlazem

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #5 poslato: 26, 10, 2011, 02:05:03 pre podne »
Hvala na ovakvim brzim odgovorima :good:

Znaci overen racun ako je motor kupljen iz nekog servisa,prodavnice... a ako je od da kazem fizickog lica tamo nekog Italijana mora biti overen kupoprodajni ugovor ukoliko sam dobro shvatio??

A za carinjenje pitam dali bas motor mora da se prijavi na ulasku u zemlju ili mogu recimo da ga carinim u Novodsadskoj carinarnici jer bi motor verovano dosao na nevidjeno u gepeku od nekog vozila koje se uvozi,jer koliko mi zet rece ako ga prijavim da imam taj motor onda ceo sleper sa 5,6,7 kola mora na drugaciji ulaz da ide i drugacija je proceduraa njima na carini a to je  maltretiranje koje koje ne bih zeleo da ga izlazem
  Ne moze da se u carinarnici prijavi, motor mora da ima "ulaz" odnosno da se prijavi na granicnom prelazu. Sve ostalo je carinski prekrsaj i snosi odredjene konsekvence nepovoljne po tebe. Jedino postoji varijanta, primenjivala se godinama, da uneses motor na "crno" zatim da ga drugim kolima izneses ponovo iz Srbije , recimo do Hrvatske, napravis krug i vratis se u Srbiju i prijavis cariniku motor. Ta varijanta moze mada ponekad carinik gleda da ti ustvari okreces cim si usho opet nazad pa prave problem. Taj problem se nekada resavao sa par desetina evra . Kako je sad......
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #6 poslato: 26, 10, 2011, 07:30:07 pre podne »
Darko, to nije problem. Čovek ti javi kad kamion stiže na granicu, odemo, sačekamo ga sa hrvatske strane, pretovarimo motor i obavimo ulazno carinjenje! A čovek nek ide svojim putem!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #7 poslato: 27, 10, 2011, 20:43:19 posle podne »
Darko, to nije problem. Čovek ti javi kad kamion stiže na granicu, odemo, sačekamo ga sa hrvatske strane, pretovarimo motor i obavimo ulazno carinjenje! A čovek nek ide svojim putem!

Pošto mi je špedicija struka hajde malo da pomognem savetom.

Sale, ne može ovako.Kako ćeš napraviti izlazne papire u Hrvatskoj kada nemaš ulazne...?Prvo  što će te pitati Hrvatski carinik a to je odakle ti penta?
Kupio sam je u Italiji,"a što je nisi prijavio na ulazu u HR ? CARINSKI PREKRŠAJ  :skull:

Tamo gde se radi izvozno carinjenje robe iz EU (ako ide iz Italije to je na izlazu iz Slovenije,odnosno na izlazu iz EU)radi se tovarni list,exportni papir a na osnovu fakture o kupovini motora ili kupoprodajnog ugovora overnog kod nekog zvaničnog lica-notar ili slično.Na osnovu tih papira radi se "propratnica " na ulazu u Hrvatsku a za prolaz kroz HR do Bajakova.Hrvatska Carina poništava taj dokument na izlazu iz Hr.


Ulazi se u Srbistan ,javlja se špediteru koji na osnovu fakture (ili kupoprodajnog ugovora ako je motor kupljen od fizičkog lica) radi se propratnica-carinski dokument do carinske ispostave u unutrašnjosti gde se vrši uvozno carinjenje.Ako bi se carinilo u N.Sadu onda se roba sa granice upućuje u NS.

Ovo je jedina ispravna procedura koja samo izgleda komplikovana ali je vrlo prosta.Svi polovni automobili i bilo šata što uvoze fizička lica prolazi kroz ovakvu carinsku proceduru.

Ono,tipa,prošvercuj u gepeku...pa kasnije idi na granicu pa nađi carinika koji će ti uraditi papire na crno i slične varijante su samo bespotrebna gimnastika za živce i novčanik pošto je jako rizično a i po pravilu mnogo skuplje.



Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #8 poslato: 28, 10, 2011, 12:51:36 posle podne »
vlado69 jel moze vozac kamiona da kao fizicko lice prenese motor (papirologija i slicno ) a automobili po svojoj proceduri ?

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #9 poslato: 28, 10, 2011, 13:34:38 posle podne »
Naravno da može. I carini ga na svoje ime, a onda ga proda tebi. :taunt: :yahoo:

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #10 poslato: 28, 10, 2011, 20:13:02 posle podne »
Naravno da može. I carini ga na svoje ime, a onda ga proda tebi. :taunt: :yahoo:

Tako je Zorteru.

Kada se na ulazu u Srbiju prave propratni carinski papiri (za prolaz robe do mesta carinjenja) treba da se rade na onoga ko je i uvoznik,odnosno krajnji korisnik.Vozač se na ulazu u Srbiju javlja špediteru ,daje mu podatke o uvozniku (na koga da pravi papire,petar petrovic,matični broj itd) i to je to.

E sad.Ti automobili koji su na kamionu se možda uvoze na neku uvozničku koja je pravno lice i za njih se prave isto propratni papiri (nezavisno od pente koja glasi na fizičko lice).Ali to ništa ne menja.Kamion je samo prevozno sredstvo za vozila i pentu za koje se prave odvojene propratnice do unutrašnje carinske ispostave za konačno carinjenje.

Kada motor dođe npr.u NS vozar javlja Darku da mu je dovezena roba,Darko obaveštava svog špeditera da preduzme dalje radnje .Po okončanom carinjenju Darko mora da plati carinski račun na kome je obračunata carina i pdv i dobija carinsku deklaraciju na njegovo ime sa kojom dalje ide u kapetaniju...

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #11 poslato: 28, 10, 2011, 20:17:00 posle podne »
Naravno da može. I carini ga na svoje ime, a onda ga proda tebi. :taunt: :yahoo:

Inače,Šabac je najpoznatija carinska ispostava za carinjenje polovnih vozila  :lol: :taunt:.
Tamo važe sve "kombinacije" sa carinom  :taunt:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #12 poslato: 28, 10, 2011, 20:22:11 posle podne »
Vlado, sve mi je to poznato. Od poslova sa uvozom (i sam se bavio uvozom auto delova i auto kozmetike, dok sam imao svoje preduzece), do grada sa najbrojnijim autoplacevima u Srbiji.

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #13 poslato: 28, 10, 2011, 22:25:24 posle podne »
Sreca pa vanbrodski nemaju kilometarsat inace bi i na njima bila "zagarantovana" kilometraza  :suicide:

Bila je nekada druga fora.

Rastave motor,kao šatro rashodovan,havarisan fali mu tamo kao neki deo,isprljaju ga pa ga onda prijave da mu je vrednost 200 maraka a oni ga platili 1200.Naravno,carina se zaračunavala na tih 200 dm .A porez se koliko se sećam nije ni plaćao prilikom uvoza,nego kasnije u opštini stanovanja,možda.... :lol:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Uvoz polovnih vanbrodskih motora iz inostranstva-sta treba od papira??
« Odgovor #14 poslato: 28, 10, 2011, 22:37:33 posle podne »
Vlado, proveri jos koja je carinska stopa za motor.

Mislim da je 1%, a za plovila, znam, da je 5%. I to je vazna informacija..