Autor Tema: od virtuelne do stvarne lađe  (Pročitano 82446 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #255 poslato: 17, 03, 2012, 21:05:31 posle podne »
Арсо, обавезно послушај Салета и Мишу. Прво два - три премаза Сандолина или сличног у боји која ти највише одговара. То ће ући у структуру дрвета пар милиметара и нахранити да и заштити. Можеш уместо Сандолина користити и Фирнајз, а можеш и прерађено моторно уље из аутомобила. Потом безбојним лаком(најбоље лак за чамце) и то је то. Има да буде ко лутка.  ok  ok  ok

Firnajz imam i nameravam da ga zagrejem i par puta da pređem drvo. Onda ide farba ili šta god rešim.  roll4

Ma sve su to slatke muke.  sajkaca

Će da bude, bre, sređeno!  114
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #256 poslato: 17, 03, 2012, 21:16:42 posle podne »
Mislim da ti je katarka sada najmanji problem, fokusiraj se ti da središ taj motor a što se keša tiče sve boli i to nema šta. Ja zato ne vodim nikakv spisak potrošenih para ali sa druge strane vidim kako se novac rapidno smanjuje. Kad se izuješ za jednu ali skupu stvar nju imaš i u njoj uživaš dugo vremena ali kada novac uteraš u brdo glupih stvari poput šrafova i sličnih kao jeftinih stvari a koje se u sumu nakupe e to je onda taz.

A što se katarke tiče i meni je najlepša u prirodnoj boji drveta. Ako se odlučiš za to nemoj da kupuješ lak, trebati malo ja ga imam i ovakvih i onakvih, imam i nekog bajca pa možeš da svratiš do mene na marinu i završiš posao

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #257 poslato: 17, 03, 2012, 22:25:07 posle podne »
Arso ja sam drvo "lakirao" sadolinom.
Ali ne maže se četkom nego krpom i utrljava se uz godove, po malo max 10x10cm u jednoj turi.
Ako nije dovoljno 3 "premaza" ti udari četiri.
Svaki naredni premaz će izgledati bolje nego da je lakirano! thumbup
Izmedju svakog premaza napravi pauzu od 3-4 sata, minimum.
Kad budeš radio treći premaz tad već kreni ozbilnije da trljaš, kao da poliraš!  thumbup
Maži jednom krpom, a drugom poliraj.

Nema niti lepše niti bolje.  hi

Van mreže barbanesa

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 998
  • Pol: Muškarac
    • Lence
  • Brod tip: Metalni
  • Marina: Dsrv Karaburma
  • Veličina: 9,5m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #258 poslato: 17, 03, 2012, 22:57:06 posle podne »
Citat
Da jue moja ja bo je izlakirao

Jel to Sale poceo da uci kineski ili je prezupcio?? ha ha
Blago onom ko mlad poludi ceo mu zivot u veselju prodje

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #259 poslato: 20, 03, 2012, 21:24:07 posle podne »
Kako se ne bi ubili od sikiracije ili dosade, ja ću još malo da vas davim situacijom oko moje lađe.  lol

A ona vam je ono korak napred, dva koraka nazad.  4587

Taman sam se obradovao što je sa glavom motora sve u redu i što sam našao dihtung za istu, kad  oops

Prva stvar. dihtung ipak ne odgovara pošto su rupe koje idu na hilzne 3 mm uže od originalnog dihtunga. Naravno to je uočio majstor Sloba, odmah, a prodavac i ja smo sve druge rupe uporedili i utvrdili da su iste (samo ove 4 najveće nismo ni pogledali  roll4).

Ajde to, i da se ne sekiram. Onda sinoć Sloba rasturi motor a ono... Katastrofa.

Ukratko, mora da se promene hilzne sa klipovima i karikama, leteći ležajevi i svi dihtunzi.


Ja sam danas odmastio i oprao dosta delova i onda VIDEO da oni imaju svoje oznake.  kgk

Obišao nekoliko bolje snabdevenih prodavnica sa ljubaznim prodavcima koji su mi na osnovu oznaka na dihtungu glave motora i klipova motora konačno pronašli o kom se tipu motora radi.

E sada mogu da kažem da je kod mene u brod ugrađen motor od Renoa 12, od 1300 kubika. Isti koji imaju stare Dačije.

Sav sretan jurnem da tražim delove kad  oops NEMA.

Može da se naruči iz Rumunije, da se čeka desetak dana i da se plati ubi bože skupo.  taz

Sam prodavac mi je iskreno rekao da bi me duplo jeftinije koštalo da odem na izlet u Rumuniju i da tamo kupim sve što mi treba. Od tog prodavca čuo sam da te delke Rumuni često donose na buvljake u Vršcu i Pančevu, te da se i tamo može naći ili poručiti.

Ako ovo čita neko iz Pančeva, Vršca ili bilo ko ko misli da može pomoći oko nabavke navedenih delova, može mi poslati poruku na pp pa ćemo se dogovarati.

Osim toga, u subotu mi je majstor Jordan postavio konstrukciju za platformu preko koje je već prošlo tridesetak ljudi. Ja sam zadovoljan Jordanovim radom. ok

Oprao sam, juče i kompletan prostor ispod motora i kopče na brodu. Za to sam potrošio skoro litar Famina (sredstva za odmašćivanje). Čega je sve bilo u tom prostoru, bolje da vam ne pričam. Iako sam prvo izbacio skoro punu lopatu raznog đubrišta, morao sam i 3-4 puta da čistim kaljužnu pumpu od raznih gluposti.

Posle više puta ponovljenog ispiranja, prostor je doveden u solidno stanje. Sada se bar nećemo ustezati da siđemo tamo ni majstor ni ja.  6589

Eto toliko za sada. Slika nema pošto mi je naravno, crko i kabal za USB iz foto aparata.  114

Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #260 poslato: 20, 03, 2012, 21:33:55 posle podne »
Lepo kaze nas narod: ko neplati na mostu plati na cupriji...
A da uzmes ti nekog DMB-a ?

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #261 poslato: 20, 03, 2012, 22:06:34 posle podne »
ARSO to stvarno ispade težak raritet ali mogao bi da vidiš da li odgovara neki drugi motor recimo sledeći od 1400cc ili od renoa 4 1100cc oni su svi isti tako da bi mogao da iskopaš neki dobar od petice ili četvorke ..i bog da te vidi oni se kreću cenovno oko 150 evrića....
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #262 poslato: 20, 03, 2012, 22:55:14 posle podne »
Lepo kaze nas narod: ko neplati na mostu plati na cupriji...
A da uzmes ti nekog DMB-a ?

Da ja bih išao na ovu varijantu ili možda na mali torpedo, ne znam koliko u tom rendži ima konja sada ali sam prilično siguran da će lađa sa 10 ks sa dizela ići na nivou ovog benzinca a vrlo verovatno i bolje uz to i jeftinije a imaćeš pravi brocki motor

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #263 poslato: 20, 03, 2012, 23:45:02 posle podne »
ma da jednocilindrični dmb pola ljudi ga je izbacilo sa čamaca zato što su prevazidjeni bučni drkenjaju...i sad predlažete čoveku da na kopču za benzinski motor budži  dizelaša tri puta slabijeg da da taj renolić je najmanje trijes konjića...ccccc ..ja reko zajebavate čoveka ffff
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #264 poslato: 21, 03, 2012, 00:44:00 pre podne »
ma da jednocilindrični dmb pola ljudi ga je izbacilo sa čamaca zato što su prevazidjeni bučni drkenjaju...i sad predlažete čoveku da na kopču za benzinski motor budži  dizelaša tri puta slabijeg da da taj renolić je najmanje trijes konjića...ccccc ..ja reko zajebavate čoveka ffff

Pa baš zato što ga mnogi sada izbacuju i menjaju za vanbrocku varijantu se može naći za male pare. To je motor koji te sigurno neće ostaviti i čije je održavanje jako jeftino pri čemu na sat rada troši ispod 1,5l. Niko nije rekao da budži nešto na postojeću kopču, DMB obično idu uz Hurt kopču, osovinu i elisu - pošto čovek koji ga prodaje skida osovinski vod i prelazi na VB. Što se konja tiča to je na vodi vrlo relativna stvar a to znaš i sam, moj brod ima samo 70ks i sa njim mogu da vučem ili guram svaki ponton ili splav, neko drugi ima 120 ks pa to ne može a brzine su nam tu negde. Sa tih renoovih 30 ks ništa on neće ići brže od DMB 10 ks stim da će se jeftinije voziti sa DMB

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #265 poslato: 21, 03, 2012, 01:07:54 pre podne »
Priča sa ugradnjom drugog motora uopšte udaljava Arsu vekovima iz priče..ovde na forumu ima nekoliko stotina strana o utišavanju tog dmb -a i naravno problemima oko istog..čovek ima motor ,uparen sa propelerom i kopčom kao i plastični brod gde bi trebao da budži svakojake stvari da bi upasovao potpuno drugu koncepciju ...verovatno ekonomičniju u pogledu potrošnje ali svakako nepovoljniju po svim drugim parametrima od tehničkih do praktičnih....Pravi savet je uputiti ga kod mehaničara koji je specijalista za reno motore starije generacije mislim do renoa 5..koji će moći da pruži pravu informaciju da li popravljati ovaj model motora od 1200cc ili ga zameniti nekim bliskim modelom .Svako ko je vozio reno 4 ,5,18 ili klija zna da su to bili gotovo identicni motori i da se mogao u četvorku pod šraf ubaciti motor iz francuske petice prve generacijie i to 1,4litara. Govorim iz svog iskustva naravno...ne nikako napamet.Takodje sam i marinizirao motor od renoa 4 na svom prvom čamcu i znam da mi je trošio oko dva litra benzina na sat ...tako da ni on nije bog zna kakav potrošač.To su jako dobri ,kvalitetni ištedljivi motori jako dugog veka i vredi se upustiti u popravku i remont...da dodam još mislim da je čiča Arsa platio od `Olandije na ovamo na ssvakom mostu i ćupriji ...sve drumarine i mostarine pa mi nije jasna konstatacija ko ne plati ..itd. Jedino ako sam nešto ispustio iz vida...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #266 poslato: 21, 03, 2012, 08:49:26 pre podne »
Priča sa ugradnjom drugog motora uopšte udaljava Arsu vekovima iz priče..ovde na forumu ima nekoliko stotina strana o utišavanju tog dmb -a i naravno problemima oko istog..čovek ima motor ,uparen sa propelerom i kopčom kao i plastični brod gde bi trebao da budži svakojake stvari da bi upasovao potpuno drugu koncepciju ...verovatno ekonomičniju u pogledu potrošnje ali svakako nepovoljniju po svim drugim parametrima od tehničkih do praktičnih....Pravi savet je uputiti ga kod mehaničara koji je specijalista za reno motore starije generacije mislim do renoa 5..koji će moći da pruži pravu informaciju da li popravljati ovaj model motora od 1200cc ili ga zameniti nekim bliskim modelom .Svako ko je vozio reno 4 ,5,18 ili klija zna da su to bili gotovo identicni motori i da se mogao u četvorku pod šraf ubaciti motor iz francuske petice prve generacijie i to 1,4litara. Govorim iz svog iskustva naravno...ne nikako napamet.Takodje sam i marinizirao motor od renoa 4 na svom prvom čamcu i znam da mi je trošio oko dva litra benzina na sat ...tako da ni on nije bog zna kakav potrošač.To su jako dobri ,kvalitetni ištedljivi motori jako dugog veka i vredi se upustiti u popravku i remont...da dodam još mislim da je čiča Arsa platio od `Olandije na ovamo na ssvakom mostu i ćupriji ...sve drumarine i mostarine pa mi nije jasna konstatacija ko ne plati ..itd. Jedino ako sam nešto ispustio iz vida...

LJudi, samo se nemojte svađati. Sve drugo dolazi u obzir.  roll4

Za sada, kada znam šta imam ispred sebe, nemam nameru da menjam motor.

Ima tu raznih varijanti.

Danas i sutra se neću time baviti zato što su sutra mladenci mom sinu. To pravimo kod nas kući pa se treba pripremiti i podružiti sa rodbinom i prijateljima.

Slobodno iznosite vaše predloge. A ja ću kad se mladenci završe, sve to pretresti i sam odlučiti šta ću i kako ću. Ako mi treba nečija pomoć. naravno da ću da vikam.

Sve ćemo to majstor Sloba i ja da rešimo. Nema nerešivih stvari. Pa nisam bio toliki put da bi sve bacio zbog jednog motorčića.

Nisam nikakav poznavalac te oblasti, ali ne bežim od problema i uvek sam se u startu suočavao sa njima i rešavao ih kako znam. To jeste teži put, ali manje boli.

Pare ko pare. Danas ih imaš, sutra nemaš.

A zadovoljstvo da si neke svoje snove uspeo da ostvariš i da imaš podršku porodice u tome... ipak je za mene nešto posebno.  114
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1446
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #267 poslato: 21, 03, 2012, 09:17:59 pre podne »
Arso,slazem se ,ne popustaj  hi ,uzgred,sta bi sa merdevine  sha
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #268 poslato: 21, 03, 2012, 09:44:46 pre podne »
Ne postoji motor iz renoa starog 25-30 god koji je dobar! Svaki ce morati da radi ako ne odmah onda za godinu dve.
Najbolje resenje je uraditi postojeci i onda glava nece da ga boli(samo novcanik)
Dmb sam predlozio iz predpostavke da ce sam sebe da isplati za par godina (registracija,porez potrosnja) i cinjenice da je stvarno pouzdan motor koji se prakticno ne kvari i koji sem buke koja se da resiti nema nekih drugih narocitih mana.
U svakom slucaju dao sam predlog iz najbolje namere.
A tebi mesecaru ako nesto nije jasno u mom postu slobodno me pitaj da ti pojasnim kad se vidimo.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: od virtuelne do stvarne lađe
« Odgovor #269 poslato: 21, 03, 2012, 10:26:19 pre podne »
Arso,slazem se ,ne popustaj  hi ,uzgred,sta bi sa merdevine  sha

Rešeno!  ok
Ispuni godine životom, a ne život godinama.